Магистратура
Аквакультура және су биологиялық ресурстары

Аквакультура және су биологиялық ресурстары

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - ауыл шаруашылығы ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Зияткерлік дамудың жоғары деңгейін, ана тілінде және шет тілінде сауатты және дамыған сөйлеуді, ойлау мәдениеті мен еңбекті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді, жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы білімді меңгерген, Психология және педагогика бойынша білімдерін пайдаланады.
ON2 Су биологиялық ресурстарының түрлерін сақтау, қорғау және қалыптастырудың экологиялық мәселелерін дербес талдай алады, жерсіндірілген гидробионттардың жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін анықтайды және су биологиялық ресурстарын сақтау мәселелерін шешу үшін ғылыми далалық және зертханалық әдістерді қолдана отырып, интродуценттердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттейді.
ON3 Гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға қабілетті, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштікті анықтаудың цитологиялық және молекулалық әдістерін меңгерген, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттеу бойынша кәсіби білім мен дағдыларды меңгерген, Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын, әртүрлі елдердің балық аулау аудандарындағы шикізат базасының қазіргі жай-күйін талдайды.
ON4 Тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын басқару қабілетін көрсетеді. Қазақстанның су ресурстарына адамның антропогендік араласу процестерін талдауға қабілетті, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын зерттеуге қатысады, қазіргі заманғы су ластағыштарын жіктеуді қолданады, балық шаруашылығы су айдындарының ластану көздерін анықтайды.
ON5 Балық өсіретін кәсіпорындарда балық өсіру технологиясын таңдай алады, аквакультура объектілерін өсірудің барлық кезеңдерінде технологиялық процестерді ұйымдастыру дағдыларына ие, аквакультурада инновациялық зерттеу әдістерін қолдана отырып, аквакультураның әртүрлі формаларының экономикалық қызметін жоспарлайды.
ON6 Гидробионттарды аулауға арналған практикалық ұсыныстарды әзірлеуге қатысады, гидробионттардың популяция санының динамикасын ескере отырып, балықтардың популяциялық құрылымын талдауды қолданады, балық аулау құралдарын жөндеу және орнату жұмыстарын жүргізеді, балық аулау құралдарының экономикалық тиімділігін, тозуы мен беріктігін бағалайды, ішкі су қоймаларында өнеркәсіптік аулау процесін ұйымдастыра алады.
ON7 Балық шаруашылығы кәсіпорындарында технологиялық процестерді ұйымдастыруда жүйелі тәсілді жүзеге асыра алады, балық өсіру шаралары мен гормондық терапия әдістерін қолданады, құнды балық түрлерін өсірудің қарқынды және инновациялық технологияларын қолданады, аквакультураның әртүрлі формалары үшін балықты қоректендіру технологиясын таңдайды және ұйымдастырады.
ON 8 Табиғи және жасанды суқоймалардағы эпизоотиялық, паразитологиялық жағдайды бағалайды, ихтиопатология әдістерін және аквакультурада қабылданған санитарлық нормаларын қолдана отырып, балық өсіру фермаларында балықтардың ауруларын емдейді және олардың профилактикалық шараларын ұйымдастырады.
ON9 Ихтиология мен гидробиологияның заманауи және дәстүрлі әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдаланады, гидробионттардың жай-күйін зерттеу үшін су объектілеріне далалық зерттеу экспедицияларын ұйымдастырады, кәсіптік балықтарды сәйкестендіру әдістерін қолданады, гидробионттардың популяциясының кәсіптік-биологиялық параметрлеріне талдау жасайды.
ON10 Аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, балық шаруашылығы саласындағы өзекті мәселелерді ғылыми негіздемелерге және шығармашылық шешуге қабілетті, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолданады, ғылыми зерттеуді дербес жүзеге асырады.
ON11 Кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми есептер, жарияланымдар, аналитикалық шолулар жасай алады, мәтіндерге реферат жасайды, өзінің кәсіби қызметін дербес жоспарлайды, топта жұмыс істей алады, ғылыми зерттеулер жүргізеді, басымдықтар қояды, жұмыстың белгіленген мерзімдерін сақтайды.
ON12 Бакалавриат студенттері үшін оқу – әдістемелік қызметті жүзеге асыра алады, зертханалық, семинар сабақтарын өткізеді, пәндер бағдарламасын жасайды, пәндердің оқу – әдістемелік кешендерін әзірлейді.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Аквакультура және су биологиялық ресурстары
Мамандық шифры
7M08402
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Аквакультурада қоректендіру және қорек өндірудің өзекті мәселелері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс аквакультураның дәстүрлі және жаңа нысандарын тқоректендіру мәселелерін зерттейді, қазіргі нарықтағы отандық жем өндірудің жай-күйін қарастырады, жем өндірудің прогрессивті және дәстүрлі технологияларын зерттейді. Магистранттар аквакультура объектілері үшін әртүрлі азықтардың рецептурасын жасау әдістемесін меңгереді, аквакультура жүйесінде балық өсіру көлемін ұлғайта отырып, теңгерімді азықтарға қажеттілік нарығын талдайды, саланы азықпен қамтамасыз етудің балама жолдарын іздейді

Аквакультурадағы инновациялық зерттеу әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста аквакультура саласындағы инновациялық зерттеу әдістері, аквакультураның әртүрлі жүйелеріндегі судың рециркуляциясын зерттеудің заманауи әдістері, жем мен су ортасын зерттеу әдістері қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар: абиотикалық және биотикалық орта факторларды зерттеудің жаңа әдістерін қолдана алады, ультрадыбыстық зерттеу аппаратын қолдана отырып, бекіре, албырт балықтарының гонадаларының жағдайын зерттей алады, аквакультура кәсіпорындарында зерттеулер ұйымдастыра алады.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы; теориялық-эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау мәселелері қаралатын болады. Магистранттар Инновациялық қызметті, ғылыми зерттеулердің тиімділігін енгізу және бағалау техникасын, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін ресімдеу және қорғау ережелерін меңгеретін болады.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Су биоресурстарын тиімді басқару
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс тұрақты даму мен азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін су биоресурстарын тиімді басқару тетіктерін және оларды балық шаруашылығы мен аквакультураны сақтауды қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде магистрант жауапты балық аулау Кодексін білетіндігін көрсетеді, су биоресурстарын аулау, қорғау, басқарудың құқықтық негіздерін қолдана алады, табиғи су қоймаларының биоресурстарын басқару саласында ФАО статистикалық деректерін жинау және тарату мәселелерін талдай алады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аквакультура объектілерін өсірудің қазіргі заманғы технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс аквакультураның жаңа түрлерін өсірудің заманауи технологияларын, олардың тіршілік ету ортасына бейімделу ерекшеліктерін, дамуын, тірі нысандарды өсіру технологияларын құру принциптерін, суық су, жылы су және тропикалық балықтарды өсірудің биологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Магистранттар аквакультура үшін жаңа балық түрлерін өсіру және өсімін молайтудың технологиялық процестерін жобалау әдістерін меңгереді.

Балық ауруларын диагностикалау және емдеу әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс балықтардың жалпы және жеке патологиясының мәселелерін зерттейді, балық ауруларындағы эпизоотиялық процестің негізгі заңдылықтарын қарастырады және осы білімді балық өсірудегі ветеринарлық мәселелерді шешуде қолданады. Магистранттар балықтардың ауруға төзімділігін арттыруға, иммундық табынды қалыптастыруға және балық ағзасының қолайсыз жағдайларға табиғи төзімділігін арттыруға бағытталған емдеу – алдын алу іс-шараларын жүргізу әдістерін меңгереді.

Балық өнеркәсібінің шикізат базасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс Әәлемдік балық аулаудың статистикасын, тарихы мен географиясын, балықтардың тұқымдары мен түрлерін, аудандары мен елдерін зерттейді. Әлемдік балық аулаудың даму перспективалары мен динамикасын қарастырады. Магистранттар әртүрлі елдердің балық аулау аймақтарындағы шикізат базасының қазіргі жағдайын талдайды, кәсіптік өткінші және тұщы су балықтарының биологиясын зерттейді, су биологиялық ресурстарының өнімділігін бағалаудың жаңа әдістерін игереді.

Балық өсіру кәсіпорындарын ұйымдастырудың технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс әр түрлі типтегі балық өсіру кәсіпорындарында өндірістік технологиялық процестерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Магистранттар бекіре, албырт, тұқы балық өсіру шаруашылықтарында жүзеге асырылатын технологиялық процестерді меңгереді, балықтарды өсіріп - көбейту технологиялық кезеңдерінің реттілігін зерделейді, өнеркәсіптік балық өсіру кәсіпорындарында дәстүрлі және жаңа технологияларды қолданудың тиімділігін талдайды

Балықтарды жерсіндірудің теориясы және практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: су айдындарында гидробионттарды жерсіндіру бойынша кешенді іс-шараларды өткізу ерекшеліктерін зерттеу. Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттың құзыреттіліктері қалыптасады: енгізілген интродуценттердің жаңа экологиялық жағдайларға бейімделу процестерін, ондағы түрлердің жаңа популяциясының қалыптасу процестерін анықтау, жерсіндірілген түрлердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттеу, морфофункционалды өзгерістері бар биотикалық және абиотикалық факторларға бейімделуді анықтау.

Гидробионттарды зерттеудің генетикалық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты: гидробионттарды популяциялық-генетикалық зерттеу мәселелерін зерттеу және популяциялар мен таза сызықтардағы генетикалық белгілердің тұқым қуалауын талдау әдістерін меңгеру. Курсты игеру нәтижесінде магистрант: гидробионттардың генетикалық мәселелерін зерттеу бойынша өз бетінше ғылыми зерттеулер ұйымдастыруға, сондай-ақ тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің цитологиялық және молекулалық негіздерінің негізгі ережелерін қолдануға қабілетті.

Гидробионттарды кәсіптік аулау теориясы мен динамикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс гидробионттардың кәсіпшілік популяциясының динамикасын зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін, қорларды болжау тәсілдерін және кәсіпшілікті реттеу шараларын зерделейді, су гидробионттарының пайдаланылатын қорлары динамикасының жалпы заңдылықтарын зерделейді. Магистранттар популяцияның биологиялық параметрлерін және "қор - балық аулау" жүйесінің кәсіптік-биологиялық көрсеткіштерін бағалауды әзірлеу, балық шаруашылығы су айдындарында балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын жасау әдістерін меңгереді.

Қазақстанның су биоресурстары жағдайының экологиялық мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс су биоресурстарын пайдалану мәселелерін, адамның Қазақстанның су биоресурстарына антропогендік араласуының нәтижелерін қарастырады, Каспий, Арал теңіздерінің, Балқаш, Алакөл көлдерінің экологиялық проблемаларын, Ертіс, Сырдария, Іле ірі су артерияларының тұрмыстық ағынды сулармен ластануын зерттейді; қазіргі заманғы су ластағыштарының жіктелуін, магистранттар судағы улы заттарды анықтау, негізгі ластауыштармен күресу әдістерін меңгереді су экожүйесі

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу тәжірибесі
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибенің мақсаты - зерттеуді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе жеке, сонымен қатар ғылыми ұжымдар мен ғылыми мекемелердің құрылымдық бөлімшелері құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау мен жүргізуді қоса, академиялық жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Зерттеу практикасы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, үлкен көлемдегі мәліметтерді (нақты материал) жинауға және өңдеуге бағытталған. Зерттеу практикасы барысында магистранттардың төмендегідей қабілеттері қалыптасады : - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау; - ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу: ғылыми дереккөздерді аннотациялау, рефераттар жасау-шолулар; - тіл жүйесі және әдебиет дамуының негізгі заңдылықтары саласында өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу; - ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалану; - ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу; - отандық және шетелдік филология мектептерінің жаңашыл әдістерін қолдану; - ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді баяндау; - ғылыми басылымды дайындау және редакциялау: тезистер, мақала. Зерттеу практикасын өту кезінде магистранттар келесі аспектілерді қарастырады: Зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Филологиялық зерттеулердегі заманауи әдістер мен әдістер. Лингвистика және әдебиеттану саласындағы ғылыми және қолданбалы жобалардың тәуелсіз дамуы. Оқу-әдістемелік әдебиеттерді қалыптастыру ережесі. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін интерпретациялау.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген