Докторантура
Тарих

Тарих

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Жаһандық тенденциялар мен жоғары білімнің стандарттарына бағытталған педагогикалық қызметті жүзеге асырып, білімнің жаңа аспектілерін меңгеру, сол сияқты, отандық және дүниежүзі тарих бойынша жаңа білімдерді генерация жасай алады;
ON2 Жаңа технологияларды қолдану арқылы дүниежүзі және отан тарихы мәселелері бойынша қолданбалы зерттеулер жасау нәтижесінде ұсыныстар жасау;
ON 3 мемлекеттік бағдарламаларға сәйкес жаңа ақпараттық технологияларды есепке ала отырып мәдени-ағартушылық жобаларды жүзеге асыру;
ON4 отандық тарих мәселелері бойынша жаңа бағыттарды жасап, ғылыми-зерттеу бағдарламаларын жүзеге асыру;
ON5 заманауи ағымдағы мәселелер пен процестерді талдау жасап, тарих ғылымы мен гуманитарлы ғылымдар методтарын әр түрлі кәсіби және әлеуметтік қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру;
ON6, Өзіндік оригиналды тұрғы тарапынан тарих ғылымы саласындағы ғылыми мәселелер бойынша жаңа және күрделі мақсаттарды құрау;
ON7 Ғылыми және ақпараттық өнімді коммерциялық негізде жүзеге асыру мақсатында отандық және шетелдік қорлармен, ғылыми мекемелермен бірлескен жобаларды жүзеге асыру;
ON8 мемлекеттік және жергілікті басқару орындарының шешімдері үшін әлеуметтік-саяси салада ғылыми-негізделген ұсыныстар құрау;
ON9 заманауи әлемдік тенденцияларды есепке ала отырып білім беру мен ғылым саласында басқару қызметін жүзеге асыру;
ON 10 тарих ғылымының басымдыққа ие дамыған бағыттары бағытында әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуы бойынша аналитикалық шолу даярлау;
ON11 ғылыми зерттеулерде пәнаралық тұрғыларды қолдану: антропология, саясаттану, әлеуметтану, экономика, психология.
ON12 өзіндік кәсіби қалыптасуда және білім беру жүйесі мен ғылымда алынған зерттеу нәтижелерінің маңыздылығын бағалау;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Тарих
Мамандық шифры
8D02206
Факультеті
Тарих

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің аясында докторанттар келесі академиялық құзіреттерді қалыптастыра алады: академиялық (кәсіптік-бағдарланған, ғылыми немесе пәндік-бағдарланған) жұмысты бағалау критерийлер жүйесімен жұмыс істеуді үйрену, бұл олардың өздеріне де, басқа біреудің мәтініне де объективті баға беруге мүмкіндік береді; тілдік дағдыларды игеру, сауатты жазуға қажет, кәсіптік және ақпараттық құжаттар, мақалалар мен мәтіндерді жазуды игереді. Пәннің аясында докторанттар келесі академиялық құзіреттерді қалыптастыра алады: - дереккөздермен жұмыс істеуді үйрену, өзіндік көзқарасын негіздеу; - академиялық (кәсіптік-бағдарланған, ғылыми немесе пәндік-бағдарланған) жұмысты бағалау критерийлер жүйесімен жұмыс істеуді үйрену, бұл олардың өздеріне де, басқа біреудің мәтініне де объективті баға беруге мүмкіндік береді; - тілдік дағдыларды игеру (стиль, лексика, құрылымдар, ауысу сигналдары), сауатты жазуға қажет, кәсіптік және ақпараттық құжаттар, мақалалар мен мәтіндерді жазуды игереді.

Антикалық және ортағасырлар кезеңі тоғысындағы Еуразия тарихының теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - әннің мақсаты – антикалық дәуір мен ортағасырларда Еуразия тарихының теориялық-методологиялық мәселелерін талдау жасап, өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында қолданудың дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Докторанттарда келесідей дағдыларды қалыптастырады: 1.Антикадан ортағасырларға өтуді түсіндіретін жалпы заңдылықтарды түсіндіретін негізгі теоретико методологиялық продемонстривать знания об основных теоретическо- методологических теориях, объясняющих общие закономерности перехода от античности к средним векам; 2. обобщить особенности перехода к новым общественным порядкам в различных регионах Европы и Евразии в V-VIII вв. в контексте цивилизационного подхода; 3.использовать в познавательной и профессиональной деятельности теоретическо-методологические знания о тех глубинных изменениях в хозяйственной, социально-политической и культурной сфере в различных регионах Европы и Евразии при переходе к новой цивилизации средних веков; 4.анализировать опыт реконструкции образа Евразии на рубежи античности и средневековья в контексте основных теоретико-методологических подходов современной исторической науки; 5. давать оценку и определять значимость в своей профессиональной деятельности полученные знания как из письменных, археологических, этнографических, так и природно-географических, естественнонаучных и ряда других междисциплинарных отраслей знаний. Пәнді оқу барысында докторанттар келесідей аспектілерді қарастырады: Қазіргі заманғы тарих ғылымның негізгі теориялары мен тұжырымдары ежелгі дәуірден орта ғасырға көшу ерекшеліктері; Әр түрлі синтездің жолдары сонымен қатар герман және түркі әлемінің жаңа өркениетке көшуі; Л.Н.Гумилевтің пассионарлық және этногенез теориясы бойынша тарихи процестегі Еуразияның дамыған этностардың басқа этникалық топтармен қарым-қатынасы; V-VII ғасырларда Еуропаның және Еуразияның аумағында әртүрлі мемлекеттік құрылымдардың экономикалық және әлеуметтік-саяси құрылымындағы жалпы және арнайы ерекшеліктері, олардың әрқайсысының тарихи және мәдени ерекшеліктері; Оңтүстік-Шығыс, Орталық және Батыс Еуропада Ұлы қоныс аударудың көрініс табуы; б.з. ІV ғасырынан бастап ерте ортағасырлардың келесі жүзжылдықтарында Ұлы қоныс аудару дәуірінде Еуразия мен Еуропа түркі әлемінің өзара қатынасы; жазбаша деректерге талдау- грек, латын және ертеортағасырлардағы авторлар еңбектері кейінгі антикалық, германдық және түркі әлемінің түрлі өзара синтезі туралы медиевистика саласындағы негізгі теориялар;

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді игеру барысында докторанттар дамуға бағытталған келесі құзыреттерге ие болады: зерттеу жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолдана білу; жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру, кәсіби және ғылыми-өндірістік профильді өзгерту мүмкіндігі; Пәнді игеру барысында докторанттар дамуға бағытталған келесі құзыреттерге ие болады: - зерттеу жүргізу үшін сандық және сапалық әдістерді қолдана білу; - жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру, кәсіби және ғылыми-өндірістік профильді өзгерту мүмкіндігі; - ғаламдық ортадағы экономикалық агенттер мен нарықтардың мінез-құлқын тарихи талдау әдістерін қолдану дағдылары;

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазақ ділі (менталитеті) тарихи психология контексінде
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазақ ділі бойынша теориялық білімді, шетелдік және отандық тарихнамадағы пәнаралық зерттеулерге қатысты жаңа білімдерді зерттеу мен психотарих, жеке тұлғалық сана картографиясындағы этникалық компонент туралы қазіргі заманғы идеялар мен ғылыми түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Докторанттарда келесідей дағдыларды қалыптастырады: 1. психотарих, жеке тұлғалық сана картографиясындағы этникалық компонент туралы қазіргі заманғы идеялар мен ғылыми түсініктерді түсінеді және ұғындыра алады; 2. тарихи психология мен мәдени антропологияда таралған зерттеу процедуралары және тәсілдерін игереді; 3. ұлттық дереккөздер негізінде халықтың тарихи жады мен рухани кодын қайта қалпына келтіру мүмкіндігіне қол жеткізеді; 4. отан тарихының рухани-менталдық компонентінің ерекшеліктерін анықтау барысында эвристикалық тұрғыны жетілдіру; 5. әртүрлі тарихи дәуірлердегі ұжымдық ділдің модельдеріне салыстырмалы талдау жасалады, ұлттық мәдени код пен ұжымдық жадына баулуға қатысты құндылық-мағыналық құзыреттілік қалыптасады; Пәнді оқу барысында докторант келесідей мәселелерді қарастырады:. Тұлғаның психогенетикалық бастаулары, құндылықтар жүйесі, киелі және қарабайыр үлгілер мен жүріс-тұрыс қалыптары, халықтық сенім мен өнер, уақыт пен кеңістік туралы түсініктер, өмір мен мәңгілік, тарих пен қоғамға деген көзқарас, т.б. тақырыптар қамтылады. Негізгі деректер ретінде қазақ фольклорының материалдары, эпикалық және тарихи жырлар, шежірелер мен агиология (сопылар өмірбаяны), этнографиялық деректер, музыкалық мұра үлгілері алынған.

Тарих ғылымы және заманауи теориялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-әлеуметтік ғылымдарда қолданылатын қазіргі заманғы теориялар мен концепцияларды өз ғылыми-зерттеу қызметінде өткен және қазіргі өзекті мәселелерді тереңдете зерттеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: 1.ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басындағы тарих ғылымы теориясының негізгі даму тенденцияларын қазіргі пәнаралық зерттеулер аясында елестету және түсіну 2. Қазіргі тарихнамадағы құрылымдық және постқұрылымдық теориялардың ықпалымен бөлінген негізгі теориялық тәсілдерді анықтау. 3.Ғылыми және ақпараттық-талдау жұмыстарын жазу үшін өз бетінше сыни ойлаудың негізгі тәсілдерін, құралдарын және принциптерін пайдалану, 4.Өзінің зерттеу тәжірибесінде нақты теорияларды қолдану жолдарын көру; 5.Пәнді оқу барысында алған білімдерін жүйелеу, алған білімдерін, іскерліктерін және дағдыларын кәсіби және жеке тұлғалық өсу үшін жаңа құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында талдау және интерпретациялау. Пәнді оқу барысында докторант келесідей аспектілерді меңгереді: XX ғасырдың соңы – XXI ғасырдың басындағы тарихи ғылымының негізгі даму тенденциялары; тарих ғылымына посмодернистік шақыру мен лингвистикалық бұрылыстың әсері; тарихтың философиялық концепциялары; структуралистік концепциялар философияда, әлеуметтану мен мәдени антропологияда; постструктуралистік теория ықпалымен пайда болған қазіргі тарихнамадағы негізгі теориялық тұрғылар;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

"Case Study" тарихи әдіс ретінде
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: "Тарихи естелік және саясат" курсы тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-қимыл жүйесін қалыптастыруға арналған. Қазіргі заманғы мемлекеттердің тарихи саясатының мәнін түсіну үшін қазіргі тарихнамадағы тарихи естеліктердің негізгі концепцияларын жазу және талдау қабілетін докторанттарда қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: 1.Тарихи естелік саласындағы іргелі, жүйелі білімді, әлеуметтік-гуманитарлық білім аясындағы зерттеу тарихын, талдаудағы заманауи үрдістерді, мемориалды парадигманың негізгі ұғымдары мен принциптерін, осы саладағы теориялық-әдіснамалық пікірталастардың басты бағыттарын және өзінің профильді арнайы-ғылыми білімінде осы саладағы көзқарастарды қолдану жолдарын көрсету; 2.Мемориалдық парадигма саласындағы жаңа және күрделі идеяларға, проблемаларға, көзқарастар мен үрдістерге сыни талдау, бағалау және синтез жүргізу. 3.Тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-қимыл жүйесін зерттеу бойынша дербес ғылыми қызметтің қорытындыларын есеп, рефераттар, мақалалар, бақылау және біліктілік жұмыстары, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар және т. б. түрінде және тиісті кәсіби дайындығы жоқ аудиторияда таныстыру. 4.Естелік парадигмасы шеңберінде ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелердің негізділігін бағалау. 5.Өзіндік кәсіби қалыптасуы мен тарихи естелік және саясаттың өзара іс-қимыл жүйесіндегі тиімді басқаруында алынған зерттеу нәтижелерінің маңыздылығын бағалауға қабілетті болу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:тарихи-мәдени талдаудың жаңа трансдисциплинарлық саласы ретінде memorystudies ("мемориалдық зерттеулер") қалыптастыру. Ұжымдық, әлеуметтік, мәдени және тарихи естелік концептілері. "Естеліктің орны"ұғымының генезисі; Тарихи саясат ұғымының мәні; Тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-әрекеті; Тарихи саясат пен естелік қазіргі заманның құрылымдық құралы ретінде; ХХ ғ. әлемдік соғыстардың тарихи естелігінің ерекшеліктері және коммеморативтік практикасы; ЕО және ТМД-дағы тарихи саясат.

Көшпелілерде мемлекеттіліктің қалыптасуының теориялық мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты докторанттарға Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің пайда болуы мен қалыптасуының теориялық және пратикалық мәселелері, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің жалпы ортақ белгілері мен ерекшеліктерін, өзара ішкі байланыстары мен сабақтастығы туралы білімді қолдана білу дағадыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде докторант: 1. заманауи тарих ғылымындағы Еуразияның көшпелі қоғамына ғана тән қоғам мен мемлекет дамуының теориясын, мемлекеттілік мәселесін, этникалық мұрагерлік мәселелері бойынша білім меңгереді; 2. көшпелі мемлекеттер тарихын зерттеудің әдіс-тәсілдерін идентификация жасай білетін болады; 3. докторант көшпелі мемлекеттердің сыртқы және ішкі саясатта жүргізген қадамдары бойынша зерттелген ақпаратты қолданып, Қазақстан тарихындағы мемлекеттілік мәселесі бойынша өз бетімен зерттеу жасай алуды игереді. 4. Еуразия мемлекеттер дамуының негізгі бағыттарын талдау жасай білу дағдыларын меңгереді; 5. пәнді оқудың нәтижесінде докторант бакалаврда дәріс оқу және магистратурада семинар сабақтарын қоғам мен мемлекет дамуы туралы жүргізу дағдысына ие болады; Пәнді оқу барысында докторанттар келесідей мәселелерді қарастырады: мемлекеттіліктің жалпы мәселесі; мемлекет және мемлекеттің түрлері мен типтері; Қазақстан аумағындағы мемлекеттілік тарихының деректері; мемлекеттілік тарихының тарихнамасы; көшпелі қоғамда мемлекеттіліктің қалыптасуының жалпы теориялық мәселелері; ерте түрік қоғамындағы мемлекеттіліктің дамуы; XVIII-XIX ғғ. Қазақ мемлекеттілігі және Ресей империясы. Кеңестік дәуірдегі Қазақ мемлекеттілігі.

Қазақстан тарихын кезеңдеу мәселесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты отан тарихы бойынша зерттеулер жүргізу үшін Қазақстан тарихын кезеңдеу бойынша методикалық білім қалыптастыру болып табылады. Докторанттарда келесідей дағдыларды қалыптастырады: 1. әлемдік ғылымда кезеңдеуде нақты тұрғыларды қолдана алатын болады; 2. нақты зерттеудің міндеттеріне байланысты кезеңдеу критерийлерін модификация жасай алу; 3. Отан тарихын кезеңдеудің жаңа жүйесін тарихи сабақтастық негізінде қарастыра отырып, анықтай алады. 4. докторант өзінің зерттеу тақырыбына байланысты кезеңдеуді анықтауда әлемдік және отандық ғылымның жетістіктерін пайдалану; 5.тарихи ойдың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдай алатын болады. Сол сияқты Маркс пен Тойнбидің тұрғыларын салыстырмалы талдау арқылы тарахи кезеңдеуді анықтау алатын болады. Пәнді оқу барысында докторант келесідей мәселелерді қарастырады: тарихи зерттеу әдістерінің қалыптасуы мен эволюциясы; тарихи кезеңдеу критерийлері; рационализм жаңа дәуірде тарихты кезеңдеудің идеялық негізі ретінде (Шиллер, Фихте, Ф. Шлегель, В. Скотт, Гегель, Маркс); тарихи процесті кезеңдеу тарихы; тарихтың альтернативтігі мен көпсызықтығы мәселесі; ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихын кезеңдеудің теориялық және методологиялық мәселелері; ХХ ғасырдың 60-80 жылдарындағы ғалымдар еңбектерінде Кеңес мемлекеті тарихын кезеңдеу мәселелері; заманауи тарихисофтық бағыттар контекстінде кеңестендіру мен модернизациялау этаптарын талдауда жаңа методологиялық тұрғылар («ақпараттық» А.Тоффлер, «технотронды З.Бжезинский, «ғылыми-рационалистік» Ю.Хабермас, «өркениеттік-конфликтті» С.Хантингтон);

Миграциялық процестердің ортағасырлық Орталық Азия мен Қазақстан халықтарының этномәдени интеграциясына әсері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ортағасырлық миграциялық процестер, Орталық Азия халықтарының этномәдени әсері, халықтың миграциясы феномені бойынша шетелдік және отандық концепциялар негізінде қалыптасқан теориялық білімін қолдана білуге дағдаландыру. Докторанттарда келесідей дағдыларды қалыптастырады: 1. ортағасырлық миграциялық процестердің теориялық негіздерін, Орталық Азия халықтарының этномәдени өзара әсерін біледі; 2. миграциялық процестер теориясы саласында заманауи құбылыстарды қолданып, талдай біледі, миграциялық процестердің ғылыми белгілерді анықтап, себептерін топтай біледі; 3. ортағасырлық миграциялар тарихы бойынша шығармашылық жобаларды жүзеге асыруда археологиялық, этнологиялық және антропологиялық материалды қолданып, этникалық контактілерді қалпына келтірудің өзіндік үлгісін жасауда білімін көрсете алады; 4. ортағасырларда халықтардың миграциясы мәселесін зерттеуде негізгі түсініктерді анықтауда теориялық тұрғыларға талдау жасау, этномәдени процестерді зерттеуде компаративистики әдістерін меңгереді; 5. алынған білімдерді жаңа кейс құжаттарын жоспарлауға кіріктіреді, ғылыми ойларды концептуализация жасайды, аналитикалық жағдайды модельдейді; Бұл пәнді оқу барысында келесідей аспектілер қарастырылады: миграция Орталық Азия көшпелі халықтарында мемлекеттілік қалыптастыру факторы; Н.Я. Данилевскийдің мәдени-тарихи концепциясы; Орталық Азия территориясындағы көне сауда жолдары; антропогенез процессіне миграцияның әсері; жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы негізгі теориялар; климатогеографиялық және антропогенді факторлар ортағасырларда миграцияға әсері; моңғол дәуіріне дейінгі кезеңде Орталық Азия түркі тілді этностардың этномәдени интеграциясы; көшпелі және отырықшы өркениеттер этномәдени өзара ықпалы мәселесі Ляо мемлекеті мысалында; Орталық Азия халықтарының ортағасырлық көші-қоны контекстінде этнотарихи параллельдер.

Тарихи жады және саясат
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: "Тарихи естелік және саясат" курсы тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-қимыл жүйесін қалыптастыруға арналған. Қазіргі заманғы мемлекеттердің тарихи саясатының мәнін түсіну үшін қазіргі тарихнамадағы тарихи естеліктердің негізгі концепцияларын жазу және талдау қабілетін докторанттарда қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант: 1.Тарихи естелік саласындағы іргелі, жүйелі білімді, әлеуметтік-гуманитарлық білім аясындағы зерттеу тарихын, талдаудағы заманауи үрдістерді, мемориалды парадигманың негізгі ұғымдары мен принциптерін, осы саладағы теориялық-әдіснамалық пікірталастардың басты бағыттарын және өзінің профильді арнайы-ғылыми білімінде осы саладағы көзқарастарды қолдану жолдарын көрсету; 2.Мемориалдық парадигма саласындағы жаңа және күрделі идеяларға, проблемаларға, көзқарастар мен үрдістерге сыни талдау, бағалау және синтез жүргізу. 3.Тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-қимыл жүйесін зерттеу бойынша дербес ғылыми қызметтің қорытындыларын есеп, рефераттар, мақалалар, бақылау және біліктілік жұмыстары, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар және т. б. түрінде және тиісті кәсіби дайындығы жоқ аудиторияда таныстыру. 4.Естелік парадигмасы шеңберінде ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістемелердің негізділігін бағалау. 5.Өзіндік кәсіби қалыптасуы мен тарихи естелік және саясаттың өзара іс-қимыл жүйесіндегі тиімді басқаруында алынған зерттеу нәтижелерінің маңыздылығын бағалауға қабілетті болу. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады:тарихи-мәдени талдаудың жаңа трансдисциплинарлық саласы ретінде memorystudies ("мемориалдық зерттеулер") қалыптастыру. Ұжымдық, әлеуметтік, мәдени және тарихи естелік концептілері. "Естеліктің орны"ұғымының генезисі; Тарихи саясат ұғымының мәні; Тарихи естелік пен саясаттың өзара іс-әрекеті; Тарихи саясат пен естелік қазіргі заманның құрылымдық құралы ретінде; ХХ ғ. әлемдік соғыстардың тарихи естелігінің ерекшеліктері және коммеморативтік практикасы; ЕО және ТМД-дағы тарихи саясат.

Тарихи процесс динамикасы және тарихтың модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – тарихи процесс динамикасын сипаттау және талдау, тарих қозғалысының формаларын анықтау, тарихи процесс ырғағын және ерекшеліктерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу пәні тарихтың динамикасының сызықтық, толқындық және спиральдік формаларын зерттеуге, циклдық модельдердің көпнұсқалылығын және альтернативтілігін түсінуге бағытталады. Пәнді оқу нәтижесінде келесідей дағдылар қалыптастырылады: 1. Адамзаттың көптеген ұрпақтарының іс-әрекеті көрініс тапқан оқиғалардың ауысу тізбегі ретіндегі тарихи процесті зерттеу саласында іргелі жүйелі білім алғанын көрсету. 2. тарихи прогресті түсіндірудің әртүрлі нұсқаларын зерттеулерде қолдану; 3. тарихтың көпнұсқалылығын және альтернативтілігін анықтайтын логикалық тәжірибе жасау; 4. историософиялық ойдың әртүрлі бағыттарын салыстыру; 5. тарихтың динамикасының концептуалдық қағидаларын меңгерудегі және кәсіби міндеттерін жоспарлауда қолданудағы өзіндік жетістіктерін дұрыс бағалауға қабілетті болу. Пәнді оқу барысында докторант келесідей мәселелерді қарастырады: тарихи процесс, оны түсіну және талдау; тарихтың философиясыҢ тарихтың динамикасының жаратылыстанушылық ғылыми аспектілері; тарихтың сызқтық динамикасы; синергетика және бейсызықтық ойлау;тарихтың бейсызықтық динамикасы; тарихи дамудың толқындық динамикасы; «Батыс-Шығыс» мәселесін тарихтың сызықтық және циклдық концепциялары контексінде талдау; тарихтың ғылыми және бейғылыми модельдері; ғаламдану және әмбебаптылық.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген