Жаңалықтар

Факультет жаңа мамандықпен толықты

21-қыр-22

Биылғы жаңа оқу жылында филология факультеті тағы бір мамандықпен толықты. «Түркі филологиясы» білім беру бағдарламасының есігі білім аламын деушілерге айқара ашық.

«Түркі филологиясы» білім беру бағдарламасының мақсаты – мамандандырылған ғылыми-зерттеу институттары, түркі мемлекеттерінің елшіліктері, жоғары оқу орындары, ғылыми-өндірістік ұйымдар мен бірлестіктер, республикалық және аймақтық түркітану орталықтары, мемлекеттік органдар мен мүдделі министрліктер үшін түркітану саласындағы ғылыми-білімдік бағыттағы кәсіби кадрларды сапалы даярлау. Осы орайда, 2022/23 оқу жылында «Түркі филологиясы» білім беру бағдарламасында алты магистрант грант иегері атанды.

Білім берудің нәтижесі – түркітанудың білім саласы, оның пәнаралық қарым-қатынасы сияқты қазіргі проблемаларын және перспективаларын саралау; қазіргі заманғы зерттеу әдістерін қолданып, түркітану саласындағы түрлі зерттеулерді, Қыпшақ, Оғыз және Қарлұқ тілдік топтарының қолжазба материалдарын талдау; ежелгі және орта ғасырлардағы ескерткіштерді зерделеудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, ЮНЕСКО тізіміне кірген және кіруге үміткер түркі халықтарының материалдық, рухани мәдениеті негізінде ғылыми жобаларды жүзеге асыру; түркітанудың өзекті мәселелерін ғылыми зерттеу әдістерінің, жаңа мұрағат материалдары мен қолжазбалардың негізінде шешу және үлгілеу арқылы түсіндіру; текстологиялық зерттеулерден алынған ғылыми нәтижелер негізінде түркі тілдерінің топтарын зерттеу және үлгілеу арқылы түсіндіру; заманауи түркітану теориялары мен тұжырымдарына сәйкес, ежелгі және ортағасырлық қолжазба материалдарын зерттеудің нәтижелері бойынша өз позицияларын дәлелдеу; түркітану саласындағы ғылыми зерттеулердің міндеттері мен мәселелерін, тиісті әдіснаманы, көшпелі өркениет дамуының тарихи кезеңдерін саралау; магистрлік зерттеулердің өзектілігінің траекториясын, мақсаттар мен міндеттердің анықталуын, зерттеу әдіснамасын, алынған ғылыми нәтижелерді бағалау; оқу және ғылыми-зерттеу пәнаралық зерттеу жобаларын, іске асыру жоспарын, ғылыми нәтижелері мен тұжырымдарын болжау; түркітану бойынша белгілі бір типтегі оқу түрлерінде білім беру қызметін, оқу бағдарламасын, түркітану пәндерін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін және технологияларын ұйымдастыру; инновациялық идеяларды, тәуелсіз болжамдарды, кәсіби жетілдірудің траекториясын қалыптастыру; түркі халықтарының лингвистикалық, әдеби және тарихи ерекшеліктерін, жеке-дара ғылыми зерттеулерді, зерттеу жобасының негізгі тұжырымдарын, зерттеу нәтижелерін кәсіби құзыреттіліктің тілдік параметрлерін ұсыну. Аталмыш негіздер бойынша білім беру бағдарламасы білікті маман даярлап шығуды көздейді.

Нұрбек РҮСТЕМ