Қоғаммен байланыс

Қоғаммен байланыс

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - әлеуметтік білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Мемлекеттік органдармен, кәсіби қауымдастықтармен, БАҚ-мен, блогерлермен, жеке іскерлік байланыс қағидаттарымен байланыс орнатады.
2. Іс-шараларды ұйымдастыра және өткізе алады, дәстүрлі жүйелі байланыс арқылы да, сандық технологияларды қолдану арқылы да қатысушылардың санын көбейтеді..
3. Жарнаманың әр түрлі түрлерін модельдеуге қабілетті, клиенттерге жарнамалық ұсыныстар жасай алады және байланыс қызметтерін монетизациялай алады.
4. Жұртшылықпен байланыс жөніндегі Ұлттық ассоциямен және PR-шы клубымен жаңартылған қазақстандық PR тәжірибесін қолдана отырып, әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыстың негізгі субъект және объектілерін, түрлерін, функциялары мен тетіктерін ажырата білу, қазақ тіліндегі, орыс, ағылшын және басқа да тілдердегі қазіргі қоғаммен байланыстардың мәселелерін түсіндіре алады.
5. Компанияның тиісті беделі мен іскерлік капиталын, тауарлар, қызметтер және елдер брендін нығайтуға, адамның беделін, психикасы мен рухани құндылықтарын қолдауға қабілетті.
6. Саясат, экономика, қоғам, мәдениет, спорт, экология, мәдениетаралық коммуникация, ең экстремалды формаларда: интерактивті, конвенция, синергия сияқты қоғамдық қатынастардың әдістері мен тәсілдерін қолданады.
7. Анықтамалық материалдарды, хаттарды, органдарға үндеулерді дайындауға және сұрауларға жауап беруге, мүдделі тараптар мен мақсатты аудиторияға арналған жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдардың көмегімен «әлеуметтік маңызды ақпарат» пен «жаңалықтар» құруға қабілетті.
8. Әртүрлі меншік нысандарындағы ұйымдардың баспасөз қызметі, баспасөз хатшысы және PR қызметі жұмысын қолдайды.
9.Заңнамалық, саяси шешімдер мен тенденцияларға мониторинг және талдау жүргізу, қоғамдық пікірді, байланыс саласына қатысты заңдарды бағалау, этикалық қағидаларды ұстанады.
10. Ғаламдық маңызы бар әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді тәжірибеде қолдана алады.
11. Байланыс саласындағы стратегиялық жоспарлауды, дағдарыс кезіндегі бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасын таңдауға негізделген PR іс-шараларын жүзеге асыруды және олардың нақты сектор мен әлеуметтік желілерде тиімділігін анықтайды.
12. Кәсіби мәселелерді талқылауға, өз көзқарасын қорғауға, қорытынды шығаруға, ғылыми және зерттеу мәтіндерін жазу дағдыларын қолдана алады, мамандандырылған және сабақтас салалар бойынша логикалық негізделген ұсыныстар, қорытындылар жасай алады

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қоғаммен байланыс
Мамандық шифры
6B03203
Факультеті
Журналистика

пәндер

«Қоғаммен байланысқа» (PR) кіріспе
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттерді қоғаммен байланыстың негізгі түрлерін дұрыс анықтау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында әлемдегі және Қазақстандағы қоғаммен байланыс мамандығының бағыттары мен әдістері қарастырылады. Пән PR типологиясын Ф. Сиберт, У. Шрамм, Т. Питерсон градациясы негізінде саралап, ұйым немесе тұлғаның қоғаммен байланысқа қажеттіліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

PR әдебі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің этикалық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында PR қызметі этикалық кодекстерге сәйкес қарастырылады: IPRA, Лиссабон (Европалық) және Қазақстандағы ҚБ-ның кәсіби және этикалық қағидалары меңгеріледі. Пән қоғаммен байланыстағы адамгершілік пен имандылықтың ерекшеліктерін А.Пейдж, Ф.Баури, Л.Матраның көзқарастарына сүйене отырып көрсетеді.

PR-дағы метадеректер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Интернет-тұғырнамаларда PR-контент үшін үлкен деректер массивтерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде мәліметтер массивтерін тиімді өңдеудің қырлары, тапсырмалар мен сын-пікірлерге сәйкес элементтері, мәтіндік емес құжаттармен жұптастыру қарастырылады. Пән – «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасына сәйкес коммуникациялық мақсаттар үшін толық өңделген метадеректер құруға мүмкіндік береді.

PR-дағы мультимедиялық және IT-қолдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттердің PR-да мультимедиялық және IT-қолдауларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында Windows, Linux, Android, iOS операциялық жүйелері мен жұмыс істеу қағидаттары, қоғаммен байланыс құралдары мен қосымшалары қарастырылады. Пән ақпараттық-коммуникациялық қолдаудың, деректерді қабылдау, өңдеу және сақтаудың цифрлық технологияларын қолдануды қолдайды.

PR-дағы оқиғалы зерттеулер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттердің тұтынушы орналасқан жерде коммуникативтік жағдайды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде ұйымдағы коммуникативті жағдайды білу туралы мәселелер, өлшеулер жүргізу, жағдайды түзету жолдары қарастырылады. Пән – М. Сингер, Р. Портер, М. Маклюэннің анықтауымен ақпараттық резонансты анықтауға және нәтижелерді заң негізінде түсіндіруге арналған.

PR-жобаларды ұйымдастыру
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге коммерциялық, қоғамдық және мемлекеттік салалардағы PR-жобалар құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыруды үйрету. Курсты оқу кезінде PR-жобалардың құрамдас бөліктері қарастырылады. Пән әлемдік және қазақстандық кейстерді пайдалана отырып, (Қазақстанның PR саласы бойынша жетекші мамандары: Ә. Қарауылова, С. Крутских, М. Григорьева, Н. Ахмеджанов және т.б.) коммуникациялық іс-шаралардың нәтижелілігін көрсетеді.

PR-жобалардың қаржылық эккаутингі және бюджеттелуі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің коммуникация саласында қаржылық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде қаржылық категориялар, экономикалық стратегия, қаражат есебі қарастырылады. Пәнде төлем балансы, бюджетті құру, PR жобаларын монетизациялау әдістері талданады.

PR-технологиялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге тиімді PR-технологияны таңдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде негізгі PR-технологиялардың көмегімен Қазақстандағы қажеттіліктерді есепке ала отырып, креативті идеялар ұсынылады. Пән А. Лоуэлл, Дж.Гэллап, Ю. Хабермас және т.б. ғалымдардың жүйелі әрі қажетті әдістемесін қолдана отырып, ауызша, жазбаша және онлайн тиімді коммуникативтік құралдары үйретіледі.

Академиялық мәтін және хат
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми мақалаларды, оқулықтар мен біліктілік жұмыстарын дайындау үшін жазбаша түрде ойларын жеткізу және негіздей алу қабілетін қалыптастыру. Курс – эссе, реферат және мақала жазумен айналысады. Пәнді игеру барысында ғылыми жарияланымдардың құрамын, тілдік ерекшеліктерін, зерттеу этикасын меңгереді.

Ақпараттық PR-материалдарын жазу
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге, журналистер мен блогерлерге қажетті PR-құжаттар рәсімдеу барысында фактілер мен оқиғаларды іріктеуге бейімдеу және оны Қазақстанның мақсатты аудиторияларына жеткізу. Курсты оқу барысында Қазақстандық баспасөз клубының, американдық баспасөз клубының, «Ренессанс» агенттігінің кейстері қарастырылады. Пән ақпаратпен жұмыс істеудегі әдістер мен амал-тәсілдерді қолдануға бағытталған.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Ғылыми-зерттеу практикумы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби және ғылыми салаларда ғылыми зерттеулер жүргізу, инновацияға баулу қабілетін қалыптастыру. Тақырып байланыс саласындағы зерттеулер мен эксперименттердің ұғымдарын, формаларын, әдістерін қарастырады. Курс ғылыми нәтижелерді іздеу, талдау, салыстыру және ресімдеу құралдарын қолдана отырып, зерттеулерді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Дағдарысқа қарсы PR
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің дағдарысқа қарсы әрекет ету қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде дағдарысқа дейінгі, дағдарыс және дағдарыстан кейінгі кезеңдерде қоғаммен байланыс мүмкіндіктері қарастырылады. Пән ұйымның немесе тұлғаның коммуникациялық мәселелерін тиімді шешу бойынша дағдыларды қалыптастырады.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жарнама және креатив
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жарнамада жұмыс істеу және оны PR-да қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында У. Скотт, Н. Плисский, Б. Ломовтың теориялық алғышарттарын ескере отырып, жарнаманы жоспарлау, құру және сату жұмыстарын жүргізу қарастырылады. Пән жарнаманы, дәстүрлі және креативті тәсілдерді қолдану арқылы тұтынушыға әсер етуге үйретеді.

Желілік PR және SMM
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің сандық ортада PR технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты зерделеу кезінде әлеуметтік желілер арқылы тұтынушының өнімге, қызметке немесе адамға деген сенімін қалыптастыру тәжірибесі қарастырылады. Пән SMM стратегияларын анықтауға, қатысу түрлерін таңдауға және мәтіндер, аудио және видео түріндегі мазмұнды қолдауға үйретеді.

Имиджелогия
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - медиа-коммуникациялық жүйеде имиджология, сонымен қатар имидждік кампанияларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу, имидждік кампаниялар кезінде ұйымдастырушылық, медиа және басқа мәселелерді шешудің әртүрлі әдістері туралы терең білім қалыптастыру. Пән имиджологияның заманауи теориялық және әдістемелік сипатын, ерекшеліктерін жетілдіруге, заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған.

Интернеттегі PR-кейстер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің интернетте сандық PR-құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс құрылымы тұрақты бедел үшін PR кейстерді құрудың үздік әлемдік және қазақстандық тәжірибесін қамтиды. Пән студенттердің алғашқы PR-жобаларын жеке және командада құру мүмкіндігімен сәтті және сәтсіз байланыс жағдайлары туралы көрнекі түсінік қалыптастырады.

Коммуникациялық жобаларды визуалдандыру
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің PR жобаларының негізгі деректерін цифрландыру және көрнекілеу арқылы жеткізе білу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде сызбалар, бейнелер, анимациялар арқылы материалды тереңінен игеруге қалай қол жеткізуге болатындығы қарастырылады. Пән контенттің текстурамен, түсімен және эффектімен арақатынасын білдіреді.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазіргі баспасөз қызметі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстан және ТМД-дағы баспасөз қызметтерінде жұмыс жасай білу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында баспасөз қызметінің міндеттері, БАҚ және блогерлермен өзара әрекеттесу нысандары, ұйымның коммуникативтік қызметін бағалау тетіктері қарастырылады. Пән - баспасөз қызметтерімен құрылған ауызша, жазбаша және біріктірілген коммуникацияны қамтиды.

Қазіргі заманғы коммуникацияның менеджменті және маркетингі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің көп арналы медиаортада заманауи коммуникацияларды басқару және маркетингті жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында әлемдегі және Қазақстандағы өнімді басқару және жылжыту стратегиялары зерттеледі. Тақырып Э.Демингтің «терең білім» принципін, С.Шеннонның сандық және ақпараттық көзқарасын, ғаламтордағы маркетингтік коммуникацияның арналары қағидаттарына негізделеді.

Мәдениеттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.

Мемлекеттік билік органдары саласындағы PR
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге мемлекеттік мекемелердегі заңнамалық, саяси шешімдер мен үрдістерді мониторинг жасау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде халықпен үнемі байланыс жасаудағы PR-құралдар меңгеріледі. Тақырып негізгі қоғамдастықтар арқылы ақпараттық ықпал ету әдістерінің негізінде республикалық және жергілікті мемлекеттік органдармен байланыс орнатуды қамтиды.

Паблик рилейшнздің теориясы мен практикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанда және шетелде PR маманы міндеттерін орындау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқыту барысында қоғаммен байланыс бойынша негізгі қызмет кешені қарастырылады. Пән А. Ли, С. Блэк және А. Н. Чумиков және т.б. ғалымдардың теориялар мен практикалар негізінде жасақталған коммуникациялық бағдарламаларды құруды зерттейді.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.

Саясаттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

Ішкі PR
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге ішкі PR-ды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде корпоративтік коммуникациялардың ерекшелігі, ішкі PR құралдары, ағылшын-американдық, неміс, жапон кәсіпкерлік модельдерін ескере отырып, корпоративтік мәдениетті нығайту тәсілдері қарастырылады. Пән Қазақстандағы материалдық емес мотивацияларды, ұйымның құндылықтары және Қазақстандағы корпоративтік іс-шаралардың ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастырады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

«Рухани жаңғыру» идеясын жүзеге асырудағы PR-қолдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттерге Қазақстанның мемлекеттік бағдарламаларын танымал ету қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде «Рухани жаңғыру» бағдарламасының мысалында тарихи мұраны сақтау және көбейту және патриотизмді нығайту үшін азаматтардың хабардар болуын арттыру жөніндегі шешімдер қарастырылады. Пән қазақ этносының рухани мұрасын, өткен және қазіргі интеграция нысандарын, қоғамдық келісімді күшейту құралдарын қарастырады.

BTL-персонализациялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің жарнамалық хабарламаларды жаппай таратпай өнімдер мен қызметтерді жылжыту қабілетін қалыптастыру. Пән белгілі бір топтармен жіберу тізімдері, сынамалар, дегустациялар арқылы өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге тауарлар мен қызметтер әлеміндегі клиенттердің қызықты және жарқын тәжірибесі үшін жеке шоғырлануы бар ақпараттық қамтамасыз етуді құруға мүмкіндік береді.

PR әдебі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің этикалық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында PR қызметі этикалық кодекстерге сәйкес қарастырылады: IPRA, Лиссабон (Европалық) және Қазақстандағы ҚБ-ның кәсіби және этикалық қағидалары меңгеріледі. Пән қоғаммен байланыстағы адамгершілік пен имандылықтың ерекшеліктерін А.Пейдж, Ф.Баури, Л.Матраның көзқарастарына сүйене отырып көрсетеді.

PR-дағы жаңа коммерциялық өнімдерді конструкциялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің «AGT Communikation Group», «PBN Hill+Knowlton Strategies», «Action Global Communications» және т. б. қазақстандық агенттіктердің жобалары арқылы жаңа технологияларды бейімдеу қабілетін қалыптастыру. Курс өзекті бағыттарды қамтиды: жасанды интеллект, «Chartbeat», «iMedia Project», Flight School+ симуляциялары, «цифрлық фасилитация». Пән PR-дағы ноу-хауды түсіндіреді және коммуникациялық ізденіске ынталандырады.

PR-дағы оқиғалы зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттердің тұтынушы орналасқан жерде коммуникативтік жағдайды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде ұйымдағы коммуникативті жағдайды білу туралы мәселелер, өлшеулер жүргізу, жағдайды түзету жолдары қарастырылады. Пән – М. Сингер, Р. Портер, М. Маклюэннің анықтау.

PR-дағы стратегиялық жоспарлау және CEO
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттердің бойында қазақстандық PR-да өзара байланысты шешімдерді алдын ала қабылдау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында стратегиялық жоспарлау үдерісі мен логика, құндылықтар жүйесі мен ресурстарды есепке алу, жоғары лауазымды тұлғалардың міндеттер шеңбері (СЕО) қарастырылады. Пәнді оқу барысында диагностикалау, болжау және майндеппинг сияқты ұғымдар меңгеріледі.

PR-жобалардың қаржылық эккаутингі және бюджеттелуі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің коммуникация саласында қаржылық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру кезінде қаржылық категориялар, экономикалық стратегия, қаражат есебі қарастырылады. Пәнде төлем балансы, бюджетті құру, PR жобаларын монетизациялау әдістері талданады.

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Абырой-бедел және іскерлік капиталы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанда іскерлік беделін басқару қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде іскерлік бедел мен жеке танымалдылықты қалыптастырудың тетіктері мен әдістері қарастырылады. Пәнде П. Бергер, Т. Лукман, Б. Брюс жасаған іскерлік капитал мен беделге қолдау көрсету үшін коммуникациялық, ақпараттық және медиабағдарламалар оқытылады.

Әлеуметтік желілерге арналған контент пен инфографика түрлері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің интернет-жобалар үшін инфографика жасау қабілетін қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында әлеуметтік желілердегі инновациялар, графикалық әдістерді қолдана отырып, мазмұнға қызығушылықты арттыру жолдары, лайк басулар саны қаралады. Пән – «PR 24 сағат» форматындағы күнделікті заттардың тартымдылығын және пайдаланушыларды тарту деңгейін жоғарылатудың технологиялық әдістерін қамтиды.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Әскери құралымдардың баспасөз орталығы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әскери құрылымдар мен қоғам арасындағы баспасөз орталығы арқылы коммуникацияны ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде ақпараттық өзара қызметтегі армия ерекшелігі қарастырылады. Пән баспасөз-брифингтердің, баспасөз-турлардың әртүрлілігін және әскери баспасөз орталығы қызметкерлері жүзеге асыратын кері байланысты қарастырады.

Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттердің тілдің пәндік, бейнелік және функционалдық салаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде тілдің спецификасы, стиль түрлері және ауызша және жазбаша коммуникациялардағы мәтіндерді тілдік рәсімдеу тәсілдері қарастырылады. Пән БАҚ, әлеуметтік желілер және PR-да іскерлік құжаттама тілі және стилімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

Видеоблогинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлеуметтік желілер мен арнайы сервистерде аудиовизуалды материалдарды орналастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында интернет арқылы мақсатты аудиторияға одан әрі ұсыну мақсатында бейне арқылы постар құру әдістері қарастырылады. Пән тауарларды, қызметтерді, тұлғалар мен идеяларды бейнеблогтар арқылы жылжыту әдістеріне арналған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Елдік брендинг және халықаралық PR
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің мемлекетті халықаралық сахнада ұсыну қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде аумақтық брендтерді құру және жылжыту мәселелері қарастырылады. Пәнде елдердің жағымды брендін қалыптастыру бойынша тәсілдер үлгіленеді, халықаралық тәжірибе зерделенеді, аумақтық құрылымдар үшін коммуникациялық тұжырымдамалар қалыптастырылады.

Жасыл PR
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттердің қоршаған ортаны коммуникациялық қолдау қабілетін қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында жасыл PR бағыттары, мақсатты аудиториялар, экологиялық бастамаларды ақпараттық бекіту әдістері қарастырылады. Пән ЮНЕСКО-ның экология және қоршаған орта саласындағы құжаттарына, табиғатты қауіпсіз басқарудың қағидаларына және қазақстандық экологиялық ҮЕҰ кейстеріне негізделген.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

Жобаның бизнес-жоспарын құру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –студенттердің бизнес-жоспарды құру, жазу және орындау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде бизнес жоспарлау нысандары, жоспарлардың типологиясы, қоғамдық қатынастарды жүзеге асыру стратегиясы қарастырылады. Пән – тәсілдерді, ресурстық әлеуетті, бизнесті жоспарлаудың тұсаукесер формаларын қарастырады.

Журналистер және блогерлердің көмегімен PR-іс-шаралар дайындау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстанның БАҚ өкілдері мен блогерлерінің қатысуымен қоғамдық іс-шаралардың алғашқы кезеңінің элементтері мен әдістерін жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Бұл курс пресс-релиздер жазу, оларды орналастыру, оқиғалар туралы хабарлау, спикерлермен жұмыс, сарапшыларды тарту және техникалық қолдау үдерісін қамтиды. Стандартты және арнайы PR-шаралар үшін шығармашылық және әкімшілік шешімдер қолданылады.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

Коммерциялық ұйымдардағы PR
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстандағы жеке компаниялардағы коммерциялық табысқа бағытталған коммуникацияны саралау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу пәні – ақпараттық кеңістікке дәстүрлі және жаңа тауарлар мен қызметтерді жүйелендіріп, Ф. Котлер, К.Келлер, П. Друкер теорияларын қолдана отырып, қызмет көрсетуді және кепілдіктерді қарастырады. Пән – коммерциялық жетістікке сұранысты қолдаудың маңыздылығын көрсетеді.

Коммуникациялық жобаларды визуалдандыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің PR жобаларының негізгі деректерін цифрландыру және көрнекілеу арқылы жеткізе білу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде сызбалар, бейнелер, анимациялар арқылы материалды тереңінен игеруге қалай қол жеткізуге болатындығы қарастырылады. Пән контенттің текстурамен, түсімен және эффектімен арақатынасын білдіреді.

Коммуникациялық консалтинг B2B, B2C және B2G
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің кеңес беру қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында кеңес берілетін қызмет түрлері, әлеуметтік инженерия және психологиялық қырлары элементтері қарастырылатын болады. Пән «бизнес – бизнес» (B2B), «бизнес – клиент» (B2C) и «бизнес – үкімет» (B2G) саласындағы коммуникация проблемалары бойынша кеңес беруді жобалайды.

Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлеуметтік жауапкершілікті корпоративтік ұйымдарда қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында қалыптасу тетіктері, халықаралық және ұлттық модельдердің ерекшеліктері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік стандарттары мен бастамалары ескеріледі. Пәнде элементтер жүйеленеді, оның құру және қолдау кезеңдері сипатталады.

Корпоративтік және жеке сектордағы эвент-комммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің мәселелік менеджмент үлгісін айшықтаудағы қабілеттерін қалыптастыру формаларын құрудағы қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде жағдайды жоспарлау, оған назар аудару және техникалық құралдарды пайдалану ерекшеліктері ескеріледі. Пәнде іс-шараларды құру қағидаттары, бюджеттер, уақытты басқару, ойын-сауық компоненттері, логистика қарастырылады.

Қазақстандағы PR-агенттіктің қызметі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің жарнамалық, консалтингтік және PR агенттіктерінің қызмет циклін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы «Ренессанс», «Promo Group Communications», «Media-системс» және т. б. қазақстандық агенттіктер қызметінің нысандары мен нәтижелерін зерделейді. Пән PR-агенттіктердің тапсырыс берушіні сапалы қанағаттандыруға, PR-қызметтер нарығын дамытуға және коммуникациялық саланы монетизациялауға бағытталған бейіндік қызметіне назар аударады.

Қазақстандық PR-агенттіктер қызметінің тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Қазақстандағы жарнама, консалтинг және PR агенттіктерінің ең жақсы өнімдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде қазақстандық Баспасөз клубының, «Ренессанс», «PBNhill+knowlton», «Media-системс» агенттіктерінің және басқа да компаниялардың кейстері қарастырылады. Пән PR-агенттіктердің негізгі қызметіне, тұтынушылардың сапалы қанағаттануына, PR-қызметтер нарығын дамытуға және байланыс секторын монетизациялауға бағытталған.

Қазіргі заманғы коммуникацияның менеджменті және маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің көп арналы медиаортада заманауи коммуникацияларды басқару және маркетингті жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында әлемдегі және Қазақстандағы өнімді басқару және жылжыту стратегиялары зерттеледі. Тақырып Э.Демингтің «терең білім» принципін, С.Шеннонның сандық және ақпараттық көзқарасын, ғаламтордағы маркетингтік коммуникацияның арналары қағидаттарына негізделеді

Қоғамдық пікірді бағалау және өлшеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің қоғаммен байланыс жасау үшін қоғамдық пікірді зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде қоғамдық пікірді өлшеу құралдары, мәліметтер массивін бағалау, оларды PR-жобаларға түсіндіру қарастырылады. Пән ақпаратты жинау технологиясын, артықшылықтарды бағалау нысандарын, репрезентативтілікті және дайын есептерді ұсынуды меңгеруге мүмкіндік береді.

Мәдениетаралық коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әр түрлі қоғамдардың мәдени, психикалық, тарихи тұлғаларын кеңейтуге мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру. Бұл пән – коммуникациялардағы ұлттық көріністі, мемлекеттік ақпараттарды және М. Сингер, Р. Портер, М. Маклюэн анықтаған ақпараттық кедергілерді қарастыруға бағытталған. Курс дәстүрлердің, тілдердің және гендерлік айырмашылықтардың деңгейлерін қамтиды.

Медиа және әлеуметтік желілерде брендті жылжытуға арналған арнайы жобалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерде арнайы жоба арқылы-жаңа механика немесе жаңа формат арқылы брендтің негізгі ақпараттық себептерін құру қабілетін қалыптастыру. Курста арнайы жобалардың функциялары, оларды жүзеге асыру алаңдары мен нысандары, тиімділігі зерттеледі. Тақырып М.Лоур-П.Кунх теориясы негізінде брендтер мен БАҚ немесе әлеуметтік медиа аудиторияларын біртұтас тұрақты қауымдастыққа біріктіру процесін көрсетеді.

Медиарилейшнз
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерді журналистика мен қоғаммен байланыстың тұрақты өзара іс-қимыл жасау қабілетін қалыптастыруға үйретеді. Курсты оқу барысында БАҚ, блогерлер мен ұйымдардың кәсіби әріптестігінің негіздері, ақпараттық ағындарды құру, фактілерді трансляциялау құралдары қарастырылады. Пән БАҚ пен интернет-порталдарға арналған материалдар мен сюжеттерді дайындауға үйретеді.

Онлайн қауымдастықтар құру және жүргізу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің Интернеттегі ақпараттық бизнесті және жеке жұмысты дамыту қабілетін қалыптастыру. Пән – ашық онлайн қауымдастықтың саясатын және оны қалай қолдау керектігін зерттейді. Курс тақырыптарды, проблемалар мен фокус-топтармен байланыс тиімділігін айқындайды.

Өзгерістерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің өтпелі кезеңде классикалық және цифрлық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курстың құрылымы қарсылықты басқару әдістерін және тұрақты өзгерістер жағдайында тиімді өзара әрекеттесу әдістерін қамтиды. Пән өсіп келе жатқан және ескірген компаниялардың ерекшеліктерін, болып жатқан процестерге реакцияларын зерттейді және осы процестерге коммуникациялық қолдау бойынша ұсыныстар жасайды.

Подкастинг және стриминг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің арналар мен әлеуметтік желілерде идеяларды, тауарларды, қызметтерді коммерциялық ілгерілету үшін дыбысты өзгерту қабілетін қалыптастыру. Пән подкаст және стриминг түрлерін, компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз етуді, әртүрлі цифрлық платформалардағы монетизацияны талдайды. Курс аясында шығармашылық аудио контент өндіру бойынша практикумды қамтиды.

Саяси коммуникация жүйесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің саяси науқандарды қолдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында саясаттағы ақпараттық-коммуникативтік тетіктер, саяси коммуникацияны ұйымдастыру тәсілдері, манипуляция формалары және т.б. саяси PR ерекшеліктері қарастырылады. Пән партияның немесе кандидаттың саяси имиджін жасауды, саяси жарнаманы және электоралдық үдерістерді ақпараттық қолдауды қарастырады.

Спин-докторинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге оқиғаның өмірлік циклін өзгерту және қоғамдық пікірді түзету құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында Д. Уотс пен Б. Брюс теорияларына сүйене отырып, жағымсыз ақпаратты таратудан болатын зиянды азайту, оқиғаларды «тежеу» және «жеделдету» әдістері қарастырылады. Пән бақылаудан шығатын оқиғаларды қабылдауды өзгерту мүмкіндігін көрсетеді.

Спорттық және туристік PR
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің дене шынықтыру, спорт және спорт түрлерін коммуникациялық қолдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену кезінде Олимпиада, Азия ойындары, Универсиадалар және басқа мәртебелі жарыстарды ақпараттық қамтамасыз ету қарастырылады. Пән – әлеуеті жоғары спортшылардың жағдайын қалай күшейту керектігін, олардың имиджін және демеушілермен ынтымақтастықты нығайту жолдарын көрсетеді.

Тұрақты даму және гендерлік теңдіктің коммуникациялық атрибуттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің адамзаттың негізгі мәселелерін білдіретін коммуникацияларды қолдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы Тұрақты даму мақсаттарын қолдау және гендерлік теңдік күн тәртібін түсіндіру үшін құралдар мен ресурстарды ұсынады. Пән БҰҰ, ЮНЕСКО, өңірлік институционалдық құрылымдардың танылған қағидаттары негізінде жаһандық және өңірлік күн тәртібін талқылауға ақпараттық тартуды құру мүмкіндіктерін көрсетеді.

Шоу-бизнес пен фэшн-индустриядағы PR
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің шетелдік және қазақстандық тәжірибені ескере отырып, эстрада мен сән өкілдерін алға жылжыту қабілетін қалыптастыру. Курсты игеру барысында әртістердің, сәнгерлердің, топтардың дәстүрлі тәсілдермен және әлеуметтік желілер арқылы таныстыру әдістері ескеріледі. Пән – көңіл көтеру шараларының «жылжуының» ерекшелігін қамтиды.

Іскерлік қатынас принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің іскерлік қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу кезінде коммуникациялық саладағы қарым-қатынас ерекшеліктері, басқару өзара қызмет тәсілдері, адамдардың түрлі категорияларымен өзара іс-қимыл ерекшеліктері қарастырылады. Пән вербалды және вербалды емес өзара іс-қимылды, тұлғааралық және топаралық өзара іс-қимылдың тиімділігін, қарым-қатынастың этикалық қырларын қарастырады.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.

Кәсіби (оқу) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсат - жалпы және бейорганикалық химияның әдіснамалық-аспаптық базасын оның практикалық міндеттерін шешу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру: бейорганикалық заттардың физикалық қасиеттерін зерттеу, берілген әдістеме мен технологиялық регламентке сәйкес бейорганикалық заттарды синтездеу. Білім беру практикасы мақсат пен міндеттерді өз бетінше қою, әдістерді таңдау, жұмыс жоспарын құру және практикалық жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген