Магистратура
Математикалық және компьютерлік модельдеу (РХДУ)

Математикалық және компьютерлік модельдеу (РХДУ)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - техника ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1 Таңдалған салада ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпараттарды жүйелендіру және талдау негізінде пікірлерді, негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды беру;
2 оқу үрдісіне енгізу үшін математикалық пәндер бойынша оқу жоспарларын әзірлеу, материалдарды ауызша және жазбаша түрде көрсету;
3 оқу орындарында, кәсіби білім беру ұйымдарында және жоғары оқу орындарында математикалық пәндер мен арнайы пәндерді оқыту;
4 жаратылыстану ғылымының зерттеу мәселелерін шешу үшін түрлі пәндерден алған білімдерін біріктіру;
5 тәуелсіз зерттеу объектісі мен пәнін анықтау үшін қолданбалы математика саласындағы қазіргі ғылыми ұғымдарды және теорияларды сыни бағалайды;
6 классикалық және заманауи модельдеу әдістеріне негізделген табиғи және технологиялық процестерді модельдеу саласындағы тәуелсіз зерттеулер жүргізу;
7 зерттелетін процестерді сипаттау үшін математикалық модельдер құру; математикалық модельдеу нәтижелерінің дәлдігі мен шынайылығын бағалау;
8 Қазіргі заманғы программалау тілдері, жоғары сапалы технологиялар негізінде жаратылыстану ғылымдарын модельдеу саласындағы проблемаларды шешу үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін әзірлеу;
9 ғылыми және жобалау қызметтер мәселелерін шешу үшін математикалық әдістерді, және қолданбалы бағдарламалық жүйелерді әзірлеу және қолдану;
10 сандық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, алынған нәтижелерді талдау, зерттелетін объектілердің динамикасы туралы негізделген тұжырымдар мен болжамдар жасау;
11 Адамдар арасындағы қарым-қатынастардағы этикалық және құқықтық нормалар негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, жұмыс сапасы мен нәтижелердің ғылыми дәлдігі үшін жеке жауапкершілікті көтеру;
12 Өзінің білім алу деңгейін объективті бағалау және жаңа біліктілікті қалыптастыру қажеттілігін түсіну, одан әрі кәсіби оқу мен өз деңгейін өсірудің жеке траекториясын қалыптастыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Математикалық және компьютерлік модельдеу (РХДУ)
Мамандық шифры
7M06105
Факультеті
Механика-математика

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Дискреттік математикалық модельдер
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жазықтықта және кеңістікте тегіс қисықтардың зерттелу дағдыларын қалыптастыру, тұрақты беттер. классикалық және виртуалды түйіндер мен сілтемелерге арналған графиктердегі мағыналы инварианттар есептеуге дағдылау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: -дифференциалдық геометрия мен топологияның негізгі ұғымдары мен әдістерін білу; -жазықтықта және кеңістікте тегіс қисықтардың, сондай-ақ тұрақты беттердің зерттелуін жүргізу; - классикалық және виртуалды түйіндер мен сілтемелер үшін графиктердегі мәндермен негізгі полиномдық инварианттарды және есептеу; - қарапайым көпбұрыштардың көлем полиномдарын табу; - түйін теориясы мен дөңес көпжақтар әдістерін қолдану.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Математикалық басқару теориясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қарастырылып отырған мәселенің математикалық моделін құрастыру дағдыларын дамыту, оны зерттеу әдісін қалыптастыру және таңдау, студенттің математикалық мәдениетін дамыту және алынған білімді пайдалану үшін дайындау. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - математикалық бақылау теориясының негізгі ұғымдарын білу; - басқарылатын жүйелердің зерттеу әдістері мен қасиеттерін қолдану; - бағдарламаларды басқару принциптерін қолдану; - бақыланатын жүйелердің сапасына қойылатын критерийлерді қолдану; - жиіліктің тұрақтылық критерийлерін қолдану.

Математикалық модельдеудегі қолданбалы мәселелер
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты жаратылыстану және гуманитарлық процестерді сипаттайтын математикалық модельдерді құру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Днамикалық жүйелерге, дифференциалдық теңдеулерге және дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер жүйелеріне келтірілетін математикалық физика модельдері туралы негізгі мәліметтер, қойылған есептерді шешу әдістері туралы мәліметтер ұсынылады. Аналитикалық, сандық алгоритмдер, сондай-ақ олардың композициялары болып табылатын әдістермен құрылатын математикалық модельдеу концепциясына ерекше көңіл бөлінеді. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - физикалық, химиялық, биологиялық, әлеуметтік, экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттайтын және дифференциалдық интегралдық теңдеулерге әкелетін математикалық модельдерді құру; - осы процестерді модельдеу нәтижесінде туындайтын проблемаларды сандық шешу әдістерін шешудің аналитикалық әдістерін қолданады; - ішінара дифференциалдық теңдеулердің әр түрлі типтері үшін модельденетін процестердің қасиеттерін білу; - зерттелген процестің дұрыс математикалық моделін таңдау; - негізгі шешімдердің түрлерін алу; - шешімдерді талдау және олардың түсіндіру.

Математикалық модельдеудің заманауи әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қолданбалы математиканың мәселелерін шешудің қазіргі заманғы модельдеу әдістерінің теориялық және практикалық аспектілерін қолдану дағдыларын, математикалық пакеттерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, жоғары деңгейлі программалау тілдері (Python, Java) арқылы жүзеге асырылатын математикалық пакеттерде енгізілген модульдерді өзара байланыстыру дағдыларын қалыптастыру. Ғылымының қолданбалы мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы математикалық пакеттер зерттелетін болады.

Математикалық физика мәселелері бойынша жоғары тиімді есептеуіш процестер
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - математикалық физиканың есептерін жоғары деңгейлі параллельдеу жүйелерінде шешу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – Есептеулердің күрделілігін талдау және параллелизация мүмкіндігін бағалау; – параллельді әдістерді әзірлеу принциптерін қолдану; – Параллель есептеу жүйелерінің архитектурасын білу; – бағдарламалардың графикалық үлгілерін қолдану; – MPI, OpenMP, CUDA технологияларын қолдану; – POSIX Threads технологиясын қолдану; – PVM (Parallel Virtual Machine) технологиясын қолду.

Математикалық физиканың сызықты емес есептері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: «Математикалық физиканың сызықтық емес есептері» пәнін оқытудың мақсаты - физикалық процестерді математикалық моделдеу әдістерімен таныстыру; - математикалық физиканың сызықты емес есептерін зерттеудің заманауи аналитикалық әдістерімен таныстыру; - заманауи математикалық аппаратты ғылыми-зерттеу және қолданбалы жерлерде қолдану дағдыларын игеру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей қабілеттіліктерді қалыптастырады: -Бастапқы-шекаралық есептердің жалпылама шешімдерінің негізгі түсініктерін түсіндіру; - Жалпыланған функциялар теориясының заманауи әдістерін пайдалана отырып, (жалпыланған шешімдер, қарапайым дифференциалдық операторлар, шашырау кері есептері, солитонды шешімдер) есептеу; - Жалпыланған функциялар теориясын қолдана отырып қолданбалы есептердің шешілетіндігін дәлелдеу; - Физиканың, механиканың және т.б. теориялық және қолданбалы есептерді шешу; - Жалпыланған функциялар теориясы мен функционалдық кеңістіктер теориясы әдістерімен математикалық физиканың сызықты емес теңдеулерінің есептерін шешу. - Жалпыланған функциялар теориясы әдістерін қолдана отырып қолданбалы есептерді зерттеу процесін жобалау; - Командада жұмыс істеу, мәселенің шешімін таңдауда өз әдісінің дұрыстығын дәлелдей алу. Оқу нәтижесінде магистранттар білуі керек: математикалық физиканың классикалық сызықты емес теңдеулерінің физикалық мағынасын; Қарапайым дифференциалдық операторлардың спектрлік теориясының негізгі идеялары мен әдістерін; Кері шашырау әдісінің негізгі идеялары. Қабілеті: физикалық және басқа құбылыстардың математикалық моделдерін құру; Математикалық физиканың сызықты емес теңдеулерінің шешімдерін оқып үйрену үшін функционалдық анализдің әдістерін қолдану. Дағдылары: түрлі математикалық әдістерді бірлесіп қолдану дағдылары; Кешенді математикалық және қолданбалы мәселелерді зерделеуде аналитикалық және жуықтау әдістерін біріктіру дағдылары.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Экономика және экологиядағы математикалық модельдер
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - экономика мен экология мәселелерінде математикалық модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын дамыту, экономикалық мәселелер мен экологиялық проблемалардың математикалық модельдерін құру және зерттеу. Экожүйелердің эволюциясы мен апаттары, экономикалық моделдері және олардың динамикасы зерттелетін болады Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - экономикалық модельдерді құру; - динамикалық жүйелердің тұрақтылығын зерттеу әдістерін қолдану; - Холлинга –Тэннера үлгісін қолдану; - Рэлей типті экономикалық модельдердің теңдеуі үшін шекті циклдерін білу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Локальді емес шекаралық мәселелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Негізгі сандық зерттеу әдістерін қолдануға, ішінара дифференциалдық теңдеулерге, оның ішінде нелокальды емес шекаралық шарттарға эллиптические теңдеулерді және функционалдық дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық проблемаларды зерттеу мүмкіндігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – Эллипткалық теңдеулер үшін шекаралық есептердің негізгі түрлерін білу, функционалдық дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді құру, Соболев кеңістіктері мен салмағы бар кеңістіктердің негізгі қасиеттерін білу; – эллиптикалық теңдеулер үшін локальді емес емес шекаралық есептердің шешімдерінің тұрақтылығын, сондай-ақ әртүрлі функционалдық кеңістіктердегі функционалдық дифференциалдық теңдеулердің кейбір класстары үшін шекаралық есептерді зерттеу; – Банах алгебра теориясы, локализация техникасын, априорлық бағалау әдісі, регуляторлардың құрылысы, параметрге қатысты жалғастыру әдісі ретінде негізгі сапалы зерттеу әдістерін қолданады.

Салдары бар басқару жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Сызықты және сызықсыз дифференциалдық теңдеулерді кешіктіру, тиімділікпен басқару жүйесіндегі тиімді басқару проблемаларын шешу, дағдылы модельдерді қадамдар әдісімен және операциялық әдіспен сипаттау арқылы қолдану дағдыларын дамыту. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – кешігуі бар сызықты және сызықсыз емес дифференциалдық теңдеулерді шешу; – кешігуі бар жүйелердегі тиімді басқару мәселелерін шешеді; – кешігуі бар динамикалық модельдерді құру; – бастапқы теңдеулерді локальді емес шекаралық есепке келтіру әдістерін қолдану.

Серпімділік теориясының математикалық модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: деформацияланатын қатты денелер мен орталарда динамикалық процестерді зерттеу үшін математикалық модельдер мен алгоритмдерді дұрыс құру қабілетін қалыптастыру; деформацияланатын қатты денелердің физика-математикалық модельдерімен, модельдік шеттік есептерді шешу әдістерімен, физика-механикалық қасиеттерін ескере отырып, ортаның динамикасын зерттеу бойынша әртүрлі сандық эксперименттерді жүргізу негіздерімен және компьютерлік технологиялардың ерекшеліктерімен таныстыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - континуумның деформациясы түсінігін, деформация өлшемдері мен тензорларын, олардың қасиеттерін, геометриялық сызықты және сызықты емес амалдар түсініктерін зерттеу; - кернеулердің, жылдам кернеулердің тензорларын шығару, - құрлықтың тепе-тең емес термодинамика негіздерін, материал тұрақтылығы түсініктерін және конструкциясын білу; - ғылыми-зерттеу қызметінде математикалық есептер қоюды қалыптастыру үшін тұтас ортаның сызықты емес механикасының негізгі ұғымдарын қолдану - жасалған математикалық қойылымды талдау, қойылған тапсырманы линеаризациялау, бастапқы және шекаралық шарттарды жазу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Деформацияланатын қатты денелер мен орталардағы динамикалық процестерді зерттеуге арналған модельдер. Деформацияланатын қатты денелердің физика-математикалық модельдері, модельдік шеттік есептерді шешу әдістері. Континуумның деформациясы, деформация өлшемдері мен тензорлары, олардың қасиеттері, континуум термодинамикасы негіздері, Материал тұрақтылығы және конструкциясы ұғымдары.

Стационарлы емес сызықты емес физикалық процесстерді математикалық және компьютерлік модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: стационарлық емес сызықты емес физикалық процестерді математикалық әдістермен зерттеу есептерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттардың қабілеттерін қалыптастыру: – күрделі стационарлық емес сызықты физикалық процестердің математикалық модельдерін жасау; – стационарлық емес сызықты емес физикалық процестердің математикалық модельдерін жүзеге асыру үшін сандық әдістерді қолдану; - құрастырылған математикалық модельдің программалық кодын жазу; – графикті құру және нәтижелерді талдау.

Үзіліссіз математикалық модельдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәндерді оқытудың мақсаты - қарастырылып отырған мәселенің математикалық моделін құру дағдыларын дамыту, қолданбалы міндеттерді сипаттау және шешу үшін оның зерттеу әдісін қалыптастыру және таңдау, басқа математикалық курстарды игеру үшін студенттің математикалық мәдениетін дамыту. Физикалық, инженерлік және басқа жүйелердің математикалық модельдерінің негізгі түсініктері, модельдерді алу тәсілдері, оларды зерттеу әдістері ұсынылады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: – физикалық, инженерлік және т.б. жүйелердің математикалық модельдерінің негізгі ұғымдарын білу, – математикалық модельдерді құру принциптерін қолдану; – үзіліссіз математикалық модельдерді зерттеудің сандық және аналитикалық әдістерін қолдану; – математикалық модельдерді зерттеу әдісін меңгеру.

Химиялық процесстерді математикалық және компьютерлік модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: химиялық және технологиялық процесстерді модельдеу саласындағы студенттің кәсіби дайындығын арттыру болып табылады, модельдеу, компиляция және математикалық үлгілерді оңтайландыру саласындағы магистранттардың білімдерін меңгеру, модельдеуде қазіргі заманғы математикалық бағдарламалық пакеттерді қолдану; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, деректерді талдау және өңдеу кезінде химиялық және технологиялық процесстерді модельдеуде кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - зерттелетін жүйелердің математикалық үлгілерін құру; - талдамалы зерттеулер мен дамыған математикалық модельді оңтайландыру; - компьютерлік түрде математикалық модельдерді жетілдіру; - химиялық технология процестерінің нақты мәселелерін шешу үшін есептеу математикасының әдістерін қолданады; - типтік кәсіби проблемалардың математикалық моделін құрастыру әдісі және алынған нәтижелерді мағыналы түсіндіру; - химиялық және технологиялық процестерді модельдеу үшін қолданбалы бағдарламалардың жеке пакеттері. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Курс математикалық және компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдары, әдістерін білуге, химиялық-технологиялық процестер үшін математикалық модельдерді құруға және зерттеуге арналған заманауи технологияларды қарастыруға бағытталған. Курста математикалық үлгілердің қалыптасу принциптері, химиялық-технологиялық процестердің физика-химиялық үлгілерін құру әдістері, реакторлардың түрлері және химиялық-технологиялық үдерістер, эмпирикалық және / немесе физика-химиялық модельдерді қолдану арқылы химиялық-технологиялық үдерістерді оңтайландыру әдісі қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген