Докторантура
Компьютерлік ғылымдар

Компьютерлік ғылымдар

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Компьютерлік ғылымдар саласындағы фундаментальды концепцияларды және программалаудың жаңа парадигмаларын түсіндіру, оларды программалық қамтаманы жобалау мен әзірлеуде қолдану.
ON2 Ғылыми мақсаттарды қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және нақты қолдану салаларында ірі масштабты есептеу эксперименттерін жүргізу.
ON3 Компьютерлік ғылымдар саласындағы жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу.
ON4 Ресурстарды қажет ететін міндеттерді шешу үшін үлкен деректерді өңдеу және деректерді интеллектуалды талдау әдістерін қолдану.
ON5 Инженерлік есептер үшін есептеу алгоритмдерін жасау және оларды жоғары өнімді жүйелерде жүзеге асыру.
ON6 Есептеу күрделілігі және алгоритмдердің тұрақтылығы мәселелерін зерттеу.
ON7 Компьютерлік жүйелердің сенімділігі мен орнықтылығын талдау және бағалау..
ON8 Күрделі эксперименталды деректерді салыстыру, талдау және түсіндіру және қорытынды жасау.
ON9 Халықаралық және республикалық конференцияларда, семинарларда және жұмыс мәжілісінде мамандардың алдында, сондай-ақ тиісті кәсіби дайындығы жоқ аудиторияда алдыңғы қатарлы тақырыптар мен зерттеу нәтижелерін ұсыну.
ON10 Айтарлықтай жұмыс көлемін әзірлеу арқылы білім шекарасын кеңейтетін бірегей зерттеулер шеңберінде үлес қосу, зерттеу нәтижелерін қазақстандық және шетелдік басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде жариялау.
ON11 Ғылыми-зерттеу жобаларына түсіндірме жазбаларды және өтінімдерді құрастыру, жоспарлау, сондай-ақ компьютерлік ғылымдар саласында және аралас пәнаралық салаларда ғылыми зерттеулерге басшылық жасау және басқару.
ON12 Ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіби қызметін ұйымдастыру, команда құрамында ғылыми, мемлекеттік және өнеркәсіптік зерттеулерге қатысу, қоғамда дұрыс және төзімді өзара іс-қимыл жасауға, ғылыми-техникалық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік өзара іс-қимыл мен ынтымақтастыққа дайын болу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Компьютерлік ғылымдар
Мамандық шифры
8D06103
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: заңнамалық нормаларды сақтай отырып, PhD докторанттарының ғылыми жобалары мен жарияланымдары үшін кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Докторанттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдебиеттерді шарлауды, мемлекеттік зерттеу ережелерін, патенттік және авторлық құжаттарды дайындауды, талқылаулар жүргізуді және жобаларға шолулар жазуды үйренеді. Бұл курс зерттеуді тұжырымдау аспектілерін, пәнаралық зерттеулерді және әртүрлі тілдердегі зерттеу жұмысын сипаттауды қамтиды.

Алгоритмді зерттеу және талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән қатаң теориялық уақыт пен кеңістік шектеулері бар алгоритмдік шешімдер үшін құралдар мен әдістерді қолдануды үйретуге бағытталған. PhD студенттері негізгі деректер құрылымдарын салыстырады және қолданады, алгоритмдердің әрекетін талдайды, уақытша күрделілікті салыстырады, алгоритмдерді функционалды және процедуралық сипаттайды, нақты мәселелерді шешу үшін іргелі алгоритмдерді әзірлейді және қолданады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пәннің мақсаты - ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін игеру, ғылыми білімнің әртүрлі деңгейлерін қарастыру. Зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблемаларды қоюды, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, тұжырымдарды ресімдеуге арналған ұсыныстармен қоса, зерттеу жүргізудің кезеңдерін зерттеу. Курс сонымен қатар өнертапқыштықтың, патенттік ізденіс негіздерін қарастыруға бағытталған, сонымен қатар PhD диссертациясын жазу және жоспарлаудың негіздерін қамтиды

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Озық алгоритмдер және олардың күрделілігі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бұл пән озық алгоритмдерді және есептеу күрделілігін талдауды үйретеді. PhD студенттері тапсырмаларды анықтауды, ресурс үлгілерін бағалауды, алгоритмдік және дәлелдеу әдістерін қолдануды, дәлелдемелердің кемшіліктерін тануды және алгоритмдерді күрделілік көрсеткіштерімен корреляциялауды үйренеді. Тақырыптарға ашкөз алгоритмдер, динамикалық бағдарламалау, желі ағындары, NP-толықтығы, есептеу мүмкіндігі, Тьюринг машиналары, жуықтау алгоритмдері, параллельді есептеулер кіреді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ақпараттық ресурстарды модельдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән құрылымдық және жүйелік талдауды пайдалана отырып, ақпараттық ресурстарды модельдеуді үйретуге бағытталған. PhD докторанттар ақпараттық ресурс модельдерін әзірлейді және зерттейді, ақпараттық жүйелерді талдайды және оңтайландырады, эксперименттер жүргізеді, нәтижелерді талдайды, ғылыми жарияланымдарды дайындайды және технология үрдістерін болжайды. Тақырыптар математикалық модельдеу, жүйелік талдау, модельдеу және ақпараттық процестердегі зерттеу әдістерін қамтиды.

Ғылыми есептеуіш есептері үшін сандық әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты сызықты емес дифференциалдық теңдеулерді шешудің алгоритмдерін құру және талдау әдістерін үйрету. PhD студенттері сандық талдау тәсілдерін сипаттауды, есептеу алгоритмдерін әзірлеуді, шешімнің дәлдігін қамтамасыз етуді, оңтайлы басқару есептерін шешуді және тиімді есептеулерді орындауды үйренеді. Тақырыптарға шекті айырмашылық схемалары, Навье-Стокс теңдеулері, турбулентті ағынды модельдеу және шекаралық қабат процестерінің сандық әдістері кіреді.

Жоғары өнімді есептеулер модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән үлестірілген немесе ортақ жады бар мультипроцессорлық жүйелерде параллельді есептеу технологиясын басқару қабілетін дамытады. Докторанттар көппроцессорлық құрылымдарды көрсетуді, есептеу схемаларын талдауды және ыдыратуды, деректерді тасымалдаудың күрделілігін бағалауды, параллельді бағдарламаларды имитациялауды және есептеу жүйесінің модельдерін құруды үйренеді. Тақырыптарға деректерді беру механизмдері, топологияны көрсету, параллельді алгоритмдерді әзірлеу және ортақ жады жүйелері кіреді.

Жоғары өнімді жүйелердегі гидродинамиканың инженерлік есептеуіш алгоритмдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пәннің мақсаты докторанттар Навье-Стокс пен Эйлер теңдеулеріне назар аудара отырып және жоғары өнімді жүйелердегі есептеу алгоритмдерін қолданып инженерлік есептерді шешу дағдыларын дамыту. Докторанттар ішінара дифференциалдық теңдеулерді сипаттайды, есептеу әдістерінің қасиеттерін талдайды, теңдеулерді есептеу әдісімен шешеді, гидродинамика есептерін параллельді етеді және инженерлік қолданбаларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейді.

Көпядролы және графикалық процессорлармен жоғары өнімді бағдарламалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән есептеу платформаларын түсіну арқылы бағдарлама өнімділігін оңтайландыруда тәжірибені дамытуға бағытталған. PhD студенттері заманауи жоғары өнімді процессорларды талдайды, кеңейтілген командалар жиынын пайдаланады, күрделі жүйелерді бағдарламалайды, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейді және матрицалық операциялар және жылдам Фурье түрлендіру сияқты қолданбаларды қоса алғанда, көп ядролы және графикалық процессорлар үшін бағдарламалау әдістерін бағалайды.

Озық машиналық оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: машиналық оқытудың озық үлгілерін оңтайландыруды, қолдануды және масштабтауды үйретуге бағытталған. PhD студенттері үлгілерді талдауды, ықтималдық модельдеуді орындауды, оңтайландыру алгоритмдерін әзірлеуді, машиналық оқыту шешімдерін жасауды, күшейтілген оқыту үлгілерін енгізуді және бағалауды және ұсыныстар жүйесін әзірлеуді үйренеді.

Тереңдетілген оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән үлкен деректерді талдау үшін терең нейрондық желілерді пайдалану және құру дағдыларын дамытуға бағытталған. Докторанттар терең оқытудың принциптері мен қолданбаларын сипаттайды, оқыту мен модельдеудегі негізгі ұғымдарды қолданады, курс мазмұнын зерттеуге біріктіреді, бағдарламалық жасақтама кітапханаларын пайдаланып нейрондық желілерді енгізеді және нейрондық желілер мен қолданбалардағы ағымдағы зерттеулерді сыни тұрғыдан бағалайды.

Үлестірілген жүйелердегі сенімділік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән үлестірілген есептеу жүйелері үшін сенімді алгоритмдік, техникалық және бағдарламалық шешімдерді жасау дағдыларын дамытуға бағытталған. Докторанттар жүйенің сенімділігін бағалау әдістерін меңгереді, сенімділік есептеулерін жүргізеді, тиімді модельдер жасайды, сенімділікке әсер ететін факторларды талдайды және тиімді бағдарламалық пакеттерді құру құралдарын жүзеге асырады.

Үлкен деректерді талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән үлкен деректерді талдау технологияларын бағалау және бағдарламалық өнімдерді жасау дағдыларын дамытуға бағытталған. Докторанттар деректер жиынын сипаттайды және салыстырады, жоғары өлшемділік пен масштабтылық сияқты мәселелерді шешеді, машиналық оқыту кітапханаларын заманауи технологиялармен біріктіреді, модель параметрлерін оңтайландырады және нейрондық желілер мен TensorFlow құрылымын пайдаланып қосымшалар жасайды.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген