Маркетинг

Маркетинг

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - бизнес және басқару бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Маркетингтің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдық-технологиялық базасын, қағидалары мен технологияларды қолдану негізінде кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарумен байланысты заманауи маркетингтің негізгі түсініктерін, қағидаларын мәселелерін қолдану
ON2 Маркетингтік ақпараттық жүйені құру ерекшеліктерін және бизнес-құрылымдардың сыртқы және ішкі ортасын маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру ерекшелігін қолдану, Интернетте маркетингтік зерттеулерді жүргізуді жоспарлау және ұйымдастыру; карьерлік қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін маркетинг саласындағы қазіргі заманғы тәсілдер мен алгоритмін қолдану
ON3 Ұйымның маркетингтік қызметіне әсер ететін тиімді маркетингтік шешімдерді дайындау үшін компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау
ON4 Жаһанданудың әсерін ескере отырып, әр түрлі маркетингтік жағдайлар мен мәселелерді жан-жақты талдау, командада әріптестермен және нарықтың басқа да қатысушыларымен тығыз қарым-қатынас жасай отырып және компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты ескере отырып, осының негізінде теңгерімді маркетингтік шешімдер әзірлеу
ON5 Әр түрлі жағдайлар мен мәселелердің креативті және тиімді маркетингтік шешімдерін әзірлеу үшін инновациялық маркетингтік технологияларды, әдістер мен Интернет-технологияларды белсенді пайдалануды тәжірибеге алу, қазіргі заманғы маркетингтік жобалар мен идеяларды жылжыту жүйесін құру үшін маркетингтік коммуникациялардың қазіргі заманғы жүйесін пайдалану
ON6 Маркетингтік қызметтің бағдарламаларын әзірлеу, жарнамалық науқандарды жоспарлау, кәсіпорын қызметкерлеріне маркетинг мәселелері бойынша кеңес беру
ON7 Қызметтің жекелеген салаларында нақты тәжірибелік міндеттерді шешу үшін классикалық маркетингтің теориялық ережелерін, идеяларын және әдістерін біріктіру
ON8 Кәсіпорын қызметінде маркетингтік құралдарды тиімді іске асыру бойынша басқару шешімдерін құру
ON9 Тұтынушылардан қажетті жауап реакциясын алу үшін жылжытудың мұқият үйлестірілген бағдарламасын әзірлеу
ON10 Өндірістік-технологиялық және маркетингтік қызметтің пайда болатын мәселелерін шешу жолдарын табу және қорытынды жасау, инвестициялық және инновациялық маркетингтік жобаларды қоса алғанда, маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалауды жүзеге асыру және нәтижелерді жинақтау және жаңа тауарлар мен қызметтер өндірісін ұйымдастыру жөніндегі тұжырымдамалар мен ұсыныстарды әзірлеу
ON11 Маркетингтік басқару шешімдерін қабылдау үшін алынған ақпаратты талдау; нақты кәсіпорында маркетингтік қызметтің нәтижелерін жоспарлау және бақылаудың әртүрлі әдістерін қолдану; маркетингтік жоспарды, маркетингтік бөлімшенің негізгі ұйымдық құрылымын әзірлеу, маркетингтік қызметтің әр түрлі түрлерін позициялау үшін басқарудың баламалы және тиімді схемаларын бағалау, кәсіпорында маркетингтік және басқарушылық стратегияларды пайдалану қажеттілігін негіздеу.
ON12 Стратегиялық маркетингтік басқаруды, қазіргі заманғы цифрлық технологиялар мен бағдарламаларды іске асыру қағидаттарын пайдалана отырып, қабылданған маркетингтік шешімдердің тиімділігі мен орындылығына мониторинг жүргізу

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Маркетинг
Мамандық шифры
6B04107
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

PR және маркетингтегі жылжыту
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - PR саласында теориялық білімді қалыптастыру және компанияның корпоративтік, маркетингтік және коммуникатив-тік мақсаттарын іске асыру үшін маркетингтік коммуникациялар кешенінің құралы ретінде PR технологияларын тиімді пайдалану-дың практикалық дағдыларын дамыту. Пән: компанияның PR саласындағы мақсаттарын, функ-цияларын, мүмкіндіктері мен міндеттерін, PR тұжырымдамалық моделін және оның компоненттерін, PR түрлері мен құралдарын зерттейді.

Smart маркетинг
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – халықаралық ортада өнім мен бизнесті жылжытуға бағытталған маркетингтік аналитика және маркетингтік шешімдер туралы түсінік қалыптастыру. Пән заманауи маркетинг принциптерін меңгеруге мүмкіндік береді; Smart маркетинг әдістері мен тәсілдерін қолдану; өндірісті басқаруда сандық жүйе жүйелерінің әдістерін қолдану; дәстүрлі және цифрлық арналарда науқандарды ұйымдастыру; үлкен деректермен және медиа-аналитикамен жұмыс істеу.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Брендинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-бренд пен оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологияларын зерделеуге бағытталған қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курсты зерделеу кезінде брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістері; брендтік коммуникацияларды дамытудың заманауи тәсілдері; отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу мүмкіндігі қарастырылады

Бухгалтерлік есеп
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: студенттердің бухгалтерлік есеп жүргізу және компанияның қаржылық есептілігін жасау қабілетін қалыптастыру. Пән бухгалтерлік есептің ғылым ретіндегі ерекшеліктерін білуге көмектеседі; бухгалтерлік есептің заңдарын, әдістері мен принциптерін қолдану;бухгалтерлік есеп шоттарындағы жеке фактілерді анықтау және бағалау; активтерді, міндеттемелерді және капиталды есепке алу бойынша білім жүйесін пайдалану.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жарнамалық қызметті ұйымдастыру
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жарнама тәжірибесі саласындағы білімдерді қалыптастыру, жарнама процесін өзгерту кезінде шешім қабылдау, жарнамалық қызметтің стратегиялық және жоспарлау әдістерін меңгеру және жарнаманы басқару. заманауи нарық; жарнаманы тарату арналарын таңдау критерийлері; жарнамалық ұран әзірлеу; жарнаманың құнын есептеу.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қаржы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қаржылық категориялардың, ұғымдардың, терминдердің негіздері, олардың жіктелуі, әлеуметтік – экономикалық процестердегі маңызы мен орны бойынша білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының нақты жағдайларында қаржыны ұйымдастыру нысандары мен оларды қолдану әдістерінің өзара байланысы мен өзара байланысын түсінуге қол жеткізу.

Қызмет маркетингі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қызметтер маркетингінің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппараттарын зерттеу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялардың қызметінде қызметтер маркетингінің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Зерттелетін курс экономикалық категориялардың жаңа ұғымдарымен, нарық жағдайындағы кәсіпкерлік қызметпен, қызметтер маркетингін басқарудың жаңа әдістерімен таныстырады

Логистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: функционалдық бағыттарының интеграциясын қамтамасыз ету үшін логистиканың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдана отырып, кәсіпорынның операциялық логистикалық қызметін оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Пән логистикалық жүйенің тұжырымдамасын, кәсіпорынның ресурстарға қажеттілігін анықтау әдістерін; сатып алу мен жабдықтауды; логистикалық шығындарды оңтайландыруды, қорларды басқаруды, логистикалық басқаруды және логистиканың функционалды салаларында оңтайландыруды зерттеуге бағытталған

Макроэкономика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – макроэкономикалық көрсеткіштерге, макроэкономикалық талдау әдістеріне және экономикалық саясаттың салдарын бағалауға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерді есептеуге мүмкіндік береді, макроэкономикалық саясаттың түрлерін және олардың құралдарын талдау, макроэкономика-лық талдау нәтижелерін негіздеу және макроэкономикалық талдауды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Маркетинг
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.

Маркетингті басқару
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты -нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде-өндірістік, коммерциялық және қаржылық процестерді жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау мәселелерін қамтитын кәсіпорын қызметін маркетингтік басқаруды жүзеге асырудың ерекшеліктерін түсіну; білімді кәсіпорындағы маркетингтік жоспарлау мен бақылаудың тиімділігін анықтау, сондай-ақ маркетингтік шешімдерді экономикалық бағалау үшін пайдалану

Маркетингтік зерттеу
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - маркетингтік зерттеулер жүргізу және ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру үшін алға қойылған мақсаттарға жету құралы ретінде маркетингтік зерттеулер туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде маркетингтік зерттеулерді тиімді бағалау және талдау әдістері, әдістері; маркетингтік қызметті ұйымдастыру; компанияның даму стратегиясымен маркетингтік іс-шаралар қарастырылады

Маркетингтік коммуникация
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Маркетингтік коммуникациялар кешені, элементтер, олардың өзара байланысы, жарнамалық маркетинг саласында білім мен дағдыларды игеру, жарнамамен, сатуды ынталандыру әдістерімен, PR, тікелей маркетингпен, жеке сатумен танысу туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтік коммуникация процесін зерттеуге; коммуникацияны жоспарлау және бюджеттеу; кәсіпорын саясатын білуге бағытталған

Мәдениеттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.

Менеджмент
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған

Мерчандайзинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - сату орындарындағы сауда қызметін басқару бөлігінде кәсіби қызметте неғұрлым тиімді қолдану мақсатында сауда кеңістігіндегі тұтынушылардың мінез-құлқының психологиялық факторларын зерделеу және талдау бойынша қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету. Пәнді зерделеу кезінде сауда-саттықтың мәні мен құрылымы; сауда-саттық саласындағы нарықты маркетингтік зерттеу әдістері; мақсатты аудиториялардың мінез-құлқы; сауда-саттықтың белгілі бір құралдарының ерекшеліктері мен қолдану аясы қарастырылады

Микроэкономика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық агенттердің мінез-құлқының негізгі принциптері және микроэкономикалық талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән экономикалық агенттердің мінез-құлқы-ның себептерін талдау және олардың әртүрлі нарықтардағы шешімде-рінің тиімділігін және оларға мемлекеттің ықпалын бағалау үшін нақты экономикалық процестерге микроэконо-микалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.

Саланы логистикалық басқару
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - логистикалық менеджменттің қағидалары мен әдістерін қолдану негізінде саланы дамыту үшін кәсіпорынның қызметінің басқарушылық шешімдерін әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Студенттер қабілетті болады: кәсіпорындағы логистикалық қызметті басқару тұжырымдамасын түсіндіру; логистиканың негізгі функционалдық салаларында басқару, жоспарлау және стратегияны қалыптастыру әдістерін қолдану; жүйелік көзқарас тұрғысынан логистикалық менеджмент мәселелерін шешу.

Саясаттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.

Стратегиялық маркетинг
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - стратегиялық жоспарды әзірлеу және оларды іске асыру жөніндегі міндеттерді шешу үшін қажетті стратегиялық маркетинг туралы білім туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтің корпоративтік, функционалдық және аспаптық стратегияларын қалыптастыру ерекшеліктерін; маркетингтік стратегиядағы тиімділікті бағалау тәсілдерін зерделеуге бағытталған

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Халықаралық маркетинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – халықаралық маркетингтің теориясы мен тәжірибесі саласындағы білімдер жиынтығын қалыптастыру. Пән әртүрлі әдістерді қолдана отырып, нарықты зерттеуді зерттеуге бағытталған; халықаралық маркетинг кешенін жүзеге асыру, тауарлар ассортименті, баға белгілеу, әлемдік нарықта жарнама мен өткізуді ынталандыру әдістеріне қатысты шешімдер қабылдау

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

Экономикадағы математика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты экономикадағы математикалық білім, модельдеудің практикалық дағдылары, экономикалық мәселелерді талдау және шешу туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән экономикалық талдау үшін математиканың іргелі ұғымдарын зерттеуге, экономикалық процестерді талдаудың математикалық әдістерін қолдануға, математикалық тұжырымдалған есептерді шешу әдістерін негіздей білуге бағытталған.

Экономикалық теория
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық категориялар мен әртүрлі жүйелер, нақты экономикалық құбылыстар мен процес-терді зерттеу және талдау әдістері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курста экономикалық категориялар мен заңдар; нарықтық экономиканың заңдылықтары, микро- және макро деңгейде шектеулі ресурстар жағдайында экономикалық субъектілердің мінез-құлықы зерттеледі.

Экономиканы мемлекеттік реттеу
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-экономикалық тәртіпті құру және макроэкономикалық процестерді реттеу кезінде әлеуметтік-экономикалық жүйеде мемлекеттің мінез-құлқы туралы идеяны қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: мемлекеттің экономикалық функциялары, экономиканы мемлекеттік реттеудің қазіргі заманғы жүйесі, монополияға қарсы реттеу және бәсекелес ортаны мемлекеттік қолдау, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, сыртқы экономикалық қызметті мемлекеттік реттеу және кеден саясаты, мемлекеттік өңірлік саясат.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Digital – маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты –кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызмет барысында маркетинг мәселелерін шешу, кәсіпорын деңгейінде Digital маркетингтің негізгі бөлімдерін зерделеу мақсатында қолданылатын Digital маркетингтің заманауи тұжырымдамасын жүйелі түрде көрсету. Пән цифрлық маркетинг құралдарының көмегімен шешілетін маркетингтік стратегиялар мен тапсырмалардың түрін зерттеуге бағытталған; әртүрлі Digital маркетинг құралдарын қолдану түрлері мен ерекшеліктері; Интернеттегі сұранысты талдау жүйелерін пайдалана отырып, қарастырылып отырған өнімге сұранысты болжау әдістері.

Event – маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралдарының бірі ретінде маркетингтік оқиғалар туралы түсінік қалыптастыру. Пән кәсіпорынның имиджін қалыптастыратын стратегияны әзірлеуге бағытталған; бюджетті және іс-шараларға негізделген тауарларды жылжыту құралдарының жиынтығын әзірлеу; Event маркетингтік құралдарының тиімділігін бағалауды қарастырады

Event-маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: Маркетинг оқиғалары туралы идеяны компанияның тиімді коммуникациялық стратегиясының құралдарының бірі ретінде қалыптастыру Студент қабілетті: - кәсіпорынның имиджін қалыптастыратын стратегияны әзірлеу; - бюджетті және іс-шараларға негізделген тауарларды жылжыту құралдарының жиынтығын әзірлеу; - Event маркетингтік құралдарының тиімділігін бағалау.

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Агромаркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - брендинг саласындағы кәсіби жұмыстың негізгі білімі мен дағдыларын үйрету, бренд және оның тұтынушысы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән брендинг пен брендбилдингтің негізгі принциптері мен технологиялары туралы білімді қалыптастырады қазіргі заманғы маркетинг мамандарын кәсіби даярлаудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Пән ауыл шаруашылығында маркетингті пайдалану ерекшеліктерін; өсімдік шаруашылығы мен мал шаруашылығы өнімдерінің маркетингінің ерекшеліктерін; АӨК өңдеу саласының жұмыс істеуін зерттеуге бағытталған.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Баға құру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-баға белгілеу принциптері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру, оның тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін кәсіпорынды басқаруда баға белгілеу әдістері мен құралдарын қолдана білу және баға стратегиясының әртүрлі түрлерінде бағаны анықтаудың балама әдістері, реттелетін және еркін бағалардың қалыптасу ерекшеліктері, нарықтық жүйеде баға белгілеу ерекшеліктері сияқты нарықтық бағаның түйінді мәселелері туралы білім

Банктік маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі банк ісінде маркетингтік жұмыстың тұжырымдамалық негіздері мен технологияларын қолдануда арнайы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән басқарушылық ойлауды қалыптастыруға, банк өнімдері (қызметтері) нарығындағы маркетингтік қызметтің мәнін түсінуге, сондай-ақ банк мекемелеріндегі маркетингтік жұмыстың практикалық дағдыларын дамытуға негіз қалайды.

Бәсекелік стратегия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-шаруашылық жүргізуші субъектілердің тиімді жұмыс істеуі үшін әртүрлі деңгейдегі бәсекелестік стратегияларын қалыптастыру мен іске асырудың теориялық білімін, әдіснамасын, дағдыларын және қалыптасқан практикасын игеру. Пән пәнді оқытудың әдіснамасы мен әдістемесінің негізгі ұғымдық-терминологиялық аппаратын, бәсекелестік стратегияларды жүзеге асырудағы бәсекелестік күрес тәсілдерін, нысандары мен әдістерін зерделейді

Бейкоммерциялық ұйымдардың маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-коммерциялық емес ұйымдар қызметінің ерекшелігін түсіну, Осы салада қолданылатын маркетингтің негізгі құралдарын игеру, ақпараттық әсер етудің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыру. Пән маркетингтік зерттеулер жүргізуді, КЕҰ-ның маркетингтік қызметін талдау үшін қажетті ақпаратты жинау тәжірибесін; коммерциялық емес субъектінің жарнамалық науқанын жоспарлауды; коммерциялық емес кәсіпорындардың маркетингтік мәселелерін анықтау және оларды шешудің оңтайлы жолдарын табу әдістерін зерттеуге бағытталған.

Брендинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:Бренд және оның тұтынушысы туралы идеяларды, сондай-ақ бренд құрудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студент қабілетті: - брендтердің құнын бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану; - брендтік коммуникацияны дамытудың заманауи тәсілдерін қолдану; - отандық брендтерді құру жоспарларын әзірлеу.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

Кешенді емтихан тапсыру және дайындау
  • Бақылау түрі - ГЭК по фунд.дисциплинам
  • Сипаттамасы - Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.

Қызмет маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Маркетингтік қызметтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалық аппаратын оқып үйрену, сонымен қатар фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтік қызмет принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Студент қабілетті: - маркетингті басқару қызметтерінің ерекшеліктерін білу; - практикалық мәселелерді шешу үшін маркетингтік қызметтердің теориялық қағидаларын, әдістерін қолдану; - нарықтарды болжау әдістерін, тәсілдерін маркетингтік қызметтерді пайдалануға түрлендіру.

Маркетингтегі бақылау және аудит
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-маркетингтік стратегияларды қабылдауды қамтамасыз етуге байланысты бақылау туралы білімді қалыптастыру. Аудиттің мақсаты-тиісті маркетингтік мақсаттар мен тиісті маркетингтік құралдарды анықтау. Пән бақылаудың мәнін зерттеуге бағытталған; басқарушылық шешімдер қабылдауға арналған бақылау құралы; маркетингтегі бақылау және бақылау әдісі

Нейромаркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – мінез-құлық, когнитивтік және неврология салаларындағы іргелі принциптерді қолдану саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Пән қазіргі коммуникация ғылымының теориясы мен әдістемесін оқуға бағытталған; коммуникацияны басқару саласында практикалық қолдануда неврологияның деректері мен әдістері; медиа тасымалдаушыларды пайдалана отырып, медиа арналарға салыстырмалы талдау жүргізу

Оңтүстік Кореялық компаниялардың смарт бренд стратегиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Оңтүстік Корея компанияларының жетекші брендтерінің смарт стратегияларының жаңа тәсілдері, технологиялары және құралдары туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде компания брендтерінің Smart стратегиясының мақсаттары қарастырылады; компания брендтерінің Smart стратегиясын жүзеге асыру үшін ақпарат; бизнестің тиімді жұмысына қол жеткізу, әлеуетті тұтынушыларды тарту және пайда табу үшін Smart технологияларды иелену

Өнеркәсіптік маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – өнеркәсіптік нарықта маркетингтік қызметті жүзеге асыру ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән өнеркәсіптік маркетинг принциптерін оқуға бағытталған; өнеркәсіптік нарықтарды сегменттеу, өнімді позициялау; өнеркәсіптік маркетингтегі бағалар мен жеңілдіктердің түрлері

Өнімнің сапасын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – халықаралық ISO стандартын қолданатын кәсіпорындарда өнім сапасын басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Пән менеджерлердің рөлі мен жауапкершілігін зерттеуге бағытталған; сапа шығындарын бағалау; кәсіпорындағы сапаны басқарудың практикалық мәселелерін шешу; сапаны жақсарту бойынша шаралар мен ұсыныстар әзірлеу

Сандық маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-білім алушыларда цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру: цифрлық мәнмәтіндегі маркетинг; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер; цифрлық маркетинг кезінде өнімді позициялау; коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

Сауда ұйымдарының маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-Трейд-маркетингтің мазмұны туралы білімді және сауда кәсіпорнының сату қызметінде трейд-маркетинг құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: маркетинг пен маркетингтік құрылымдағы сату орындары, сатып алушылардың әр түрлі типтері және сатып алу мінез-құлқының модельдерімен сату процесін ұйымдастыру, сауда-маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалаудың аналитикалық әдістері; тұтынушылардың сұранысын анықтау және қалыптастыру әдістері мен құралдары.

Тауар және өткізу саясатын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - тауар және сату саясаты туралы түсінік қалыптастыру, фирманың сату желісін қалыптастыруды талдау, тарату арналары мен әдістерін бағалау, фирманың тауар және сату саясаты бойынша стратегиялық шешімдер әзірлеу және қабылдау. Пәнді оқу кезінде фирманың тауарлық және сату саясатына талдау жасалады; маркетингтік зерттеу әдістерін қолдану; кәсіпорынның тауарлық, сату саясатына стратегиялардың түрлерін әзірлеу.

Трейд маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сауда маркетингі саласындағы тиімді қызметті ұйымдастыру және үйлестіру, білім, дағдының кешенді жүйесін қалыптастыру. Пән сауда маркетингінің мәні мен рөлін зерттеуге бағытталған; бренд менеджментіндегі қазіргі теория мен практиканың негізгі принциптері мен формалары.

Туристік маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – туристік индустрияда маркетингтік мақсаттарға жету үшін маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласында тиімді шешімдерді жүзеге асыру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән туризмді басқарудағы маркетингтің стратегиялық рөлін зерттеуге бағытталған; қызмет көрсету және туризм саласындағы маркетингтік қызмет түрлерін; маркетинг-микс тұжырымдамасы; туристік маркетинг тенденциялары

Тұтыну маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - брендпен тұтынушыға бағытталған әрекеттер мен іс-шаралар кешенін қалыптастыру және сату орнында сатуды ынталандыру. Пән тұтынушылық мінез-құлықтың қалыптасуын зерттеуге бағыт-талған; тұтынушылық мінез-құлық ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін; тұтынушылардың мінез -құлқын зерттеу әдістемесі; тұтыну-шылардың онлайн шешімдерінің үлгілері

Тікелей сату және өткізуді ынталандыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – кәсіпорында тиімді өткізу саясатын және өткізуді ынталандыруды ұйымдастыруға мүмкіндік беретін білім кешенін қалыптастыру. Пән сатуды басқарудың теориялық негіздерін оқуға бағытталған; сатуды ынталандыру үшін сату; ұйымның сату және маркетинг қызметін жоспарлау

Халықаралық маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – халықаралық маркетингтің теориясы мен практикасы саласындағы білім жиынтығын қалыптастыру. Студент қабілетті: - әр түрлі әдістерді қолдана отырып, нарықтық зерттеулер жүргізу; - халықаралық маркетингтік кешенді, тауарлар ассортиментін, бағаны, жарнамалық әдістерді және әлемдік нарықта сатылымды жылжытуды жоспарлау және шешім қабылдау.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген