Магистратура
Машиналық оқыту және дерек өңдеу

Машиналық оқыту және дерек өңдеу

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - техника ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON 1 шешілетін есептің прецеденттері болып табылатын мәліметтердің ақпараттық ағындарын талдау және синтездеу негізінде индуктивті оқыту үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді (БҚ) әзірлеудің ұғымдық аппаратын, әдістерін, әдістемелерін және технологияларын қолдану. Банк саласына, интернет саудаға, IoT, әлеуметтік желілерге, күрделі техникалық объектілердің(ТҚ) өлшеу құрылғыларының деректеріне, ДЦ серверлеріне тән осындай тапсырмалар жиынтығы;
ON 2 интернет кеңістігінің үлкен ақпараттық ағындарын модельдеу және формализациялау үшін салыстырмалы–регрессиялық, салыстырмалы-ықтималдық, жүйелік және құрылымдық талдау жүргізу. Data mining & information extraction тәсілдерін осы статистикалық әдістерге балама ретінде қолдану;
ON 3 желілік техникалық, экономикалық-маркетингтік, банктік, ақпараттық және болжау міндеттерін шешу, Data-орталықтарда сараптамалық жүйелермен жинақталған білім базаларына негізделген, бұл мәліметтерді бірыңғай, түсінікті және өзін-өзі оқытатын формальды математикалық модельге құрылымдау үшін;
ON 4 көптеген ситуациялық нысандарды және көптеген ықтимал пікірлерді, жүйенің себеп - уақыттық дамуына байланысты зерттелетін реакцияларды құру үшін деректер серверлерінің ағындарын өңдеу, ТҚК, интернет көздерін өңдеу. Гуглов имитаторы DeepMind көмегімен типтік есептерді шеше білу;
ON 5 формальды математиканың аналитикалық тәсілдерінің әдіснамалық негіздерін анық логика концепцияларымен және шешімдерді эмпирикалық формализацияға негізделген нейронды желілер алгоритмдерімен анықтау;
ON 6 ДЦ, интернет-ресурстар ақпаратының әртүрлі ағындарын, күрделі ТҚК көптеген датчиктерінің көрсеткіштерін жинақтауға арналған тиімді әзірленген өзін-өзі оқытатын жүйелер.;
ON 7 ДЦ жаңа білім базалары мен сегменттерін құру. Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың БО-ның үлкен деректер ағындарын өңдеу бойынша өздігінен оқылатын математикалық модельдерді қалыптастырумен ТҚ және бизнес үдерістерге арналған пилоттық Machine Learning жобалау;
ON 8 мұғаліммен терең оқыту үшін жасанды нейрондық желілер базасында жобалар құру, қателерді түзету, қателерді кері тарату және драмалық впекторлар әдістерін қолдану;
ON 9 бизнес компаниялардың қызметкерлерін оқыту үшін пилоттық курстарды қалыптастыру, үлкен деректер, Машиналық оқыту және интерфейстерді әзірлеу бойынша тренингтер өткізу. ML / AI / Big Data ұғымдық аппаратын және оларды қолдану аясын айқын және көрнекі түрде таныстыру;
ON 10 функцияларды аппроксимациялауда Machine Learning пакетінің қолданбалы бағдарламаларын пайдалану, қолжазба мәтінін тану, техникалық диагностика дағдыларын меңгеру;
ON 11 Machine Learning әдістерін уақыт қатарлары немесе сигналдарды, кескіндерді немесе бейнелерді зерттеу үшін қолдану;
ON 12 әр түрлі әдеби көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану, оны аудиторияның ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі формада хабарламалар, презентациялар және баяндамалар түрінде ұсыну, проблемалық сұрақтарға өз көзқарасын негіздеп және сауатты баяндау. ББ ғылыми-зерттеу мәселелерін іздестіру және шешу кезінде командада тиімді жұмыс істеу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Машиналық оқыту және дерек өңдеу
Мамандық шифры
7M07115
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Болжаулы талдау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты болжамды деректерді талдау үшін статистикалық әдістер мен машиналық оқыту үлгілерін қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Деректерді болжамды талдау тәсілдері. Мәліметтерді талдаудың статистикалық әдістері. Мәліметтерді өңдеу. Болжалды талдау үшін машиналық оқыту. Үлкен деректер қоймаларында үлгілер мен қатынастарды іздеңіз. Болжалды модельдеу. Үлгіні бағалау және қолдану. визуализация құралдары.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрлерді ғылыми зерттеулер жүргізуге оқыту, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, білім алушы жастарды әлеуметтендіру және олардың ЖЖОКБҰ корпоративтік басқару жүйесіне қатысуы болып табылады. Магистранттар ЖЖОКБҰ стейкхолдерлерімен өзара іс-қимыл жасауды, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы зерттеу жобаларына қатысуды үйренеді.

Деректерді статистикалық талдау әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мәліметтерді интерпретациялау және талдау үшін Python бағдарламалау тілін қолдана отырып, статистикалық талдау тұжырымдамаларын және статистикалық модельдеудің жетілдірілген процедураларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Статистикалық модельдеу әдістері. Корреляциялық талдау. Регрессиялық талдау. Канондық талдау. Салыстыру әдістері. Жиілікті талдау. Кросстабуляция (түйіндестіру). Иерархиялық және көп деңгейлі модельдер және Байес әдістері. Кластерлік талдау. Дискриминантты талдау. Факторлық талдау. Ағаштардың жіктелуі. Python-ды құрал ретінде, оның ішінде Numpy, Pandas, Statsmodels, Matplotlib және Seaborn кітапханаларын пайдалану жолдары. Python-да визуализация және деректерді басқару. Негізгі компонентті талдау және жіктеу. Көпөлшемді масштабтау.

Есептеудің компьютерлік модельдері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: уақыт пен кеңістікті пайдаланудың қатаң теориялық шектеулері бар нақты есептердің алгоритмдік шешімдерін ұсыну үшін қажетті құралдар мен әдістерді қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: асимптотикалық белгілеу, рекурсия, "бөл де басқар" парадигмасы.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Мамандандырылған үлкен деректер технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: интеграциялық платформалардың архитектураларымен, қосымшалармен және үлкен деректерді сақтау және өңдеу жоғары жүктелген жүйелерінің сервистерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырудан тұрады.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Үлкен деректерді мамандандырылған технологияларға енгізу. Өте үлкен деректерді өңдеу платформасы CLAVIRE 2.0. ASPEN-ағынды ақпаратты өңдеу жүйелерін жан-жақты бағалау платформасы. Біріктірілген жоспарлау механизмі бар кеңейтілген spark Streaming платформасы. Үлкен деректерді орналастыруды оңтайландыру. Семантикалық қойма Exarch. Деректерді сақтау есептеріндегі блоктау технологиялары.

Үлкен деректер инфрақұрылымы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - үлкен деректерді өңдеуге арналған жүйелерді, қолданбаларды және қызметтерді интеграциялаудың инфрақұрылымы мен құралдарын құру қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Таратылған есептеулер технологиялары. Таратылған файлдық жүйелер. Үлкен деректер инфрақұрылымының дизайны. Жүйелер, қолданбалар және қызметтер үшін интеграциялық құралдарды әзірлеу және қолдау. Үлкен деректерді пакеттік өңдеу. Үлкен деректерді ағынды өңдеу. Үлкен деректерді интерактивті өңдеу. Үлкен деректерді орналастыруды оңтайландыру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Data science -қа арналған бағдарламалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – деректерді алу, түрлендіру және алдын ала өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, деректерді талдау және визуализациялау үшін бағдарлама құру. Пәннің мазмұны: Шикі деректерді құрылымдық түрге түрлендіру. Деректерді талдау құбырын әзірлеу. Мәліметтерді өңдеу. Деректерді визуализациялау. Машиналық оқыту шеңберлерімен өзара әрекеттесу. Деректерді талдау және визуализациялау үшін бағдарлама құру.

Алгоритмдерді құру және талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әр түрлі саладағы іргелі есептеу есептері үшін жоғары тиімді алгоритмдер мен мәліметтер құрылымын қолдану қабілеттерін қалыптастыру.Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Негізгі алгоритмдер: асимптотикалық жазу, рекурсия, бөлу және жеңу парадигмасы, негізгі мәліметтер құрылымы. Теңдестірілген екілік ағаштар, 2-3 ағаш, В-ағаштар, жинақтарға арналған құрылымдар, хэшинг, мәтінді сығымдау (Хаффман кодтау). Максималды ағын алгоритмдерін қолдану Кездейсоқ таңдау және сұрыптау. Автоматика, жолды сәйкестендіру (Бойер мен Мур алгоритмі, Кнут-Моррис-Пратт алгоритмі), үлгіні сәйкестендіру. Күрделілік сыныптары P және NP, NP-толықтығы, кейбір NP-толық есептер. Параллель дизайн стратегиялары. Таратылған есептеу алгоритмдері.

Деректерді визуализациялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - деректерді іздеуде үлгіні анықтау әдістері мен қосымшаларын қолдану, визуализацияны құру және интерпретациялау қабілеттерін қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады:. Визуализацияның даму тарихы. Визуализациядағы негізгі ұғымдар мен бағыттар. Деректер: деректердің абстракциялары және олардың түрлері. Визуализация алфавиты. Визуализациялық шешімдердің эскиздері мен дизайндары. Адамның визуализациялық қабылдауы. Суреттер туралы хабардар болу. Түсті қабылдау. Тапсырмалар: тапсырмалардың қысқаша мазмұны және оларды тұжырымдау әдістері. Адам мен компьютердің өзара әрекеті. Деректерді визуализациялау. Желілер және графиктер. Мәтін мен құжаттарды визуализациялау. Кеңістіктік деректерді визуализациялау. Көлемдер, ағындар, карталар. Әлеуметтік визуализация. Әлеуметтік деректерді талдау. Қоғам үшін визуализация. Визуализация және өнер. Визуализация өнер ретінде.

Деректерді көпөлшемді талдаудың әдістері мен модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әр түрлі процестер мен құбылыстарды талдау есептерін шешуде заманауи көпөлшемді статистикалық әдістер мен заманауи бағдарламалық жүйелерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бір өлшемді және көпөлшемді кездейсоқ шамалардың ықтималды модельдері.

Деректерді өңдеу және талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - MATLAB көмегімен мәліметтерді талдау және өңдеу қабілеттерін қалыптастыру, болжамды модельдеуге қосымшалар құру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректерді өңдеу және талдау принциптері. Деректерді импорттау. Көрнекілік және деректерді сүзу. Есептеулерді орындау.

Қолданбалы кластерлық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қолданбалы есептерді шешу үшін әртүрлі деректерді кластерлеу алгоритмдерін қолдану, қалыптасқан кластерлерді визуализациялау және нәтижелерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Кластер құруға кіріспе. K-әдіс пен модификацияларды білдіреді. Иерархиялық кластерлеу. Иерархиялық ағаш түріндегі кластерлерді ұйымдастыру. Гаусс қоспасы моделінің алгоритмі. Кластерлеуде қолданылатын қашықтық өлшемдері. Кластерлердің сәйкес санын анықтау. Кластерлеу тиімділігін бағалау.

Қолданбалы машиналық оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: машинаны оқыту мәселелерін шешу үшін мәліметтерді манипуляциялау құралдарын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, мәліметтерді іздеудің алгоритмдерін құру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Логикалық әдістер: шешім ағаштары және шешім ормандары. Метрикалық жіктеу әдістері. Сызықтық әдістер, стохастикалық градиент.

Машиналық оқытуға арналған бұлтты шешімдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - болжамды аналитика бұлтты қосымшаларын жасау үшін машиналық оқыту инженериясын және бұлтты есептеулер инфрақұрылымын қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Бұлтты есептеулердің негіздері. Бұлтты есептеулердің негізгі инфрақұрылымы. Бұлтты виртуалдандыру. Контейнерлер және API интерфейстері Бұлтты деректер инженериясы. AutoML пайдалану. MLOps стратегиялары мен бұлттық шешімдерді әзірлеуге арналған ең жақсы тәжірибелер. Edge Machine Learning стратегиялары. AI API пайдалану.

Нейрондық желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - үлкен есептеу ресурстарын қажет ететін деректерді талдау мәселелерін шешу үшін терең нейрондық желілерді құру, үйрету және қолдану қабілетін дамыту. Пәннің мазмұны: Нейрондық желілердің архитектурасы. Терең емес нейрондық желілер. Терең оқытудың негізіндегі негізгі есептеулер. Терең нейрондық желілерді құру және оқыту. Гиперпараметрлерді баптау, реттеу және оңтайландыру. Білім сапасын бағалау.

Өнеркәсіптік мәліметтерді өңдеуге арналған машиналық оқыту әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – өндірістік мәліметтердің ерекшеліктерін бағалау қабілетін қалыптастыру, өндірістік деректерді талдау және визуализациялау үшін машиналық оқыту әдістерін әзірлеу. Пәннің мазмұны: Өндірістік мәліметтер. Өнеркәсіптік деректер платформалары. Өндірістік мәліметтерді пайдалану. Интеграциялық API. Өнеркәсіптік мәліметтерді машиналық оқыту әдістері. Мұғаліммен жаттығу. Мұғалімсіз оқу. Бекіту жаттығулары. Жағдайды бақылау және цифрлық егіздер.

Терең оқуға арналған нейрондық желі архитектурасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты нейрондық желілерді визуалды жобалауды жүргізу, нейрондық архитектураның қабаттарын тасымалдау үшін графикалық интерфейсті пайдалану, терең оқытудың танымал ортасының көмегімен модельдерді баптау және өрістету қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Терең оқуға кіріспе. Терең оқытудың практикалық аспектілері. Тікелей таратудың терең желілері. Рекуррентті және рекурсивті желілер. Терең нейрондық желілердің озық алгоритмдері. Гиперпараметрлерді баптау. Реттеу және оңтайландыру. Фреймворктарды пакеттік нормалау және бағдарламалау. Орамалы нейрондық желілер. Гиперпараметрлерді оңтайландыру. Нейрондық желілерді визуалды жобалау. Қорғалған бұлтты инфрақұрылым.

Терең оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: терең нейрондық желілердің архитектурасы; гиперпараметрлерді және терең оқыту шеңберін теңшеу; орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары; объектілердің жіктелуі және ұқсас әдістер; орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары; рекуррентті нейрондық желілер, олардың қосымшалары; терең оқытудың параллельді алгоритмдері; ұюды нейрондық желілерді оқытуды жеделдету.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген