Докторантура
Қазіргі заманғы исламтанулық зерттеулер

Қазіргі заманғы исламтанулық зерттеулер

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Сыни-рефлексиялық, тарихи-объективті бағалауды, заманауи әдіснамалық көзқарастар мен принциптерді қолдана отырып, деректануды, теориялық және әдістемелік материалдарды талдамалық өңдеуді жүзеге асыру.
ON2. Қазіргі исламтану дискурсын одан әрі зерттеу үшін тарихи және заманауи исламтанудың ғылыми тұжырымдамалық негіздерін қалыптастырған ғылыми материалдарды қолдану.
ON3. Діни-философиялық салыстырмалы зерттеу әдістерін, жалпы ғылыми әдіснаманы, ислам рационализмін, діни феноменологияны, тарихнаманы қолдана отырып, исламтану, философия, тарих, теология, дін философиясы, мәдениет философиясы, саясаттану тоғысындп пәнаралық зерттеулер жүргізу.
ON4. Исламдық классикалық және заманауи әңгімелерді аналитикалық және ақпараттық шолуды және логикалық өңдеуді жүргізу, объективті білім алу, оны нақтылау және теориялық зерттеулер мен практикалық ұсыныстарды исламтану ландшафына енгізу.
ON5. Қазақстандағы діндер мен мәдениеттердің диалогтық консенсусындағы маңыздылығын негіздеу үшін исламдық білім парадигмаларының инновациялық әлеуетін жан-жақты кешенді талдау жүргізу.
ON6. Қазақстандағы ислам дәстүрінің ерекшеліктерін, әмбебаптылығын, бірегейлігін, ислам философиясын, ислам мәдениетін айқындау үшін исламтану әдістемесін қолдану, оның ұлттық бірегейліктің рухани негіздерін қалыптастыру үшін оның модернизациялық мүмкіндіктерін ашу.
ON7. Scopus, Web of Science мәліметтер базасында индекстелген импакт-факторы бар, жоғары ғылыми рейтингті журналдарда жариялау үшін өзекті исламтану бойынша жоғары сапалы ғылыми мақалалар дайындау.
ON8. Қазақстандық қоғамның рухани әлеуметтік жаңғырудың өзекті мәселелеріне байланысты диссертациялық зерттеулер, ғылыми жобалар мен бағдарламалар бойынша және бағдарламалар барысында алынған ғылыми нәтижелерді ғылыми басылымдарда (БҒСҚК журналдары, халықаралық конференциялар жинақтарында) және әр түрлі деңгейдегі және форматтағы конференциялардағы баяндамаларды апробациялау.
ON9.Қалыптасқан рухани, мәдени және әлеуметтік шындықты критериалды бағалау үшін қажетті теориялық және қолданбалы зерттеулердің өзіндік тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, заманауи діни, мәдени және саяси процестерді зерттеу кезінде исламтанудың тұжырымдамалық тұжырымдамалық және танымдық негіздерін қолдану.
ON10. Шетелдік және қазақстандық исламтану зерттеулерінің корпусына ғылыми-объективті, критериалды талдау мен бағалауды жүзеге асыру, фактологиялық материалды, ақпараттық контентті қайта өңдеу және түсіндіру, исламтанудағы проблемалық перспективалар мен үрдістерді анықтауда және діни фактормен байланысты проблемаларды шешуде дербес ғылыми ұстанымын көрсету.
ON11. Классикалық және альтернативті құралдарды, пәнаралық тәсілдерді және оқытудың соңғы әдістерін қолдана отырып, исламтануды оқытудағы инновациялық сипаттағы білім беру және білім беру бағдарламаларының әдіснамалары мен әдістерін жүзеге асыру.
ON12. Топпен жұмыс істеу, ғылыми позицияға ие болу, жауапкершілік, гуманитарлық ғылымдарды насихаттау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қазіргі заманғы исламтанулық зерттеулер
Мамандық шифры
8D02216
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - баспа талаптарын ескере отырып, ғылыми жарияланымдар жазу жөнінде дағдылар қалыптастыру; жоғары импакт факторлы мақалалар жазуда академиялық жазу ұстанымдарын қолдану; гуманитарлық-әлеуметтік білімдерде талдамалық жазбалар, сараптамалық қорытындылар жазу үшін ғылыми стильді дамыту; ғылыми зерттеулер типін ескеріп, академиялық жазуды пайдалану дағдыларын қалыптастыру

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазақ мәдениеті құрамындағы ислами дәстүрлі парадигманың ерекшеліктері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - қазақ мәдениеті феноменіндегі ислам парадигмасының ерекшелігін, әмбебаптылығы мен бірегейлігін зерттеуде пәнаралық әдістемелерді енгізу және талдау, қазақ руханилығы мен қазақ менталитетінің қалыптасуындағы оның мағынасы мен орнын объективті түрде қайта құру; қазақ мәдениетінің дамуы мен жаңғыруындағы ислами компонентті ашу; ислами және түркі мәдени парадигмаларына салыстырмалы талдау жүргізу

Философия дискурсындағы ислами бірегейлік
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - ислам әлемі зиялыларының философиялық дискурсында ислами бірегейлік парадигмасын модельдеу; ислам бірегейлігін зерттеудегі шетелдік және қазақстандық тәжірибеге аналитикалық бағалау жүргізу; ислам бірегейлігін қалыптастыратын ислам философтарының мәтіндерін түсіндіру; ислам бірегейлігі үдерістігіндегі фальсафаның рөлін ашу; қазіргі ислам философиясындағы ислам бірегейлігін зерттеу

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Исламды саясиландыру және саяси ислам
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - исламды және саяси исламды, исламизмді және әртүрлі радикалды идеологияларды саясиландырудың ғылыми негіздерін тұжырымдау; исламшыл идеологияларды талдап, оларға объективті баға беру; исламды саясаттандыру мәселелері бойынша исламтану әдебиеттеріне шолу жүргізу; шетелдік, қазақстандық исламтанудың диалогтық мазмұнын ашу; діни және саяси процестерді зерттеу үшін пәнаралық әдістемені қолдану

Исламтанулық зерттеулердегі дінаралық диалог
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - қазіргі әлемнің этно-конфессиялық процестеріндегі конфессияаралық диалогтың әдіснамалық және практикалық мәселелерін талдау; конфессияаралық мәселелер туралы білімдерін көрсету; қазіргі исламтанудағы конфессияаралық диалогтың құрылымын зерттеу; білім моделі ретінде конфессияаралық диалогты негізгі білім беру жағдайына енгізу; зайырлы және діни қоғамдағы конфессияаралық диалогтың тетіктерін талдау

Қазақстандағы исламтану: тарихы және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – Қазақстан аумағында ислам тарихын исламтану ғылымында жүйелеу; ислам теологиясының тарихи аспектілерін бөліп көрсету; ислам теологиясының ерекшеліктері туралы білім жүйесін талдау; қазақстандық исламтанудың теологиялық мәтіндерін, олардың ерекшеліктері мен айырмашылықтарын анықтай отырып, талдау жасау; заманауи ислам зерттеулерінде ұтымды қолдану үшін деректану базасына ие болу.

Қазақстандық исламның қалыптасуындағы дәстүрлі және неодәстүрлі тәжірибе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - Қазақстандағы ислам дәстүрінің тарихын исламға дейінгі қазақ даласындағы нанымдармен байланыстыра зерттеу; ислам дәстүрінің ерекшеліктері мен әмбебаптылығын анықтау; ислам мен қазақ дәстүрінің арақатынасын ашу; рухани жаңғыру үшін оның маңыздылығын ашып, Қазақстандағы ислам дәстүрін тарихи қайта құруды жүзеге асыру; ислам дәстүрлерін зерттеу әдістемесі меңгеру

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген