Магистратура
Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау

Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - ауыл шаруашылығы ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы білімді, сондай-ақ Психология және педагогика бойынша білімді меңгерген.
2. Балық шаруашылығы және акваөсіру саласында терең теориялық білімді меңгерген, су экожүйелерінің іс жүзінде қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын пайдаланады, шаруашылық қызметтің әртүрлі түрлерінің табиғи су айдындарының өнімдерін қалыптастыруға әсерін бағалайды.
3. Гидробиологиялық мониторингті ұйымдастырудың, қоршаған ортаның ластануын нормалау мен төмендетудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін меңгерген; жасанды су айдындарында бірінші және екінші өнімнің көлемін анықтай алады.
4. Аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, балық шаруашылығы мен акваөсіру саласындағы проблемаларды ғылыми негіздеуге және шығармашылық шешуге қабілетті, су биологиялық ресурстарының әртүрлілігі мен жай-күйі саласындағы бастапқы деректерді жинау, жүйелеу және жинақтау дағдылары бар.
5. Балық ресурстарын көбейту және қорғау, су биоресурстарын ұтымды пайдалану және басқару бойынша дағдыларды практикада қолданады, балық өндіру объектілерінің кадастрын, кәсіпшілік статистиканы пайдаланады; балық кәсіпшілігі қызметіне және су биоресурстарының мониторингін бақылауды жүргізеді; балық шаруашылығында экологиялық нормалау әдістерін қолданады.
6. ҚР балық ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану мәселелерін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді практикада қолданады; су айдындарында браконьерлік балық аулау жағдайларын анықтайды және балық аулау ережелерін бұзу фактілерінің жолын кесу бойынша шаралар қабылдайды; адамның қарқынды қызметі нәтижесінде келтірілген залал көлемін бағалауға және талдауға Құзыретті. су айдындарында экологиялық мониторинг жүргізу қажеттілігін негіздейді.
7. Түрлі гидробионттарды көбейту және өсіру биотехнологиясын меңгерген, алған білімдерін ғылыми және практикалық қызметте қолданады. Балықтардың сыртқы ортаның әртүрлі жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін түсінеді; - Альфа, Бета, - Гамма технологиясын қолданады; контроллинг теориясын, маркетинг негізі мен логистика концепциясын біледі, кәсіпорынның өзіндік құны мен экономикалық тиімділігін есептейді.
8. Балықтардың қазіргі заманғы жіктемесін практикада қолданады; су биологиялық ресурстары жай-күйінің өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтайды; балық ауруларының себептерін анықтайды. Жасанды су қоймаларындағы тағам түрлерін, трофикалық тізбектердің ұзындығын және өнім үдерісінің бағытын есептеуге қабілетті. Гидробионттардың және қоршаған орта факторларының өсу заңдылықтарының өзара байланысын анықтайды; тірі жүйелердің жай-күйін талдау мен бағалаудың негізгі физиологиялық әдістерін біледі;
9. Сандық белгілерді зерттеу әдістерін; генотиптік өзгергіштікті; балықтар селекциясындағы дәстүрлі генетикалық әдістерді біледі, популяциялардағы генетикалық процестерді бағалайды; тұқым қуалаушылықты зерттеудің цитологиялық әдістерін біледі, гибридологиялық (генетикалық) талдаудың ерекшеліктерін анықтайды, балық аулау құралдарын жөндеу және орнату бойынша дағдылары бар, аулау құралдарының тозуы мен ұзақ мерзімділігін бағалайды, ішкі су айдындарында өнеркәсіптік аулау процесін ұйымдастыруға қабілетті.
10. Кәсіпшілік балықтарды бірдейлендіру әдістерін қолданады; пайдаланылатын түрлер мен популяциялардың биологиялық, кәсіпшілік-биологиялық параметрлеріне талдау жүргізеді, балықтарды кәсіпшілік барлау картасын жасайды.
11. Кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми есептерді, ұсыныстарды, жарияланымдарды, анықтамаларды және аналитикалық шолуларды құрастыруға және рәсімдеуге қабілетті, мәтіндерді реферациялайды, өзінің кәсіби қызметін дербес жоспарлайды, ғылыми зерттеулер жүргізеді, басымдықтарды белгілейді, жұмыстарды орындаудың қойылған мерзімдерін сақтайды.
12. Бакалавр – студенттерге арналған оқу – әдістемелік қызметті жүзеге асыруға, зертханалық сабақтар өткізуге, пәндер бағдарламасын құрастыруға, СӨЖ үшін тапсырмалар әзірлеуге қабілетті.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау
Мамандық шифры
7M08401
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Балық аулау теориясы және практикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-өнеркәсіптік балық аулау мәселелерін және ашық, жағалау суларында және ішкі су айдындарында балық аулау ерекшеліктерін талдау, балық аулауды қамтамасыз етудің техникалық құралдарын, балық аулау құралдарын және басқа да гидробионттарды қоса алғанда, балық аулау жүйелерін ғылыми зерттеу, құру және пайдалану процестерін, сондай-ақ гидробионттарды іздеу мен өндіруді, балық аулауды реттеу мен инспекциялауды басқару процестерін зерделеу.

Балық шаруашылығындағы биотехнология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл курста балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік процестерді жақсартудың заманауи әдістері мен тәсілдері қарастырылады. Ғылыми – техникалық және инновациялық жұмыстардың нәтижесіне негізделген жаңа технологиялардың толық сипаттамалары беріледі. Мәселелердің шешілуінің экономикалық жақтары қарастырылады, өнімнің өзіндік құнын төмендетіп, аквакультураның жоғары технологиялық әдістері арқылы әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында экономикалық кірісті ұлғайтудың мысалдары беріледі.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Қазақстанның су биоресурстарын тиімді пайдалану проблемалары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасы cу ресурстарының экологиялық және экономикалық проблемаларын шешуге бағытталған, Қазақстанның су биоресурстарын ұтымды пайдалану проблемаларын қарастыру, халық тұтынатын тұщы су мәселелерін зерделеу, сол табиғи су айдындары – өзендер мен көлдер болып табылады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аквакультура объектілерінің гибридизациялау проблемалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.

Бекіре өсіру биотехникасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-Қазақстанда бекіре тұқымдас балықтарды дамыту мәселелері бойынша негізгі мәселелерді қарастыру, бекіре тұқымдас балықтардың негізгі биотехникалық процестерін зерделеу, өнеркәсіптік бекіре тұқымдас балықтарда қолданылатын балық түрлерінің жүйелі жағдайын анықтау, бекіре балықтарының биологиясы мен экологиясы бойынша толық сипаттама беру.

Гидробионтарды өсіру биотехнологиясы/
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста омыртқасыз гидробионттардың құнды кәсіптік түрлерінің: шаяндар, асшаяндар, мидиялар, моллюскалар биологиясы қарастырылады. Гидробионттардың таралуы, жіктелуі, бағалы омыртқасыз гидробионттардың популяцияларының қазіргі жағдайы туралы мәліметтер келтіріледі. Гидробионттардың кең тараған түрлерінің негізгі биотехникалық процестерінің технологиялық параметрлері зерттеледі. Өнеркәсіптік шаруашылықтардың типтері қарастырылады, құрылғылар мен техникалық жабдықтар, тағамдық және қоректік маңызы бар омыртқасыз гидробионттарды өсіру бойынша техникалық жабдықталуы толық сипатталады.

Гидробионттардың даму заңдылықтары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-гидробионттардың эмбриональды және эмбрионнан кейінгі даму заңдылықтары, гидробионттардың өсуі мен дамуына әсер ететін факторлар, Ұрықтың даму ерекшеліктері, бастапқы жыныс жасушаларының жеке бағыттары, гаметогенез, балықтардың жыныстық циклі, гидробионттардың ұрықтану және көбею түрлері, сперматогенез, онтогенез кезеңдері, балықтардағы эмбриональды және эмбрионнан кейінгі кезеңдерді анықтау әдістері.

Суқоймалардың экологиялық экспертизасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-омыртқасыз гидробионттардың бағалы кәсіптік түрлерінің биологиясы мен экологиясын, гидробионттардың бағалы түрлерінің таралуын және қазіргі заманғы жай-күйін, гидробионттардың фондық түрлерінің негізгі биотехникалық процестерінің технологиялық параметрлерін, құрылғылар мен құрылғыларды, азық-түлік, жемдік омыртқасыз гидробионттарды өсірудің техникалық жабдықталуын егжей-тегжейлі сипаттау.

Табиғи суқоймалардың биологиялық өнімділігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән табиғи суқоймалардағы биологиялық өнімділік түсініктерін, осы суқоймалардағы өнімділікті анықтайтын негізгі факторларды, өнімділікті, деструкцияны, олардың суқоймадағы қатынасын, біріншілік және екіншілік өнімді анықтау әдістерін қарастырады. Табиғи суқоймалардың ластануы, су биологиялық өзін-өзі тазартуы, гидросфераны қорғаудың экологиялық негіздері қарастырылады.

Тауарлы албырт балықтарын өсіру биотехникасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-тауарлық лосось өсірудің негізгі және перспективалы объектілерінің балық өсіру-биологиялық сипаттамаларымен таныстыру, тауарлық лосось өсіру объектілерінің жөндеу-аналық табындарын қалыптастыру және пайдалану, жыныстық өнімдерді алу әдістерін, уылдырықты ұрықтандыру және инкубациялау, лосось эмбриогенезі, личинкаларға төтеп беру, отырғызу материалын өсіру, тауарлық объектілерді өсіру.

Түр мен гидробионттар популяциясының экологиялық құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән гидробионттар популяциясының классификациясы мен типтерін, олардың экологиялық, статикалық, динамикалық және этологиялық құрылымын, гидробионттар популяциясының санын реттеу механизмін, популяциялық динамика санының типтерін, сонымен қатар, әртүрлі экологиялық факторлардың әсерінен экожүйелердің сипаты мен тұрақтылығына байланысты динамикалық көрсеткіштерді модельдеуді қарастырады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу практикасының мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - фундаменталды және қолданбалы зерттеулердің негізін түсіну; - ғылыми зерттеулерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін түсіну - жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру; - жобалау, жазу, ғылыми жобаны ресімдеу және шолу; - бағдарламаларды зерттеу, әдістемелік және процедуралық бөлімдерді зерттеу; - ғылыми-техникалық ақпарат базасын жүйелеу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген