Магистратура
Генетика

Генетика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Молекулалық, клеткалық, организмдік және популяциялық деңгейдегі биожүйелердің тіршілігінің генетикалық заңдылықтарын талдау;
ON2. Молекулалық-генетикалық, эпигенетикалық, популяциялық, эволюциялық өзгергіштіктің пайда болу себептері мен механизмдерін түсіндіру;
ON3. Микроорганизмдердің жоғары өнімді штаммдарын, өсімдіктер сорттарының және жануарлар қол тұқымдарының жаңа түрлерін жасау үшін, сонымен қатар, тқұымқуалаушылық ауруларды емдеуге, қоршаған ортаның генетикалық мониторингне генетикалық тәсілдерді қолдану;
ON4. Биологиялық, медициналық, ауылшаруашылық және басқа да көптеген ғылымдар саласында қазіргі заманғы молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану;
ON5. Репрезентативті және түпнұсқалық зерттеулер нәтижелердің негізінде қорытындыларды және практикалық ұсыныстарды тұжырымдау;
ON6. Информатика технологияларын, соның ішінде интернет-технологияларды қоса алғанда, ғылыми-техникалық және патенттік ақпаратты сараптау, талдау және іске асыру;
ON7. Сандық технологияларды, интерактивтік әдістерді, формаларды және оқыту құралдарын пайдалану арқылы студенттік-бағдарланған негізінде теориялық және қолданбалы пәндерді қамтамасыз ету;
ON8. Биология, медицина, биотехнология, экология және ауыл шаруашылық саласындағы іргелі және қолданбалы мәселелерді талдау негізінде кешенді зерттеулер мен жобаларды іске асыру;
ON9. Этикалық және заңды нормалар мен биоэтики нормаларын есепке алу негізінде кәсіби қызметін жоспарлау;
ON10. Биоәртүрлілік және адам денсаулығын қорғау және сақтау жөніндегі ғылыми-зерттеу жұмыстарының және моральдық жауапкершіліктің сапалы орындалуын қамтамасыз етудің жеке жауапкерші болу;
ON11. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және өзінің зерттеу жұмысының нәтижелерімен ғылыми қоғамды таныстыру;
ON12. Ғылыми-зерттеу жобаларды ұсыну, ғылыми гранттарға өтінімдерді ресімдеу, кәсіптік өсу үшін кәсіби ретінде және өз-өзімен білім алу; командада жұмыс жасау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Генетика
Мамандық шифры
7M05105
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Гендік инженерия және биоқауіпсіздік
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: генетикалық инженерияның заманауи бағыттары бойынша білім мен дағдыларды пайдалану қабілетін және оларды кәсіби қызметте қолдану үшін биоқорғау, биоқауіпсіздік, нормативтік-құқықтық базаның негізгі қағидаттарын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: жаңа векторлық жүйелер мен арнайы белоктардың супер өнімдерін алу үшін қолданылатын әдістердің ерекшеліктерін талдау; кәсіби салада гендік инженерияның теориялық білімдерін және әдістемелік дағдыларын қолдану; ГМО-ны биоқауіпсіздік принциптері бойынша бағалау; генетикалық зертханада қауіпсіздік пен қорғауды қамтамасыз ету әдістерін бағалау.

Генетикадағы биостатистика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттеу объектілер арасындағы тұқымқуалаушылық және өзгергіштік дәрежесінің статистикалық маңызды айырмашылығын анықтауғы қажетті генетика саласындағы статистикалық әдістерді қолдануды қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: зерттеу нәтижелерінің корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдауды қолдану; тұқым қуалаушылық және инбридинг коэффициенттерін анықтау әдістерін, мутациялар жиілігін есепке алу және популяцияның генетикалық құрылымын анықтау әдістерін қолдану; зерттеу нәтижелердің статистикалық маңыздылығын анықтау және оларды дұрыс түсіндіру.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Эволюциялық биология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: эволюциялық биологияның жетістіктері мен қазіргі заманғы мәселелерді талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: эволюциялық биологияның теориялық негіздері туралы білімді жүйелендіру; палеонтологиялық, биогеографиялық, морфологиялық және молекулалық-генетикалық зерттеулердің нәтижелерін талдау; эволюцияның синтездік теориясының өзекті мәселелерін ажырата білу; эволюциялық биологияның шешілмеген сауалдарының мәнін түсіндіру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Генетика үшін бағдарламалық қамтамасыз ету
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Бағдарламаны әзірлеудің негіздерін білу және дағдыларын қалыптастыру, кіші бағдарламалар, стандартты модульдер, бағдарламалау стилі, бағдарламалау сапасының көрсеткіштері, отладтау және тестілеу әдістері және объектілі-бағытталған бағдарламалау негіздері. Оқу нәтижелері: түрлі алгоритмдердің құрылымдық диаграммаларын жасау; тапсырманың талаптарына байланысты қажетті деректер құрылымдарын ұйымдастыру; тіл құралдарын қолдана отырып таңдалған бағдарламалау тілінде бағдарламалар әзірлеу дағдыларын қолдануға; отладтау және тестілеу бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; сапалы бағдарламалық құжаттаманы құрастырыңыз.

Генетикалық деректер базасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дерекқорларды басқаруға, сараптамалық жүйелерді құруға және сақтауға арналған көптеген бағдарламалық өнімдерді кейіннен дербес зерттеу және әзірлеу үшін дерекқорлар мен сараптамалық жүйелердің жұмыс істеу принциптері мен принциптерін тұтас жүйесін түсіну. Оқу нәтижелері: генетикалық деректер қорын жобалау; жобалаушы сараптамалық жүйелер; деректерді өңдеу және анықтау тілін (SQL) қолдануға; сарапшы жүйелерді жобалау үшін бағдарламалау тілдерінің біреуін қолданады; базалық білім беру модельдерін қолданады.

Генетикалық процесстерді модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: генетикалық процестерді моделдеу үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу нәтижелері: ақпараттық технологияның негізгі модельдерін қолданудың әдістерін және оларды генетикалық мәселелерді шешу әдістерін түсіну; генетикалық процестерді өңдеуде алгоритмдік модельдеу ерекшеліктерін түсіну; ақпараттық технологиялардың әдістері мен негізгі модельдерін және оларды генетикалық мәселелерді шешудің әдістерін қолдану; динамикалық процестерді модельдеу әдістерін қолданады; ең тиімді модельдеу әдісін таңдау.

Иммуногенетика және гендік терапия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - әннің мақсаты: иммундық жауаптың генетикалық механизмдерін талдау және ауруларды емдеу үшін гендік терапия әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: иммунитет факторларының генетикалық себептерін түсіндіруге; ұлпа антигендерін түрішілік әртүрлілігін және мұрагерлік анықтауға; дербестендірілген медицина және гендік терапия әдістерін меңгеру; нақты пациенттің генотипін зерделеу негізінде есірткі таңдауды және оларды дозалау режимдерін даралау мүмкіндігін анықтау.

Канцерогенез және эпигенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: канцерогенез және эпигенетика механизмдерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: канцерогенездің биологиясын және генетикасын түсіндіруге; әр түрлі сипаттағы канцерогендердің әсер ету механизмдерін талдау; ісіктердің пайда болуында гендер, рецепторлар, өсу факторлары, клеткалық жүйелердің бұзылыстарының ролін негіздеу; ісік клеткаларының негізгі макро- және микроскопиялық белгілерін тану; бағаналы клеткалардың дифференциалануының эпигенетикалық механизмдерін талдау; клеткадағы эпигенетикалық сигналдардың жүру жолдары мен механизмдерін талдау; эпигенетиканы зерттеуде қолданылатын негізгі модельдік жүйелерді қолдану; адам ауруларының эпигенетикалық детерминанттарын жіктеу.

Қолданбалы генетикадағы ресурстық IT-технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы компьютерлік жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын үйрету үшін заманауи параллель есептеуіш сәулет, идеялар, оларды бағдарламалау әдістері мен технологиялары туралы идея қалыптастыру. Оқу нәтижелері: есептеуіш ресурстарға қашықтан қол жеткізу құралдарын ұжымдық пайдалану және есептеу кластерлеріне параллельді бағдарламаларды іске қосу; параллельді бағдарламаларды әзірлеудің жалпы әдісін қолдану; есептеу кластерлеріне параллельді бағдарламаларды әзірлеу үшін құралдардың негізгі жиынтығымен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.

Молекулалық және сот сараптамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биоматериалдың генетикалық түпнұсқалығын растау және тұқым қуалайтын патологияны анықтау үшін молекулалық-генетикалық сараптама нәтижелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: ДНҚ-профильдеу әдістерінің көмегімен талдаулар жүргізу: полимеразды тізбекті реакция (ПТР), фрагменттердің ұзындығының полиморфизмін талдау (RFLP), қысқа тандемді қайталау (CTP) және оларды түсіндіру; криминалистикада және адамның туыстығын анықтауда ДНҚ-диагностика әдістерін қолдану; әлемдегі ДНҚ-профильдер дерекқоры; молекулалық цитогенетика әдістерін қолдану (әр түрлі FISH-талдау).

Мутациялық және ауылшаруашылық биотехнологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ауылшаруашылық биотехнологиясында қолдану үшін индукцияланған мутагенез әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: мутагендік факторларды сипаттау және олар тудыратын бұзылулардың түрлерін бағалау; ғылымда, өсімдік селекциясында, мал шаруашылығында және ауыл шаруашылығы микробиологиясында ауыл шаруашылығы биотехнологиясының әдістерін бағалау; соматикалық және жыныстық клеткаларды клондау және генетикалық трансформациялау қағидаттарын пайдалану; перспективалық генетикалық, белоктық, ферменттік, иммундық және клеткалық технологиялар негізінде гендерді сәйкестендіру және карталау технологияларының жолдары мен шешімдерін айқындау.

Нейрогенетика және психогенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: орталық жүйке жүйесінің жұмысындағы тұқым қуалайтын және экологиялық детерминанттардың рөлі мен өзара байланысын және адамның психологиялық және психофизиологиялық белгілерінің өзгергіштігін талдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: неврологиялық және психикалық аурулардың молекулалық-генетикалық модельдерін түсіндіру; жүйке жүйесінің қызметі мен мінез-құлқын зерттеуде молекулярлық-генетикалық технология дағдыларын меңгеру; дисонтогенездің жеке дамуындағы және кейбір түрлеріндегі психологиялық және психофизиологиялық белгілердің өзгергіштігіндегі мұрагерлік және қоршаған ортаны анықтаушыларды зерттеу нәтижелерін түсіндіру.

Өсімдіктер мен жануарлар селекциясы және генофонды
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: өсімдіктер мен жануарлар селекциясындағы заманауи технологияларды талдау және кешенді және пәнаралық зерттеулер жүргізу үшін гендік қорды сақтаудың экологиялық-генетикалық тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: трансгенді ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларын өнімділіктің берілген параметрлерімен алу әдістерін бағалау; Қазақстанда ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларының in situ және ex situ (in vivo және in vitro) гендік қорының биологиялық әртүрлілігін сақтаудың қазіргі заманғы тәсілдерін білу, ДНҚ-штрихкодтауды, молекулалық маркерлерді, QTL-карталауды, филогеография әдістерін пайдалану.

Популяцияның генетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге қарапайым эволюциялық факторлардың әсерінен популяциялардың тұқым қуалау және генотиптік құрамының өзгерістерінін заңдылықтарын талдау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқу нәтижелері: популяцияның негізгі қасиеттерін және генетикалық құрылымын талдауға; панамиксиялық популяциялардағы тұқым қуалау заңдылықтарын анықтауға; гендер дрейфі, мутация, миграция және табиғи сұрыпталудың қысымы әсерінен популяциялардағы генетикалық өзгергіштіктің сандық бағалауын жүргізуге;популяцияларда аллельдер мен генотиптердің пайда болу.

Эмбриогенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: эмбриогенез кезеңдері мен гендік жүйелердің біртіндеп іске асырылуының өзара байланыстарын сипаттау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әр түрлі модельдік жүйелер қазіргі заманғы даму генетикасының интерфейсі ретінде; эмбрионның биоинформатикасы; in situ жағдайдағы мутантты және жабайы типтегі эмбриондарды будандастыру; мутантты және жабайы типтегі эмбриондарды тірі кезінде бояу; қалыпты дамудың бұзылуына әкелетін фармакологиялық өндеу; эмбриональды өсу мен дамудың скринингтік әдістері; эмбрионға химиялық әсер етуден туындаған клеткалық стерильділік және онкогенез мәселелері; эмбриондық сақталу және ұлттық денсаулық.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген