Магистратура
Data - журналистика

Data - журналистика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Білім беру бағдарламасының білім нәтижелерін қалыптастырылған құзыреттілікпен салыстыратын матрица қалыптасты (2.1-қосымша)
Бұл ББ-ны аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болады деп күтілуде:
ON1.Big-Data туралы білімді көрсету және оны журналистикада қолдану, күнделікті журналистиканың негізгі ұғымдарын конвергентті медиамен өзара әрекеттесу механизмдері туралы жіктеу.
ON2. Ол өзінің білімін қолдана алады және статистикалық талдау саласындағы проблемаларды шеше алады және оларды журналистің жұмысында қолдануда, зерттеу контекстіндегі түрлі мәтіндерді талдайды.
ON3. Үлкен деректермен жобаларды жобалау, талдау және іске асыру, Python бағдарламасының негізгі бағдарламалау дағдыларына ие, ақпарат көздерімен жұмысын көрсету.
ON4. Ақпаратты интеграциялауға және журналистикадың әртүрлі бағыттарында шешімдер қабылдау үшін қажетті деректерді өндіруге арналған модельдеу және деректерді өндіру классификациясының күрделі мәселелеріді шешуге қабілетті.
ON5. Медиа саласындағы жоғары сапалы мазмұн жасау үшін математикалық статистиканы пайдалана отырып, өз білімін қолдана біліп, машина жасау, жасанды интеллект және терең деректерді талдау саласындағы міндеттерді басқара алады.
ON6. Білімді біріктіруге және интеллектуалды талдау үшін деректерді іздеуге, алуға және айырбастауға қажетті күрделі міндеттерді шеше алады.
ON7. Конвергенттік басылымдардың жұмысы үшін деректерді визуализациялау және инфографика үшін интерфейстерді жобалау және бағалау саласында және оны басқару саласында толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдерді қалыптастыру.
ON8. Пәндік бағдарланған ақпараттық жүйелерде қолданылатын есептік лингвистикадағы деректерді жинау, бағалау, біріктіру және талдау үшін эксперименттерді жоспарлау және орындау, жобалау міндеттерін шешу.
ON9. Ашық деректерді пайдалана отырып сандық медиа бизнесі бойынша ғылыми нәтижелерді сипаттаңыз, ақтаңыз және көрсетіңіз.
ON10. Журналистика мәселелерін тұтас түрде шешуге және алынған нәтижелерді көрсетуге мүмкіндік беретін, проблемаларды шешу үшін алынған білімді бейімдеуге, енгізуге, талдауға және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.
ON11. Журналистика мәселелерін толығымен шешуге мүмкіндік беретін, ақпараттық журналистикада интерактивті журналистика және цифрлық іске қосу бойынша зерттеу жобаларын әзірлеу.
ON12. Қозғалыс дизайнын жасау және ілгерілету үшін қажетті анимация дағдыларын дамыту арқылы деректерді іздеу процесін жасаңыз.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Data - журналистика
Мамандық шифры
7M03201
Факультеті
Журналистика

пәндер

Data-журналистиканың теориялық концепциялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: . Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: сапалы және тиімді журналистік өнім мен контент жасау үшін өзекті болып табылатын Datа-журналистиканың теориялық концепциясы туралы терең түсінік қалыптастыру. - Data- журналистикасының теориясы мен практикасын кейінгі кәсіптік қызметте пайдалану үшін оңтайлы мөлшерде оқу процесін негіздеу, ұйымдастыру және анықтау. - әлеуметтік-техникалық ғылымдардың, бизнес пен технологиялардың объектілері болып табылатын Data- журналистикасының негізгі ғылыми проблемаларын және ерекшеліктерін түсіндіру. - жеке ғылыми зерттеулер контекстінде ақпараттық технологиялар және бұқаралық коммуникациялар ғылымдарының интерфейсінде талдау, бағалау және жіктеу; - тиімділікті арттыру мақсатында деректерді талдау үдерісінде қолданылатын зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау және талдау; - журналистика деректерінің кәсіби қасиеттерін дамыту және жетілдірудің әдістерін көрсету; - медиа-зерттеудің түрлі парадигмалары шеңберінде data-аналитика тәжірибесін түсіндіру және сыни бағалау; - Data- журналистикасы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, оның нәтижелерін көрсету; - журналистің кәсіби қызметінде коммуникациялық стратегиялар мен деректерді талдау траекториясын сәтті жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: магистранттардың кәсіби мүмкіндіктері мен бастапқы әлеуетін кеңейтетін теориялық сұрақтар мен практикалық кейстер зерделенеді, сондай-ақ техникалық және экономикалық бағыттағы гуманитарлық бэкграундтар сияқты бейімдеу курстары енгізіледі.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Деректі визуализациялау және инфографика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әртүрлі визуалды ақпараттың және инфографика алгоритмының дайындауын қалыптастыру. Курс инфографика таныстыру негіздерін, деректерді визуализациялау және инфографика ерекшеліктерін, анимацияланған инфографика, деректерді визуализациялау типологиясын: кестелерді, диаграммаларды, схемаларды, иллюстрацияларды, пиктограммаларды, картосхемаларды зерттейді; деректерді және инфографика визуализациясын талдау мен жасауға үйретеді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Интерактивті Data-журналистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім алушыларды зерттеу жобаларын жүзеге асыру бойынша интерактивті журналистиканың технологиялары, әдістері, тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:  интерактивті технологияларды практикалық қолдану үшін интерактивті data-журналистиканың негізгі ғылыми проблемаларын және ерекшеліктерін түсіндіріп, оларды құрастыру;  деректерді визуализациялауға арналған бастапқы науқан жасау үшін магистранттардың кәсіби мүмкіндіктері мен бастауыш әлеуетін жобалау және талдау.  зерттеу жобаларын іске асыру үшін интерактивті технологияларды құру әдістері мен көрсету;  конвергенттік басылымдар үшін көрнекі деректерді алға жылжыту бойынша бағдарламалар әзірлеу және талдау.  мәтіндік талдауларды қолдана отырып, әріптестермен тиімді сөйлесу байланысын орнату және қолдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Сапалы контент жасау, кеңістіктік деректерді ұйымдастыру; деректер сапасын бағалау, метадеректермен жұмыс істеу ережелері, sharing карталар мен геодеректер практикасын зерделеу мақсатында пәнаралық деңгейде интерактивті дата-журналистика процесі зерделенетін болады.

Компьютерлік лингвистика және мәтіндік анализ
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ақпараттық жүйелердегі мәтіндерді өңдеу кезінде қолданылатын компьютерлік лингвистиканың заманауи әдісі, мәліметтер журналистикасының дамуының теориясы мен концепциясы туралы түсініктердің қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді:  деректерді өңдеу үдерісін түсіндіру және мәтінмәндеу және оларды data-журналистикасында қолдану.  интеллектуалдық лингвистиканың негізгі тұжырымдамаларын және оларды пайдалану технологияларын жинақталған басылымда талдау және жіктеу.  интеллектуалды талдау үшін деректерді іздеу, алу, өзгерту және оларды интеграциялау үшін қажетті жаңа технологияларды қолдану, көрсету және суреттеу.  пәндік-бағдарланған ақпараттық жүйелерде қолданылатын компьютерлік лингвистикадағы деректерді алу, бағалау, біріктіру және талдау үшін эксперименттерді жоспарлау және орындау, жобалау міндеттерін шешу.  Data-журналистиканың әртүрлі салаларында шешімдер қабылдау үшін қажетті деректерді модельдеу және жіктеу бойынша эксперимент жүргізуге және қорытындылауға мүмкіндік береді.  медиа саласындағы жоғары сапалы контент жасау үшін математикалық статистика құралын қолдану арқылы машиналық оқыту, жасанды интеллект және терең деректерді талдау саласындағы басқару тапсырмаларын шешу, пайдалану, көрсету.  оқу үдерісін компьютерлік лингвистикасының әдіснамалық тәсілдеріне негізделген динамикалық жүйе ретінде құру (іс әрекетке негізделген, студенттік-орталықтандырылған, біліктілікке негізделген, кредиттік жүйе).  компьютерлік лингвистика саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, оның нәтижелерін көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Пән қазіргі дигитализация және конвергенция жағдайында data-аналитика және журналист сұрақтарын меңгеруге бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Data mining және аналитикалық журналистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - журналистиканың түрлі салаларында шешімдер қабылдау үшін қажетті data mining моделдеу және жіктеу бойынша күрделі мәселелерді саралауға, дәлелдеуге және шешуге мүмкіндік беретін заманауи әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыру. - Оқу курсы үлкен мәліметтері бар жобаларды жобалау, талдау және іске асыруға, ақпарат көздерімен жұмысты көрсетуге бағытталған. - журналистика үшін интерфейстерді жобалау және бағалау data mining саласында ғылыми-әдістемелік және оқу-талдау жұмыстарының қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады:

Data сауаттылық және сторителлинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: data сауаттылығы мен сторнингтің әдіснамалық мәселелері туралы саладағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, пәнаралық деңгейде медиатехнология құралдарын қолдану және сипаттау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: Кейінгі кәсіптік қызметте пайдалану үшін оңтайлы мөлшерде data-репортаждың және деректерді түрлендірудің теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жай-күйін талқылау. – жеке ғылыми зерттеулер контекстінде деректер сауаттылығы мен әңгімелеу туралы білімдерін біріктіру. – «Робот-журналистика» құру бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын әзірлеп, талдау және нәтижелерді ұсыну; – роботтарды, авторларды құру, ремаркетинг құралдарын игеру бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу; үлгіні құрастыру мазмұны; – VR / AR құрылғыларындағы виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық туралы деректерді талдауға, журналистің жұмысын бағалауға және басқаруға арналған табысты коммуникациялық стратегияларды және траекторияларды енгізу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: «Робот-журналистиканы» құру бойынша жеке ғылыми зерттеу контекстінде data сауаттылық пен сторнеллинг, ремаркетинг және шаблонды контентті генерациялау құралдарын меңгерген Роботтар-авторлардың мәселелері зерделенетін болады.

Data-репортаж және деректер трансформациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: data-репортажды дайындау және кейінгі кәсіби қызметте пайдалану үшін оңтайлы көлемде мәліметтерді трансформациялау теориясы мен практикасы туралы түсініктердің қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:  деректерді сауатты әңгімелеп берудің әдіснамалық мәселелерін талдауға, медиа-технологиялар құралдарын пәнаралық деңгейде қолдануға және сипаттауға;  әлеуметтік және техникалық ғылымдардың, бизнес пен технологияның объектілері болып табылатын деректерді қайта құрудың негізгі ғылыми проблемаларын және ерекшеліктерін түсіндіру және модельдеу;  медиа-менеджмент пен бизнесте деректерді талдаудың негізгі ғылыми-әдістемелік мәселелерін жүйелеу. Пәннің қысқаша мазмұны/ Аннотация дисциплины/ Abstract оf discipline Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Виртуалды және толықтырылған шындықты талдау және түсіндіру процесі зерделенетін болады; дата-репортаж жасау жөніндегі жұмыстардың әрбір кезеңіне креативті көзқарас жасау, Иммерсивті журналистика үшін дайын өнім жасау.

Digital-стартап деректер журналистикасында
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - ірі деректермен жобаларды әзірлеу, талдау және іске асыру, Python бағдарламасының негізгі бағдарламалау дағдыларын меңгеру, медиа және ақпарат көздерімен жұмыс істеуді көрсету; - ашық деректерді пайдалана отырып, цифрлық медиа бизнесі бойынша ғылыми нәтижелерді негіздеу және дәлелдеу. Ашық деректерді пайдалана отырып, сандық медиа бизнесі - Data журналистиканың мәселелерін толығымен білімді шешуге бейімдеу және алынған нәтижелерді талдау және пайдалану; - Журналистиканың мәселелерін толығымен шешуге мүмкіндік беретін, интерактивті журналистиканың және digital-стартап ғылыми жобаларын әзірлеу; Data-журналистика саласындағы өз жетістіктерін объективті бағалау үшін, әрі қарай жеке және кәсіби даму бағыттарын анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарр төмендегі мәселелерді қарастырады: data-журналистика міндеттерін тұтас шешуге мүмкіндік беретін digital-стартап саласында кәсіби құзыреттілік дағдыларын қалыптастыру. Пән digital-стартап технологиялық процесін зерттеуге және конвергентті БАҚ-пен өзара әрекеттесу механизмі туралы data-журналистиканың негізгі ұғымдарын жіктеуге бағытталған. Smart журналистиканың әдіснамалық тәсілдері негізінде оқыту процесін динамикалық жүйе ретінде құру.

Smart журналистика: машиналық оқу және нейрондық желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Оқу курсы жасанды интеллект, Машиналық оқыту, журналистикадағы нейрондық желілердің алгоритмдерін талдау, түсіндіру және басқару мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – машина жасаудың принциптері мен практикасына сәйкес тұтастық процесті жобалау және енгізу, нейрондық желілерге алгоритм жасау; – оқу үрдісін Smart журналистика әдіснамалық тәсілдеріне негізделген динамикалық жүйе ретінде құру (қызмет, студенттік орталықтандырылған, құзыреттілік, кредиттік жүйе); – деректерді өңдеудің заманауи data mining. әдістеріне негізделген аналитикалық деректерді жетілдіруге бағытталған білім беру ұйымдарының процестерін бағалау және басқару. – Big-data туралы білімді көрсету және оны журналистикада қолдану, data журналистикасының негізгі ұғымдарын конвергентті медиамен өзара әрекеттесу механизмдері туралы жіктеу; – рефлексияға қабілетті болу, жетістіктерді объективті бағалау, журналистика үшін жасанды интеллект жүйесінің жағдайын талдау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады:

Графикалық дизайн және бағдарламалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – қозғалыс-дизайн және веб-анимацияны құру бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын құрастырып, талдау және нәтижелерді ұсыну; – қозғалыс жобалау құралдарын, құралдарды және жеке басын куәландыру құралдарын пайдаланып маркетингтің табысты қарым-қатынас стратегияларын және траекториясын іске асырады. – графикалық жобалардың бүкіл өндірістік циклін жүзеге асыру үшін қажетті құралдарды қолдану тәжірибесін жетілдіру әдістерін көрсету; – ақпараттық бағдарламалар мен операциялық графиканың графикалық дизайны бойынша ғылыми-зерттеу жобасын әзірлеу және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жобаларды басқарудағы стандарттар; жобаны монетизациялау тәсілдері; жоба тәуекелдерін басқару зерттелетін болады.

Дизайнды ілгерілету және веб-анимация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: заманауи медиалық индустрияда графиканың, бейне және анимацияның өзара әрекеттестігі технологияларымен жұмыс істеу дағдысы мен іскерлігін қалыптастыруКурсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – қозғалыс-дизайн және веб-анимацияны құру бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын құрастырып, талдау және нәтижелерді ұсыну; – қозғалыс жобалау құралдарын, құралдарды және жеке басын куәландыру құралдарын пайдаланып маркетингтің табысты қарым-қатынас стратегияларын және траекториясын іске асырады. – графикалық жобалардың бүкіл өндірістік циклін жүзеге асыру үшін қажетті құралдарды қолдану тәжірибесін жетілдіру әдістерін көрсету; – ақпараттық бағдарламалар мен операциялық графиканың графикалық дизайны бойынша ғылыми-зерттеу жобасын әзірлеу және ұсыну. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: . Графикалық жобалар өндірісінің барлық циклін орындау үшін қажетті процесс, сондай-ақ ақпараттық бағдарламаларды графикалық ресімдеу принциптері мен жедел графика және журналистің практикалық жұмысы үшін анимация параметрлері зерттелетін болады.

Журналистика және жасанды интеллект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты – компьютерлік лингвистиканың зерттелген әдістерінің көмегімен мәліметтерді алу, бағалау, интеграциялау және талдау процесін жобалау және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – журналистиканың әр түрлі салаларында шешімдер қабылдау үшін қажетті data mining-ге арналған мәліметтерді модельдеу және классификациялаудың күрделі мәселелерін саралау, дифференциалдау және шешу. – медиа саласындағы жоғары сапалы мазмұнды жасау үшін математикалық статистика құралын қолдану арқылы машина жасау, жасанды интеллект және терең деректерді талдау саласындағы міндеттерді жобалау және басқару. – меректерді іздестіру, алу және өзгерту үшін интеллектуалды талдау үшін оларды интеграциялау. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Компьютерлік лингвистиканың теориялары мен концепцияларын және жаңа форматтарды, қазіргі data-журналистиканың тенденцияларын білу. Пән компьютерлік лингвистиканың теориясы мен тәжірибесін, мәліметтерді лингвистикалық талдау және олардың ықпалдасуын, талдауын зерттеуге бағытталған.

Медиадизайн және Big data
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: визуалды деректермен креативті графикалық дизайн жасау бойынша дағдыларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Деректерді визуализациялау және инфографика бойынша интерфейстерді жобалау және бағалау, сондай-ақ конвергентті редакциялар үшін визуалды деректерді жылжыту бойынша бағдарламаны әзірлеу және талдау процесі зерделенетін болады. – Графикалық дизайнның және бағдарламалаудың әдістемелік мәселелерін талдау, веб-дизайн құралдарын қолдану және сипаттау; – Заманауи медиа-индустрияда графика, бейне және анимация арасындағы өзара әрекеттестіктің жаңа жолдарын зерттеу және ұсыну; – Әлеуметтік және техникалық ғылымдар мен технологиялар объектілері болып табылатын графикалық жобалау мен бағдарламалаудың негізгі ғылыми проблемаларын және ерекшеліктерін түсіндіру және модельдеу. – Өздерінің ғылыми зерттеулер контекстінде графикалық дизайн және бағдарламалау бойынша негізгі ғылыми-әдістемелік сұрақтарды жүйелеу; Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: визуалды деректер мен графикалық контенттердің түрлі типтерін дайындау дағдыларын қалыптастырады.

Медиаменеджмент пен бизнестегі Data - аналитика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: деректерді визуализациялау және инфографика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ визуалды деректер мен графикалық контенттердің түрлі типтерін дайындау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: – Data сауаттылық пен сторителлинг мәселелерін методикалық тұрғыдан сараптау, пәнаралық деңгейдегі медиатехнология құралдарын сипаттау; – негізгі ғылыми мәселелерді интерпритациялау мен модельдеу және әлеуметтік және техникалық ғылымдар, бизнес пен технология деректердің ерекшеліктерін трансформациялау – медиаменеджмент пен бизнес data-сараптау бойынша ғылыми-методикалық негізін жүйелеу Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Деректерді визуализациялау және инфографика бойынша интерфейстерді жобалау және бағалау, сондай-ақ конвергентті редакциялар үшін визуалды деректерді жылжыту бойынша бағдарламаны әзірлеу және талдау процесі зерделенетін болады.

Цифрлық медиа бизнес және ашық деректер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: деректерді іздеу, алу және түрлендіру, мәліметтерді біріктіру, олардың сапасы мен сандық медиа саласында одан әрі пайдалануға жарамдылығын бағалау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрантар төмендегідей білімдерді меңгереді: - Статистикалық талдау және оларды журналистің жұмысына қолдану, салыстырмалы салыстыру және шешу, зерттеу контекстіндегі түрлі мәтіндерді талдау. - әріптестермен желіде тиімді оффлайн- онлайн байланыс орнату және қолдау; - Пәндік-бағдарланған ақпараттық жүйелерде қолданылатын есептік лингвистикадағы деректерді алу, бағалау, біріктіру және талдау үшін эксперименттерді жоспарлау және орындау, жобалау проблемаларын шешу. Пән бизнестегі үлкен деректерді зерттеуге және қолдануға бағытталған, сондай-ақ ашық деректер феномені, date журналистика және сандық медиа бизнес модельдеріне назар аударады.

Цифрлық медиадағы Big data
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сандық медиаиндустрияда үлкен мәліметтерді қолдану. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - жобаларды қолдану қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ date-Журналистика мәселелерін шешуге және алынған нәтижелерді көрсетуге мүмкіндік беретін міндеттерді шешу үшін игерілген білімдерді бейімдеу және құзыретті пайдалану - ашық деректерді қолдана отырып, цифрлық медиа бизнес бойынша ғылыми нәтижелерді сипаттау, - негіздеу және таныстыру процесінің проблемалары зерделенетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Ашық деректерді қолдана отырып, цифрлық медиа бизнес бойынша ғылыми нәтижелерді сипаттау, негіздеу және таныстыру процесінің проблемалары зерделенетін болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген