Магистратура
Әдебиеттану

Әдебиеттану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Әлеуметтік гуманитарлық ғылым саласында терең білім көрсету, оның заманауи жағдайын, даму үрдістерін және заңдылықтарын түсіну.
Қазіргі заманғы әдебиет пен өнердің жаңа теориялары мен тұжырымдамаларын, дербес ғылыми зерттеулер жүргізу барысында оларды зерделеу әдістері мен тәсілдерін түсіну және түсіндіру.
Көркем шығармашылықты зерделеуге арналған пәнаралық тәсілдің ерекшеліктерін түсіну.
Шет тіліндегі ғылыми, оқу-әдістемелік және көркем әдебиетті түсіну.
2. Қазіргі заманғы әдебиеттану мен фольклористиканың түрлі бағыттарын қалыптастыратын ғылыми білім жүйесіндегі ықпалдасу процестерін, жаһандану мен сананы жаңғыртудың әлеуметтік гуманитарлық ғылымдардың дамуына әсер ету ерекшеліктерін түсіну.
ХХ ғасырдың соңы –XXI ғасырдың басындағы тарихи-мәдени процесс аясында әдебиеттану мен фольклортану саласындағы заманауи ғылыми білімді сипаттау.
Жаңа және бейтаныс мәнмәтіндерде, оның ішінде пәнаралық ғылыми конвергенциялар шеңберінде проблемаларды шешу үшін ғылыми білімді жинақтау.
3. Көркем шығармашылықты зерделеуге арналған пәнаралық тәсілдің ерекшеліктерін түсіну.
Әдебиет тарихы, теориясы, менеджменті саласында алынған нәтижелерге дербес зерттеулер жүргізу мен түсіндіру әдістерін және тәсілдерін меңгеру.
4. Филологиялық және әлеуметтік гуманитарлық ғылымның заманауи ғылыми бағыттары аясында көркем әдебиет және фольклор зерттеулерінің әдіснамасын пайдалану.
Қазіргі заманғы филологиялық және әлеуметтік гуманитарлық ғылымның жетістіктерін және даму бағыттарын, пәнаралық зерттеулерді ескере отырып ғылыми теорияларды таныстыру.
Кәсіптік білім алу процесінде шет тілін пайдалану.
Кәсіби қызметті іске асыру процесінде басқару психологиясының әдістері мен тәсілдерін қолдану.
5. Мәдениет, әдебиет туындыларына сараптама жасау аясында олардың мазмұндық, тілдік, стилистикалық ерекшеліктері тұрғысынан қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың түрлі құбылыстарын терең зерделеуге арналған тәжірибелік технологияларды пайдалану.
Көркем, ғылыми, публицистикалық, аударма, сын, фольклорлық мәтіндерді зерттеу бойынша деректер жинаудың, алынған нәтижелерді талдау, зерделеу мен түсіндіру процесінің теориялық және мәтіндік рәсімдер кешенін жүзеге асыру.
6. Жоғары оқу орындарында әдебиеттану пәндерін оқытудың инновациялық әдістерін таныстыру, көркем шығарма туындыларына сараптама жасау процесінде сандық және компьютерлік технологияларды қолдану.
7. Әдебиеттану, фольклортану, әдебиет менеджменті саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асырған кезде теориялық және практикалық дайындықтың жоғары дәрежесін, өзіндік ерекшелігін және шығармашылық тәсілін көрсету.
8. Пәнаралық зерттеулер, әлеуметтік гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары, өнер мен мәдениеттің даму үрдістері тұрғысынан әдебиеттану мен фольклортанудың өзекті проблемаларының тиімді шешімдерін табу. Әдебиеттануға байланысты дербес зерттеулерді жүзеге асыруға қажетті компьютерлік технологиялар жүйелерін таңдау.
Білімді тұрақты түрде жаңғырту, кәсіби дағдылар мен шеберлікті кеңейту парадигмасында зерттеу және ашық (open-end) жобаларды жоспарлау мен жүзеге асыру; Оқу-білім беру мақсаттарында пайдалану үшін интерактивті веб-сайттарды әзірлеу.
9. Әдебиеттану мен фольклортанудың заманауи ғылыми мектептері тұжырымдамаларының теориялық білімін, олардың зерттеу практикасына іргелі және қолданбалы аспектілерін ықпалдастыру.
Ақпаратты талдау, бағалау, әдебиетттану мен фольклортану саласындағы проблемаларды шығармашылық тұрғыдан шешу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау мен негіздеу.
10.Әдеби, сыни, ғылыми негіздердің дерек көздерін өңдеу, талдау және ұсыну.
Қазіргі заманғы әлеуметтік гуманитарлық ғылымның ең жаңа жетістіктерін, көркем әдебиет менеджменті мен маркетингінің технологияларын, әдебиет пен мәдениет саласындағы PRтехнологияларды қолдану технологияларын сыни тұрғыдан бағалау мен талдау.
Көркем әдебиет менеджменті мен маркетингінің теориясы мен практикасын әзірлеуге өзіндік бірегей үлес қосу.
11.Жоғары білім ұйымдарында әдебиеттану, фольклористикалық және әдістемелік пәндер бойынша оқу сабақтарының (зертханалық, практикалық және семинар сабақтары) жекелеген түрлері бойынша білім беру қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру бағдарламаларын жүйелі түрде ұсыну.
Магистрлік диссертацияны таныстыру мен қорғау процесінде ғылыми және тәжірибелік зерттеудің алынған нәтижелерін және тұжырымдарын дәлелді түрде ұсыну.
Ана тілінде және шет тілінде тиімді жазбаша және ауызша қарым-қатынасты жүзеге асыру, тәжірибелік-зерттеу және талдамалық жұмыстың нәтижелерін мақала, есеп, рецензия, сыни шолу, магистрлік диссертация түрінде қисынды түрде рәсімдеу және жинақтау.
12.Жұртшылық арасында өткен мен бүгінгінің әдеби мұрасын тарату мен үгіттеуге арналған ауқымды шығармашылық жобаларды дербес әзірлеу мен жүзеге асыру.
Стандартты емес жағдайларда икемді түрде бейімделу және қарым-қатынас стратегиясын құру, әлеуметтік-мәдени ортаны ескере отырып кәсіби және шығармашылық қызметті жүзеге асыру.
Әлеуметтік-мәдени саладағы шешімдерді қабылдаумен қатар жүретін құжаттарға сараптама жасау және оларды дайындау үшін жаңа ақпараттық технологияларды дербес игеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әдебиеттану
Мамандық шифры
7M02309
Факультеті
Филология

пәндер

Әдебиеттану және мәдениаралық қарым-қатынас
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-көркем әдебиет туындыларын мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет туындыларын салыстырмалы типологиялық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін, әдебиетті мәдениетаралық қарым-қатынас факторы ретінде түсінуді құрайды. Пән қазіргі мәдениетаралық кеңістіктің ерекшеліктерін және оның көркем шығармашылықтың дамуы мен қабылдауына әсерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттану мен фольклористиканың өзекті мәселелері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазіргі әдебиеттану мен фольклортанудың даму тенденцияларын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі филология ғылымында болып жатқан процестерді, жаһандану және ғылым интеграциясы жағдайындағы оның даму перспективаларын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиеттану мен фольклордың жаңа бағыттарын, көркем шығармашылықты түсіну үшін пәнаралық зерттеулерді қолдану принциптерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттанудағы ақпараттық технологиялар
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі заманғы электронды ресурстарды түсіну және практикалық іс-әрекетте қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармаларды зерттеу және оқу орындарында әдебиетті оқыту процесінде компьютерлік технологияларды қолдану үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән филологиялық пәндерде қолданылатын электрондық ресурстарды, коммуникативті технологияларды, компьютерлік бағдарламаларды зерттеуге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрлерді ғылыми зерттеулер жүргізуге оқыту, ғылыми-әдістемелік жұмысты жүзеге асыру, білім алушы жастарды әлеуметтендіру және олардың ЖЖОКБҰ корпоративтік басқару жүйесіне қатысуы болып табылады. Магистранттар ЖЖОКБҰ стейкхолдерлерімен өзара іс-қимыл жасауды, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы зерттеу жобаларына қатысуды үйренеді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдебиет маркетингінің негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-өткен мен қазіргі әдеби мұраны терең талдау және бағалау, оны оқырмандардың арасында кеңінен насихаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың жұмыс істеу ерекшеліктерін, маркетингтің стратегиялары мен функцияларын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби агенттіктердің қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, көркем шығармалардың маркетингі мен жарнамасын зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттану және қазіргі арт-индустрия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі заманғы арт-индустрияның терминологиялық және әдіснамалық аппаратын түсіну және сипаттау, оның ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы тарихи-мәдени процестегі орнын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы арт-индустрияны ұйымдастырудың технологиялары мен формаларын түсіну үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән әдебиет саласындағы арт-менеджердің кәсіби қызметінің теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.

Интертекстуальдық компаративистика және текстология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты интертекстуалды компаративистиканың негізгі ұғымдары мен принциптерін, қазіргі текстологияның даму бағыттарын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы интертекстуалдылықтың табиғатын және оны көркем мәтінде зерттеу әдістерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби шығармаларды интертекстуалды және мәтіндік талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған

Көркем мәтін теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты көркем мәтінді зерттеудің негізгі тәсілдерін, оны талдаудың принциптері мен әдістерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы филологиялық зерттеулердің объектісі ретінде көркем мәтінді зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем, әдеби-сыни дискурстардың табиғаты мен ерекшелігін, олардың негізгі функцияларын түсінуге, мәтінді талдаудың тәсілдері мен бағыттарын жүйелеуге бағытталған

Мәдени, тарихи және әдеби мұра аясындағы менеджмент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі тарихи-мәдени және әдеби процестердің негізгі даму тенденцияларын анықтау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем, тарихи және публицистикалық әдебиеттерді шығаруды стратегиялық және жедел жоспарлауды жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби агенттіктердің қызметін ұйымдастыру, кітап көрмелерін өткізу, әдеби сайттарды әзірлеу принциптерін зерттеуге бағытталған.

Мәдениет пен әдебиет аясындағы PR
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі қоғамның қажеттіліктері тұрғысынан мәдени, көркемдік құндылықтарды қайта қарастыру үшін әдебиеттану және PR технологиялары бойынша теориялық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың қоғамдық рөлін, әдебиет туындыларын жарнамалау принциптерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылардың әдеби мұрасын әлемдік нарықта ілгерілетуді қамтамасыз ететін PR технологияларын зерттеуге бағытталған.

Түрік халықтарының фольклорлық және әдеби байланыстары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты түркі халықтарының фольклоры мен әдебиетінің генезисі мен даму заңдылықтарына салыстырмалы-типологиялық талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әлемдік тарихи-мәдени үдерістер контекстінде түркі халықтарының әдеби өзара байланысының дамуының негізгі бағыттарын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән түркі халықтарының көркемдік мұрасын, Жазушылар шығармашылығындағы сабақтастық пен дәстүрді терең зерттеуге бағытталған.

Хронотоп теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-көркем хронотоптың табиғатын, оның функционалды маңыздылығы мен ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрлар мен стильдегі әдебиет шығармаларының кеңістік-уақыт континуумын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән хронотоптың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларын, оны көркем шығарма құрылымындағы зерттеу әдістемесін зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген