Оқуға түсушілерге 2017
KZ
RU
EN

Исламтану

БАҒДАРЛАМА СИПАТТАМАСЫ

Халықаралық аккредитация: ACQUIN, 2017 (Austria, Vienna)
Бағдарлама: 6D021500– Исламтану
Оқу деңгейі: докторантура
Емтихандар: шет тілі (тест) және мамандық бойынша емтихан (жазбаша)
Оқу түрі: күндізгі
Оқу мерзімі: 3 жыл
Кәсіби қызмет түрлері:
6D021500– Исламтану мамандығы бойынша докторлар кәсіби қызметтің келесі түрлерін атқара алады:
• эксперименталды-зерттеушілік;
• педагогикалық;
• сараптық-кеңес беру;
• ұйымдастыру-басқару.
• жобалық-аналитикалық.
Бейіндік пәндер:
• Қазіргі әлемдік діндер;
• Ислами діни ілімнің негізгі қайнар көздері;
• Сунниттік діни ілім және мұсылмандық теологиялық-философиялық ой эволюциясы;
• Ханафилік мазхаб исламның діни дәстүріндегі сұхбат жолы ретінде.

Білім беру артықшылықтары:
• Дінді зерттеуге қажетті әдістер мен зерттеудің пәнаралық стратегияларының артықшылықтарын пайдалана алатын, өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізе алатын және исламтану саласында өзіндік ғылыми ой-пікірі қалыптасқан жоғары білікті мамандарды даярлау;
• Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Қазақстандағы дінді зерттейтін бірегей оқытушылық ұжымы бар ірі орталықтардың бірі;
• Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ жасап шығарған білім беру бағдарламалары мен компетентілікке-бағдарланған оқу жоспарлары;
• Академиялық мобильділік бағдарламаларына қатысу және академиялық карьерасын әлемнің озық унивеситеттерінде жалғастыру мүмкіндігі;
• Түлектер өздерінің кәсіби білімдері мен тәжірибелік білімдерін оқу және зерттеу мақсатында қолданады, сонымен қатар заманауи компьютер технологияларын пайдалана отырып қоғамдық өмірдің басқа салаларында қолдана біледі;
• Күрделі немесе бейтаныс жағдайларда жаңа идеяларды ойлап таба білу мүмкіндігі; ғылыми-зерттеу ортада қайталанбас, ерекше болу, тәуелсіз, еркін болу және сыни ойлай білу, сонымен бірге зерттеудің мәнін түсіне білу тиіс;
• Үздіксіз білім беру жүйесінде дағдылар мен қабілеттерді арттыру, жаңа білімдерге қол жеткізу, кәсіби білімді (исламды) жаңарту, кәсіби және жеке тұрғыда өзін-өзі жетілдіруге қабілетті болу;
• Зерттеулерді басқару дағдысын қалыптастыру: ғылыми-зерттеу мақсаттарын жүзеге асыру барысында жобаларды тиімді басқару; қызметтің ағымдағы мен басым бағыттарын үйлестіре білу; ақпаратты жүйелеу, салыстыру; қажетті ақпарат көздерін анықтау және бағалау; ақпаратты технологияларды сауатты пайдалану;
• Білім беру үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу мен жоғарғы білікті ғылыми кадрларды дайындаумен айналысатын бағдарламаларды әлеуметтк үдерістерді модельдеу мен талдау бойынша дінтанулық сараптама ғылыми орталығын қолдау;
• 300 мыңнан астам кітаптары, оның ішінде 100 мыңы сирек кездесетін қолжазбалар қоры бар Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Ғылыми кітапханасына және Шпрингер халықаралық кітапханасының қорына қол жетімділік.
Халықаралық байланыстар: докторанттар төмендегі тізімде көрсетілген серіктес жоғары оқу орындарында оқуға мүмкіндігі бар:
• Мармара (Туркия)
• Кастамону (Туркия)
• Мимар Синан Еуразиялық мәдениет және өнер (Туркия) ,
• Манчестер Университеті (Англия)
• Оклахома штаты Университеті (АҚШ)
• Христиандық пен исламды зерттеу орталығы (АҚШ)
• Славяндық Еуропалық университеті
• Исламдық мәдениет орталығы (Қытай)
• Гуманитарлы және әлеуметтік ғылымдар институты (Корея)
• Уппсала Университеті (Швеция)
• Цюрих Университеті, Швейцария,
• Комплутенсе Мадрид университеті, Испания
Тәжірибеден өту орындары және болашақта жұмысқа орналасу мүмкіндігі: Алматы қаласының жастар саясаты бойынша Басқармасы, Алматы қаласының дін істері бойынша Департаменті, ҚР БҒМ ҒК, Философия, саясаттану және дінтану институты: Алматы қ., Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, Қазақстанның орта және жоғарғы білім беру мекемелері, Әкімшілік ("акимат"), Қарулы құрылымдар (ҰҚК, ІІМ) БАҚ, ғылыми-зерттеу, мұражай орталықтары, діни ұйымдар (ҚМДБ, мешіттер және т.б.). ІІМ, ҰҚК және прокуратура органдарында дін істері бойынша маман, мемлекеттік-құқықтық сұрақтар, дінаралық және конфессияаралық қатынастар бойынша консультант, мемлекеттік, конфессионалдыы және қоғамдық ұйымдар, жоғары және арнайы орта оқу орындарында оқытушы.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Исламтану
Мамандық шифры
6D021500
Факультеті
Философия және саясаттану
Оқу деңгейлері
Оқу түрлері
Өту балы
ҚАЗ
0
ОРЫС
0

пәндер

Қазіргі заманғы әлемдік діндер
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Cүннет және оның исламдық рухани кешенінің дамуындағы рөлі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Әлемдегі исламдық импакт-фактор
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ислам ағартушылық философиясы: тарихы мен қазіргі жағдайы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ислам дінінің қайнар көздері мен тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ислам және жаһандану: өзара ықпалдың негізгі үрдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: дайындау докторантурасын білетін концептуалды аппараты, заманауи теориялар жобаларды модерн және постмодерн тұжырымдамасы постсекулярного қоғам иеленетін, қабілетін анықтап, теориялық және практикалық мазмұны әр түрлі концепциялар, саяси ислам, өз бетімен талдау жүргізуге, саяси ислам феномені ретінде жаһандық, еуропалық және қазақстандық ауқымы. Материал осы пәнаралық курс және қою, ондағы проблемалар өзара байланысы ислам және саясат киеді жаңашыл сипаты. Студенттер туралы түсінік алады қолданыстағы шеңберінде жеке пәндерді трактовкасындағы осы проблеманы, бірақ, сонымен қатар, сыни жарық осы материалдың оларға ұсынылды игеру мүмкіндігі бірқатар жеткілікті жаңа отандық гуманитарлық және әлеуметтік білім пәнаралық бағыттардың ой (постмодернизм, постколониальные зерттеу). Сонымен қатар, қажеттілігін ескере отырып, тәрбиенің осындай маңызды құзыреті оқу қабілеті сияқты, жас мамандар тез табу, өңдеу, жүйелеу және пайдалану үлкен, барлық өсіп отырған ақпараттар ағыны, бұл курс көздейді оқыту курс тыңдаушыларының еркін бағдар табу, қол жеткізу, түрлі деректер мәселесі бойынша өзара ислам және саясат Осы пәнді аяқтағаннан кейін докторанттар: ғылыми ақпараттарды жүйелеу, жалпылау, сыни талдау және ізденуге қабілетін кеңейту, зерттеу мақсатын қою және оған жетуге әдістер мен оңтайлы жолдарын таңдау; тұлғалық білімінің контекстіне қосу мақсатында білімін жүйедегі рәсімдеу, талдау және бағалау (түсіндіру, жүйелеу, жіктеу, салыстыру және т.б.) рәсімдерінен өткізіп өзекті ету. тайм-менеджмент пен ұйымдастыру қабілеттерін нақты шаралар мен шешім табуда оңтайлы қолдану, ғылыми зерттеулерді іске асыру немесе басқа кәсіби квалификацияны меңгеру бағытында жаңа білім алу қабілетін, шығармашылыққа икемділігін, инновациялық идеяларды, тәуелсіз гипотезалар ұсынуға қабіліеттілік; дінтану саласын Қазақстан мен әлемдегі әлеуметтік-экономикалық, мәдени-тарихи, саяси жағдаймен байланыстыра отырып концептуалды үйлескен білім алу.

Ислам қазіргі Қазақстанның мәдениетінде: аймақтық аспекттер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты болып табылады терең зерттеу тарихы ислам мәдениеті Қазақстанның ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін. Осы пәнді аяқтағаннан кейін докторант: Білуі тиіс: ерекшеліктері мен негізгі кезеңдерін ислам тарихы Қазақстан мәдениеті Қазақстанның ежелгі заманнан біздің күнге дейін; түйінді мәселелер мен проблемалар бойынша курс; ғылыми әдебиеттер бойынша бөлімдер мен проблемалары ислам тарихы Қазақстан мәдениеті; Қазақстанның негізгі тарихи құжаттармен жұмыс. істей білуі керек: көру себеп-салдарлық байланысы тарихи оқиғалар; карта бойынша бағдарлану; жинауға қажетті материал және библиографияны құрастыра осы мәселе бойынша; дағдыларды игеруі тиіс: талдау ислам мәдениеті: бағдар бойынша ислам тарихы; Қазақстандағы білу және рефераттау оқу және ғылыми әдебиет; жинау, жүйелеу, рәсімдеу және ұсыну, жиналған материалдарды тарих мәдениет қазіргі заманғы Қазақстан: аймақтық аспектілері.

Ислам өркениеті феномені
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Исламдағы тұлға мәселесі: ислами бірегейлік проблемасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Исламдағы шииттік ағым: қағидасы мен салты
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Исламның қасиетті мәтіндері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Исламофобия және діни негіздегі стереотиптер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Діни негіздегі исламофобия және стереотиптер» курсы арнайы әдебиетті, сонымен қатар шетелдік (батыс, түрік, араб, ресейлік) және қазақстандық БАҚ сараптау негізінде діни тұрғыда исламофобия мен әлеуметтік-психологиялық стереотиптер түсінігінің теоретикалық-сараптамалық және дінтанушылық зерттеулерін үйретеді. Пәнді тәмамдаған PhD докторанты келесі біліктілікке ие болуы шарт: - Ислам ақидасы мен ислами тұжырымдамалық ілімдерді зерттедудің әдістемелік құралдарын игеру; - Ислами және исламтанушылық дискурс мәселелері мен сұрақтарын сараптау; - Мәтінді сараптау барысында ислами компаративистиканың герменевтикалық тәсілдері мен әдістерін қолдану; - қайнаркөздік негізігі, теоретикалық және классикалық материалдардың кең легін қолдана білу; - Қазіргі заманғы шындыққа сай Ислам теологтары мен зерттеушілерінің негізіг жұмыстарын бағалай білу; - Ислам философиясы мен теологиясы аясындағы мәселелерді көрсете білу; - Дінтану және исламтану саласында ғылыми-зерттеу жобаларымен жұмыс жасай білу; - ғылым-қайнаркөздік материалды, ғылыми мақалаларды және оқу әдістемелік бағдарламаларды қорыта білу; - Семинар сабақтарын жүргізу және дәріс оқу.

Исламтанудың негізгі дерек көздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазіргі исламдағы ағымдар және исламдану үдерістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қасиетті Құран және Құран ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Құрантану негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мұхаммед Пайғамбардың диалогтық миссиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Отандық исламтану: өткені мен қазіргі жағдайы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Суниттік телогияның қалыптасуы мен дамуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Суфизм тарихи перспективада
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Сүннет дін ілімі және мұсылмандық теология-философиялық ойдың дамуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Толерантты ислам феномені / қазақстандық тәжірибе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Усул ад-дин - исламтанудың негізі ретінде
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ханафи мазхабы ислам діни дәстүріндегі диалогтық жол ретінде
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Шиит ілімі және философиялық дәстүрі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Thomson Reuters, Scopus базасына енетін немесе ККСОН ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар ІI)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар IIІ)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар І)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар ІV)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторлық диссертацияны орындау
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Зерттеу
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Зерттеу тәжірибесі

Педагогикалық тәжірибе
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Педагогикалық

Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

Обратная связь

* Имя
* E-mail
Ваше сообщение