Докторантура
Инттеллектуалды басқару жүйелері (ISCTE-IUL)

Инттеллектуалды басқару жүйелері (ISCTE-IUL)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасын аяқтағаннан кейін студенттер келесідей қабілеттерге ие болады:
1. Жүйелік талдаудың, автоматтандырылған басқару жүйелерін синтездеудің негізгі қағидаларын түсіну, жүйелік талдау және технологиялық бақылау алгоритмдері негізінде өндірісті автоматтандыру саласында математикалық модельдер құру.
2. Автоматты басқару жүйелерін құрудың негізгі принциптерін, экстремалды мәселелер теориясын қолдана отырып, күрделі өндірістік және ғылыми процестерді басқару жүйелерін жобалау.
3. Индустрия 4.0 қағидаларына сәйкес заманауи білім беру және өнеркәсіптік контроллерлердің, өнеркәсіптік автоматтандыру және процесті басқаруды интеллектуализациялау үшін көппроцессорлық өндірістік кешендер жұмысының симуляция модельдерін құру.
4. M2M технологиясын қолдана отырып, заманауи микроконтроллерлер, енгізілген мәліметтер алмасу жүйелері негізінде IoT құрылғыларының прототиптерін жобалау және жасау, тәуелсіз түпнұсқа негізінде ақылды басқару жүйелері саласындағы ғылыми есептерге жаңа гипотезалар мен шешімдер ұсыну.
5. Әр түрлі көпсалалы аймақтардағы әдістер мен құралдарды қолдану, интеллектуалдандыруға арналған технологиялық процестің сапалық параметрлерін анықтау, технологиялық процесті басқаруда нейорегуляторларды қолдану болашағын бағалау.
6. Жоғары оқу орындарында оқытушылық іс-шаралар өткізу, оқытудың озық және инновациялық технологияларын енгізу, Қазақстанның әлеуметтік модернизациясы мен ұлттық экономиканың дамуын ескере отырып, жаңа курстарға оқу-әдістемелік қолдау жасау.
7. Жобаларды басқару саласында заманауи әдістемелерді, құралдар мен стандарттарды қолдану, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану, заманауи зерттеулер аясында өз үлесін қосу, зерттеу бағдарламаларын жасау, ғылыми-техникалық құжаттардан, есептерден және басқа анықтамалық материалдардан қажетті мәліметтер алу.
8. Диссертация тақырыбы бойынша зерттеу процесін құру, академиялық жазу стилін қолдану, зерттеу нәтижелерін конференцияларда, ғылыми пікірталастарда және ұлттық және халықаралық рецензияланған басылымдарда жариялау, қоғамның дамуына ықпал ету, ұжымда жұмыс жасау, ғылыми-зерттеу және білім беру, басқа да кәсіби дағдылар арқылы басқалардың білім алуына қолдау көрсету.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Инттеллектуалды басқару жүйелері (ISCTE-IUL)
Мамандық шифры
8D07119
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат: ғылыми басылымдардың кәсіби ерекшеліктері мен талаптарын ескере отырып, ғылыми жарияланымдар жазу дағдысын қалыптастыру. Оқу нәтижелері: ғылыми нәтижелерді қазіргі заманғы нысандарда, сондай-ақ жоғары импакт-факторлы ғылыми журналдарда білікті көрсету мақсатында академиялық мәтінді дайындаудың, жазудың, редакциялаудың негізгі қағидаттарын, қағидаларын, нормаларын қолдану.

Басқару жүйелерінің математикалық құралдары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әр түрлі процестерді автоматтандыруда қазіргі математикалық әдістерді оқып үйрену, тиімді басқару есептерін шешудің негізгі әдістері, тиімді басқару есептерін шешуде ақпараттық технологияларды тәжірибелік қолдану. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: басқару объектілері, сызықтық жүйелердің басқарылуы және бақылануы, процестерді тұрақтандыру міндеттері, оңтайлы басқару міндеттері, максимум принципі, динамикалық бағдарламалау әдісі, оңтайлылықтың жеткілікті шарттары,ақпараттық технологияларды практикалық қолдану мәселелері.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат: ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау саласындағы нақты міндеттерді шешуде, зерттеу әдістерінің кешенін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу, жалпылау негізінде зерттеу қызметін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу нәтижелері: ғылыми-зерттеу қызметтің тиімді дербес зерттеу қызметі үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерге ие болу; ГҚ өтінімдерін жазу үшін жеке креативті қабілеттерді пайдалану.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Жүйелік талдау әдістері, құралдары және теориясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты жүйелік талдаудың қазіргі заманғы әдіснамаларын оқу, үлкен жүйелер үшін есептерді шешуде қолданылатын негізгі әдістер, әртүрлі жүйелер үшін есептерді шешу дағдыларын дамыту, есептерді шешуде математикалық әдістерді практикалық қолдану. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Басқару объектілері.Жүйелік тәсілдің негізгі ұғымдары мен бастапқы модельдері.Жүйелер, үлкен жүйелер, жүйелік талдау туралы түсінік, әртүрлі жүйелердің есептерін шешудегі математикалық әдістер, ақпараттық технологияларды практикалық қолдану мәселелері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Басқарудың экстремалды есептері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты басқару теориясының қазіргі әдіснамаларын оқу, экстремалды есептерді шешуде қолданылатын негізгі әдістер, экстремалды есептерді шешуде жоспарлау дағдыларын дамыту, басқару есептерін шешуде математикалық әдістерді тәжірибелік қолдану. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Басқару объектілері. Дөңес бағдарламалау есептері. Лагранж көбейткіштерінің ережесі. Айнымалы функцияның минималдау есептері. Теңсіздік және теңсіздік түріндегі шектеулермен есептер. Басқарудың экстремалды есептерін шешудің математикалық әдістері, стратегиясы және алгоритмдері, ақпараттық технологияларды практикалық қолдану мәселелері.

Ғылым және ақпараттық технологиялар саласындағы зерттеу жобаларын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ғылым және ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын басқару негіздерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың принциптерін, түсінігін, терминологиясын, мазмұнын, ерекше ерекшеліктерін зерттеу болып табылады. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми ат-жобаларды басқару стратегиялары, дағдылар, ғылыми ат-жобаларды басқару факторлары. Ол сондай-ақ табысты ғылыми IT жобаларды басқару стратегиясын ұсынады. Онда ғылыми ат жобаларын басқару процесіне кедергі келтіретін факторлар, сондай-ақ басқару кезінде туындауы мүмкін проблемалар анықталады және осы мәселелерді шешу жолдарын анықтайды.

Ғылым мен ақпараттық технологиялардағы зерттеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ақпараттық технологиялар саласындағы жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерінің қолданылуын анықтау, әдебиетті өз бетінше оқу процесінде алған білімдерін бекіту. Пән аясында келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым мен ақпараттық технологиялардағы зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне байланысты зерттеуші іргелі ғылымның тиісті әдістерін таңдайды. Ғылым және ақпараттық технологиялар зерттеушісіне техникалық зерттеу, Математикалық талдау әдістері, зерттеу әдістері қажет болуы мүмкін

Индустрия 4.0» шешімдерін жобалаудағы симуляциялау модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты шағын және орта бизнес және индустриалды автоматтандырудың көппроцессорлық кешендерін шешу үшін бағытталған қазіргі заманғы оқу және өндірістік контроллерлер жұмысының симуляциясының моделін құру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Басқару коды мен виртуалды монтаждық платасымен Си - ұқсас бағдарламалау ортасы бар AVR оқу микроконтроллерінің негізінде симуляция модельдерін құру принциптері. LOGO микроконтроллерлерінің басқару процесін виртуалды модельдеу және симуляциялық конфигурациялау! c IDE LOGO! Soft Comfort шағын және орта бизнесті микро автоматтандыру симуляциялық есептерінің виртуалды модельдері. VMware Workstation Pro және TIA Portal орталарында Индастри 4.0 күрделі көп деңгейлі технологиялық процесстерді симуляциялаудың кәсіби модельдері.

Кешенді интернет - Заттар интернеті: бүгіні мен болашағы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты адамның қатысуынсыз жаһандық өзара әрекет ететін өнеркәсіптік объектілер мен жабдықтарға дейін интернет заттардың (IoT) ақылды құрылғыларында тұрғызылған ғаламдық желі желісіне интернет арқылы қашықтан басқарылатын енгізілген жүйелердің жылдам эволюциясының техникалық аспектілерін оқу болып табылады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: интернет және техникалық объектілерді қашықтан басқару; интернет заттардың( IoT) алғашқы құрылғыларының машинааралық өзара іс-әрекеті; IoT-та сымсыз деректер алмасу хаттамалары; ұжымдық IoT жергілікті желілері және олардың дүниежүзілік паутинамен өзара іс-әрекеті; радиоарнаға микроконтроллерлік қосылу арқылы IoT прототипін құру технологиясын игеру және интернет бойынша техникалық құрылғыны басқару; AVR микроконтроллерлік жиынтығының негізінде IoT ақылды жарықтандыру прототипін және бақылау климатын құру бойынша жобалық есепті шешу.

Микроконтроллерлер және нейроегуляторлар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты IoT смарт жүйесіне енгізілетін микроконтроллерлер мен нейрореттегіштердің жұмыс принциптерін және құрылымын оқып үйрену. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: интернет-заттарға арналған әмбебап микроконтроллерлер; интернет-заттарға арналған микроконтроллерлердің электрондық блогының техникалық-габариттік параметрлері; технологиялық процестерді басқаруды интеллектуалдау кезінде микроконтроллерлердің ПИД реттегіштерімен салыстырғанда нейрореттегіштердің тиімділігін бағалау.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген