Магистратура
Медицина (Дәрігер-зерттеуші)

Медицина (Дәрігер-зерттеуші)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - медицина ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы бағдарламаның соңында магистранттар:
1. Дисциплинааралық аспектіде ғылыми және тәжірибелік тапсырмаларды шешу үшін білім, дағды мен қабілеттерді біріктіру
2. Машина жасау саласында жаңа білімдерді түсіндіріп, қорытынды жасаңыз (оқытушымен сабақ беру, мұғалімнің қатысуымен оқыту, мұғалімсіз оқыту, күшейту арқылы оқыту) және нейрондық желілер.
3. Жүйелік медицина тұжырымдамасын полигендік ауруларды дамыту факторларын талдаудың кешенді және кешенді құралы ретінде жіктеу.
4. Жұмысқа қажетті қорытындыларды, есептерді және құжаттаманың басқа түрлерін жасау үшін сауатты көрсету;
5. Медициналық ақпаратты түсіндірудегі теориялық және әдіснамалық тәсілдердің технологияларын, әдістері мен әдістерін жіктеу;
6. Клиникалық тәжірибеде жекелендірілген медицинаны енгізу бойынша ғылыми және өндірістік процестерді бағалау.
7. Аурулар құрылымында әртүрлі факторлардың рөлін жан-жақты бағалау;
8. Дәрігер-зерттеуші мен тәжірибенің жеке қасиеттерінің зерттеу нәтижелеріне және кәсіптік қызметіне әсерін бағалау, көрсету және бақылау;
9. Медициналық және статистикалық деректерді барабар әдістермен және технологиямен ғылыми зерттеулерді, талдауды, сипаттауды, негіздеуді және ұсынуды жобалау және жасау, деректерді өңдеудегі статистикалық әдістерді қолдану;
10. Қазіргі заманғы құралдар мен әдістерді қолдану арқылы дербес жобаларды әзірлеу және енгізу.
11. Әріптестермен тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау;
12. Сыни тұрғыдан ойластырылған, шығармашылық және өздігінен ойланыңыз, аудиторияларға және қызмет көрсететін мақсаттарға қолайлы формалар мен стильдердегі кәсіптік ақпаратты анық және нақты сипаттаңыз;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Медицина (Дәрігер-зерттеуші)
Мамандық шифры
7M10104
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Қоршаған орта факторлары және олардың халық денсаулығына әсері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты -қоршаған орта факторлары және олардың денсаулыққа әсері бойынша теориялық және практикалық негіздер беру, Қабілеттерді қалыптастыру: қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері мәселелерін түсіну және шешу; халықтың денсаулығын қорғау жөніндегі зерттеулердің нәтижелерін талдау; сапалық құрам, зиянды заттардың шоғырлануы және халықтың денсаулығы арасындағы корреляциялық байланысты бағалауды жүргізу.

Медицинадағы "Омикстік" технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: медицинада "Омикс" технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру". Пән заманауи "омикс" технологияларын зерттейді; клиникалық диагностика контекстінде "Омикстерді" түсінуге, омикс технологиялары мен дербестендірілген медицина арасындағы байланысты табуға, моногендік және көп факторлы ауруларды зерттеуде омикс технологияларын қолдану бойынша білімді көрсетуге, дербестендірілген және трансляциялық медицина саласында пайдалануға мүмкіндік беру.

Медициналық технологияларды бағалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: медициналық көмектің сапасын арттыру үшін медициналық технологияларды бағалаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пән медициналық технологиялардың клиникалық және қаржылық тиімділігін бағалау жүйесінің, пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмекті ілгерілету әдістерінің негізгі түсініктерін береді, диагностика, емдеу, алдын алу және оңалту әдістерінің тиімділігі, қауіпсіздігі және экономикалық орындылығы (қолайлылығы) туралы ақпаратты жүйелеу дағдыларын қалыптастыру.

Сыни ойлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: медицинада сыни ойлауды қолданудың негіздерімен, тұжырымдамасымен және әдіснамасымен таныстыру және магистранттарда: оқиғаларды талдау үшін пайымдау жүйелерін талқылау; қорытындыларды тұжырымдау; нәтижелерді түсіндіру; жүйелі шолулар мен мета-талдауларды сыни бағалау әдістерін меңгеру; трансляциялық медицина саласындағы Ғылыми жарияланымдардан алынған нақты деректердің деңгейін бағалау қабілеттерін қалыптастыру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Эпидемиология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-медицинада эпидемиология әдістерін тиімді қолдану бойынша: аурудың дамуына ықтимал қауіп факторларының әсерін дұрыс бағалауға; эпидемиологиялық тексеру, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология, эпидемияға қарсы іс-әрекеттің мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері мәселелерінде құзыретті болуға; аурулардың себептерін, жай-күйін, тетіктерін зерттеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды қалыптастыру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Python 3.0 бағдарламалау тілі туралы базалық түсінік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: медициналық жүйенің жұмыс істеуін ұйымдастыру, сондай-ақ медициналық-биологиялық деректерді өңдеу үшін әртүрлі мәселелерді шешу үшін Python бағдарламалаудың негізгі негіздерін қалыптастыру. Пәнді оқу пациенттер үшін емдеу нәтижелерін дәлірек болжау үшін арнайы әзірленген модульдерді пайдалану мүмкіндігімен медициналық зерттеулердің (ультрадыбыстық, КТ, МРТ және т.б.) барлық түрлерін өңдеуге мүмкіндік береді.

R бағдарламалауға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: R бағдарламасын қолдана отырып, статистикалық талдау үшін деректерді визуализациялауды қолдану қабілетін қалыптастыру Тәртіп мүмкіндік береді R көмегімен медициналық деректерді бастапқы талдау үшін қажетті базалық дағдыларды меңгеру, аурулардың барысын болжауда және ауруларды басқару бағдарламаларын әзірлеуде ықтимал қолдану мақсатында деректердің базалық құрылымдарын зерттеу.

Биоқауіпсіздік пен биоқорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: медициналық персонал мен халықты жұқпалы қоздырғыштардан биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән магистранттардың бойында: медициналық ұйымдарда қолданылатын дезинфекция және Стерилизация принциптері мен тәсілдерін қолдану; биологиялық қауіпсіздікті талдау, "Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау" пәні туралы тұтас түсінік алу».

Биомедициналық зерттеулер жүргізудегі заңнамалар және құқықтық актілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: биомедициналық зерттеулерде отандық және халықаралық заңнамалар мен құқықтық актілерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән магистранттарда: биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптерін түсіну, зерттеулердегі құқықтық заңнамалық актілерді түсіндіру, адамның қатысуымен зерттеулер жүргізу тәртібін анықтау; пациенттердің құқықтарын қорғау жөніндегі құқықтық құралдарды пайдалану қабілеттерін қалыптастыру.

Биостатистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттелетін құбылыстардағы заңдылықтар мен тәуелділіктерді анықтау қабілетін қалыптастыру; статистикалық талдаудың әдістері мен құралдарын қолдану; өңдеу нәтижесінде алынған нәтижелер мен статистикалық деректерді, сондай-ақ кестелерді, суреттер мен графиктерді түсіндіру. Пән медициналық зерттеулердегі Деректерді талдаудың заманауи бағыттарын, кәсіби қызметте статистикалық талдау принциптерін қолдану дағдыларын қалыптастыруды зерттеу.

Биоэтика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қызметте биомедициналық Этика принциптерін қолдану және сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән медициналық ортадағы тиімді, кәсіби қарым-қатынас ережелерін, медициналық ақпаратты түсіндіру мен көрсетуді, негізгі ұлттық, халықаралық құжаттарды, соның ішінде медициналық қауымдастықтар мен одақтардың құжаттарын, сондай-ақ адам мен жануарларға биомедициналық зерттеулерді этикалық-құқықтық реттеуді зерттеу.

Дәлелді медицина
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: клиникалық тәжірибесі және науқастың күтуімен ең жақсы ғылыми дәлелдер тұрғысынан ғылыми ақпаратты жинауға, талдауға және түсіндіруге арналған жаңа технологияларға жүйелі көзқарас қалыптастыру. Пән дәлелді медицина қағидаттары, медициналық қызметте дәлелді медицина қағидаттарын қолдану дағдыларын қалыптастыру тұрғысынан медициналық ғылымның заманауи бағыттарын зерттеу.

Жүйелік медицина
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: молекулалық-биологиялық маркерлерді аурудың патофизиологиялық процесімен талдау және салыстыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу магистрантқа жүйелік медицинаны адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде ұсынуға мүмкіндік береді ауру мен денсаулықты бірыңғай қабылдау үшін жүйелік диагностика, диагностикалық технологиялар мен автоматтандырылған компьютерлік жүйелерді принциптерімен салыстыру.

Жүйелік медицина – болашақ медицинасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - диагностика мен емдеудің сапалы принциптерін түсіну, жүйелік медицинаны адам ауруларына интеграцияланған тәсіл ретінде ұсыну қабілеттерін қалыптастыру. Курста адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде жүйелік медицина енгізіледі, бұл генетикалық бейімділікті, өмір салтын, қоршаған орта факторларын және т.б. қоса аурудың көптеген факторларын ескеруге мүмкіндік береді.

Клиникалық диагноcтикадағы жасушалық технология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-билогиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру және қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Пәнді оқу магистрантқа клиникалық диагностика мен емдеу үшін молекулалық-биологиялық жасушалық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын меңгеруге, медицинада кейіннен қолдану үшін қазіргі заманғы жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіре білуге мүмкіндік беру.

Клиникалық және клиникаға дейінгі зерттеулерді ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулер жүргізу ережелерін, тәртібін, ұсынымын беру. Пәнді оқу клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулердің мақсатын, міндеттері мен жоспарларын тұжырымдау дағдыларын, нормативтік базаны білуді; GLP және GCP базалық негіздерін қолдануды қалыптастырады. .жануарларда және адамдарда дәрілік препаратты қолданудың төзімділігінің, тиімділігі мен қауіпсіздігінің бастапқы нәтижелерін алу.

Медицинадағы деректер туралы ғылым және жасанды интеллект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жасанды интеллект пен машиналық оқытуды қолдану қабілетін қалыптастыру үлкен медициналық мәліметтер мен электронды медициналық жазбаларды басқару. Пәнді оқу клиникалардың жұмысын оңтайландыру үшін математикалық модельдер мен алгоритмдерді құрудың, жеке емдеу жоспарын құрудың, дәрі-дәрмектердің мөлшерін дәл есептеудің, патологияны анықтау үшін алгоритмдер құрудың және т. б. негізгі дағдыларын беру.

Прецизионды және трансляционды медицина негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, диагностикалық тест мәліметтерін жеке тәсілге интерпретациялау, фундаментальды биомедициналық және басқа білімді медициналық тәжірибеге «аудару» кезеңдерін анықтау, дәл медицинаның негізгі білімдерін игеру, медициналық протеомиканы қолдану саласын оқып үйрену. , геномика, нақты «рак протеомасын» табу әдістерін бағалау.

Трансляционды медицинадағы жетілдірілген курс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - ауруларды диагностикалау және емдеуде дербес зерттеулер жүргізу үшін жаңа зерттеу технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру; - диагнозды және емдеуді дербестендіру принциптерін қолдануға арналған клиникалық мысалдарды бағалау - ауруларды диагностикалауда омикс технологиясын қолданудың маңыздылығын түсіну. - молекулалық биологиялық және жасушалық технологияларды клиникалық практикада қолдану контексінде практикалық дағдыларды игеру.

Трансляционды медицинадағы молекулалық биологиялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру мен қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста молекулалық биологиялық және жасушалық технологиялар, клиникалық диагностика және емдеуді қолдану аясында, жеке медицинада, протеомиканы зерттеу: пациенттердің клиникалық топтарға бөлінуін қамтамасыз ететін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» іздеу;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген