Магистратура
Философия

Философия

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - гуманитарлық ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. зерттеу контексті аясында қазіргі әлемдік және қазақстандық философия саласындағы жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды түсіндіру, талдау және сыни бағалау;
ON2. жаңа және бейтаныс контекстерде әлеуметтік практиканың өзекті мәселелерін шешу үшін философия саласындағы іргелі және қазіргі заманғы білімді қолдану;
ON3. мақсаты мен міндеттерін өз бетінше анықтау, объект табиғатына және философия саласындағы ғылыми бағыттың әдіснамасына сәйкес дербес зерттеудің әдістері мен тәсілдері жүйесін таңдауды дұрыс жүзеге асыру және әзірленген жоспар негізінде ғылыми зерттеуді жүзеге асыру;
ON4. академиялық этиканың барлық принциптерін сақтай отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыру және ғылыми жұмыстың мақсаттары, құралдары, нәтижелері үшін, сапасын бағалай отырып, жеке жауапкершілікті түсіну;
ON5. Әлеуметтік және жеке шынайылықты талдау және оны қайта құру әдістерін білу негізінде іргелі және қолданбалы зерттеу жобаларын жоспарлау және жүзеге асыру;
ON6. өз мамандығының бағыты бойынша сараптамалық және талдау жұмыстарын жүргізу және оның қорытындыларын талаптарға сәйкес рәсімделген есептер түрінде ұсыну;
ON7. гуманитарлық бағыттағы ғылыми білімді білім беру үрдісінің тәжірибесіне біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып ,ой түйіндеу;
ON8. әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулер әдіснамасы саласында алынған терең білімді тәжірибелік түрде қолдану негізінде түрлі қоғамдық, коммерциялық және үкіметтік ұйымдар мен қорларда ұйымдастыру және үйлестірілген ақпараттық жұмысты жүзеге асыру;
ON9. зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда және дербес басқару шешімдерін қабылдауда философия саласында алынған тұжырымдамалық және әдіснамалық білімді іс жүзінде пайдалану;
ON10. өзінің кәсіби, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау және жүзеге асыру;
ON11. инновациялық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жоғары мектептің педагогикалық қызметінде іргелі және қазіргі заманғы білім мен философиялық зерттеулердің әдіснамасын қолдану;
ON12. өз бетінше ғылыми зерттеу нәтижелерін таңдап алған салада презентация, баяндамалар, мақалалар және мамандар мен маман емес мамандар үшін диссертация түрінде ұсыну.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Философия
Мамандық шифры
7M02202
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Билік философиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән негізгі әлеуметтік-саяси тұжырымдамалар тұрғысынан билік құбылысының басты аспектілерін жүйелей білу қабілетін, қазіргі заманғы қоғам шеңберінде және азаматтық қоғамның маңызды компоненттерін қалыптастыру үдерісінде билік құбылысының мәні мен табиғатын талдай білу қабілетін қалыптастырады. Курс адами және әлеуметтік қатынастар қажетті және ақылмен реттелетін, бірегей әлеуметтік құбылыс ретіндегі биліктің философиялық түсіндірмесін береді.

Білім беру философиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән білім беру қызметі саласындағы әлеуметтік-тұлғалық міндеттердің кең ауқымын тиімді шешуді қамтамасыз ететін әмбебап философиялық және білім беру құзыреттілігі туралы, шетелдік және отандық философиялық-білім беру ойының қазіргі жағдайы туралы, оның мәселелері мен перспективалары туралы терең түсінік негізінде білім беру философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері бойынша алған білімдерін кәсіби қызмет атқару кезінде қолдана білу дағдысын қалыптастырады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қазіргі заман философиясының мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән магистранттардың әлеуметтік философия мәселелеріндегі құзыреттілігін қалыптастыруға, кәсіби қызметте философияның заманауи мәселелерін білуге, сондай-ақ философиядағы жаңа тұжырымдамалар мен тәсілдерді білу негізінде әлеуметтік құбылыстарды талдауға, кәсіби қызметте өзіндік дүниетанымдық ұстанымдарын қалыптастыру мен дәлелдеу үшін қазіргі философия саласындағы білімді қолдануға бағытталған.

Қазіргі заманғы қазақ философиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән қазіргі заманғы қазақ философиясының негізгі идеяларын, маңызды бағыттарын сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға және оның ерекшелігін анықтауға бағытталған. Пән отандық философияның шығу тегі, даму кезеңдері және қазіргі деңгейі туралы білімді қалыптастырады және рухани құбылыс пен қоғамдық санадағы жаңғырту үдерістерінің негізі ретінде қазіргі қазақ философиясы туралы тұтас түсінік береді.

Тарихи-философиялық дискурстағы білім идеалы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда эпистемология мәселелері және рационалдықтың түрлі типтеріндегі білім идеалының қалыптасуы туралы терең түсінікті дамыту. Пән философия тарихының түрлі кезеңдеріндегі білім идеалының ерекшеліктерін қайта құрылымдайды, философиялық білімнің даму үдерісіндегі батыс пен шығыс өркениеттерінің кроссмәдени өзара ықпалдастығы, өркениетаралық сұхбат мәселелеріне ден қояды.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

«Рухани Жаңғыру» аясындағы философияны оқытудың инновациялық технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән магистранттардың оқу үдерісін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар, заманауи қазақстандық білім беруді трансформациялау және қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бағытталған. Курс магистранттардың кәсіби қызметінде заманауи білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі туралы терең түсініктерін және оқу үдерісін жандандыру әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

Comparative analysis of modern European and Kazakhstani digital theories and practices: convergence and divergence
  • Бақылау түрі - Аудит
  • Сипаттамасы -

Аксиологияның философиялық мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән аксиологиялық тұжырымдамалардың негізгі мазмұнын, мәселелер шеңберін және философияның тарихи дамуы аясындағы аксиологияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыруға, қазіргі философия мен мәдениеттің өзекті мәселелері аясында философиялық рефлексияның, философиялық аксиологиядағы мәселелер мен тәсілдердің ерекше формасы ретінде аксиологияны тұтас жүйелі түсінуді көрсетуге бағытталған.

Қазіргі заманғы жаһандық өркениет: әлеуметтік-философиялық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән жаһандануды пәнаралық тақырып ретінде түсіндіру қабілетін, қазіргі қоғамдағы жаһандық қатынастар мен коммуникацияларды, жаһандық даму перспективаларын сипаттау қабілетін, жаһанданудың тарихи және мәдени формаларын, жаһанданудың әртүрлі тұжырымдамаларын, сондай-ақ жаһандық даму динамикасы мен жаһандық қатынастарды анықтау арқылы қазақстандық қоғам мен оның мәдениетіндегі жаһанданудың қазіргі көріністерін, философиялық талдау және салыстыру қабілеттерін қалыптастырады.

Құқық философиясы: тарих және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың кәсіби қызметінде қазіргі заманғы философиялық құқық тұжырымдамаларының мазмұны туралы терең түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, ерекше рухани құбылыс және қоғамдық қатынастардың айрықша формасы ретінде онтологиялық, гносеологиялық және аксиологиялық мәселелерді түсіндіру болып табылады. Курс жалпы қазіргі заманның негізгі саяси-құқықтық теорияларын қарастыруға арналған.

Менеджмент философиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән басқару үдерісінің мәні мен негізгі кезеңдері, оның әдістері, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы басқарудың әлеуметтік және танымдық рөлі туралы түсініктерді философиялық жалпылау және негіздеу қабілетін, кәсіби қызметте басқаруды тұжырымдамалаудың әртүрлі бағыттарын түсінудің дәстүрлі философиялық және әдіснамалық тәсілдерін қолдану және ұйымның тиімді жұмыс істеуінің мінез-құлықтық-этикалық кодексін жасау қабілетін қалыптастырады.

Миф және қоғам
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты миф феноменінің негізгі классикалық және қазіргі заманғы ұғымдарын меңгеру; миф философиясының тарихы туралы, оның мәдениет, ғылым, саясат сияқты әлеуметтік салалардағы көріністері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ қоғамдағы қазіргі заманғы мифтік сана мен мифтік шығармашылықтың ерекшеліктерін анықтау болып табылады.

Миф, саясат және мемлекет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздерін анықтау, оның мазмұны мен жұмыс атқару тетіктерін талдау, оның ішінде коммуникацияның жаңа ақпараттық арналары мен заманауи желілік жүйелердің дамуымен қазіргі жағдайдағы бұқаралық ақпарат құралдарының мифтік шығармашылық рөлін анықтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жалпы берілген курста саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздері қарастырылады.

Ницше және постмодерн философиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс Ницшенің философиялық көзқарастарын және олардың постмодерндік дискурсқа әсерін түсіндіру, постмодернизмнің негізін қалаушы ретінде Ницшенің өмір философиясының ерекшелігін терең түсіну негізінде қазіргі философия құбылыстарын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста әлеуметтік-мәдени және теориялық «постмодерндік жағдайлар», модернге дейінгі және постмодерндік философияның өзгеруі қарастырылады.

Постмодернизм философиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән философиялық рефлексия мен мәдениеттің ерекше формасы ретінде постмодернизм философиясын жүйелі талдау дағдыларын, қазіргі философияның өзекті мәселелері аясындағы постмодернизмнің негізгі бағыттарын, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің, мәдени зерттеулердің, сондай-ақ әлеуметтік философияның әртүрлі салаларындағы постмодерндік көзқарастар мен зерттеу құралдарының негізгі мазмұнын түсіндіруге бағытталған. Постмодерндік философияның онтологиялық кеңістік-уақыттық өзгерістері анықталады.

Прагматизм философиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Берілген курста прагматизмнің қалыптасу көздері мен одан әрі даму үрдістері терең қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты прагматизм философиясының негізгі тұжырымдамаларын этикалық, аксиологиялық және дүниетанымдық тұрғыда жүйелеу, прагматизмнің әртүрлі бағыттарының дәлелдерін салыстыру және оларға баға беру, сонымен қатар, қазіргі қоғамның өзекті мәселелерімен байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

Тілдің қазіргі заманғы философиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән кәсіби қызметте лингвистикалық философияның философиялық және теориялық-әдіснамалық мәселелері туралы білімді тарихи-философиялық, ғылыми даму және семиотикалық, танымдық жүйе, коммуникация саласы, әдіснамалық, антропологиялық, мәдени-философиялық, лингвистикалық, постмодерндік талдау, сонымен қатар, тіл мәселесіне философиялық және пәнаралық рефлексия аясында қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

Философияны оқытудың инновациялық әдістемесі мен практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жаңа технологиялар мен оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып, философиялық пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастыру, сонымен бірге білім беру үдерісін жобалау мен ұйымдастыруда инновациялық тәсілдерді қолдану. Курс қазіргі заманғы білім беру тәсілдері контексінде және қазіргі қазақстандық білім берудің трансформациясы жағдайындағы философиялық білім берудің ерекшеліктерін ашады.

Шаруашылық философиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарға әлеуметтік әдіснама аясында шаруашылықты, үнемдеуді, экономикалық өмірдің ырғағын дамытудың негізгі мәселелері туралы білім беру; әлеуметтік жағдайды өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру. Оған шаруашылық, жеке меншік, тауар мен ақша философиясы, экономикалық саясат, бөлу принциптері, қоғамдағы тұтынушылық таңдау, бюрократияның экономикалық табиғаты, сонымен қатар, шаруашылық этикасы кіреді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Зерттеу
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген