Докторантура
Орыс тілі мен әдебиеті

Орыс тілі мен әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Білім беру бағдарламасы аяқталғаннан кейін студенттер қабілетті болады:
1. Қазіргі заман ғылыми білім парадигмалары аясында орыс тіл білімі және әдебиеттану, жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі (теориялық және әдіснамалық қағидалар, лингвистиканың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты, әдебиеттану, өзекті филологиялық бағыттар, заманауи тәсілдер, үрдістер мен трендтер) саласындағы іргелі, жүйелі білімдерді көрсету;
2. Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, мәселелерді, тәсілдерді және үрдістерді сыни талдау, баға беру және синтездеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қазіргі заман теорияларын, мәселелері мен тәсілдерді, орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді (филологиялық және гуманитарлық білімдер тұрғысынан) сыни баға беру;
3. Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, өзіндік тәсіл негізінде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми мәселелердің жаңа болжаулары мен шешімдерін ұсыну; қазіргі заман әдебиеттану негізгі принциптерін,жаңа әдеби парадигмаларын түсіндіру және оларды классикалық, қазіргі заман әдебиетін талдауда қолдану;
4. Қазіргі әдебиеттану жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру, бастапқы теориялық ұстанымдарды таңдау кезінде осы білімді әрі қарай қолдану мақсатымен; білім беру, ғылыми-оқыту мәселелерін шешу үдерісінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау;
5. Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен сәйкестендіре; сыни түсіну негізіндегі білім беру технологиялары мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып жоғары білім беру ұйымдарындағы әдебиеттану және лингвистикалық пәндер бойынша сабақ пен аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды өңдеу;
6. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, тұлғалық-бағдарлы технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу; бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалық және оқу-кәсіптік қызмет түрлерін ұйымдастыру;
7. Мәтінді талдауда жаңа филологиялық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық ережелерін қолдану; жоғарғы мектепте тіл білімі, әдебиеттану және әдістеменің жаңа бағыттарын жобалауменғылыми мәселелерге өзіндік зерттеу жүргізу;
8. Тарихи және қазіргі заман русистикасының тілдік деректерін түсіндіру; ғылыми зерттеулерде (диссертациялар, ғылыми жобалар) тіл білімі әдістерінің қолдану аумағын дәлелдеу және түсіндіру;
9.Тиісті кәсіби дайындығы жоқ мамандар да, аудиториядағылар да оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми баяндамалар, рефераттар, мақалалар тезистері, филологиялық түсіндірмелер, докторлық диссертациялар, оқу-зерттеу, ғылыми жобалар және т.б. түрінде көрсету; ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістердің дәлелділігіне баға беру.
10. Ғылыми мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру және олардың шешімін табу; ғылыми тәжірибелерді жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау;
11. Заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында пәнаралық білімді біріктіру; ғылым мәселелерін шешу үшін қоғамдық байланыс пен ынтымақтастыққа, қоғамда дұрыс және толерантты өзара байланысқа дайын болу;
12. Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларында, ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындау және жариялау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс тілі мен әдебиеті
Мамандық шифры
8D01704
Факультеті
Филология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми жарияланымдары дайындау әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер нәтижелерін жариялауға дайындық, баспа басылымында қажетті принциптер, техникалар, ережелер, талаптарды меңгеру қабілетін қалыптастырады. Оқу курсы нақты ғылыми парадигма аясында ғылыми жарияланымдарды құру үшін шығармашылық дағдыларды қалыптастырады. Тәрбие ғылыми жарияланымның құрылуының жалпы қабылданған нормалары мен сатыларын, сондай-ақ сөйлеудің ғылыми стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазіргі филологиялық ғылымның (тіл білімі, әдебиеттану) концепциялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ–XXI ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелерін қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі түрдегі мәтіндерді зерттеу мен талдаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу жобалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі гуманитарлық ғылым жетістіктерінің контекстінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін сипаттау және өзекті әдебиеттанулық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудың пәнаралық және трансдисциплинарлық перспективасы контекстінде зерттелетін проблеманы талдау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады. Пән әдебиеттану саласындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. кәсіби міндеттерді шешу үшін оңтайлы ғылыми әдістер мен тұжырымдамаларды таңдау, 2. өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеру; 3. зерттеу жобасының ғылыми тақырыбын зерттеуде жаңа идеяларды генерациялаудың негізі ретінде қазіргі филологияның интегративті перспективаларын қолдану; 4. кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға дәлелді дамыту; 5. алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау; 6. алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда және кәсіби дискуссияда қисынды түрде ұсыну; 7. оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну; 8. ауызша және жазбаша түрде ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелерін талдаудың жеке-теориялық әдістері мен технологияларын меңгеру; 9. Топтық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеу кезінде өзінің ғылыми ұстанымын дәлелді түрде баяндау. Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - Қазіргі әдебиеттанудың ғылыми жетістіктері - Қазіргі әдебиеттанудың интегративті пәнаралық және трансдисциплинарлық болашағы - ғылым мен ғылыми зерттеулердегі инновациялық үрдістер - ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі - ғылыми зерттеуді жобалау - ғылыми зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру - ғылыми зерттеудің рефлексивті фазасы - - ғылыми зерттеу бағдарламасының тұсаукесері. Ғылыми рефлексия

Жоғарғы мектепте орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық әдістемелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - құзыреттілік тәсіл контексінде жоғары мектепте орыс әдебиетін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін таңдауды негіздеу. Оқу курсы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру үшін инновациялық үдерістің заңдылықтарын негіздеу және түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән педагогикалық технологияларды жіктеуге және педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге арналған. Пәнді оқу нәтижесінде студент : 1.инновациялық әдістемелерді зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді, сондай-ақ жоғары мектепте орыс әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеу әдістерін білу мен меңгеруді көрсету; 2. әдістемелік ғылымның тарихын оның қазіргі жай-күйімен байланыстыру; - лингвистикалық ғылымдағы жаңа бағыттарға әдістемелік түсінік беру; -жоғары мектепте оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін, Қазақстан Республикасының қабылданған мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын жүзеге асыру тәсілдерін меңгеру; 3. инновациялық үрдістің заңдылықтарын түсіну және негіздеу және ЖОО-да орыс әдебиетін оқыту әдістері мен зерттеудің негізгі әдістерін таңдау; 4.жоғары мектепте орыс әдебиетін оқытудың заманауи білім беру технологияларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету; 1. 5.педагогикалық технологияларды жіктеуге және құзыреттілік тәсіл контекстіндегі педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге заманауи тәсілдерді сыни талдау, бағалау және синтездеу Пәннің міндеті Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - ғылым мен пән метатілдің ғылыми негіздері; -қазіргі заманғы білім беру парадигмалары мен орыс әдебиетін оқыту концепциялары және жоғары мектептегі стандарттар; - орыс әдебиетінде белсенді және интерактивті оқытудың құзыреттілік ұйымдастыру формалары; - қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар және орыс әдебиетін оқыту әдістемесі; - жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша әр түрлі сабақ түрлерін өткізудің түрлері мен әдістері; - оқытудың нәтижелерін бақылау мен бағалаудың заманауи құралдары.

Жоғарғы мектепте орыс тілін оқытудағы инновациялық әдістемелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - құзыреттілік тәсіл контекстінде жоғары мектепте орыс тілін оқытудың әдістері мен зерттеу әдістерін таңдауды негіздеу. Оқу курсы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру үшін инновациялық үдерістің заңдылықтарын негіздеу және түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән педагогикалық технологияларды жіктеуге және педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге арналған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. инновациялық әдістемелерді оқыту саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді, сондай-ақ жоғары мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеу әдістерін білу мен меңгеруді көрсету; 2.әдістемелік ғылымның тарихын оның қазіргі жай-күйімен байланыстыру; - лингвистикалық ғылымдағы жаңа бағыттарға әдістемелік түсінік беру; -жоғары мектепте оқытудың заманауи зерттеу әдістері мен оқыту әдістерін, Қазақстан Республикасының қабылданған мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру тәсілдерін меңгеру; 3. инновациялық үрдістің заңдылықтарын түсіну және негіздеу, сондай-ақ ЖОО-да орыс тілін оқыту мен зерттеудің негізгі әдістерін таңдау; 4. жоғары мектепте орыс тілін оқытудың заманауи білім беру технологияларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету; 5.педагогикалық технологияларды жіктеуге және құзыреттілік тәсіл контекстіндегі педагогикалық технологияларды тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге заманауи тәсілдерді сыни талдау, бағалау және синтездеу. Пәннің міндеті Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады : - ғылым және пән метатілдің ғылыми негіздері; -орыс тілін оқытудың заманауи білім беру парадигмалары мен концепциялары және жоғары мектептегі стандарттар; - орыс тілін белсенді және интерактивті оқытудың құзыреттілік ұйымдастыру формалары; -қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар және орыс тілін оқыту әдістемесі; - жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша әр түрлі сабақ түрлерін өткізудің түрлері мен әдістері; - оқыту нәтижелерін бағалаудың және бақылаудың заманауи құралдары

Тіл біліміндегі ғылыми-зерттеу жобалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде теориялық және практикалық маңызы бар өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу, оларды шешу үшін қазіргі ғылыми лингвистикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент : 1. Кәсіби есептерді шешу үшін философияның, теориялық және қолданбалы лингвистиканың, лингводидактиканың ұғымдық аппаратын қолдану; 2. Кәсіби міндеттерді шешу барысында ұғымдық аппаратлингвистика және оның дамуын шығармашылықпен пайдалану қабілетіне ие болуды қарастыру; 3. Ғылыми лингвистика және лингводидактика саласындағы ғылыми фактілерге талдау жасау және сыни баға беру ; 4. Кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға деген дәлелдерді дамыту; 5. Алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау 6. Алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда орынды түрде ұсына білу; 7. Оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну; 8. Ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін түсіндіру Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: -Жүйелі лингвистикалық әдіснама -Ғылымтану және ғылым лингвистикалық методологияның құрамдас бөліктері мен көздері ретінде. - Логика, психология, аксиология, этика, системология, семиотика лингвистикалық методологияның құрамдас бөліктері мен көздері - Әдіс жүйелі лингвистикалық әдіснаманың өзегі ретінде - Гибридті әдістемелік деңгейдің әдістері. - Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері мен тәсілдері. -Частнонаучные әдістері, әлеуметтік-гуманитарлық танымдағы. - Жүйелі лингвистикалық методологияның тәртіптік әдістері мен әдістемелері - Лингвистикалық методология технологиясы

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген