Оқуға түсушілерге 2017
KZ
RU
EN

География

БIЛIКТIЛIГІ

  • Ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

БАҒДАРЛАМА СИПАТТАМАСЫ

Халықаралық аккредитация: ASIIN v.e.
Бағдарлама: «6М060900 – География».
Оқу деңгейі: Магистратура.
Емтихандар: Шет тілі (тест), мамандық бойынша түсу емтиханы (жазбаша).
Оқыту түрі: Күндізгі.
Оқу мерзімі: 2 жыл.
Магистрант дайындау бағыты бойынша «География» кәсіби қызметтің келесі түрлеріне дайындайды:
• ғылым және білім беру саласындағы жұмыстар;
• коммерциялық құрылымдарда, экологиялық, гидрологиялық, метеорологиялық, әлеуметтік-экономикалық зерттеу жұмыстарын жүргізумен, қызмет көрсету саласында, қашықтықтан зондылау, картография, геоақпараттық жүйелерде.
Бейінді пәндер:
• қоршаған ортаны геокеңістіктікте басқару;
• ғылыми жобаларды ұйымдастыру және жоспарлау;
• экономикалық, әлеуметтік және саяси географиядағы өзекті мәселелер;
• халықтар географиясы және Қазақстан Республикасының еңбек ресурстары;
• физикалық география мен геоморфологияның теориялық және әдіснамалық мәселелері;
• антропогендік факторлардың қоршаған ортаға әсерін бағалаудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасы;
• ғаламдық логистика;
• географиялық үлгілеу;
• экономикалық және әлеуметтік географиядағы геоақпараттық жүйелер;
• ГАЖ ашық көздері және бөлінген архитектуралық деректер базасы;
• кеңістіктік талдау;
• табиғи картографиялау және табиғи-антропогендік геожүйелер;
• қашықтықтан зондтау;
• минералдық-шикізат ресурстарын экономикалық-экологиялық бағалау.
Білім беру артықшылықтары:
• Дәстүрлер сабақтастығы бар байырғы ғылыми мектеп пен географияның дамуы мен қалыптасуына баға жетпес үлес қосқан ҚР жетекші профессорлары;
• Бірегей авторлық курстар, білім берудегі жаңа әдістемелер мен техникалық құралдар;
• география, геоинформатика және т. б. салаларда қазіргі заман талабына сай жоғары білікті мамандарды дайындау орталығы;
• жаңа технологиялар мен бағдарламаларды қолдана отырып оқыту: GPS қабылдағыштары, ArcGIS 10.1 лицензиялық бағдарламасы, MapInfo, ENVY, Erdas Imagine және т. б.
Халықаралық байланыстары: магистранттар серіктес жоғары оқу орындарында (семестрлік оқу және жазғы мектептер) оқуға мүмкіндіктері бар:
Зальцбург университетінің геоинформатика департаменті (Аустрия), Лейбниц елтану институты (Германия), Лейпциг университетінің география институты (Германия), Глазго университеті (Ұлыбритания), Ноттингем университеті (Ұлыбритания), Батыс - Венгрия университеті (Венгрия), Амстердам еркін университеті (Нидерланды), ҚХР ҒА География ғылымдары мен табиғат ресурстарын зерттеу институты (ҚХР), М.В. Ломоносов атындағы ММУ, РХДУ, РҒА география институты (Ресей) және т.б.
Іс - тәжірибеден өту орны және жұмысқа қабылдану мүмкіндігі:
ҚР БҒМ «География институты» ЖШС, РМҚК «Экономика институты», ҚР БҒМ Ғылыми комитеті, ЖШС «Казгипроград 1» жобалау институты, О.Ө. Оспанов атындағы Қазақ топырақтану және агрохимия ғылыми-зерттеу институты, Іле-Алатау мемлекеттік ұлттық паркі, сондай-ақ Қазақстан Республикасының ЖОО-лары мен колледждері.

Оқу бағасы мен оқу жылдардың санын калькуляторы:

Оқу түрі - күндізгі

Оқу деңгейі - Ғылыми - педагогикалық бағыт

Сіз


  

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
География
Мамандық шифры
6M060900
Факультеті
География және табиғатты пайдалану
Оқу деңгейлері
Ғылыми - педагогикалық бағыт
Оқу түрлері
күндізгі
Өту балы
ҚАЗ
152
ОРЫС
152

пәндер

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. «Ғылымның тарихы және философиясы» пәнін оқу нәтижесінде магистрант мына құзыреттерге ие болады: - Білу ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан; - жасай білу ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауды және шешуді; - жасай білу зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-методтарды жасауды; - ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауды және түсінуді; - әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды.

Педагогика
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: студенттердің бойында педагогикалық білімнің қалыптасуы, олардың педагогиканың теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың қазіргі кездегі технологияларымен, мектептің білім беру үдерісінде оқытушы мен оқушылардың субъект-субъект өзараәрекетінің технологияларымен танысуы. Мазмұны: Педагогиканы оқыту үдерісінде студент педагогиканың негізгі категориялары мен түсініктерін, педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тәрбиенің іргелі идеялары, тұжырымдамалары, заңдары, заңдылықтары және ұстанымдарын, тәрбиенің мәні, мазмұны, формалары мен әдістерін, тәрбиенің жаңа педагогикалық технологияларын меңгеруі тиіс. Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық: Студент білу керек: Педагогика ғылымының өзекті мәселелерін; Педагогикалық қызметтің мәнін. Пайдалана білуі керек: Педагогика бойынша алынған білімді тәжірибеде қолдануды; Мектепте педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыруды: Оқушылар тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттерін анықтауды. Дағдылану керек: Меткепте педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаттары мен міндеттері: Студенттер психикалық процесстердің, психикалық күйдің және психикалық қасиеттердің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы заңдылықтары туралы түсінік алады. Мазмұны: Психология пәні мен маңызы. Психолгогия әдістері. Психикалық білімінің даму тарихы мен психологияның негізгі даму этаптары. Танымдық процесстердің психологиясы. Ойлау ең жоғары психикалық процесс ретінде. Тұлға типологиясы. Мінездің түрі мен тұлғасы. Топты басқару мен лидер болу. Педагогикалық процестегі тәрбие. Жанұя. Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық: Студент білуі керек: Теориялық негіздер, мазмұны және өмір сүру әдістері. Пайдалана білуі керек: денсаулық психиологиясының түсіністік-категориальдық аппаратын қолдану, денсаулық психиологиясы маңайындағы негізгі заманауи зерттеулердің методологиясын талдау және осы аталған зерттеулерді практика жүзінде қолдана білу. Дағдылану керек: өмір сүру салтының психиологиялық құрылымдарын құрастыру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Шет тілі (кәсіптік)

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Арақашықтықтан зерделеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қысқа мазмұнды оқыту мақсаты көрсетілген (негізгі бөлімдері) қысқаша сипаттама Пәнде топографиялық және арнайы картографиялау мақсатында дешифрлеудің замануи өндірістік әдісінің қағидалық сұрақтарын баяндалады. Осы бөлімде топографиялық дешифрлеудің ұйымдастыру және әдістері қарастырылып, салалық дешифрлеудің негізгі түрлерінің әдістері беріледі. Магистрант пәнді оқу нәтижесінде келесі құзыреттерге ие болады: - альтернативті шешімдерді спектр мен жағдайды жан жақты бағалау көпнұсқалылықты

Әлемдік экономика мен жаһандық басқаруға кіріспе
  • Бақылау түрі - Аудит
  • Сипаттамасы - аудит-геофак-маг-10окт2015

ГАЖ ашық көздері және мәліметтер базасын құрастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қысқа мазмұнды оқыту мақсаты көрсетілген (негізгі бөлімдері) қысқаша сипаттама Пәннің мақсаты болып ГМББЖ геомәліметтер басқару жүйесінің озық әдістері мен технологияларымен таныстыру. Аталған пәнде кеңістіктік мәліметтер инфрақұрылымының негізгі мақсаттары көрініс табады және оларды құрастырудағы қажетті өлшемдер мен қадамдар көрсетіледі. Магистрант пәнді оқу нәтижесінде келесі құзыреттерге ие болады: - Кеңістіктік мәліметтер базасы технологиясын және жұмыс қағидаларын түсіну; - Кеңіст

ГАЖ жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Геоақпараттық жүйе мен ғылымға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Географиядағы үлгілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Географияны оқытудағы инновациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Географияны оқытудағы инновациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Геокеңістіктік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ғаламдық логистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу мақсаты менеджмент сферасында заманауи маманға қажетті логистикалық әдістерді зерттеу мен тәжірибелік қолдану сферасында біліктіліктер кешенін қалыптастыру; саудада, өндірісте және дистрибьюцияда өнімдер қорларын рационалды басқарудың тәжірибелік қабілеттерін, әлемдік нарықта компанияның стратегиялық позицияларын жақсарту мен тауарлар бағасын төмендету бойынша логистикалық шешімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде мгистрант келесі біліктіліктерге ие болуы керек: • Логистикалы

Ғылыми дискурстың әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ғылыми жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ғылыми зерттеулерді уйымдастыру және жоспарлау/ Организация и планирование научных исследований / Organization and Planning of Scientific Research

Жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс мақсаты: жобаларды басқару саласындағы білім беру, компанияның қызметіндежобалық тәсілді қолдану орнын көрсету, жобаларды басқару негізгі құралдар туралы түсінік беру, жобаларды басқару сауатты және тиімді басқаруға үйрету. Білуі тиіс: қазіргі заманғы жобалық менеджменттің барлық облыстарын,жобалау қызметін іске асыратын, жобаларды басқарудың ұйымдастыру-шылық құрылымы; жобалық менеджменттіңхалықаралық стандарттары . Істей білуі: жобаларын жоспарлау, оның ішінде: критерийлерді әзірлеу жобасының табыстылығы; жобалық жұмыстардың құрылымдық декоспозициясын және құрамын қалыптастыру; жобаны басқару құны; жоба кестелерін басқару; жобалық тәуекелдерді жоспарлау; жобалық командалар және қолдау коммуника-цияларын қалыптастыру.

Картография және геовизуализациялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - -Қысқа мазмұнды оқыту мақсаты көрсетілген (негізгі бөлімдері) қысқаша сипаттама Мақсаты болып, картографияны (жалпы), математикалық картографияны, топографиялық картаны, жобалауды және карталар мен атластар өндірісін зерттеумен қатар, оларды өңдеу, басып шығару, автоматтық көрнісі мен карталарды қолдануды оқыту табылады. Магистрант пәнді оқу нәтижесінде келесі құзыреттерге ие болады: - жағдайды бағалауға рұқсат беретін және алуантүрлі альтернативті шешімдерді қабылдауда көпнұсқалылықты түс

Кеңістіктік статистикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қысқа мазмұнды оқыту мақсаты көрсетілген (негізгі бөлімдері) қысқаша сипаттама Модуль кеңістіктік-статистикалық талдаудың қағидалары мен әдістемелеріне арналған, ArcGIS бағдарламасының детерминисттік және геостатистикалық әдістерді пайдалана отырып, Geostatistical Analyst модулі бедердің үлгілеуін жетілдіруге арналған ArcMap мүмкіндіктерінің қосымша құралдар арқылы кеңейтілуін зерттейді. Магистрант пәнді оқу нәтижесінде келесі құзыреттерге ие болады: - статистикалық талдау жасау, нәтижелер

Кеңістіктік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - -

Қазақстан Республикасының халықтар географиясы және еңбек ресурстары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстанның аймақтық дамуының қазіргі үрдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қоршаған ортаны геокеңістіктік басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қоршаған ортаны қорғау менеджменті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәліметтерді алу және үйлестіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Минералды шикізат ресурстарын экономикалық-экологиялық бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Берілген курс магистранттарды табиғатты пайдаланудың негізделген тиімді жолдарын іздеуге және табиғатты қорғау шараларының экономикалық тиімділігін анықтауды, сондай-ақ ұлттық шаруашылыққа қоршаған ортаның нашалауының тигізген экономикалық нұқсанын бағалауды үйретеді. Магистрант пәнді оқу нәтижесінде келесі құзыреттерге ие болады: - берліген мәселені зерттеуге деген кешенді амалдар; - табиғи кешендердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін анықтау; - табиғи ресурстар маңызды түрлерінің

Саяси дискурс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Табиғатты пайдалану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - audit, PP 5305

Табиғи-шаруашылық жүйелердің жағдайын бағалау (экологикалық-географиялық аспектілері)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Тұрақты даму негіздері
  • Бақылау түрі - Аудит
  • Сипаттамасы - audit, OUR 5302

Халықаралық құқықтың өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Халықаралық мекемелер және тұрақты даму стратегиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - audit, MOSUR 5304

Экономикалық және әлеуметтік географиядағы геоақпараттық жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қысқа мазмұнды оқыту мақсаты көрсетілген (негізгі бөлімдері) қысқаша сипаттама Модульде табиғи және әлеуметтік-экономикалық геожүйелер, оның құрылымы, байланыстары, динамикасы, уақыт-кеңістікте компьютерлік үлгілеу арқылы кеңістік мәліметтер базасы негізінде қызмет етуін, географиялық нысандар мен құбылыстармен байланысты кеңістік-уақыт ақпаратының қызмет етуін, оны жинақтауды, өңдеуді, сақтауды, талдау мен таратуды зерттейді. ГАЖ-дың аппараттық және бағдарламалық құралдарын құрастыру әдіст

Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның өзекті мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Зерттеу тәжірибесі

Зерттеу тәжірибесі 1
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы -

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы ( Ғылыми семинар II)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы ( Ғылыми семинар III)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар I)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - 8nowember

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар IV)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Магистранттың экспериментальдық-зерттеу жұмысы
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Педагогикалық тәжірибе
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Педагогикалық

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

Обратная связь

* Имя
* E-mail
Ваше сообщение