Магистратура
Дене шынықтыру және спорт

Дене шынықтыру және спорт

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Берілген программаны аяқтаған соң магистранттар күтілетін қабілеттер:
ON1. дене шынықтыру және спорт бойынша жоғары мектепте жұмыс істеудің педагогикалық, психологиялық негіздері, жоғары мектептегі педагогтар мен студенттердің құқықтары туралы білімдер беру
ON2. дене және спорттық дайындықты басқару ерекшелігін (жоспарлау, модельді дайындық көрсеткіштері, дайындықтың кешенді бақылануы, оны түзету) жасай білу керек
ON3. жоғары білікті спортшылардың спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу процесін басқаруда инновациялық және интерактивті технологияларды пайдалануын жасай білу керек; кәсіптік-қолданбалы дене дайындығы кәсіптік-педагогикалық дағды мен іскерлігін ұйымдастыру мен оқу-жаттығу сабақтарын өткізу
ON4. кәсіби-педагогикалық дағдылар мен іскерліктерді жетілдіру: оқу-жаттығу сабағын ұйымдастыру, өткізу; бағдарламалы-әдістемелік құжаттар жасау; таңдап алған спорт түрінен оқыту әдістемесі;
ON5. ДШЖС бойынша жаттықтыру жүктемелері мен оқу сабақтарын жоспарлауда оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік құжаттарын рәсімдеу, дәрістерді құрау, ЖОО-да бакалавр кезінде және жоғарғы спорт жетістіктерінде жарыстар мен әдістемелік, практикалық, жаттықтыру сабақтарына талдау жасау
ON6. оқу және зерттеу іс-әрекеттерінде басым таңдау, қоғамдық және этикалық құндылықтармен өз қызығушылықтарын байланыстыру қабілеттігі, сонымен қатар кәсіби компетенция тілінің параметрлерін еркін қолдана отырып коммуникативті салада команда қызығушылығымен бөлісу;
ON7. дене шынықтыру және спорт мекемелері мен мекемелерінің оқу, ғылыми және спорттық бөлімдерінде ұйымдастырушылық, басқарушылық және әдістемелік жұмыстар жүргізу; әртүрлі меншік формалары бар үкімет жоғары деңгейде;
ON8. ғылыми топта жұмыс істеу, ғылыми және кәсіптік қызметте коммуникацияны жүзеге асыру, табысты мансап үшін өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамытуға қабілетті;
ON9. ғылыми мәселелерді шешуге және заманауи ғылыми зерттеулер әдістерін пайдалана отырып күрделі, кәсіби міндеттерді кешенді шешімдерді табысты түрде шығаруға;
ON10. физикалық жаттығулардың әртүрлі қарқындылығының ерекшеліктерін анықтау және әртүрлі жыныстағы адамдарға дене шынықтыру және спорттық біліктілік деңгейін анықтау және оларды жоғары оқу орындарында және ұлттық командаларда жарыстарға дайындалу кезінде дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау кезінде пайдалану;
ON11. дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың дене денсаулығын, дене және спорттық дайындығын биологиялық негізі ретінде заманауи құралдар мен функционалдық дайындықтың басқару әдісін кең спектрде қамту;
ON12. дене шынықтыру, реабилитология, жоғары спорттық іс-шараларды ғылыми қолдау бойынша жаттықтырушы, университеттің оқытушылары мен докторанттарға арналған зертханалық және ғылыми-зерттеу институттарында ғылыми қызметкер ретінде ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми-әдістемелік қызметтің дағдыларын меңгереді.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Дене шынықтыру және спорт
Мамандық шифры
7M01401
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Дене шынықтырудағы статистикалық деректерді өңдеу әдістері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда және бітіру біліктілік жұмысын дайындауда нәтижелерді статистикалық өңдеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; математикалық статистика әдістерін, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістерін қолдану, жалпылаулар мен қорытындыларды тұжырымдау және ұсыну; зерттеу нәтижелеріне ғылыми талдау жүргізу және оларды дене шынықтыру саласындағы практикалық қызметте пайдалану

Жоғары мектептегі дене шынықтыру технологиялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттар арасында жеке тұлғаның дене және рухани күш-қуатын нығайту, оның өмірлік және кәсіби мақсаттарына жету мүддесінде дене шынықтыру және сауықтыру іс-әрекеті бойынша білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру; инновациялық оқыту технологиялары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын пайдалана отырып, университетте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт жұмыстарын студенттерге арналған дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыру және жүргізу қабілеті

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Жоғары оқу орнында педагогикалық тәжірибесін жоспарлау және ұйымдастыру
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттардың педагогика, психология және кәсіптік дайындық салаларында алған теориялық білімдерін практикалық жүзеге асырудың әдістемелері мен әдістерін табу және оларды оқу құжаттамасын әзірлеуде және бакалавриат деңгейінде оқу сабақтарын өткізуде пайдалану қабілетін қалыптастыру мамандық бойынша пәндер бойынша

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әр түрлі біліктіліктегі спортшылардың интерактивті технологиялық оқыту-жаттықтыру үрдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Негізгі ұғымдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және спортты ақпараттық қамтамасыз етуді дамытудың алғы шарттарын анықтау; «Дене шынықтыру және спорт» және таңдаған мамандығы бойынша оқытудың инновациялық технологиялары бойынша білімін көрсету; іскерлік ойындар мен бағдарламаланған тренингтер өткізу; оқу-жаттығу процесін басқаруда және спорт бойынша жоғары білікті спортшыларды дайындауда инновациялық және интерактивті технологияларды қолдану

Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-практикалық негіздері, салауатты өмір салты туралы білімдерді қалыптастыру және дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән магистранттардың дене және спорт дайындығын бақылаудың ғылыми әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырады және оқу процесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға бағытталған

ДШ және спортта инновациялық технологияларымен оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда дене шынықтыру және спортты оқытудың заманауи инновациялық технологияларын еркін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, спорт ұйымдарын басқару саласындағы инновациялық іс-шаралардың жоспарлары мен бағдарламаларын жасау дағдылары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі моторлық қасиеттер мен қабілеттерді тиімді дамытуға мүмкіндік беретін стандартты емес шешімдерді қолдану

ДШ және спорттың ғылыми зерттеулердің заманауи әдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Оқытудың заманауи инновациялық технологиялары мен жоғары спорттық жетістіктердің ерекшеліктерін бағдарлай білу және ғылыми көзқарасын қалыптастыру. Курс қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған: дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде сабақтас білім салаларындағы әдістер мен технологияларды қолдану; ғылыми зерттеу әдіснамасын, кешенді зерттеу әдістерін (педагогикалық, психологиялық, физиологиялық, статистикалық) талдау

Заманауи сауықтыру жүйелері және ағза жағдайының бақылау негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың табиғаттың, қоғамның әмбебап заңдылықтары туралы түсінігін көрсету, әлеуметтік құбылыс ретінде таным, түсіну және қабылдау қабілетін қалыптастыру; заманауи денсаулық сақтау жүйелерін пайдалана отырып дене шынықтыру сабақтарын өткізу; жасы мен қатысушылардың дайындық деңгейіне байланысты фитнес пен аэробиканы пайдалана отырып, денсаулық сақтау бағдарламаларын құрастыру.

Кәсіби қолданбалы дене дайындығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ЖОО және дене шынықтыру жүйесіндегі ПӘТ мәні, мақсаты мен міндеттері, мәні мен орны туралы білімдері мен түсініктерін, кәсіби қолданбалы дене шынықтыру сабақтарында спорт негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Спортшылардың спорттық дайындығында және оқу үдерісі мен спорттық жарыстарды ұйымдастыруда кәсіби қолданбалы дене шынықтыру құралдарын пайдалана білу

Сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттардың сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлерінің мазмұны мен әдістемесін негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс дене шынықтырудың дәстүрлі емес түрлерін қолданудың теориялық және практикалық аспектілері, сабақтардың ерекшеліктері және денсаулықты нығайту үшін сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлерін қолдану мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастырады; дәстүрлі емес гимнастика жаттығуларын (жеңіл атлетикалық гимнастика, созылу, калланетика, көркем гимнастика және т.б.) орындау және өз бетінше жүргізу қабілеті.

Спорт теориясы мен әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дене шынықтырудың жалпы және арнайы функциялары туралы білімді қалыптастыру, дене шынықтыру және спорт бойынша оқу сабақтарын, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және өткізу құралдары мен әдістерін таңдауда инновациялық технологияларды қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру; спорт теориясы мен әдістемесінің өзекті мәселелерін талдау, спорт теориясы мен әдістемесінің проблемалық мәселелерін талқылау және шешу қабілетін қалыптастыру

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген