Магистратура
Дене шынықтыру және спорт

Дене шынықтыру және спорт

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Берілген программаны аяқтаған соң магистранттар күтілетін қабілеттер:
ON1. дене шынықтыру және спорт бойынша жоғары мектепте жұмыс істеудің педагогикалық, психологиялық негіздері, жоғары мектептегі педагогтар мен студенттердің құқықтары туралы білімдер беру
ON2. дене және спорттық дайындықты басқару ерекшелігін (жоспарлау, модельді дайындық көрсеткіштері, дайындықтың кешенді бақылануы, оны түзету) жасай білу керек
ON3. жоғары білікті спортшылардың спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу процесін басқаруда инновациялық және интерактивті технологияларды пайдалануын жасай білу керек; кәсіптік-қолданбалы дене дайындығы кәсіптік-педагогикалық дағды мен іскерлігін ұйымдастыру мен оқу-жаттығу сабақтарын өткізу
ON4. кәсіби-педагогикалық дағдылар мен іскерліктерді жетілдіру: оқу-жаттығу сабағын ұйымдастыру, өткізу; бағдарламалы-әдістемелік құжаттар жасау; таңдап алған спорт түрінен оқыту әдістемесі;
ON5. ДШЖС бойынша жаттықтыру жүктемелері мен оқу сабақтарын жоспарлауда оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік құжаттарын рәсімдеу, дәрістерді құрау, ЖОО-да бакалавр кезінде және жоғарғы спорт жетістіктерінде жарыстар мен әдістемелік, практикалық, жаттықтыру сабақтарына талдау жасау
ON6. оқу және зерттеу іс-әрекеттерінде басым таңдау, қоғамдық және этикалық құндылықтармен өз қызығушылықтарын байланыстыру қабілеттігі, сонымен қатар кәсіби компетенция тілінің параметрлерін еркін қолдана отырып коммуникативті салада команда қызығушылығымен бөлісу;
ON7. дене шынықтыру және спорт мекемелері мен мекемелерінің оқу, ғылыми және спорттық бөлімдерінде ұйымдастырушылық, басқарушылық және әдістемелік жұмыстар жүргізу; әртүрлі меншік формалары бар үкімет жоғары деңгейде;
ON8. ғылыми топта жұмыс істеу, ғылыми және кәсіптік қызметте коммуникацияны жүзеге асыру, табысты мансап үшін өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамытуға қабілетті;
ON9. ғылыми мәселелерді шешуге және заманауи ғылыми зерттеулер әдістерін пайдалана отырып күрделі, кәсіби міндеттерді кешенді шешімдерді табысты түрде шығаруға;
ON10. физикалық жаттығулардың әртүрлі қарқындылығының ерекшеліктерін анықтау және әртүрлі жыныстағы адамдарға дене шынықтыру және спорттық біліктілік деңгейін анықтау және оларды жоғары оқу орындарында және ұлттық командаларда жарыстарға дайындалу кезінде дене шынықтыру сабақтарын жоспарлау кезінде пайдалану;
ON11. дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың дене денсаулығын, дене және спорттық дайындығын биологиялық негізі ретінде заманауи құралдар мен функционалдық дайындықтың басқару әдісін кең спектрде қамту;
ON12. дене шынықтыру, реабилитология, жоғары спорттық іс-шараларды ғылыми қолдау бойынша жаттықтырушы, университеттің оқытушылары мен докторанттарға арналған зертханалық және ғылыми-зерттеу институттарында ғылыми қызметкер ретінде ғылыми зерттеулер жүргізу және ғылыми-әдістемелік қызметтің дағдыларын меңгереді.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Дене шынықтыру және спорт
Мамандық шифры
7M01401
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Дене шынықтыру және спорттағы сандық және сапалық мәліметтерді басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – магистранттарда спорт және дене шынықтыру саласындағы деректерді тиімді басқаруға қажетті білім мен дағдыларды дамыту. Төмендегілер оқытылады: спорттағы деректерді басқарудың теориялық негіздері, спорттық тәжірибеден алынған нақты деректерді талдау, деректер негізінде басқару шешімдерін әзірлеу, дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандандырылған бағдарламалармен және деректерді талдау құралдарымен жұмыс

Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-практикалық негіздері, салауатты өмір салты туралы білімдерді қалыптастыру және дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән магистранттардың дене және спорт дайындығын бақылаудың ғылыми әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырады және оқу процесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға бағытталған

Дене шынықтырудағы статистикалық деректерді өңдеу әдістері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда және бітіру біліктілік жұмысын дайындауда нәтижелерді статистикалық өңдеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; математикалық статистика әдістерін, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістерін қолдану, жалпылаулар мен қорытындыларды тұжырымдау және ұсыну; зерттеу нәтижелеріне ғылыми талдау жүргізу және оларды дене шынықтыру саласындағы практикалық қызметте пайдалану

Жоғары мектептегі дене шынықтыру технологиялары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттар арасында жеке тұлғаның дене және рухани күш-қуатын нығайту, оның өмірлік және кәсіби мақсаттарына жету мүддесінде дене шынықтыру және сауықтыру іс-әрекеті бойынша білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру; инновациялық оқыту технологиялары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын пайдалана отырып, университетте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт жұмыстарын студенттерге арналған дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыру және жүргізу қабілеті

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Жоғары оқу орнында педагогикалық тәжірибесін жоспарлау және ұйымдастыру
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттардың педагогика, психология және кәсіптік дайындық салаларында алған теориялық білімдерін практикалық жүзеге асырудың әдістемелері мен әдістерін табу және оларды оқу құжаттамасын әзірлеуде және бакалавриат деңгейінде оқу сабақтарын өткізуде пайдалану қабілетін қалыптастыру мамандық бойынша пәндер бойынша

Спортшыларды дайындау технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистратурада студенттердің кәсіби дайындығын жетілдіру және спортшыларды дайындауда қажетті педагогикалық, ұйымдастырушылық, практикалық және тұлғалық дағдыларды жетілдіру қабілетін дамыту. Курсты оқу кәсіби педагогикалық дағдылар мен дағдыларды жетілдіруге көмектеседі: оқу және оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу; бағдарламалық және әдістемелік құжаттаманы әзірлеу; таңдаған спорт түрін оқыту және оқыту әдістемесі; ғылыми-зерттеу, коучинг және тәрбие жұмысы.

Спортшылардың және дене шынықтыру мен шұғылданушылардың функционалды дайындығын басқарудың физиологиялық негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда оқытудың әдістемесі мен шарттарын өзгерту кезінде негізгі физиологиялық жүйелердің функционалдық жағдайындағы мүмкін болатын өзгерістерді негіздеу қабілетін дамыту. Мыналар оқытылады: қозғалыс дағдыларын қалыптастырудың физиологиялық механизмдері, жоғары білікті спортшылардың ағзасының функционалдық көрсеткіштерінің ерекшеліктері, сондай-ақ дененің физиологиялық резервтерін жұмылдыру үшін дене шынықтыру және спорт құралдары мен әдістері.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әр түрлі біліктіліктегі спортшылардың интерактивті технологиялық оқыту-жаттықтыру үрдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Негізгі ұғымдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және спортты ақпараттық қамтамасыз етуді дамытудың алғы шарттарын анықтау; «Дене шынықтыру және спорт» және таңдаған мамандығы бойынша оқытудың инновациялық технологиялары бойынша білімін көрсету; іскерлік ойындар мен бағдарламаланған тренингтер өткізу; оқу-жаттығу процесін басқаруда және спорт бойынша жоғары білікті спортшыларды дайындауда инновациялық және интерактивті технологияларды қолдану

Дене шынықтыру және спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-практикалық негіздері, салауатты өмір салты туралы білімдерді қалыптастыру және дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән магистранттардың дене және спорт дайындығын бақылаудың ғылыми әдістерін қолдану қабілетін қалыптастырады және оқу процесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға бағытталған

Дене шынықтыру жүктемелердің сауықтырушылық бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты магистранттарға спорт түрлерінен сауықтыру бағыттағы жүктемелерінің сабақ өткізудегі әдістемесімен және мазмұнымен негіздеу қабілеттерін қалыптастыру Пән жүктеменің сауықтыру бағытын қолдану арқылы спорт түрлерінен сабақ өткізу әдістемесі мен теориясын меңгеруді және білімді жетілдіруді қарастырады. Жаттықтыру процесін жоспарлау мен модельдеу сұрақтары қарастырылады..

ДШ және спортта инновациялық технологияларымен оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда дене шынықтыру және спортты оқытудың заманауи инновациялық технологияларын еркін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, спорт ұйымдарын басқару саласындағы инновациялық іс-шаралардың жоспарлары мен бағдарламаларын жасау дағдылары мен практикалық дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі моторлық қасиеттер мен қабілеттерді тиімді дамытуға мүмкіндік беретін стандартты емес шешімдерді қолдану

ДШ және спорттағы бақылаудың физиологиялық әдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың негізгі физиологиялық жүйелердің физикалық дамуын және жай-күйін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курста дененің дамуы және ағзаның негізгі физиологиялық жүйелердің күйін бағалауы қарастырылады (бұлшық еттің күшін, төзімділіктің, ОЖЖ және сенсорлардың күйлерін бағалау, тыныштық және жаттығу кезіндегі тыныс және қан айналу жүйелердің қызметтерін бағалау).

ДШ және спорттың ғылыми зерттеулердің заманауи әдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Оқытудың заманауи инновациялық технологиялары мен жоғары спорттық жетістіктердің ерекшеліктерін бағдарлай білу және ғылыми көзқарасын қалыптастыру. Курс қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған: дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде сабақтас білім салаларындағы әдістер мен технологияларды қолдану; ғылыми зерттеу әдіснамасын, кешенді зерттеу әдістерін (педагогикалық, психологиялық, физиологиялық, статистикалық) талдау

Жоғарғы оқу орнында педагогикалық тәжірибесін жоспарлау және ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттардың педагогика, психология және кәсіптік дайындық салаларында алған теориялық білімдерін практикалық жүзеге асырудың әдістемелері мен әдістерін табу және оларды оқу құжаттамасын әзірлеуде және бакалавриат деңгейінде оқу сабақтарын өткізуде пайдалану қабілетін қалыптастыру мамандық бойынша пәндер бойынша

Жоғары мектептегі дене шынықтыру технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттар арасында жеке тұлғаның дене және рухани күш-қуатын нығайту, оның өмірлік және кәсіби мақсаттарына жету мүддесінде дене шынықтыру және сауықтыру іс-әрекеті бойынша білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру; инновациялық оқыту технологиялары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын пайдалана отырып, университетте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт жұмыстарын студенттерге арналған дене шынықтыру бойынша оқу процесін ұйымдастыру және жүргізу қабілеті

Заманауи сауықтыру жүйелері және ағза жағдайының бақылау негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың табиғаттың, қоғамның әмбебап заңдылықтары туралы түсінігін көрсету, әлеуметтік құбылыс ретінде таным, түсіну және қабылдау қабілетін қалыптастыру; заманауи денсаулық сақтау жүйелерін пайдалана отырып дене шынықтыру сабақтарын өткізу; жасы мен қатысушылардың дайындық деңгейіне байланысты фитнес пен аэробиканы пайдалана отырып, денсаулық сақтау бағдарламаларын құрастыру.

Кәсіби қолданбалы дене дайындығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ЖОО және дене шынықтыру жүйесіндегі ПӘТ мәні, мақсаты мен міндеттері, мәні мен орны туралы білімдері мен түсініктерін, кәсіби қолданбалы дене шынықтыру сабақтарында спорт негіздерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Спортшылардың спорттық дайындығында және оқу үдерісі мен спорттық жарыстарды ұйымдастыруда кәсіби қолданбалы дене шынықтыру құралдарын пайдалана білу

Сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттардың сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлерінің мазмұны мен әдістемесін негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс дене шынықтырудың дәстүрлі емес түрлерін қолданудың теориялық және практикалық аспектілері, сабақтардың ерекшеліктері және денсаулықты нығайту үшін сауықтыру гимнастикасының дәстүрлі емес түрлерін қолдану мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастырады; дәстүрлі емес гимнастика жаттығуларын (жеңіл атлетикалық гимнастика, созылу, калланетика, көркем гимнастика және т.б.) орындау және өз бетінше жүргізу қабілеті.

Сауықтыру гимнастикасының шығыс жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттарды шығыс денсаулық гимнастикасының жүйесінің мазмұнымен және әдісімен таныстыру. Тақырып организмнің заманауи сауықтыру әдістерінен, оның принциптерінен және дене шынықтыру сабағының классикалық формасының айырмашылығынан; шынығудың әдістерінен, шығыстыс сауықтыру әдістерінен және аурудың алдын алу үшін кең қолданыстағы мүмкіншіліктерінен; сауықтыру әдістемесімен айналысатын тұлғаның дене қалпын бақылау әдістерінен тұрады.

Спорт теориясы мен әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дене шынықтырудың жалпы және арнайы функциялары туралы білімді қалыптастыру, дене шынықтыру және спорт бойынша оқу сабақтарын, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және өткізу құралдары мен әдістерін таңдауда инновациялық технологияларды қолдануда практикалық дағдыларды меңгеру; спорт теориясы мен әдістемесінің өзекті мәселелерін талдау, спорт теориясы мен әдістемесінің проблемалық мәселелерін талқылау және шешу қабілетін қалыптастыру

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген