Докторантура
Информатика

Информатика

БIЛIКТIЛIГІ

  • Ғылыми - педагогикалық бағыт - Информатика мамандығы бойынша PhD докторы
  • Бейіндік бағыт - Информатика мамандығы бойынша PhD докторы

БАҒДАРЛАМА СИПАТТАМАСЫ

Халықаралық аккредитация: жоқ
Бағдарлама: 6D011100 – Информатика
Оқыту деңгейі: PhD докторантура
Емтихандар: Ағылшын тілі(тест), мамандық бойынша түсу емтиханы (жазбаша)
Оқыту формасы: күндізгі
Оқыту мерзімі: 3 жыл

«6D011100 – Информатика» PhD докторы бағыты, келесі түрдегі кәсіби қызметтерді атқаруға дайындайды:

• ғылыми зерттеу институттарда, ғылыми зерттеу орталықтарда, жобалық және ғылыми-зерттеу ұйымдарда, аға ғылыми қызметкер, зерттеу тобының жетекшісі, инженер-программист, ақпаратты қорғау инженері ретінде ғылыми-зерттеу және эсперименталды зерттеу қызметтерін атқаруға;
• жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйелері мекемелерінде және ғылыми зерттеу секторларында оқытушы, аға ғылыми қызметкер ретінде ғылыми-педагогикалық қызмет атқаруға дайындайды.
• мемлекеттік басқару органдарында, қызмет көрсету, әкімшіліктік басқару, бизнес құрылымдары салаларында, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету адмиистраторы рендінде, жобаларды басқару департаменті жетекшісі, ақпаратты қорғау инженері аналитик-сарапшы ретінде ұйымдастыру-басқару қызметін атқаруға;
• өнеркәсіптік кәсіпорындарда, жобалармен айналысатын ұйымдарда, сонымен қатар компьютерлік технологиялар мен информатика салаларындағы жаңа ғылыми жетістіктерді енгізу және зерттеу мен айналысатын ұйымдарда ғылыми зерттеу, әзірлеу бөлімінің жетекшісі, программалық қамтама мен қосымшаны әзірлеуші және аналитик, инженер программист ретінде жобалау-конструктивті қызмет атқаруға дайындайды.

Профильді пәндер:
1. Білім берудегі заманауи желілік технологиялар
2. Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды жобалау
3. Бұлттық технологияларды құру және енгізу
4. Білім берудегі робототехника теориясы мен технологиялары
5. Ғылым және білім беру саласындағы деректер базасын және ақпараттық жүйелерді әзірлеу
6. Бағдарламалаудан электронды оқу құралдарын жобалау мен жүзеге асыру
7. Қашықтықтан оқыту теориясы мен практикасы
8. Виртуалды оқыту ортасын басқару


Білім берудің артықшылықтары:
• ағылшын тілінде оқу;
• үздік шетелдік жоғары оқу орындарының бірінде 4 айлық ғылыми тағлымдамадан өту; бұлттық технологияларды құру және енгізу, деректер қорын жасау және ғылым, білім берудегі ақпараттық жүйелерді жобалау сияқты дәстүрлі салалар білімдерін терең меңгеру арқылы зерттеу фокусы;
• міндетті оқу курстарының саны салыстырмалы түрде аз болғындықтан зерттеу программасының таңдау бағытының электронды оқу басылымдарын жобалау мен жүзеге асыру; қашықтықтан оқыту теориясы мен практикасы; виртуалды оқыту ортасын басқару саласында ғылыми-зерттеу, эксперимантальды-зерттеу қызыметі түрінде жүргізілуі;
• информатика саласындағы және оның дамушы қоғамның қажеттіліктеріне байланысты, жақын арадағы және алдағы болашақтық міндеттерін анықтайтын негізгі мәселелерді тереңінен зерттеу.

Халықаралық байланыс: докторант академиялық шетелдік серіктес ЖОО-ында ғылыми тағлымдамадан өту мүмкіндігіне ие: БГПУ (Уфа, Ресей), ИТМО (Сангкт-Петербург, Ресей), НГТУ (Новосибирск, Ресей), Питтсбург университеті (Питтсбург, АҚШ), Стамбул университеті (Стамбул, Түркия), Токио университеті Денки (Токио, Жапония), Калифорния университеті (Беркли, США), Таллинн техникалық университеті (Таллин, Эстония), Тегеран университеті (Тегеран, Иран), Халифа университеті (Абу Даби, БАӘ), Сеул ұлыттық университеті (Сеул, Корея Республикасы), Корея ғылым және технология институты (Сеул, Корея Республиксы), НАСА ғылыми зерттеу орталығы Ленгли (Хэмптон, АҚШ), Луизиана штаты университеті (Луизиана, АҚШ), Карлсруэ технологиялық институты (Баден-Вюртемберг, Германия), Штутгарт университеті (Штутгарт, Германия), Аэродинамика институты (Ахен, Германия), Манчестер университеті (Манчестер, Великобритания), Вена университеті (Вена, Австрия), Вена техникалық университет (Вена, Австрия). Кингс колледжі (Лондон, Ұлыбритания), Ньюкасл университеті (Ньюкасл Ұлыбритания), Люблин технологиялық университеті (Люблин, Польша).
Жұмысқа орналасу мүмкіндігі мен практикадан өту орындары: Жоғары, орта, арнайы орта оқу орындары, математика және механика ҒЗИ, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің математика институты, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің информатика және механика, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің информатика және басқару мәселелері институты, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің математика институты, ҚР ұлттық инженерлік академия, ҚР БҒМ Ғылым комитетінің Академик Ө.А. Жолдасбеков атындағы Механика және машинатану институты, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы АҚ, Ұлттық ақпараттандыру орталығы, «Ғарыштық техника және технологиялар институты», «Ұлттық ғарыштық зерттеулер мен технологиялар орталығы» АҚ.
Оқу түрі - күндізгі

Оқу деңгейі - Ғылыми және педагогикалық бағыт


Оқу жылдардың саны:
3

Оқу бағасы мен оқу жылдардың санын калькуляторы:

Оқу түрі - күндізгі

Оқу деңгейі - Ғылыми - педагогикалық бағыт

Сіз


  

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Информатика
Мамандық шифры
6D011100
Факультеті
Ақпараттық технологиялар
Оқу деңгейлері
Ғылыми - педагогикалық бағыт
Оқу түрлері
күндізгі
Өту балы
ҚАЗ
170
ОРЫС
170

пәндер

Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім салалары бойынша педагог мамандар дайындау бағытында педагогиканың философиясы мен әдіснамасын терең білетін, өз саласының жетістіктерін жаңа технологиялар арқылы байыта алатын маман тұлғасын қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - педагогикалық ғылымдардың философиясы мен әдіснамасын пәнаралық салаларда қарастыру; - педагогика саласындағы ғылыми еңбектерді жетік меңгеру; - жаңа педагогикалық тұжырымдар қалыптастыруға қабілетті болу; - білім беру саласындағы жаңа әдістер, стратегиялар, технологияларды пайдалану арқылы өзінің ғылыми зерттеулерін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру; - ғылым жаңалықтарын білім беру процесіне енгізудің дербес концепцияларын ұсына алу.

2016-2019 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді визуалды жобалау және модельдеу саласындағы теориялық білімді және бағдарламалық жүйелерді модельдеудің заманауи әдістерін қолданудағы тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант меңгеру қажет: - визуализация және технологияларды жобалаудың ақпараттық және коммуникациялық жүйелер ұғымдарды; - оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық жүйелердің функционалды бағыттарын визуалды жобалау тәсілдерді; - қазіргі заманғы жобалау технологияларын, модельдеу және жобалау міндеттерін шешуге арналған жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерімен қамтамасыз ету; - заманауи визуалды жобалау әдістері мен күрделілігі әртүрлі деңгейдегі пәндік салада моделдеу әдіснамасын пайдалану критерийлерін. Пәннің міндеті Ақпараттық жүйелердің визуалды жобалаудың заманауи технологиялары, CASE-технологиясы (ERWin), көрнекі дамыту ортасы: Eclipse, Visual Studio, Borland Developer Studio және басқалар туралы идеяларды қалыптастыру. Бағдарламалық интерфейстің элементтері. Бағдарламаланған автоматтандыру құралдарына негізделген пайдаланушы интерфейсінің тиімділігін қарастырыңыз. Бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге арналған қазіргі заманғы құралдарды, жоғары деңгейлі тіл мен тиісті бағдарламалау ортасын меңгеру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ақпараттық жүйелердің визуалды жобалауға арналған технологияларды қолданудың тиімділігі, ақпараттық жүйелерді жобалау кезеңдері мен сатыларының мазмұны олардың әр түрлі жобалау технологияларын қолданғандағы ерекшеліктері;

Бағдарламалаудан электронды оқу қүралдарын жобалау мен жүзеге асыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ақпараттық, телекоммуникациялық және аудиовизуалды технологияларды қолдану негізінде электронды оқулықтарды, оқу-әдістемелік және ақпараттық материалдарды әзірлеуге әдістемелік көмек көрсету (электронды оқыту және әдістемелік мультимедиялық кешендер - EUMC). Пәннің міндеті: Ақпараттық технологиялар саласындағы пәндердің болашақ мұғалімі мультимедиялық технологияның мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім беруді ақпараттандырудың заманауи құралдарын әзірлеуі тиіс; Web-беттерін қалай басқару керектігін, ActionScript бағдарламалауды үйреніңіз. EUMKD стационарлы компьютерде, смартфонда, iPodде және т.б. оқу үшін пайдаланылуы мүмкін. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: - жоғары білім жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану туралы алғашқы түсінік алуға; - негізгі тәсілдер, тұжырымдамалар мен сатылар туралы түсінік алуға; - электронды оқу-әдістемелік басылымдарды құруға арналған оқу материалдарын әзірлеу; күндізгі және сырттай оқыту жүйесіне арналған электронды оқулықтар бойынша негізгі бағалау критерийлері мен педагогикалық талаптарымен танысу.

Бұлттық технологияларды құру және енғізу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Білім беру үдерісінде цифрлік технологияларды қолданудың әдістемелік негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Білім берудегі заманауи желілік технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Білім берудегі инновациялық үрдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инновациялық кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар: - қазақстандық білім беруді жаңғыртудың негізгі стратегиялары мен бағыттары бойынша білімдерін көрсету; - Қазіргі Қазақстандағы білім беруді жаңартудың негізгі себептерін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру; - әлемнің жоғары дамыған елдерінде білім беруді жаңартудың негізгі үрдістерін анықтау; - "инновация", "жаңашылдық", "жаңару", "жаңғыру", "жаңаша енгізу", "инновациялық қызмет", " инновациялық процесс» анықтамаларын беру - педагогикалық жаңалықтарды жобалау негіздерін негіздеу ; ; - заманауи жағдайда мектептің инновациялық қызметінің негізгі бағыттарын қолдану; - мұғалімнің инновациялық қызметінің ерекшеліктерін, оның мақсаты мен пәнін қазіргі жағдайда анықтау;; - жаңа енгізілімдер технологиясын қолдану; - білім беруді дамытудың инновациялық стратегияларын талдау және негізделген қорытынды жасау; - білім берудегі инновациялық үрдістерді талдау және негізделген қорытынды жасау; Пәнді оқыту барысында магистранттарда білім беру саласындағы инновациялық саясаттың негізгі үрдістері және стратегиялары жүйелендіріледі. Курстың қысқаша мазмұны: №1 Модуль. "Педагогикалық инноватика". 1. Пәннің мақсаты мен міндеттері. 2. Педагогикалық инноватиканың басталуы. 3. Білім берудегі инноватиканың пайда болуы мен дамуының алғышарттары. 4. Педагогикалық инноватиканың негізгі ұғымдары 5. Педагогикалық жаңалықтардың түрлері. 6. Педагогикалық инновацияны жүзеге асыру тетіктері. 7. Қазақстандағы білім беру саласындағы инновациялық саясат. №2 Модуль. "Инновациялық білім беру үрдісі". 8. Инновациялық білім беру үдерісі. 9. Инноватикадағы оқу, педагогикалық және әдіснамалық қызмет. 10. Педагогикалық жаңалықтарды дамыту технологиясы. 11. Жаңашылдық білім беру жүйесінің дамуын басқару нысаны ретінде. 12. Жаңалықтарға кедергі келтіретін факторлар. 13. Мектептегі инновациялық қызмет. 14. Педагогтың инновациялық қызметі. 15. Педагог пен білім беру ұйымының инновациялық қызметін бағалау.

Білім берудегі робототехника теориясы мен технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру мен кәсіби проблемаларды шешуде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін білуге дайындықты қалыптастыру, робототехниканы пайдалану арқылы жобалаудың теориялық білімдерін қалыптастыру, білім беру робототехникасы саласында оқытуды жүзеге асыруға дайындық. Пәннің міндеті: Робототехника саласында жас ерекшеліктеріне қарай топтарының мүмкіндіктерін ескере отырып. білім беру робототехникасының потенциалын қалыптастыру және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: - білім беру робототехникасы саласында интернет желісі ресурстарын өздігінен білім алу үшін пайдалану; - білім беру робототехникасы құрастырушысының жұмыс істеу принциптерін жіктеу; - - роботты бағдарламалаудың конструкциялық, құрылымдық, алгоритм жұмысы мен принципіне қойылатын функционалдық талаптарының спецификациясы.

Виртуалды оқыту ортасын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Виртуалды оқыту ортасында оқу және оқу-әдістемелік жұмыстардың дидактикалық әдістерін меңгеруін және электрондық оқыту технологияларымен танысу. Пәннің міндеті: Виртуалды оқыту құралдарын жіктеу. Дидактикалық жобалау көрсеткіштерінің таксономиясы. Көрнекі және когнитивті мультимедиа мүмкіндіктері. Үйретуші программалар сценариіндегі басқару элементтері. Қолданбалы программалық пакеттерге дидактикалық талдау. Интеллектуалды тренажерлер сценариін құрастыру принциптері. Пәнді оқу нәтижесінде докторант міндетті: Қазіргі кездегі ЖОО қызметінде виртуалды оқытудың мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы түсінігінің болуы; Оқытуды басқару жүйесін (Learning Management System – LMS) виртуалды оқу ортасы ретінде пайдалану; контенттерді басқару ө құру, сақтау білім беру ресурстарын пайдалану. Білім алушы мен әкімшілік арасында өзара қатынас орнату – электронды хат, хабарламалар, онлайн және офлайн режимде бейне және аудио конференциялар.

Ғылым және білім беру саласындағы деректер базасын және ақпараттық жүйелерді әзірлеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қашықтықтан оқыту теориясы мен практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы жоғары сапалы ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыру және оны жүзеге асыру ерекшеліктерін ескере отырып, қашықтықтан оқытуда тиімді пайдалануға бағдарлау. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: - белгілі бір пән салада қашықтықтан оқытуды қолдану теориясын түсіну; қашықтықтан оқыту курстарын дамытуға арналған заманауи технологиялар; цифрлы білім беру ресурстары, мазмұны, мақсаттары мен ерекшеліктері, жұмыс істеудің негізгі жолдары; - цифрлы білім беру ресурстарын жүйелі түрде пайдалануға бағытталған білім беру пәнінің дидактикалық модулін жлбалау; - Қашықтықтан оқыту курстарын орналастыру үшін қауашақ таңдау; цифрлық білім беру ресурстарының сапасын бағалау критерийлері. Пәннің міндеті: - Қашықтықтан оқыту және өзара әрекеттесудің теориясы мен практикасында тереңдетілген оқытуды қамтамасыз ету. - қашықтықтан оқыту және қашықтықтан білім беру саласындағы проблемаларды зерттеуге мамандардың бағдарлау. - Интернетті қолданып оқу үрдісін ұйымдастыру үшін үлгі әзірлеу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: - Интернет-технологиялардың дидактикалық қасиеттері мен мүмкіндіктері. - қашықтан оқытуға арналған материалдарды жобалау. - қашықтан оқытудағы білім беру қызметін ұйымдастыру түрлері. - қашықтықтан оқытудағы педагогикалық технологиялар.

Мәліметтерді интеллектуалды талдау және Data Mining
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Мәліметтерді интеллектуалды талдаудың әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Оқытудың Smart-жүйелерін құру жобалаудың әдістемелік аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Үздіксіз ақпараттық технологияларды оқыту жүйесінде ғылым мен білімнің сабақтастығы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Үлкен деректерді өндеудің заманауи әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Үлкен мәліметтерді өндеудің әдістері мен жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

2016-2019 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Web of Science, Scopus базасына енетін немесе ККСОН ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Web of Science, Scopus базасына енетін немесе ККСОН ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдардың мақсаты: докторанттардың CCSON ұсынған немесе Thomson Reuters, Scopus деректер қорларына енгізілген мерзімді басылымдарда зерттеу және жариялау нәтижелерін ұсынудағы дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. мақаланың негізгі талаптарына журналдың редакциясында жариялауға және CCSON ұсынған немесе Thomson Reuters, Scopus деректер қорларына енгізілген мерзімді басылымдарда импакт-фактор индексінің анықтамасын негіздеуге қабілетті; 2. автордың мақаласын CCSON ұсынған немесе Thomson Reuters, Scopus дерекқорларына енгізілген мерзімді басылымдарда жариялау; 3. мақаланы жариялау үшін техникалық шет тілін қолдануға; 4. таңдалған тақырып бойынша шетелдік ғалымдардың әзірленген және эксперименттік деректерін талдау; 5. зерттелетін аймақтың эксперименттік деректерін пайдалана отырып, қойылған мәселелерді шешудің нәтижелері мен берілген әдістемесін бағалауға қабілетті. Web of Science, Scopus базасына енетін немесе ККСОН ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдарды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: CCSON ұсынған немесе Thomson Reuters, Scopus дерекқорларына енгізілген мерзімді басылымдар импакт-факторын мұқият талдау жүргізіңіз. Ағымдағы тақырыпты таңдау және ғылыми жаңалықты көрсету. Олардың нәтижелерін әлеммен салыстырмалы талдау жүргізу. Мақаланың әдеби аудармасы. Мақаланы жазу және жіберу. Мақаланы қарау.

Ғылыми тағылымдама
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Ғылыми тағылымдаманың мақсаты: докторанттарда шетел университеті негізінде заманауи зерттеу әдістерін және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби салада ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды жүргізуге қабілеттілігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесінің негіздерін, ғылыми тәжірибені жоспарлау мен ұйымдастыруды, ғылыми деректерді өңдеуді негіздеу; 2. ғылыми және практикалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық бағыттарды шешу әдістерін талқылау; 3. зерттеу және практикалық міндеттерге балама шешімдерді талдау және осы нұсқаларды іске асырудың әлеуетті артықшылықтарын бағалау; 4. заманауи компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және беру әдістері туралы теориялық білімдерді қолдану; 5. тыңдаушылардың әртүрлі контингенттері үшін ақпарат беру әдістері мен әдістерін таңдау. Ғылыми тағылымдаманы оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесінің негіздері, ғылыми тәжірибені жоспарлау және ұйымдастыру, шетел университеті негізінде ғылыми деректерді өңдеу. Ағымдағы ғылыми проблема бойынша тәуелсіз зерттеу жүргізу. Зерттеу нәтижелерін дайындау және таныстыру: конференцияларға, семинарларға қатысу, баяндамалар, тақырып бойынша жарияланымдар. Ғылыми тағылымдамадан өту және оны қорғау нәтижелері туралы есеп дайындау.

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар ІI)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар IIІ)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар V)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар VІ)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар І)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы (Ғылыми семинар ІV)
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы -

Докторлық диссертацияны орындау
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны орындау мақсаты: «8D075 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) білім беру бағдарламасы бойынша докторлық диссертацияны қорғауға дайындық. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында пайда болатын және тереңдетілген кәсіби білімді талап ететін мәселелерді шешудің прогрессін көрсету; 2. міндеттер шеңберінде теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер жүргізуді, оның ішінде математикалық (имитациялық) эксперимент жүргізуді талап ету; 3. зерттеудің қажетті әдістерін таңдай алады, қолданыстағы әдістерді өзгертуге және белгілі бір зерттеудің міндеттеріне негізделген жаңа әдістерді әзірлеуге болады; 4. нормативтік көздер мен ғылыми әдебиеттер бойынша өзіндік жұмыс үшін шет тілдерін пайдалану; 5. диссертациялық зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерінің ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын анықтайды; зерттеу жұмыстарының құрылымдық әдіснамалық схемасын әзірлеу. Докторлық диссертацияны орындауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Диссертацияның презентациясы және алдын ала сараптамасы. Өтініш берушінің ісін Университеттің Ғылыми кеңесінде тіркеу. Тезистерді қорғау туралы хабарландыру. Авторефератты жариялау және жіберу. Диссертацияны қорғаудан кейін құжаттарды рәсімдеу.

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу тәжірибесі

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Педагогикалық

Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдардың мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа ұсыну, кері байланыс алу және кәсіптік қызмет саласында тәжірибе алмасу мүмкіндігі туралы докторанттар қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми зерттеулердегі қазіргі үрдістерді көрсету; 2. ғылыми журналдарда, халықаралық конференциялар мен симпозиумдардағы материалдардағы зерттеулердің аннотирленген нәтижелерін айқындау; 3. теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа, ғылыми негізделген, теориялық немесе тәжірибелік нәтижелерді қолдануға болады; 4. таңдалған кәсіби қызмет саласындағы ғылыми нәтижелерді, әріптестер мен қарсыластардың деректерін талдау; 5. қызметтің кәсіби саласын ғылыми зерттеуде ұсынылған әзірлемелерді пайдалану идеяларын қалыптастыру. Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдарды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ғылыми және халықаралық конференциялардың рейтингін талдау. Қатысу түрлері бойынша ғылыми конференциялар. Халықаралық және жергілікті конференциялар. Редакциялық кеңестің талаптарына сәйкес ғылыми мақаланы жариялау.

2016-2019 жылдардағы мәліметтер көрсетілген