Оқуға түсушілерге 2017
KZ
RU
EN

Мәдениеттану

БАҒДАРЛАМА СИПАТТАМАСЫ

Халықаралық аккредитация: АКУИН (2017)
Бағдарлама: 6D020400-Мәдениеттану
Оқу деңгейі: докторантура
Емтихандар: Ағылшын тілі (тест) және мамандық бойынша қабылдау емтиханы (жазбаша)
Оқу формасы: күндізгі
Оқу мерзімі: 3 жыл
«6D020400-Мәдениеттану» бағытында оқытылған докторант кәсіби қызметтің келесі түрлері бойынша даярланып шығады:
Мәдени антропология – дәстүрлі және отандық мәдениетті зерттеуші ғалым, мәдени антропология мәселелері бойынша ғылыми қызметкер, қазақ халқының мәдени мұрасын және Қазақстан мен Орта Азия халықтарының мәдениетін зерттеудегі сарапшы-зерттеуші.
Культурные исследования – научный сотрудник исследовательских институтов по культурным проблемам, по сравнительной и современной динамике культуры Казахстана, по проблемам культурной политики, эксперт-исследователь по проблемам традиционного и современного искусства, медиа- и информационной культуры
Мәдени зерттеу – мәдени мәселелер, Қазақстан мәдениетінің салыстырмалы және заманауи әлеуеті, мәдени саясат мәселелерімен айналысатын зерттеу институттарының ғылыми қызметкері, дәстүрлі және қазіргі өнер, медиа-ақпараттық мәдениет мәселелері бойынша сарапшы-зерттеуші.
Профильді пәндер:
• Мәдениет типологиясының теориясы мен әдістемесі
• Постмодернизм мәдениетінің философиясы
• Мәдениет экологиясы
• Гендерлік зерттеулердің антологиясы мен әдістемесі
Білім беру ерекшеліктері:
Үш жылдық докторантураны табысты аяқтаған докторант докторлық диссертация қорғауы тиіс. PhD докторы (философия докторы) академиялық атағын алғаннан кейін жоғары оқу орындарына, ғылыми-зерттеу институттарына жұмысқа орналасуда басымдылықтарға ие болады, білім беру және мәдениет Департаментінде, өнер, мәдениет және білім беру бойынша Мемлекеттік ұйымдар мен мекемелерде жұмысқа жасай алады. Алған білім келесідей артықшылықтарымен ерекшеленеді: PhD докторы (философия докторы) үш тілді (қазақ, орыс, ағылшын) еркін меңгерген, мәдениеттану мен өнертану аясындағы пәндерді оқыту бойынша құзіретті, ғылыми-зерттеу жұмыстарында топпен де, жекелей де жұмыс жасауға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өздігінен жүргізуге машықтанған, ғылыми және инновациялық жобаларға қатысу, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дағдыланған және келіссөз қызметінде жұмыс атқара алады, мәдени дипломатия, мәдени және мәдениетаралық байланыс, басқару мәселелері бойынша тренингтер өткізе алады. Білім берудің басты ерекшелігі төмендегідей негізделеді: осы саланың маманы мәдениет, өнер салаларында, медиа мен мульти-медиа аясындағы, мәдени, қарым-қатынас мәселелері бойынша білгірлігін табысты көрсете алады, мәдениет, өнер саласында сарапшы ретінде өзін көрсете алады, телевидение мен бизнес саласында да қызмет атқара алады.
Халықаралық байланыстар: Докторанттардың серіктес жоғары оқу орнында білім алуға мүмкіндігі бар:
• Манчестер университеті (Англия)
• Оклахом штаты университеті (АҚШ)
• Кучук университеті (Түркия)
• Евразиялық университет (Түркия)
• 29 май университеті (Түркия)
• Исламсдық мәдениет орталығы (Қытай)
• Мармар университеті (Түркия)
• Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар институты (Корея)
• Мимар Синан атындағы көркемөнер мәдениеті университеті
• МГУ, жаратылыстану философиясы факультеттерінің кафедрасы (Мәскеу, Ресей)
• Мемлекеттік басқару универсиететі, мәдениет пен мәдениеттегі басқару кафедрасы (Мәскеу, Ресей)
• Кастамон университеті, Түркия
• Ардахан университеті, Түркия
• Уппсал университеті, Швеция
• Цюрих университеті, Швейцария
• мәдение және әлеуметтік антропология институты, Германия
• Хельсинский университеті
• УРФУ (Уральский Федеральный Университет) Екатеринбург, РФ.
Тәжірибе мен болашақтағы жұмыс істеу мүмкіндігі бар орындар:
• Алматы қалалық әкімдігі;
• Философия и саясаттану институт ҚР ҒБМ;
• Мәдени саясат пен өнертану институты;
• Алматы қаласы дін істері жөніндегі Департамент;
• Түркі халықтарының мәдени қоры;
• «Бөбек» қоғамдық қоры;
• «Астана-Зерттеу» қоғамдық қоры.

Оқу бағасы мен оқу жылдардың санын калькуляторы:

Оқу түрі - күндізгі

Оқу деңгейі - Ғылыми - педагогикалық бағыт

Сіз


  

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Мәдениеттану
Мамандық шифры
6D020400
Факультеті
Философия және саясаттану
Оқу деңгейлері
Ғылыми - педагогикалық бағыт
Оқу түрлері
күндізгі
Өту балы
ҚАЗ
150
ОРЫС
150

пәндер

Мәдени зерттеулердің теориясы және әдістемесі
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәдениеттегі жаһандану және жекелену. Қазақстан және жаһандану
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

АҚШ мәдени антропологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты. Аталған пәннің өзектілігі англо-американдық мәдени антропологияның жеке ғылым ретіндегі қызығушылықтың үдерісінің артуына негізделген. Қоғамның берік даму бүгінгі таңда мәдениетпен тығыз байланысты. Мәдени антропологияның негізін қалаушы Эдуард Бернетт Тайлор болып саналады. Ол мәдениетті оның дәстүрлері, табиғаты, ғұрпы арқылы анықтаған. Курстың міндеттері. Курс барысында зерттеледі және талданады: • АҚШ-тағы мәдени антропология теориясын меңгеру; • АҚШ-тағы мәдени антропологиялық тұғырнамалар мен мектептерді зерттеу. Пәнді оқыту нәтижесінде PhD докторант келесі құзіреттіліктерді игеруі қажет: • бір-бірімен тығыз байланысты зерттеу әдістерінің кешенін білу, оның ішінде: түздік зерттеулер; жазбаша дереккөздерді зерттеу; ауызша тараған деректерді зерттеу; описание археологиялық және атропологиялық мағлұматтарды баяндау; дереккөздерді талдау; • зерттеліп отырған нысан туралы көбірек толық және нақты білім алу, сондай-ақ оларды алу әдістері, теориялық жалпылауы туралы білім алу; • жазбаша дереккөздерді талдау арқылы халықтың мәдениетін баяндау дағдыларын меңгеру.

Антропологиядағы қазіргі мәселелер: теория және әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердегі коммуникативтік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты кәсіби және жеке бас саласындағы нәтижелі қатысымдық тәртіпті құруға мүмкіндік беретін әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулер саласындағы продуктивтіік қатысымдық технологиялармен таныстыру болып табылады. Курстың міндеті • білім беру саласында кәсіби іс-әрекетте қатысымдық технологияның тәсілдерін қолдануды меңгеру; • болашақ мәдениеттанушыда шығармашылық потенцалды дамыту; • білім беру саласындағы коммуникациялық технологиялардың жаңа заманғы тәсілдері мен әдістерін зертт

Әлеуметтік-мәдени антропология әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Заманауи қалалық мәдениет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты урбанистиканың тарихы мен өзекті мәселелерімен таныстыру. Негізгі көңіл тарихи-салыстырмалы және салыстырмалы перспективада қарастырылатын экономиканың, мәдениеттің, қаланың администрациялауының қазіргі теориялық және практикалық мәселелеріне бөлінеді. Курстың міндеттері: - әлемдік, тарихтағы, экономикадағы және мәдениеттегі қаланы зерттеудің әдіснамасын меңгеру; - «урбанистика» сөзінің тарихы мен этимологиясын және урбанистика типтерін зерттеу. Пәнді оқыту нәтижесінде P

Крос-мәдени гендерлік зерттеулердің антологиясы мен әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – докторанттарды мәдени өзгеріс мәнмәтініндегі гендерлік зерттеулердің негізгі концептуалдық және әдіснамалық амалдарымен таныстыру. Курстың міндеттері: - кросс-мәдени гендерлік зерттеулердің негізгі категориялық және әдіснамалық аппаратын зерттеу; - мәдени өзгеріс мәнмәтініндегі гендерлік мәселелерді зерттеудің жаңа концептуалдық бағдарламаларын меңгеру; - кросс-мәдени зерттеу парадигмасындағы гендерлік мәселелерді зерттеу бойынша ғылыми мағлұматтарды жинақтау. Пәнді оқ

Күнделіктілік мәдениеті және білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Аталған пәннің мақсаты – PhD докторанттарды күнделікті мәдениеттің даму теориясымен және оның мәдениеттану ғылымындағы талдау формаларымен таныстыру. Курстың міндеті. Курс барысында зерттеледі және талданады: - күнделікті мәдениеттің негізгі категорияларын шығару пәнінің тарихи дереккөздерін талдау әдісін меңгеру; - күнделікті өмірдің негізгі мәселелерін анықтау және талдау; - бұрынғы және қазіргі түрлі өркениеттер тарихындағы күнделікті өмірдің даму динамикасын ашу. Пәнді оқыту нәтижес

Қазақ мәдениеті кеңмәтініндегі аксиология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстандағы мәдени саясаттың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың бағдарламасы жаһанданудың шақырулары мен қаупі жағдайындағы қазіргі заманғы қазақстандық мәдениеттің даму тенденциясы мен модернизациясын зерттеу және талдау бойынша кешенді зерттеу жүргізуді қарастырады. Бағдарламаның негізгі мақсаты қазақ халқының енгізгі және эстетикалық құндылықтарын сақтай отырып, жаһандану жағдайында қазақстандық мәдениеттің модернизациясының адекваттық үлгісін жасау болып табылады. Курстың міндеттері: - мәдениет және бұқаралық коммуникация саласындағы ж

Қазіргі замандағы қазақ мәдениетінің типологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәдени антропология териясына кіріспе мен талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәдени талдаудағы мәселелер мен әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәдениет және білім беру: білім берудің инновациялық стратегиясы және құндылықтар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәдениеттанулық зерттеулердегі этноәдіснама
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәдени-релятивизм мәдениеттанулық және мәдени-антропологиялық зерттеулер әдіснамасы ретінде
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – мәдени антропологиялық зерттеулердегі мәдени-релятивизмнің теориялық және практикалық құндылықтарын зерттеу. Курстың міндеттері: Мәдени-релятивизм культурологиялық және мәдени-антропологиялық зерттеулердің әдіснамасы ретінде пайда болуын және қажет болуының тарихын зерттеу; • мәдени үрдістерді зерттеудегі негізгі мәдени-релятивистік әдіснамалық амалдарды меңгеру. Пәнді оқыту нәтижесінде PhD докторант келесі құзіреттіліктерді игеруі қажет: • мәдени-релятивизмнің негізгі әд

Медиа және Perfomance Art
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Аталған пәннің мақсаты – медиа ықпалындағы өнердің трансформациясы мен өзгерісін зерттеу. Курстың міндеттері. Курс барысында оқытылады және талданады: - қазіргі заманғы өнердің негізгі өзгерістерін талдау әдісімен анықтауды меңгеру; - қазіргі өзгерген өнердің негізгі мәселелерін анықтау және талдау; - бұрынғы және қазіргі өркениеттегі өнердің даму және өзгеру динамикасын ашу. Пәнді оқыту нәтижесінде PhD докторант келесі құзіреттіліктерді игеруі қажет: • өзгеріп жатқан өнердің ерекшелік

Медиа мәдениет: адам және аккультурация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Медиа-білім беру: өркениет және жаһандану талаптары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – докторанттарды медиа білім берудің қалыптасу және даму тарихымен, сонымен қатар оның адамның мәдени әлеуметтенуіне ықпал ету деңгейімен таныстыру. Курстың міндеттері. • медиа білім берудің қалыптасуына негіз болған әлеуметтік-мәдени негіздерді зерттеу; • медиа білім берудің негізгі қағидалары мен концептерін зерттеу; • білім беру парадигмасының негізгі индикаторларын зерттеу; • жаңа өркениет пен жаһанданудың шақыруларын, білім беруге қатысты жаңа талаптарды зерттеу;

Мульти-медиа мәдениеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ұлт теориясы және мәдениет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ұлтшылдық және мәдениеттің идентификациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Шығыс елдері мен Азия елдеріндегі мәдени антропология мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты. Алдыңғы Азия және Африка елдері мен шығыс елдеріндегі мәдени антропология мәселелерін қарастыру Курстың міндеттері: • Алдыңғы Азия және Африка елдері мен шығыс елдеріндегі мәдени антропологияны зерттеу әдіснамасын меңгеру, алынған білімді практикада қолдана білу; • Алдыңғы Азия және Африка елдері мен шығыс елдеріндегі мәдени антропология мәселелерін қарастыру; • Алдыңғы Азия және Африка елдері мен шығыс елдеріндегі мәдени антропологияның бағыттары туралы мәліметтер жинастыру; • Алдыңғы Азия және Африка елдері мен шығыс елдеріндегі мәдени антропология зерттеудегі әдістер мен амалдар. Пәнді оқыту нәтижесінде PhD докторант келесі құзіреттіліктерді игеруі қажет: • Әр түрлі формадағы мәдени антропологияның зерттеу әдістерін білу; • жазбаша дереккөздерді пайдалана білу; • түрлі замандағы халықтың мәдениеті мен өмірі туралы құнды жазбаларды баяндай алу дағдыларын меңгеру, георграфтардың баяндамаларын, жазбаларын зерттеу.

Шығыс елдері, Азия және Африка елдеріндегі мәдени антропология мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Экологиялық мәдениет және білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Thomson Reuters, Scopus базасына енетін немесе ККСОН ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Thomson Reuters/Scopus базасына енетін мерзімді басылымдағы ғылыми жарияланым
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар ІI)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар IIІ)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар V)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар VІ)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар І)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар ІV)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторлық диссертацияны орындау
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Зерттеу
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Зерттеу тәжірибесі

Педагогикалық тәжірибе
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Педагогикалық

Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

Обратная связь

* Имя
* E-mail
Ваше сообщение