Магистратура
Педагогикалық өлшемдер

Педагогикалық өлшемдер

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1 ғылымның дамуының тарихи-философиялық білімін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қағидалары мен ғылыми білімге қол жеткізу тәсілдерін талдайды;
ОН2 білім берудегі стратегиялар мен құндылықтарды анықтауда, және білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстарды жобалау үшін Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатын салыстырады;
ОН3 білім беру сапасын қамтамасыз етуде кәсіби міндеттерді тиімділігін шешуде жаңа тәсілдер мен әдістерді жүзеге асыруда кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектепте тәрбиелеу дидактикасы мен теориясының білімі негізінде жоғары мектептің педагогикалық үдерісін жобалайды;
ОН4 жаңартылған білім мазмұны жағдайында педагогикалық өлшемдердің теориясы мен тәжірибесін құрылымдау механизмдерін, индикаторларды таңдау және оқу үдерісінің сапасын бағалау көрсеткіштерін ұсынады;
ОН5 педагогикалық өлшеулер әдіснамасының ақпараттық қамтамасыз етудегі ықпалын, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулердің барлық қызметінің орындалуын, білім алушылардың оқу қызметіне және халықаралық зерттеулерге қатысуын бағалау дайындығын негіздейді;
ОН6 өлшеудің ғылыми негіздерінің жалпы пәндік және практикалық дағдыларды, өлшеу объектісі ретінде білім алушылардың білім сапасын тексеруге арналған тест тапсырмаларын әзірлеудің практикаға бағытталған негіздер арақатынасы мәселелерін санаттайды;
ОН7 көрсеткіштер мен индикаторлар жүйесіне қойылатын талаптарға сәйкес білім алушылардың оқуы мен тәрбиелену деңгейін психометрика мен диагностикалаудың заманауи құралдары негізінде білім мен ғылымдағы өлшеу құралдарын іріктеудің эмпирикалық белгілерін дәлелдейді;
ОН8 компьютерлік құрастыруды, өңдеуді және тест тапсырмаларының мазмұнын сараптамалық талдауды масштабтауды әзірлеу және білім берудегі өлшеу нәтижелерінің жоғары объективтілігін, сенімділігі мен дұрыстығын қамтамасыз ету үшін есептейді;
ОН9 дәлелді деректер дәрежесінің дұрыстығын және өнімнің белгіленген талаптар мен нормаларға сәйкестігін бағалау үшін сараптаманың кәсіби және талдамалық рәсімдерінің әдіснамасы мен әдістері негізінде педагогтің білім беру бағдарламаларын, оқулықтарын, оқу құралдарын, кәсіби жетістіктерін сараптамалық бағалау нәтижелерін қорытады;
ОН10 білім беру нәтижелеріне қол жеткізу критерийлерін және зияткерлік және креативті ойлау алгоритмі, білім беру үдерісінде білім алушылардың табысына қол жеткізу үшін оқу ақпаратын қабылдау негізінде тұлғаның өлшенетін құндылық қатынастарының сапасын диагностикалау рәсімдерін белгілейді;
ОН11 ғылыми қоғамдастықта білім беру сапасын басқару саласындағы зерттеу нәтижелерін талқылау, ықтимал қателерді анықтау және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауда өлшеудің математикалық-статистикалық өңдеуінің сенімді деректерін алу үшін «Statistica, StatGraphics и SPSS» қолданбалы бағдарламаларына статистикалық талдауды баяндайды;
ОН 12 педагогикалық өлшеулердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің негізгі бағыттарын болжау, мультимедиялық технологияларды қолдана отырып ғылыми жобаларға қатысу және білім беру сапасын басқаруда дұрыс, негізделген, тиімді және келісілген шешімдер қабылдау үшін мақсаттардың, құндылықтардың, технологиялардың, білім беру мазмұнының, өзгерістер индикаторларының, студенттердің іс-әрекетінің бастапқы ниетін болжайды

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогикалық өлшемдер
Мамандық шифры
7M01107
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Білім алушылардың оқу жетістіктерін компьютерлік тестілеу
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру сапасын қамтамасыз етудегі тест технологиялары теориясын, IRT есептеу моделі мен әдістері негізінде компьютерлік тестілеу практикасын, SPSS бағдарламалық өнімін игеру. Курсты оқу магистранттарға Г.Раштың моделі бойынша "R-Ealenl" бағдарламалық құралдарының көмегімен тестілік бақылаудың түрлері мен функцияларын түсіндіруге мүмкіндік береді.

Білім берудегі психометрика және диагностика
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі психометрика мен диагностиканың теориялық негіздері, Білім беру процесінде психологиялық қасиеттер мен тұлғалық қасиеттерді өлшеу мен диагностикалаудың аяқталуы туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты оқу жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау бағдарламасын жасау және білім беру процесінде студенттердің зияткерлік және шығармашылық ойлау алгоритмін құру тәжірибесін алуды қамтиды.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстанда инновациялық бағдарламаларды іске асыру және ғылымның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеуді түсінудің әдіснамалық негізін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ҒЗЖ әдістемелік аппаратының құрылысын, жоғары оқу орны ғылымының тарихын білуді қалыптастырады.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздерін, білім және ғылым сапасын бағалаудың теориясы мен технологиясын, тест тапсырмаларын әзірлеу әдістерін, педагогикалық өлшемдердің категориялық және терминологиялық аппаратын меңгеруі. Магистрант білім беру сапасын басқару контексінде педагогикалық өлшеулерді ұйымдастыру қағидаттары негізінде білім алушылардың өлшенетін индикаторлары мен оқу жетістіктері көрсеткіштерінің жиынтығын бағалайды.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім нәтижелерін бағалаудың халықаралық зерттеулері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқушылардың халықаралық зерттеулерге қатысу тәжірибесін талдау, оқушылардың функционалдық және жаратылыстану-математикалық сауаттылығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде қаралатын болады: PISA, TIMSS, PIRLS бағдарламаларының нәтижелері шеңберінде қазақстандық мектептерде білім беру сапасын бағалауға халықаралық зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру нұсқаулықтары.

Білім сапасын бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ҚР орта білім беру стандарттарының және кәсіби стандарттың талаптарына сәйкес білім сапасын бағалау жүйесін талдау, бағалаудың оқу мақсаттары мен құралдары жүйесін әзірлеу. Курс білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың өлшеу аппаратын, әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологияларын және олардың білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберіндегі мүмкіндіктерін қарастырады.

ЖОО педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЖОО мен колледждерде педагогика мен психологияны оқыту әдістемесін жобалау мен меңгеруде педагогикалық іс-әрекеттің дидактикасы, психологиясы және әдіснамасы аймағында теориялық білім кешенін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс психологиялық-педагогикалық білім берудегі негізгі ғылыми-практикалық мәселелерді ашады; білім беру, бақылау және оларды меңгеру сапасын түзету үдерістерімен таныстырады.

Педагогикалық өлшемдегі математикалық әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты психологиялық-педагогикалық өлшемде нәтижелерді өңдеудің математикалық әдістерін жобалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру сапасын өлшеуде қолданылатын математикалық әдістерді салыстыру, талдау және бағалауды қалыптастыруға; өлшеуіштердің макеттерін жобалауға, оларды апробациялауға және зерттеу нәтижелерін өңдеудің математикалық моделімен салыстыруға бағытталған.

Педагогикалық тест теориясы және тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық тестілерді құрастырудың теориялық негіздерін баяндау, стандарттар талаптарын ескере отырып, тесттердің мазмұны мен тест алдындағы тапсырмалардың нысандарын талдау, тесттің жалпы құрылымын сипаттау, тест тапсырмаларының санын, тестілеу функцияларын және өлшеудегі шкаланы көрсету. Курс тестілерді қолданудың ықтимал салалары тәсілін таңдауды, тесттегі тапсырмалардың орналасу стратегияларын негіздеуді мақсат етеді.

Педагогтің кәсіби жетістіктерін сараптау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагог жоспарлаған нәтижелерге кәсіби жетістіктерге сараптама жүргізуді ұйымдастыру және өткізу туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс магистранттардың мақсат пен міндеттер қоюын меңгеруіне, сараптамалық ақпарат алуды таңдауға, нәтижелерді өңдеу мен түсіндіруге, белгілі бір сындарлы шешімдер қабылдау үшін бағаланатын объектілердің дәлелді қорытындысы форматында есеп жасауға бағытталған.

Психологиялық-педагогикалық өлшемдегі статистикалық әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттың зерттелетін объектіні есептеу үшін статистикалық критерий мен формуланы таңдауды жобалау алгоритмін қалыптастырады. Курс мазмұны statistica, StatGraphics және SPSS статистикалық пакетінің компьютерлік бағдарламасының деректерді талдау құралдарын іріктеуді модельдейді, онда Вилкоксон-Манн-Уитни критерийі немесе x2 критерийі барлық көрсеткіштердің өлшенетін қатынастар шкалаларының сәйкестігі мен айырмашылығының дұрыстығын тұжырымдайды.

Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теорияларына негізделген цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша мұғалімдердің цифрлық құзіреттілігін дамыту. Пәннің негізгі аспектілері: цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі, ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері, байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген