Оқуға түсушілерге 2017
KZ
RU
EN

Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

БIЛIКТIЛIГІ

  • Ғылыми - педагогикалық бағыт - техника ғылымдарының магистрі
  • Бейіндік бағыт - техника және технология магистрі

БАҒДАРЛАМА СИПАТТАМАСЫ

Халықаралық аккредитация: ASIIN (2016)
Бағдарлама: 6M070400 –ЕТжәнеБҚ
Оқыту деңгейі: Магистратура
Емтихандар: Ағылшын тілі(тест), мамандық бойынша түсу емтиханы (жазбаша)
Оқыту формасы: күндізгі
Оқыту мерзімі: 4 жыл

«6М070400 – ЕТ және БҚ» магистр бағыты, келесі түрдегі кәсіби қызметтерді атқаруға дайындайды:

• жоба мен айналысатын ұйымдарда, IT компанияларда, телекоммуникациялық компанияларда инженер-программист, автоматтандырылған басқару жүйелері инженері, желілік қауіпсіздік инженері ретінде жобалық-конструктивтік қызметтер атқаруға;
• өндірістік кәсіпорындарда, телекоммуникациялық компанияларда, сандық құрылғыларды құрастыру мен жобалау компанияларында және финанстық ұйымдарда инженер, инженер-программист ретінде өндірістік технологиялық қызметтер атқаруға;
• ғылыми-зерттеу мекемелерінде, ғылыми-өндірістік ұйымдарда ғылыми қызметкер, инженер-программист, электроника инженері ретінде ғылыми зерттеу және экспериментальды зерттеу қызметін атқаруға:
• мемлекеттік басқару органдарында, қызмет көрсету, әкімшіліктік басқару, транспорт, бизнес құрылымдары салаларында ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету адмиистраторы рендінде және автоматтандырылған басқару жүйелері инженері ретінде ұйымдастыру-басқару қызметтін атқаруға;
• жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйелері мекемелерінде және ғылыми зерттеу секторларында оқытушы ретінде педагогикалық қызмет атқаруға дайындайды.

Профильді пәндер:

Жоғарғы өнімді есептеулер, Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау(ағ.тілі), Желілік технологиялар, Бейнені тану теориясы, Параллельді және үлестірілген жүйелердің бағдарламалық қамтамасы, Резистивті және реактивті тізбектер және желілер, Тізбектерді модельдеу және симмуляциялау, Озық енгізілген мультипроцессорлар, Кері байланыспен басқару жүйелері, Енгізілген бағдарламалық қамтама, Озық сымсыз телекоммуникациялық жүйелер және желілік технологиялар, Озық желілік басқару және жобалау технологиялары, Озық компьютерлік желілер, Сымсыз және телекоммуникациялық жүйелер, Сигналдарды жетілдірілген сандық өңдеу, Компьютерлер және инженерлік есептерді шешу, Python-да бағдарламалау, Машина оқыту, Автоматтандырылған электрондық жүйелер, Автоматтандырылған қосымшалар үшін сымсыз байланыс, Желілік қауіпсіздік.
Білім берудің артықшылықтары:

• халықаралық аккредитация
• ағылшын тілінде оқу мүмкіндігі;
• программалық қамтама мен электронды инженерия концепциясын тереңдетіп үйрену;
• соңғы нәтижені қамтамасыз етуді талап ететін практикалық және теориялық білдімдерді зерттеу фокусы;
• программалық және аппараттық әзірлеулер мен жобалау салаларындағы терең білім.

Халықаралық байланыс: Магистранттар академиялық мобильділік программасы бойынша шетелдік серіктес ЖОО-ында жазғы стажировкаға сонымен қатар оқуға бару мүмкіндігіне ие:ИТМО (Сангкт-Петербург, Ресей), НГТУ (Новосибирск, Ресей), Питтсбург университеті (Питтсбург, АҚШ), НАСА ғылыми зерттеу орталығы Ленгли (Хэмптон, АҚШ), Луизиана штаты университеті (Луизиана, АҚШ), Виргин университеті (Виргиния, АҚШ), Бингемтон университеті (Нью-Йорк, АҚШ) Карлсруэ технологиялық институты (Баден-Вюртемберг, Германия), Штутгарт университеті (Штутгарт, Германия), Аэродинамика институты (Ахен, Германия), Манчестер университеті (Манчестер, Великобритания) Peking University (Peking, China), Вена университеті (Вена, Австрия), Вена техникалық университет (Вена, Австрия).

Жұмысқа орналасу мүмкіндігі мен практикадан өту орындары: математика және механика ҒЗИ, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің математика институты, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің информатика және механика, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің информатика және басқару мәселелері институты, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің математика институты, ҚР ұлттық инженерлік академия, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің Академик Ө.А. Жолдасбеков атындағы Механика және машинатану институты, «Ғарыштық техника және технологиялар институты», «Ұлттық ғарыштық зерттеулер мен технологиялар орталығы» акционерлік қоғамы, , «Хоум Кредит банк» АҚ, «ҚазМұнайГаз» АҚ, «Қазақтелеком» АҚ, «Самұрық-Қазына» АҚ , «Қазатомпром» АҚ, KAZMinerals компаниясы, Қазцинк компаниясы, Қазкоммерцбанк, Қарашығанақ Петролеум Оперейтинг Б.В консорциумы

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Мамандық шифры
6M070400
Факультеті
Механика-математика
Оқу деңгейлері
Оқу түрлері
Өту балы
ҚАЗ
150
ОРЫС
150

пәндер

Бағдарламалау жүйесінің технологиясын жобалау
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бейнені тану теориясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ғылыми білім өндіруге бағытталған ерекше қызметтің заңдылықтары мен даму тенденциясын зерттеу. Ол тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. «Ғылымның тарихы және философиясы» пәнін оқу нәтижесінде магистрант мына құзыреттерге ие болады: - Білу ғылымның табиғатын, құрылымын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін; ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелерінің және ойлау түрлерінің қалыптасуы тұрғысынан; - жасай білу ғылыми ізденіс қызметінде туындайтын және терең кәсіби білімдерді қажет ететін міндеттерді тұжырымдауды және шешуді; - жасай білу зерттеудің қажетті әдіс-методтарын таңдауды, бұрынғыларын жетілдіруді және нақты ізденістің міндеттерінен туындайтын жаңа әдіс-методтарды жасауды; - ғылымның тарихы мен философиясының, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білімдер методологиясының негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың шындығын сараптауды және түсінуді; - әдістемелік және әдістік білімдерді ғылыми ізденісте, педагогикалық және тәрбие жұмыстарында қолдануды.

Желілік технологиялар
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Жоғары жылдамдықты есептеу технологиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Масштабталатын жүйелерді әзірлеудің технологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Менеджмент
  • Кредит саны - 1
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты –басқарудың мазмұнын ашу, басқару туралы білім кешенін қалыптастыру. Курстың міндеті –басқару қызметінің әр түрлі түрін жүзеге асыру, басқару мен жоспарлау жүйесін талдау үшін нақты машықтарды қалыптастыру Оқыту нәтижесі:кәсіби қызметтегі басқарудың әртүрлі мектептерінің негізгі ережелерін пайдалана білу; -кәсіпорынның қызметін маркетингтік басқаруды жүргізудің ерекшеліктерін түсіну және білу

Нақты уақыт жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтаманы құру технологиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Педагогика
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: студенттердің бойында педагогикалық білімнің қалыптасуы, олардың педагогиканың теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың қазіргі кездегі технологияларымен, мектептің білім беру үдерісінде оқытушы мен оқушылардың субъект-субъект өзараәрекетінің технологияларымен танысуы. Мазмұны: Педагогиканы оқыту үдерісінде студент педагогиканың негізгі категориялары мен түсініктерін, педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тәрбиенің іргелі идеялары, тұжырымдамалары, заңдары, заңдылықтары және ұстанымдарын, тәрбиенің мәні, мазмұны, формалары мен әдістерін, тәрбиенің жаңа педагогикалық технологияларын меңгеруі тиіс. Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық: Студент білу керек: Педагогика ғылымының өзекті мәселелерін; Педагогикалық қызметтің мәнін. Пайдалана білуі керек: Педагогика бойынша алынған білімді тәжірибеде қолдануды; Мектепте педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыруды: Оқушылар тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттерін анықтауды. Дағдылану керек: Меткепте педагогикалық үдерісті ұйымдастыруға.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаттары мен міндеттері: Студенттер психикалық процесстердің, психикалық күйдің және психикалық қасиеттердің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы заңдылықтары туралы түсінік алады. Мазмұны: Психология пәні мен маңызы. Психолгогия әдістері. Психикалық білімінің даму тарихы мен психологияның негізгі даму этаптары. Танымдық процесстердің психологиясы. Ойлау ең жоғары психикалық процесс ретінде. Тұлға типологиясы. Мінездің түрі мен тұлғасы. Топты басқару мен лидер болу. Педагогикалық процестегі тәрбие. Жанұя. Модульді игеру нәтижесінде алынатын құзырлық: Студент білуі керек: Теориялық негіздер, мазмұны және өмір сүру әдістері. Пайдалана білуі керек: денсаулық психиологиясының түсіністік-категориальдық аппаратын қолдану, денсаулық психиологиясы маңайындағы негізгі заманауи зерттеулердің методологиясын талдау және осы аталған зерттеулерді практика жүзінде қолдана білу. Дағдылану керек: өмір сүру салтының психиологиялық құрылымдарын құрастыру.

Үлестірілген және параллелді есептеу жүйелерінің бағдарламалық қамтамасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Шет тілі (кәсіптік)

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

LAN және WAN желілерін жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Python-да бағдарламалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Web-қосымшалардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету және мәліметтерді қорғау жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пайдаланушы аутентификациясы және идентификация бағдарламалық құралы, ақпараттық қауіпсіздік концепциясының негізін ұсынуды магистранттардың бойына қалыптастыру, Web-қосымшасы ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету тәсілін және әдісін студенттерге оқыту. Пәннің мазмұны: Бағдарламалық қамтама қауіпсіздігін талдау құралы және әдісі. Методы и модели выбора средств защиты. Моделді таңдау құралын сақтау және оның әдісі. Модель Low-Water-Mark. Белл-Лападул қауіпсіздік жүйесінің моделі. Лаплас кр

Автоматтандырылған қосымшалар үшін сымсыз байланыс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Автоматтандырылған электрондық жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің ақпараттық-техникалық құралдары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Алгоритмдер теориясына кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Антивирустық құралдар қорғанысын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –несанкционалдық түрін әр уақытта қолданылатын деректерді қорғауды жүзеге асыру құралы және әдісін магистранттарға білім беру, Web-қосымшасы, соның ішінде, ақпараттық жүйені қорғаудың антивирустық жүйесін орнату үрдісін практикалық және теоретикалық негізде оқыту. Пәннің мазмұны: Ақпараттық технологиялар және ақпараттық жүйелер қауіпсіздігін қауіптендіру түрлері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік сервистері. Компютерлік жүйелерге кіру, межелеу моделдері. Компьтерлік жүйелерд

Бағдарламалау жүйесінің технологиясын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бағдарламалық амтамасыз етуді дайындау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бағдарламалық қамтаманы жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бағдарламалық қамтамасcыз етуді құру әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бағдарламалық қамтамасыз етуді жасаудың формалды әдістері негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бейнені сандық өңдеудің математикалық модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бейнені тану және өңдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бейнені тану моделі және әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бейнені тану теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

БҚ сенімділік және тұрақтылық теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Бұлтты есептеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –Microsoft Виртуализациясының платформасын айрықшылығын қарастыру, АТ-вендордың басқарып шешетін негізімен таныстыру, бұлтты есептеулерді қолданып, виртуализация және консолидация технологиясын магистранттарға меңгерту. Пәннің мазмұны: Заманауи инфрақұрылымды шешудің даму тенденциясы, жоғарыөнімді есептеулер түрінің негізгі тарихы. Инфрақұрылымға талап ету негізі, аппараттық қамтаманы дамытудың заманауи негізгі тенденциясы Виртуализация. Сервистер. Негізгі бағытты дамыту. Виртуа

Бұлтты инфрақұрылым негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Вирусология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Вирустардың құрылысы, репродукциясы және оның ерекшеліктері туралы түсінік беру. Вирустардың молеулалық биологиясы, биохимиясы, эпидемиологиясының негіздерімен таныстыру. Вирустардың классификациясының принциптерін, құрылысы, табиғатта таралуы, тіршілік етуінің жалпы заңдылықтарын; вирустардың табиғатта және адам өміріндегі орны туралы білулері керек; - алынған білімдерін ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешуде қолдана алулары керек; -вирустардың құрылысы, репродукциясы; вирустардың молеулалық биологиясы, биохимиясы, эпидемиологиясы туралы білімдері болуы қажет. -

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Деректерді сақтау жүйесінің шешімін енгізу және құру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –деректердің базалық қолданылуын интеграциялау, ақпараттық ресурсты жоспарлау тағы басқа, үлгі және нақты анықтауды қамтамасыздандырып, ақпараттық жүйеде қолданылатын, деректердің құрылымын қамтамасыз ету. Пәннің мазмұны: Деректерді сақтау жүйесінің архитектурасы. Сақтау жүйесінің (хостерді) терминальдық бөлігінің компоненті. Деректерді сақтау жүйесінің желілігі. Компоненттердің (коннективтілік) байланысы. Құралымның түзу деректер жүйесінің желілігі. SCSI интерфейсі. IDE,

Енгізілген бағдарламалық қамтама
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Есептеу жүйелерін басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Желі шешімдерін енгізу және құру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Желілік қауіпсіздік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Желілік құрылғылар қауіпсіздігін қамтамасыз ету
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Желілік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Жоғарғыөнімді есептеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Жоғарыөнімді жүйелердің архитектурасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Жүйелерді талдау және басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Жүйелік талдауға кіріспе және басқару теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Зерттеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – зерттеу үрдісінің әртүрлі аспектілерін, деректерді талдау және жинастыру, жобалау, зерттеуді қоса магистранттарға оқыту, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу әдістемесімен таныстыру, ғылыми жариялауды жазу тәжірибесі және білімін алу. Пәннің мазмұны: Ғылыми әрекеттік спецификасы. Теоретикалық зерттеу. Эксперимент. Шамалау қорытындысын математикалық өңдеу. Зерттеудің қорытындысын рәсімдеу. Жаңа нәрсені ойлап тауып айқындау. Деректердің базасын патенттеу. Нәтижесінде магистрантт

Имитациялық модельдеу негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Информация теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Кері байланыспен басқару жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Компьютерлер және инженерлік есептерді шешу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Компьютерлік жүйелерді құрудың инструментальды құрылғылары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Компьютерлік жүйелердің верификациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Компьютерлік модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Криптология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қауіпсіз мобильді шешімдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Математикалық логика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Машина оқытуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәліметтер базасын жобалау технологиясының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәліметтердің қоймасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Методы проектирования компьютерных систем
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мультиагенттік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Нейронды жүйелер теориясының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Нейрондық жүйелердің модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Озық енгізілген мультипроцессорлар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Озық желілік басқару және жобалау технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Озық компьютерлік желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Озық сымсыз телекоммуникациялық жүйелер және желілік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Программисттерге арналған математикалық логика элементтері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Резистивті және реактивті тізбектер және желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Сигналдарды жетілдірілген сандық өңдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Сигналдарды сандық өңдеудің математикалық модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Суперкомпьютерлік модельдеу мен визуализациялауды ғылыми зерттеуде қолдану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – суперкомпьютерлі жүйенің заманауилық тұрғыда бағдарламалық қамтамасыз ету және архитектура жайлы ұсыну магистранттарды қалыптастыру болып табылады, қолданбалы ғылыми аймағында суперкомпьютерді моделдеу; базалық суперкомпьютерлі технологиялар MPI, OpenMP, CUDA деректерді ғылыми жоғарғыөнімде визуализациялау, алгоритмдерді заманауи оқыту. Пәннің мазмұны: Үлестірілген есептеулерді ұйымдастырудың мақсаты. Үлестірілген есептелу әдістері және талап ету құралы. Үлестірілген ес

Сымсыз және телекоммуникациялық жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Телекоммуникациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Тізбектерді модельдеу және симмуляциялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Үлестірілген құрылымдардың негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Зерттеу тәжірибесі

Зерттеу тәжірибесі
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы -

Зерттеу тәжірибесі 1
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы -

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы ( Ғылыми семинар II)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы ( Ғылыми семинар III)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар I)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - 8nowember

Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар IV)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Магистранттың экспериментальдық-зерттеу жұмысы
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Педагогикалық тәжірибе
  • Бақылау түрі -
  • Сипаттамасы - Педагогикалық

2014-2017 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

Обратная связь

* Имя
* E-mail
Ваше сообщение