Магистратура
Медицина (Дәрігер-зерттеуші)

Медицина (Дәрігер-зерттеуші)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - медицина ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы бағдарламаның соңында магистранттар:
1. Дисциплинааралық аспектіде ғылыми және тәжірибелік тапсырмаларды шешу үшін білім, дағды мен қабілеттерді біріктіру
2. Машина жасау саласында жаңа білімдерді түсіндіріп, қорытынды жасаңыз (оқытушымен сабақ беру, мұғалімнің қатысуымен оқыту, мұғалімсіз оқыту, күшейту арқылы оқыту) және нейрондық желілер.
3. Жүйелік медицина тұжырымдамасын полигендік ауруларды дамыту факторларын талдаудың кешенді және кешенді құралы ретінде жіктеу.
4. Жұмысқа қажетті қорытындыларды, есептерді және құжаттаманың басқа түрлерін жасау үшін сауатты көрсету;
5. Медициналық ақпаратты түсіндірудегі теориялық және әдіснамалық тәсілдердің технологияларын, әдістері мен әдістерін жіктеу;
6. Клиникалық тәжірибеде жекелендірілген медицинаны енгізу бойынша ғылыми және өндірістік процестерді бағалау.
7. Аурулар құрылымында әртүрлі факторлардың рөлін жан-жақты бағалау;
8. Дәрігер-зерттеуші мен тәжірибенің жеке қасиеттерінің зерттеу нәтижелеріне және кәсіптік қызметіне әсерін бағалау, көрсету және бақылау;
9. Медициналық және статистикалық деректерді барабар әдістермен және технологиямен ғылыми зерттеулерді, талдауды, сипаттауды, негіздеуді және ұсынуды жобалау және жасау, деректерді өңдеудегі статистикалық әдістерді қолдану;
10. Қазіргі заманғы құралдар мен әдістерді қолдану арқылы дербес жобаларды әзірлеу және енгізу.
11. Әріптестермен тиімді кәсіби қарым-қатынас жасау;
12. Сыни тұрғыдан ойластырылған, шығармашылық және өздігінен ойланыңыз, аудиторияларға және қызмет көрсететін мақсаттарға қолайлы формалар мен стильдердегі кәсіптік ақпаратты анық және нақты сипаттаңыз;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Медицина (Дәрігер-зерттеуші)
Мамандық шифры
7M10104
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, ғылыми-зерттеу құзыреттілігін, сондай-ақ, ғылымды дамыту және Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін қалыптастыру;ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымы, ғылыми аппарат және зерттеулерді жоспарлау

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Қоршаған орта факторлары және олардың халық денсаулығына әсері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - қоршаған орта факторлары мен олардың денсаулыққа тигізетін әсері туралы теориялық және практикалық негіздер беру, қабілеттерін қалыптастыру; - қоршаған орта факторларының адам денсаулығына әсері мәселелерін түсіну және шешу; - денсаулық сақтауды зерттеу нәтижелеріне талдау жасау; - сапалық құрамы, зиянды заттардың концентрациясы мен халықтың денсаулығы арасындағы байланысты бағалау;

Медицинадағы "Омикстік" технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат - медицинада «Omix» технологиясын қолдану, «протеомиксті» сипаттау, - белоктарды анықтаңыз және ақуызды микрожарықтар туралы қорытынды жасаңыз және т.б. - омикс технологиясы мен жеке медицинаның байланысын анықтау; Омик технологиясын қолдану туралы білімдерін көрсету - моногенді және мультифакторлы аурулар тобын сипаттаңыз; - клиникалық диагностика контекстінде омикс технологияларының нәтижелерін түсіндіріңіз

Медициналық технологияларды бағалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты медициналық көмектің сапасын арттыру үшін медициналық технологияларды бағалаудың негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пән медициналық технологиялардың клиникалық және қаржылық тиімділігін бағалау жүйесінің негізгі түсініктерін, пациенттерге қауіпсіз және тиімді көмекті ілгерілету әдістерін береді, диагностика, емдеу, алдын алу және оңалту әдістерінің тиімділігі, қауіпсіздігі және экономикалық орындылығы (қолайлылығы) туралы ақпаратты жүйелеу дағдыларын қалыптастырады.

Сыни ойлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Медицинада сыни ойлауды қолданудың негіздерімен, тұжырымдамасымен және әдіснамасымен таныстыру және студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: - оқиғаларды талдауға арналған сот жүйелерін талқылау, - қорытынды тұжырымдау, нәтижелерін түсіндіру - жүйелі шолулар мен мета-талдауларға арналған сыни бағалау әдістерін меңгеру. - трансляциялық медицина саласындағы ғылыми жарияланымдардан алынған дәлелдер деңгейіне баға беру;

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Эпидемиология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: эпидемиология әдістерін медицинада тиімді қолдануға жоғары білікті мамандарды қалыптастыру: - аурудың дамуына ықтимал қауіп факторларының әсерін дұрыс бағалау; - эпидемиологиялық сараптама, эпидемиологиялық диагностика, экологиялық эпидемиология мәселелері бойынша құзыретті болуы. эпидемияға қарсы қызметтің мазмұны және оны ұйымдастырудың негіздері. - аурудың себептерін, жағдайын, механизмдерін зерттеу

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Python 3.0 бағдарламалау тілі туралы базалық түсінік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - медицина мен денсаулық сақтау саласындағы ақпараттық ағындарды басқаруға арналған ақпараттық жүйелердің жұмысын түсіну, мәліметтерді өңдеудің есептеу әдістерін қолдану, биомедициналық ақпараттар ағындарын шарлау, - пациенттердің қозғалысын тиімдірек ету үшін деректерді басқару: қабылдау - диагностика - емдеу - оңалту - бақылау. - ауруды басқару бағдарламасын жасау үшін бағдарламалаудағы құрылымдық мәліметтер

R бағдарламалауға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты R бағдарламалау тілін медицинада қолдану, графикамен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын игеру, бағдарламалау тілдерін жіктеу және анықтау, машинаны өңдеу нәтижелерін талдау, R бағдарламалаудың функцияларын аурудың ағымын болжауда қолдану үшін түсіну, Курс статистикалық мәліметтерді өңдеуге және графикаға арналған бағдарламалау тілін енгізуге бағытталған.

Биоқауіпсіздік пен биоқорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: медициналық персонал мен халықты жұқпалы қоздырғыштардан биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттардың бойында: - медициналық ұйымдарда қолданылатын дезинфекция және Стерилизация принциптері мен тәсілдерін қолдану; - биологиялық қауіпсіздікті талдау, "Биологиялық қауіпсіздік және биологиялық қорғау" пәні туралы тұтас түсінік алу»

Биомедициналық зерттеулер жүргізудегі заңнамалар және құқықтық актілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: биомедициналық зерттеулерде отандық және халықаралық заңнама мен нормативтік-құқықтық актілерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс магистранттардың: - биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық қағидаларын түсіну, - зерттеудегі құқықтық актілерді түсіндіру, - адамның қатысуымен зерттеу тәртібін анықтау. - пациенттердің құқықтарын қорғау үшін құқықтық құралдарды пайдалану.

Биостатистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: зерттелетін құбылыстардағы заңдылықтар мен тәуелділіктерді анықтау қабілетін қалыптастыру; статистикалық талдаудың әдістері мен құралдарын пайдалану; өңдеу нәтижесінде алынған нәтижелер мен статистикалық деректерді, сондай-ақ кестелерді, суреттер мен графиктерді түсіндіру. Курс медициналық зерттеулердегі Деректерді талдаудың заманауи бағыттарын, кәсіби қызметте статистикалық талдау принциптерін қолдану дағдыларын қалыптастыруды зерттейді.

Биоэтика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: - кәсіби қызмет барысында биомедициналық этика қағидаларын қолдана алатын және білетін жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста биомедициналық этика негіздері оқытылады; медициналық ортадағы қарым-қатынас ережелері. Пациенттің құқықтары; Медициналық генетиканың моральдық мәселелері; Психиатрия мен психотерапиядағы, СПИД-пен этика, адамдар мен жануарлардағы биомедициналық зерттеулерді этикалық және құқықтық реттеу.

Дәлелді медицина
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: клиникалық тәжірибесі және науқастың күтуімен ең жақсы ғылыми дәлелдер тұрғысынан ғылыми ақпаратты жинауға, талдауға және түсіндіруге арналған жаңа технологияларға жүйелі көзқарас қалыптастыру. Курс дәлелді медицина қағидаттары, медициналық қызметте дәлелді медицина қағидаттарын қолдану дағдыларын қалыптастыру тұрғысынан медициналық ғылымның заманауи бағыттарын зерттейді.

Жүйелік медицина
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - диагностика мен емдеудің сапалы принциптері жүйесін талдау және түсіну қабілетін қалыптастыру. Курстың соңында магистранттар қабілетті болады: жүйелік медицинаны адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде ұсыну, қолдану жүйелік диагностика принциптері, диагностикалық технологияларды, аспаптарды және автоматтандырылған компьютерлік жүйелерді тиімді диагностиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін таңдау үшін салыстыру

Жүйелік медицина – болашақ медицинасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - диагностика мен емдеудің сапалы принциптерін түсіну, жүйелік медицинаны адам ауруларына интеграцияланған тәсіл ретінде ұсыну қабілеттерін қалыптастыру. Курста адам ауруларына интегралды тәсіл ретінде жүйелік медицина енгізіледі, бұл генетикалық бейімділікті, өмір салтын, қоршаған орта факторларын және т.б. қоса аурудың көптеген факторларын ескеруге мүмкіндік береді.

Клиникалық диагноcтикадағы жасушалық технология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру, қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Курс молекулалық биологиялық технологиялар саласындағы теориялық білімге және практикалық дағдыларға бағытталған, медициналық протеомика саласын дамыту: емделуге жеке көзқарас үшін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» табу әдістерін бағалау.

Клиникалық және клиникаға дейінгі зерттеулерді ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Зерттеу бағдарламасының жалпы жоспарында студенттерге клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулердің орны туралы түсінік беру. Жобалық басқару әдістерін меңгеруге, клиникаға дейінгі және клиникалық зерттеулердің мақсаттарын, міндеттері мен жоспарларын, қолдану салаларын тұжырымдауға, нормативтік база мен құжаттаманы, клиникалық зерттеулердің түрлерін білуге қабілетті болады.

Медицинадағы деректер туралы ғылым және жасанды интеллект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жасанды интеллект және үлкен деректерді талдау бағдарламалары арқылы медициналық электроника және биомедициналық диагностика саласындағы физикалық және техникалық мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыру. Әр түрлі жағдайларды болжау, деректерді талдау және жасырын заңдылықтарды іздеу, ақпаратты бағалау және қорытынды бағалауды тұжырымдау, GPT чаттарын дұрыс қолдана білу және т. б.

Прецизионды және трансляционды медицина негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру, диагностикалық тест мәліметтерін жеке тәсілге интерпретациялау, фундаментальды биомедициналық және басқа білімді медициналық тәжірибеге «аудару» кезеңдерін анықтау, дәл медицинаның негізгі білімдерін игеру, медициналық протеомиканы қолдану саласын оқып үйрену. , геномика, нақты «рак протеомасын» табу әдістерін бағалаңыз.

Трансляционды медицинадағы жетілдірілген курс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - ауруларды диагностикалау және емдеуде дербес зерттеулер жүргізу үшін жаңа зерттеу технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру; - диагнозды және емдеуді дербестендіру принциптерін қолдануға арналған клиникалық мысалдарды бағалау - ауруларды диагностикалауда омикс технологиясын қолданудың маңыздылығын түсіну. - молекулалық биологиялық және жасушалық технологияларды клиникалық практикада қолдану контексінде практикалық дағдыларды игеру.

Трансляционды медицинадағы молекулалық биологиялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - тиімді клиникалық практика үшін жасушалық және молекулалық-биологиялық технологиялардың нәтижелерін түсіндіру мен қолдану бойынша жоғары білікті мамандарды даярлау. Курста молекулалық биологиялық және жасушалық технологиялар, клиникалық диагностика және емдеуді қолдану аясында, жеке медицинада, протеомиканы зерттеу: пациенттердің клиникалық топтарға бөлінуін қамтамасыз ететін протеомикалық профильдерді іздеу, нақты «қатерлі ісік протеомасын» іздеу;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген