Магистратура
Креативті индустриялар

Креативті индустриялар

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - өнертану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Create a model of a creative cluster focused on the products and services of the creative industry.
ON2. Develop a creative workshop focused on the development of the digital-driven fashion, music, theater and film industries.
ON3. Compare the technology for creating creative projects and solve the problems of the creative economy in modeling and promoting the sustainable development algorithm.
ON4. Develop programs to identify significant problems in the creative industry of Kazakhstan, ensure their implementation, correlate the results obtained for the further development of capital.
ON5. Have the ability to competently use research skills of creative thinking in the process of creating a creative startup.
ON6. Analyze future trends in the creative industry market and predict development models using innovative technologies tools, as well as comparative methods and case studies.
ON7. Implement basic knowledge of creating a creative scheme for a multicultural environment, select from them an actual and basic idea for solving conceptual problems in the field of the creative industry.
ON8. Justify the market trend for the creative industry and the promotion of the strategy in different clusters, also g
ON9. Formulate judgments based on incomplete or limited information in the field of the creative industry, affecting the knowledge economy, including social and human sciences, create innovative products for this field of activity.
ON 10. Create new algorithms and process systems for creative urbanism in terms of the Sustainable Development Goals using creative approaches and innovative technologies.
ON 11. Interpret the results of applied research based on philosophical principles, both in academic science and in the creative industry market in the context of transformation to a new dimension of creative thinking.
ON 12. Work in a creative team, use innovative platforms, including industrial highways and creative technologies, using empirical methods and technologies of innovative opportunities

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Креативті индустриялар
Мамандық шифры
7M02105
Факультеті
Журналистика

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Білім экономикасы және креативті капитал
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың «шығармашылық капитал», креативті экономика, антропологиялық капитал, әлеуметтік капитал, постматериалдық құндылықтар ұғымдарын талдау қабілеттерін қалыптастыру, сонымен қатар шығармашылық капиталдың индексін анықтау. Шығармашылық капиталдың ерекшеліктері, модернизациялау тәжірибесі, «креативті экономика» теориясының қалыптасуы мен жетілдірілуі, цифрлық технологиялардың өсуі, мәдениеттің бизнеске қосылуы зерттелетін болады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау нысандары

Ғылыми креативті идеялар мен жобалар
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; ғылыми идеяның тиімділігін тексеретін құралдармен жұмыс жасау және оларға иелік ету. Курста Big Idea модулын тексеруге, Big Idea-мен жұмыс істеу үшін бақылау парағын құруға, ақпараттық шуды, аудиторияның өзектілігін, көпарналығын, қатысуын анықтайтын негізгі және қосымша модульдер, сондай-ақ ғылыми идеяларды жүзеге асыруға оңтайлы тәсілдер енгізілген.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Креативті мәдени құндылықтар индустриясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың мәдениет саласындағы шығармашылық индустрия мәселелеріне қатысты ақпаратты синтездеу қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, аталмыш пәнде «мәдени индустриялар», мәдени өнім және оның ұдайы өндірілуі туралы мәселелер зерттеледі. Мәдени саясаттың басымдықтары, мәдени саясат векторының өзгеруі, жүйелеу және жіктеу, құралдарды іздеу, картаға түсіру әдістері, жаңа анықтамаларды іздеу тәсілдері оқытылады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Креативті IT индустриялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық ІТ индустриясын алға жылжыту қабілетін қалыптастыру, IT білім экономикасы саласындағы инновациялық менеджментті меңгерту. Аталмыш пән бойынша ІТ-ді басқарудың негіздері, жаңа шығармашылық жобаларды құру және ұсыну технологиясы мен стратегиялық жоспарлау мәселелері зерттеледі.

Креативті IT стартаптар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық стартап-жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Сондай-ақ, аталмыш пән бойынша хабарлама нарығының стартап-жобалары, блогосфера, ойындарды тікелей трансляциялау, виртуалды шындық мәселелері зерттеледі.

Креативті индустрияның даму тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың заманауи медиа кеңістіктегі шығармашылық индустриялардың даму процесінің негізгі факторлары мен сипаттамаларын және осы құбылыстың әлеуметтік-гуманитарлық салада көрініс беру ерекшеліктерін анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән магистранттарға шығармашылық индустрия саласындағы кәсіби қызметті игерудің негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіздерін құрайды.

Креативті индустрияның шығармашылық кластері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың шығармашылық кластерді дамыту үшін маңызы бар ғылыми-практикалық әдістер мен әлеуметтік-мәдени технологиялардың негізгі принциптері мен жүйеленуін ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі қоғамдағы шығармашылық салалардың генезисін зерттеуге, осы процестің негізгі факторларын анықтауға, даму тарихындағы негізгі кезеңдерді негіздеуге, шығармашылық индустрияның қазіргі жағдайын, олардың өзгеру факторларын және даму тенденцияларын талдауға бағытталған.

Креативті кино, театр және медиа индустрия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың кино, театр және медиаиндустрия бағытындағы жұмыстардың ерекшеліктері мен құрылымдарын түсіну қабілетін қалыптастыру. Төмендегі шығармашылық салалардың негізгі бағыттары оқытылады: бейне, DVD, телевизиялық фильмдерді ескере отырып киноиндустрия; театр және пантоним, музыкалық театр, мұражайлар мен медиа-мәдени ұйымдар, бейнелеу өнері, БАҚ және әдебиет, баспа ісі, мәдени туризм.

Креатитві мода индустриясы және макроүрдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың дизайн өнерінің, киім мен аксессуарлардың, сән фотосуреттерінің және сән индустриясындағы әмбебап жобалардың тенденцияларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Курс сән индустриясында мансап бастау, сән коллекциясын құру, сән индустриясында бренд жасау және сән журналистикасы бойынша жұмыс дағдылары туралы түсінік береді. Аталмыш пән бойынша сән индустриясындағы стильдеу және креативті басқару мәселелері, шығармашылық процестің тұжырымдамасы, сән коллекциясы шоуын ұйымдастыру, брендтің жарнамалық кампаниясы, жұлдыздың жеке стилін құру және мәдени базаны қалыптастырудың тиімді жолдарын көрсететін әдіс-тәсілдер оқытылады.

Медиаиндустриядағы музыкалық кластер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты магистранттардың музыкалық кластер саласында шығармашылықпен ойлау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы теледидардың ажырамас бөлігі ретінде музыкалық теледидар туралы түсінік береді, оның өзіндік ерекше функциялары, жанрлары, өндірісті ұйымдастыру әдістері және құқықтық ерекшеліктері бар. Студенттер халықаралық желіні құру, әлеуметтік-мәдени практика тұрғысынан шығармашылық климат, заманауи өнер нарығы мен инфрақұрылым, өнер нарығындағы аукциондар, инвестициялар және арт-банкинг туралы білімдерге ие болады.

Цифрлық креативті идеялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты магистранттардың цифрлық креативті технологиялар саласындағы жұмысты ұйымдастыру қабілетін, мазмұны мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды біріктіретін жаңа бизнес моделін қалыптастыру болып табылады. Аталмыш пән бойынша шығармашылық индустрияны талдау және түзету дағдыларын дамыту, цифрлық экономикаға интеграциялау, сондай-ақ тұтынушылардың мінез-құлқының өзгеруіне және олардың күтуіне бейімделу мәселелері зерттеледі.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу тәжірибесі

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген