Докторантура
Медицина

Медицина

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Бұл бағдарлама аяқталғаннан кейін оқушылар келесідей мүмкіндіктерге ие болады деп күтілуде:
1. Медицинадағы ғылыми-зерттеу тәжірибесінің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсіндіру
2. Заманауи зерттеу құралдарымен және аурулар бойынша зерттеу нәтижелерін таратудың әртүрлі әдістерімен қамтамасыз ету
3. Медицинадағы молекулалық жасуша технологиясын қолданудың нәтижелерін түсіндіру.
4. Аурулардың математикалық модельдеуінің диагностикалық және клиникалық параметрлерін белгілеу.
5. Дәлелді медицина клиникалық тәжірибеде дифференциациялау әдістері.
6. Пәнаралық аспектіде ғылыми және практикалық мәселелерді шешу қабілетін көрсету.
7. Медицинада оқу және математикалық модельдеу саласында жаңа білімдерді синтездеу және қорытынды жасау.
8. Клиникалық зерттеушінің және тәжірибенің жеке қасиеттерінің зерттеу нәтижелеріне және кәсіби қызметіне әсерін бағалау, бақылау және бақылау;
9. Жұмысқа қажетті қорытындыларды, есептерді және құжаттаманың басқа түрлерін білікті және сауатты түрде жасайды.
10.Клиникалық медицинада ғылыми зерттеулерді, жобалауды және ғылыми зерттеулерді, математикалық және есептеу әдістерін қолдану.
11. Диссертация тақырыбы бойынша зерттеу үрдісін құру; Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларындағы рейтингтік журналдардағы ғылыми пікірталастар мен жарияланымдарда талқылау үшін ғылыми нәтижелерді ақылға қонымды және ақылға қонымды түрде ұсынуға, сондай-ақ ұлттық және халықаралық сараптамалық мақалаларда.
12. Кәсіби этикалық қағидаттарға сәйкес заманауи құралдар мен әдістерді қолданып, әріптестерімен тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау арқылы тәуелсіз қолданылатын жобаларды әзірлеу және енгізу

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Медицина
Мамандық шифры
8D10102
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Академиялық ортада тиімді жазбаша қарым-қатынасты қамтамасыз ету мақсатында жазбаша ғылыми коммуникация; ғылыми шолулар мен өзіндік зерттеу нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Академиялық мәтіндердің стилі мен жанры. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Зерттеу жұмысының құрылымдық бөлімдері: Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды, библиографиялық сипаттама. Ғылыми мәтінді рәсімдеу, түйіндеме,аннотация, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасының ғылыми бағытына қойылған міндеттерге сәйкес зерттеудің кезеңдері мен әдістерін меңгеру. Мыналар қарастырылатын болады: ғылыми есептеулерді терең талдауға және озық технологияларды пайдалана отырып бар процестерді оңтайландыруға қажетті заманауи үлгілер мен әдістер; ғылыми жоспарлар мен зерттеу нәтижелерін дайындау және болжау үшін әдеби-салыстырмалы талдаудың негізгі әдістері

Дәлелді медицинаның қазіргі заманғы принциптері мен әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат - клиникалық тәжірибеде дәлелді медицина принциптерін қолдана алатын және емдеу мен алдын алудың әртүрлі әдістерін бағалай білетін, сапалы және сандық зерттеу әдістерін меңгеретін жоғары білікті мамандарды даярлау. Пәнде дәлелді медицинаның заманауи принциптері мен әдістері, клиникалық мәселені шешу үшін дәлелдемелер іздеу, дәлелді медицина тұрғысынан емдеу және алдын-алу әдістерін бағалау қарастырылған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Трансляционды медицинадағы молекулярлық-биологиялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: - трансляциялық және дараланған медицинаны дамыту үшін тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін қолдануда жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста жеке медицинада кейінгі қолданудың заманауи жасушалық технологиялары, медициналық протеомиканы қолдану саласы, адам аурулары контексіндегі медициналық геномика әдістері, жеке жасушалық технологиялар және т.б.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Биомедицинадағы биоэтика принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: - кәсіби қызметте биомедициналық этика қағидаттарын саналы түрде қолдануға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Курс медициналық ортадағы қарым-қатынас ережелерін зерттейді, адам мен жануарларға биомедициналық зерттеулерді этикалық-құқықтық реттеу, дәрігерлердің, пациенттердің моральдық міндеттемелері мен құқықтары; өлім және өлім. Эвтаназия; трансплантологияның моральдық мәселелері; денсаулық сақтау ресурстарының тапшылығын бөлудің моральдық мәселелері.

Дәлме-дәл медицина
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дәл медицинаны дамыту үшін заманауи технологияларға қабілетті жоғары білікті мамандарды қалыптастыру. Курста ауру маркерлерін ерте анықтаудың диагностикалық әдістері, фундаментальды биомедициналық және басқа білімдерді медициналық тәжірибеге «аударудың» кезеңдері мен әдістері, аударма медицинасы, фармакогеномика және т.б. әдістермен жеке емделу, ауруды басқару әдістерін зерттеу.

Денсаулық сақтау саласындағы деректер туралы ғылым
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулық сақтау саласында data science технологияларын қолдану құралдары мен әдістерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. деректердің үлкен көлемін талдау үшін. Деректерді пациенттердің денсаулығын бақылау үшін қолдана білу, пациенттерді емдеу уақытын қысқарту, тез және дұрыс емдеуді қамтамасыз ету, медициналық процестің тиімділігін арттыру, кез-келген зардап шеккен адамды емдеуде сәтсіздік қаупін азайтуға көмектесу..

Клиникалық тәжірибеде қазіргі заманғы статистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: медициналық мәліметтерді статистикалық өңдеу әдістерін қолдана алатын жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста клиникалық және эксперименттік медицинадағы ең танымал және танымал типтер, статистикалық әдістерді адекватты таңдау және қолдану қағидалары, медицинада шешім қабылдау нәтижелерін интерпретациялау, жеке ғылыми клиникалық зерттеулерде ғылыми білімді қалай қалыптастыру керек.

Медицинадағы математикалық модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: - медицинада математикалық модельдеу бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау Пән медицинада математикалық модельдеуді дамытудың әртүрлі бағдарламаларын, ауруларды тиімді диагностикалау мен емдеудің автоматтандырылған жүйелерін құру принциптерін, жүйенің құрылымын анықтауға арналған математикалық есептеулерді, нақты реттеуші механизмдердің рөлін және әлеуетті мүмкіндіктерін, жасанды интеллект, машинаны тереңдетіп оқытуды зерттейді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген