Магистратура
Орыс тілі мен әдебиеті

Орыс тілі мен әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1
Инновациялық және интерактивті технологиялар мен оқыту әдістемелерін пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша практикалық сабақтар, ЖОО-да филологиялық пәндер бойынша дәріс, семинар сабақтарын, ашық сабақтар мен жоспарлы оқу іс-шараларын өткізу.
ON2
Оқу жұмыс жоспарларын, күнтізбелік тақырыптық жоспарларды, ашық сабақтардың жоспарларын, оқылатын курстардың ОӘК және т.б. әзірлеу; орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім алушылардың білімін бақылау нысандары бойынша әдістемелік ұсынымдар, сондай-ақ ғылыми тәлімгердің басшылығымен авторлық курстар жасау.
ON3
Қазіргі орыс тілі мен әдебиетінің ғылыми парадигмаларына сәйкес білім алушылардың ғылыми-зерттеу жобаларын (жобаларды, жарияланымдарды, конференция жұмысына қатысуды, дипломдық жұмыстарды және т.б.) басқару.
ON4
PhD докторантурасында Ллингвистика және әдебиеттану бойынша өз ғылыми зерттеулерінде алған ғылыми білімдерін генерациялау; жаңа және таныс емес контексте ғылыми мәселенің технологиялық шешімдерін табу; ғылыми презентацияда немесе қорғауда алынған нәтижелер мен қорытындыларды дәлелді түрде ұсыну.
ON5
Білімді қорытынды бақылау жүйесімен қашықтықтан білім беру технологияларының көмегімен орыс тілі мен әдебиеті бойынша сабақтар өткізу; ЖАОК алаңдары, электрондық оқулықтар, сайттар және басқа да интернет-ресурстар арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін әзірлеу.
ON6
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту практикасында мультимедиялық технологиялар мен білім беру сервистерінің медиаресурстарын пайдалану; оқыту үрдісін жандандыруға ықпал ететін инновациялық мультимедиялық технологияларды саралау және бағалау.
ON7
Білім беру ұйымының стратегиялық даму жоспарын, педагогикалық ұжымның тиімді жұмысының болжамдарын, педагогтар мен әкімшілік-басқарушы персонал үшін мотивациялық-ынталандыру іс-шараларын әзірлеу; білім беру ұйымының оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін инновацияларды енгізу.
ON8
Күрделілігі әртүрлі дәрежедегі мәтіндерді (оның ішінде іскерлік құжаттаманың мәтіндерін, жарнамалық және насихаттық) жасау, редакциялау, рефераттау, жүйелеу және трансформациялау; көпшілік алдында сөз сөйлеуді, шешендік өнер дағдыларын қолдана отырып, тұлғааралық, мәдениетаралық коммуникацияларды жүзеге асыру.
ON9
Білім беру саласында кәсіби қоғамдастықпен өзара іс-қимыл жасау және үштілділік шеңберінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын пайдалана отырып, жұмыс берушілерді, әртүрлі бірлестіктер мен ұйымдардың өкілдерін тарта отырып, Кәсіби бағытталған іс-шаралар жоспарын әзірлеу.
ON10
Орыс және әлем әдебиетінің үздік шығармалары негізінде рухани-адамгершілік іс-шараларды, әдеби кештер, кездесулер, сондай-ақ қоғамға қарсы мінез-құлықтың, терроризм мен экстремизмнің алдын алуға бағытталған азаматтық-патриоттық және басқа да іс-шараларды өткізу; білім алушыларды Қазақстанның басымдықтарын ескере отырып, жалпыадамзаттық, ұлттық және отбасылық құндылықтар жүйесіне тарту, ізгілік педагогикасының қағидаттарын, кемсітушіліктің барлық түрлеріне қарсы тұруды, салауатты өмір салтын ұстануды көрсету.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс тілі мен әдебиеті
Мамандық шифры
7M01702
Факультеті
Филология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Магистранттар пәнді оқу кезінде келесі аспектілерді қарастырады: Философияның пайда болуы және дамуы. Философияның пайда болуы. Философияның пәні мен әдісі. Философияның тарихи түрлері. Әлемнің философиялық түсінігінің негіздері. Бар болу мәселесі. Онтология және метафизика. Сана мен тіл. Таным және шығармашылық. Ғылыми және ғылымитан тыс білім. Ғылым және технологиялары.

Ғылыми зерттеудегі классикалық орыс әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ХІХ ғасырдағы орыс классикасының ғылыми интерпретациясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің маңызды теориялық ережелері мен негізгі идеяларын талдау және бағалау, көркем мәтіндер туралы пікірталастар мен өрістер. Пән ғылыми концепциялардың диалектикасын зерттеуге, оның заманауи мағынада шығарманы бағалай білуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дискурс туралы ғылыми ақпарат негізінде магистранттарды зерттеу мен сараптаудың әртүрлі әдістемелеріне, талдаудың релевантты әдістемелерін таңдауға, оны жүргізу алгоритмдерін сипаттауға үйрету. Курс бағдарламасы жобалық зерттеу форматында жүзеге асырылады және білім беру мен кәсіби міндеттерді шешу үшін филологиялық білімді синтездеу және трансформациялау қабілеттілігінің қалыптасуын қамтамасыз етеді.

Лингвистикалық зерттеулерді жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеулердің жоспарлау нысандары, әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т.б.) тұжырымдауға; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтауға, лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеуге, алынған нәтижелер жүйесін дәлелді түрде ұсынуға және оларды ғылыми білім контекстіне қосуға қабілетті. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. зерттеудің паспорттық деректерін қалыптастыру (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т. б.).); 2. ақпараттық іздеу технологиясын меңгеру 3. зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау; 4. лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеу; 5. алынған нәтижелер жүйесін дәлелді ұсыну; 6. оларды ғылыми білім контекстіне енгізу. 7. ғылыми зерттеу жоспарына сараптама жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - ішкі лингвистика және зерттеу әдістері (индукция және дедукция, қайта құру және т. б.)); - сыртқы лингвистика және зерттеу әдістері (верификация, дәлелдеме, дәлелдеме); - лингвистикадағы корпустық әдістер; - зерттеу жобасы бойынша ақпараттық іздеу: кітапханалық және электрондық ресурстар; - зерттеу материалдарын жүйелеу, талдау; - зерттеу нәтижелерінің сипаттамасы; - жоба мәтінін және оның презентациясын рәсімдеу.

Лингвистикалық талдаудың құрылымдық-семантикалық технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы құрылымдық әдістің, модельдеудің, трансформациялық, семантикалық, контекстологиялық талдаудың технологияларын қолдана отырып, зерттеулерді жүргізудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән оқу барысында берілген технологияларды құрастырудың негіздері мен принциптерін, Ю. М. Лотман, М. Н.Кожина еңбектерінің негізінде оқып білуге бағытталған.

ХХ ғғ. 20-30 жж. орыс философиялық прозасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттердің орыс философиялық прозасы, дамудың негізгі кезеңдері, поэтика мен көркемдік өзіндік ерекшеліктері туралы іргелі білімдерін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттің дамуы контексінде осы уақыт кезеңіндегі орыс философиялық прозасының дәстүрлерін, даму динамикасын зерттеуге; әдеби зерттеудің заманауи технологияларын ескере отырып, Философиялық бағыттағы көркем мәтінді зерттеудің жаңа әдістерін енгізуге бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдебиетті оқытудың ақпараттық-білім беру технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудағы заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті пәндік-бағытталған креативті оқыту жүйесінде ақпараттық технологиялардың әлеуетін түсінудің әдістемелік негізін қалыптастырады. Пән келесі аспектілерді оқытуға бағытталған: оқытудың интербелсенді әдістері; интернет-ресурстар, мульти-медиялық құралдар, электронды тренажерлер көмегімен білім алушылардың уәждемесі және оқу үдерісін интенсификациялау.

Ғылыми мәтін және оның оқу ретрансляциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасын жүзеге асыру барысында магистранттарға қажетті құзыреттілікті қалыптастыру, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және кәсіби ортада бейімделу. Мазмұны тұжырымдамалық оқу-зерттеу жобалау форматында мәтін лингвистикасы негізінде ұйымдастырылған. Әдістемелік доминантпен оқу ретрансляциясы, ғылыми репрезентация, интерпретация және жаңа білімді генерациялау технологиялары анықталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: 1. ғылыми мәтін лингвистикасының теориялық негіздерін және онымен жұмыс істеудің әдіснамалық негіздерін сипаттау; 2. ғылыми мәтінді когнитивті модельдеу ерекшеліктерін түсіндіру 3. интерпретацияны рефлексия және ғылыми модельдеу құралы ретінде қарастыру; 4. білімді репрезентациялау және генерациялау рәсімдерінде ғылыми ақпаратты когнитивті модельдеу және карталау технологияларын пайдалану; 5. алынған нәтижелерді тұжырымдау және оларды түсіндіру ; 6. зерттеу нәтижелерін іріктеу, талдау және интерпретациялау әдістері жүйесін дұрыс таңдау және диагностиканы жүзеге асыру. Мектептер мен жоғары оқу орындары үшін ғылыми мәтіндерді ретрансляциялауды оқыту бағдарламаларын әзірлеу. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: - Ғылыми мәтін білім жүйесі ретінде. - Мәтіннің ғылыми білімін өңдеу технологиясы: репрезентация, интерпретация, генерация. - Мәтін білімді меңгеру бірлігі ретінде. - Менталдық процесс ретінде меңгеру. - Мәтіннің менталдық кеңістігі және оның когнитивті моделі. - Когнитивті модельдеу білімді формализациялау құралы ретінде.

Жоғарғы мектептегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттап оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән, оқытудың методологиясын, принциптерін, әдістерін, тәсілдерін, қазіргі жоғары оқу орындарының тәжірибесін жинақтауға, жүйелеуге бағытталған.

ЖОО-да орыс тілін оқытудың белсенді әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту саласында маманданған магистрлердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім беру үрдісінің нормативтік негіздерін және оның практикалық ұйымдастырылуын, мектепте және ЖОО-да оқытуды ұйымдастыру принциптері мен жүйелерін білуін көрсету; - мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа бағыттар мен тұжырымдамаларды сипаттау; - кәсіби құзыреттілікті дамыту құралы ретінде шығармашылық және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру үшін оқу сабақтарын моделдеу және өткізу кезінде оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін таңдауды негіздеу;; - тәжірибелік оқытудың мазмұны мен ғылыми нәтижелерін сипаттау және жүргізу үшін орыс тілі әдістемесінде зерттеу әдістерін меңгеру; − ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдана білу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру; - мектеп пен ЖОО-да орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін жоспарлау мен қолданудың күрделі мәселелерін шешу, кәсіби білім мен біліктерді біріктіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: оқу үдерісін ұйымдастыру (студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы, сапаны бақылау; білім беру саласындағы инновациялық үрдістер; жаңа білім беру технологиялары; мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқытудың принциптері мен белсенді әдістері; Мектеп, ЖОО және ғылыми грамматика: салыстырмалы талдау.

ЖОО-дағы Ежелгі Шығыс әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Ежелгі Шығыс әдебиетін шығарма мәтіндері мен әдістемелік еңбектер бойынша сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Ежелгі Шығыс әдебиетінің ескерткіштерін университетте оқытудың, зерттеу әдістерінің, түсіну мен интерпретацияның амал-тәсілдерін жинақтаудағы теориялық базасын қалыптастырады. Пән Ежелгі Шығыс әдебиетінің үлгілерін зерттеуге, мектеп пен университетте оқытуға бағытталған.

Концептологияның теориялық және әдістемелік аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: концептологияның негізгі тұжырымдарын сыни тұрғыдан талдау қабілетін қалыптастыру, олардың ішінен өз зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабарын таңдау. Оқу курсы концептуализация процесін түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын және оны талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

Қазақстанның орыс әдебиеті ЖОО-да
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі қазақстандық жазушылардың шығармаларын ЖОО-дағы элективті курс аясында түсіндіру тәсілдерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіннің поэтикасын зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын ары қарай педагогикалық қызметте қолдану мақсатында зерттеуге бағытталған.

Мәдениаралық коммуникация: стратегиялар және тактикалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы мультимәдени қоғамда сөйлесу процесін технологиялық қамтамасыз етудің ерекшелігін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасын зерттеудің заманауи әдістерін, қарым-қатынас және коммуникативтік акт моделін, келіссөз стратегиясы мен тактикасын, келіссөз процессіндегі манипулятивті технологияларды және оларға қарсы әрекет етуді зерттеуге бағытталған.

Орыс әдебиетін ЖОО-да оқытудың белсенді әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - орыс әдебиетін оқытудың белсенді әдістерін практикалық іс-әрекетте сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы инновациялық педагогиканың негізгі тенденцияларын, жаңартылған типтік бағдарламалардың құрылымы мен мазмұнын, орыс әдебиеті сабақтарын жобалау мен өткізу ерекшеліктерін, критериалды бағалау нысандары мен әдістерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән оқытуға бағытталған: оқыту әдістері мен технологияларын жіктеу, стандартты емес сабақтардың типологиясы, жиынтық және қалыптастырушы бағалау ерекшеліктері.

Тіл білімі саласындағы зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты тіл білімі саласында зияткерлік меншік объектілерін құру және коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән зияткерлік меншікті басқару жүйесін зерттеуге, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарына негізделген негізгі ресурстардың бірі ретінде зияткерлік капиталды енгізу тәртібін анықтауға бағытталған.

Тілдің коммуникативтік қызметің лингвистикалық жүзеге асыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Шетел орыс әдебиеті ЖОО-да
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ЖОО оқытуында шетел әдебиетінің даму заңдылықтарын белгілеу, оны оқытудың жаңа концепцияларын анықтау. Оқу курсы орыс эмиграциясы өкілдерінің идеялық-эстетикалық және жанрлық ізденістерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, олардың шығармашылығын зерттеу ХХ ғасырдағы орыс әдебиетін оқыту тәжірибесінде аса қажет.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген