Магистратура
География

География

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Қазіргі географияның өзекті мәселелері мен жетістіктерін, географтың табиғатты пайдалану экономикасының негізгі заңдылықтары және табиғатты пайдалануды басқару тетіктерін, сондай-ақ қазақстандық экономиканың инновациялық даму механизмдерінің кәсіби қызметін бағалау;
ON2. Аумақтық табиғи кешендер мен экономикалық-географиялық жүйелерді зерттеу мен аудандастыруда географиялық әдістерді біріктіру;
ON3. Ағымдағы географиялық процестер мен құбылыстарды талдау, бағалау, бақылау үшін ГАЖ және геоақпараттық технологияларды қолдану.
ON4. Елдердің және олардың аймақтарының геосаяси және геоэкономикалық жағдайын сыни тұрғыдан бағалау және оларды шешу бойынша ұсыныстар әзірлеу;
ON5. ТЭЖ (табиғи және экономикалық жүйелер) жағдайын бағалау және ТАК (табиғи-аумақтық кешендер) мен ӘЭАЖ (әлеуметтік-экономикалық аумақтық жүйелер) дамуын болжау
ON6. Эксперименттік зерттеулер негізінде жаңа және ғылыми негізделген нәтижелер алу және есептер мен міндеттерді тұжырымдау, қысқаша баяндамалар мен әлемдік ғылымдағы авторлық жұмыстарды құрастыру;
ON7. ГАЖ технологияларын қолдана отырып географиялық зерттеулерге негізделген практикалық нәтижелер мен қолданбалы ұсыныстар алу және халықаралық ғылыми жобалар жүргізу.
ON8. Жоғары және орта кәсіптік білім беру құрылымдарының оқу орындарында және ғылыми ұйымдарда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқу-әдістемелік және педагогикалық іс-шаралар жүргізу

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
География
Мамандық шифры
7M05203
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Антропогендік ландшафттар: трансформация және тұрақтылық
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс адам қызметінің ландшафттарға әсерін және оларды тұрақты пайдалану әдістерін зерттейді. Магистранттар Ландшафттардың өзгеру жағдайларын және оларды қалпына келтіру стратегияларын талдайды.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Географиялық зерттеудің теориясы мен әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән географиядағы іргелі теориялар мен әдіснамалық тәсілдерді зерттеуді қамтиды. Курс ғылыми талдау және географиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттерді оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – дербес ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Бұл курсты оқу барысында ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми жарияланымдар жүйесіндегі авторлық құқықтар; ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері; журналға арналған түпнұсқа мақаланың мәтінін ұйымдастыру; ғылымның даму заңдылықтары; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері; рецензиялау рәсімі; ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру және оны құқықтық сүйемелдеу; ғылыми зерттеулерді енгізу және олардың тиімділігін үйренеді.

Диссертациялық жұмысты жоспарлау және өткізу
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттарды ғылыми білімдердің әдістемелік негіздерін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің құрылымын және негізгі кезеңдерін зерттеу. Пән теориялық зерттеулер мен модельдеу әдістерін ғылыми зерттеулерде қарастырады. Курсты оқыған кезде магистранттар ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, сондай-ақ эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін жасау, өңдеу және жобалау туралы білуі керек.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қазақстан Республикасының халықтар географиясы және еңбек ресурстары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.

Қазақстанның жасыл экономикасын дамытудың мәселелері мен келешегі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстан экономикасына «жасыл» принциптерді енгізудің өзектілігін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән жаңартылатын энергия көздерін, жасыл құрылысты, экологиялық таза көлікті, қалдықтарды басқаруды, су ресурстарын ұтымды пайдалану, тұрақты және тиімді органикалық ауыл шаруашылығын дамыту идеяларын зерттеуге бағытталған.

Табиғи ресурстар мен экожүйелерді тұрақты басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс табиғи ресурстарды тұрақты басқарудың принциптері мен әдістерін қамтиды. Биоәртүрлілікті сақтау стратегиялары, ресурстарды ұтымды пайдалану және экожүйелерді бағалау әдістері қарастырылады.

Табиғи-шаруашылық жүйенің жағдайын болжау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – өсімдіктер мен қоршаған ортаның экологиялық байланысын, топологиялық деңгейде табиғи кешендердің қызмет ету құрылымын, табиғи кешеннің құрамдас бөліктерінің өзара әрекеттесуін және қоғамның табиғи құрамдас бөлігіне әсерін зерттеу. материя мен энергияның тепе-теңдігін талдау арқылы пейзаждар. Пән бакалавриаттың табиғи және антропогендік түрлендірілген ландшафттарды қалпына келтірудің экологиялық бағдарланған әдістері мен құралдарын пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған; ландшафттарды сақтау көрсеткіштерін талдау негізінде қоршаған орта факторларының әсерінен ландшафттардың жағдайын болжау.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам капиталын кеңістіктік талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - адами капиталды қалыптастыру, дамытудың теориялық негіздерін, бағалаудың геоақпараттық әдістерін, адами капиталды талдау. Пән адами капиталдын, қалыптастыру факторларын анықтау, кеңістіктік талдау, бағалау, жүйелеу, ГАЖ және әртүрлі мәліметтер базасында дамыту дағдыларын қалыптастырады. Пән кеңістіктік мәліметтер негізінде адам капиталын дамыту процестерін болжау, жоспарлау дағдыларын қалыптастырады.

Адами капитал және ұлттық қауіпсіздік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс адами капиталдың даму деңгейі мен ұлттық қауіпсіздік арасындағы байланысты талдайды. Ұлттық қауіпсіздікті нығайту контекстінде білім беруді, денсаулық сақтауды және әлеуметтік саланың басқа аспектілерін дамыту стратегиялары қарастырылады.

Әлеуметтік-демографиялық саясат және жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс әлеуметтік-демографиялық мәселелерді шешуге бағытталған саясатты әзірлеу мен іске асыруды қарастырады. Оқыту халықты жоспарлауды, әлеуметтік инновацияларды және демографиялық өзгерістерді басқаруды қамтиды.

Геодеректерді статистикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты географиялық зерттеудің статистикалық әдістерін қолданудың теориясы мен тәжірибесін, географиялық мәліметтерді статистикалық өңдеу нәтижелерін түсіндіру жолдарын оқып үйрену. Пән магистранттардың деректерді талдау үшін сәйкес статистикалық әдісті таңдау, деректерді зерттеу алгоритмін құру және статистикалық талдау нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Геосаясат және жаһандық қауіпсіздік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әлемнің геосаяси жағдайын, оның даму заңдылықтары мен тенденцияларын, жаһандану процесінің мазмұнын және оның халықаралық және ұлттық қауіпсіздік жағдайына әсер етуінің саяси салдарын бағалау. Пән әлемдік жаһандық дамудың негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын зерттеуге, қауіптер мен сын-қатерлерге мониторинг жүргізуге, сенімді қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша саяси институттар үшін ұсыныстар әзірлеуге бағытталған.

Глобалдық миграциялық мәселелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән жаһандық көші-қон ағындарына, олардың себептері мен шығу және қабылдау елдері үшін салдарына бағытталған. Көші-қон саясаты, мигранттардың құқықтары және интеграция мәселелері талқыланады.

Ғаламдық логистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты магистранттарды төмендегі ұғымдармен таныстыру - логистикаға кіріспе, логистиканың ғылыми негіздері, логистика концепциясы, сатып алу логистикасы, өндірістік логистика, тарату логистикасы, қойма логистикасы, көлік логистикасы, ақпараттық логистика. Логистика қызметі, ғаламдық логистика, қойманы басқару. Шығындарды анықтау және оңтайландыру. Логистикалық менеджментін ұйымдастыру. Материалдық ағынның оңтайландыру әдістері. Логистикада болжау әдістерін қолдану. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - жабдықтау, жинау, өндіру, тасымалдау және өткізу негіздерін біледі және осы процестер арасындағы байланыстарды көруді; - логистикалық әкімшілендіруді жүзеге асыра алады, жабдықтау мен тасымалдауды, жүк өңдеу мен қоймалауды басқаруды; - қорларды басқаруды. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Әлемдегі қазіргі заманғы университеттік және мектеп географиясының дамуының заңдылықтары мен негізгі үрдістері, Қазақстанда және әлем елдеріндегі географияның және экономиканың даму ерекшелігіне талдау жасап, экономикалық-әлеуметтік географияны оқытуда пайдаланатын жаңа технологияларды қарастырады.

Девиантты әлеуметтік-экономикалық қатынастар географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі қоғамдағы девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың негізгі түрлерінің кешенін қарастыру болып табылады. - осы аналитикалық құралдардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау және оларды әлеуметтік мәселе ретінде девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың феноменін түсіндіруде қолдану мүмкіндігін бағалау мақсатында шетелдік және отандық әлеуметтанулық ғылымдағы девиантты әлеуметтік- экономикалық проблемаларды зерделеудің негізгі әдіснамалық және теориялық тәсілдерін анықтау және қарастыру; - девиантты девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың аса маңызды санаттарының мазмұнын қарастыру және нақтылау; - әлеуметтік мәселе ретінде девиантты әлеуметтік- экономикалық қатынастардың мәнін зерттеу және осының негізінде соңғысының пайда болу және даму механизмін ашу; Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Аумақтық әлеуметтік жүйелердің даму ерекшеліктерін және халық шаруашылығы салалары туралы мәліметтерді теориялық негіздеуді біледі және табиғат туралы жалпыланған деректер негізінде экономикалық-географиялық жағдайды талдай біледі; - Географиялық шындықтың әр түрлі жақтарын зерттеуде бар халықаралық тәжірибені талдай білу және мәліметтерді рефераттау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Бұл пән отандық әлеуметтік-экономикалық географияда бірінші рет маңызды проблемалық-елтанушылық сипаттамалар ретінде әлеуметтік девиацияларға көзқарас берілген пәндердің бірі. Қоғамдық девиациялардың анықтамасы беріледі, теріс және позитивті девиантты әлеуметтік маңызды құбылыстардың негізгі түрлері көрсетіледі. Ең аз латенттілігі бар қоғамдық девиациялардың таралуына - кісі өлтіру мен өзіне-өзі қол жұмсаудың аймақтық талдауға ерекше назар аударылады.

Демографияға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс демография туралы негізгі білімді, соның ішінде демографиялық деректерді жинау және талдау әдістерін ұсынады. Магистранттар популяция теорияларын, көші-қонды, туу мен өлімді және олардың қоғамға әсерін зерттейді.

Демографиядағы ГИС технологиялары және статистикалық деректерді талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс демографиялық процестерді зерттеу үшін ГАЖ мен статистикалық талдауды біріктіреді. Магистранттар демографиялық деректерді визуализациялау және талдау, халықты модельдеу және әлеуметтік қызметтерді жоспарлау үшін ГАЖ қолдануды үйренеді.

Демографиялық модельдеу және болжау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән демографиялық өзгерістерді модельдеу және болжау әдістерімен айналысады. Магистранттар тууды, өлімді, көші-қонды және халық құрылымындағы өзгерістерді болжау үшін сандық талдау әдістерін меңгереді.

Жер ресурстарын басқарудағы цифрландыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - "Жер ресурстарын басқарудағы цифрландыру" пәні жер ресурстарын тиімді басқару үшін ақпараттық технологиялар мен цифрлық құралдарды қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер цифрлық картография, жер учаскелерінің деректер базаларын құру және басқару, сондай-ақ геоақпараттық жүйелерді пайдалануды үйренеді.

Қазақстандағы табиғи апаттардың аймақтық мониторингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс Қазақстандағы табиғи апаттарға мониторинг жүргізу және ден қою үшін ГАЖ және Жерді қашықтықтан зондтау әдістеріне арналған. Оқыту салдарын азайту шараларын оңтайландыру үшін жер сілкінісі, су тасқыны және басқа да табиғи құбылыстар туралы деректерді талдауды қамтиды.

Қоршаған ортаға әсерді бағалау және экологиялық тәукелдерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экологиялық қауіп мәселелерін шешудің заманауи тенденциялары және оны анықтау мен талдау тәсілдері туралы ғылыми білімдер кешенін зерттеу. Пән магистранттардың экологиялық тәуекелдерді бағалау және басқарудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған.

Қоршаған ортаны геокеңістіктік басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғат пен қоғамның дамуының негізгі заңдылықтары, адам қызметінің қоршаған ортаға әсері, геокеңістіктік басқару негізінде табиғатты тиімді пайдалану принциптері саласында білімді қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: -табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқарудың ғылыми-әдістемелік және заңнамалық негіздерін әртүрлі деңгейде сипаттау. - табиғатты пайдалануды басқарудың мемлекеттік жүйесін жаңғырту перспективаларын бағалау; - шаруашылық және өзге де экономикалық қызметті экологияландыру бағыттарын жіктеу; - өнеркәсіптік кәсіпорында табиғатты қорғау қызметін басқаруды ұйымдастыру; - әлеуметтік-экономикалық міндеттерді шешуге экологиялық-экономикалық көзқарасты қолдану; - өнеркәсіптік кәсіпорында экологиялық-экономикалық табиғатты қорғау қызметін қамтамасыз ету бойынша нормативтік-техникалық құжаттарды пайдалану. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: қазіргі заманның жаһандық экологиялық мәселелері, Қазақстан Республикасының Ұлттық экологиялық мәселелері, табиғатты пайдалану және тұрақты даму, геокеңістіктік және географиядағы геожүйе: ондағы ұғымдар мен қасиеттер, адамның табиғи жүйелерге әсері, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдары, табиғатты пайдалануды басқарудың экономикалық және құқықтық механизмдері, гео-және экожүйелер мен олардың компоненттерінің экологиялық жағдайын бағалау, қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ету бойынша Мемлекеттік басқару, экологиялық мониторинг және экологиялық бақылау: оның аспектілері, ерекшеліктері, өзара байланысы, экологиялық сараптама және лицензиялау, экологиялық аудит, экологиялық заңнаманы бұзғаны үшін заңды жауапкершілік.

Ландшафттану және ландшафттық экологиясының теориясы мен әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты тақырыптық картографиялық туындылар түрінде табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың экологиялық жағдайының тәсілдерін көрсете білу, жер ресурстарын агроэколгиялық бағалауда геоақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін білу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Экологиялық проблемалардың пайда болу себептерін біледі және қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты экологиялық үдерістерге талдау жүргізуді; - тірі организмдер мен тіршілік ортасының өзара әрекеттесуінің жалпы заңдылықтарын білуді; - қарама-қайшы идеяларды сыни қабылдауды, экология саласындағы мәселелерді өз бетінше және тиімді шешуді. Магистрант ғылыми дәрежесі иелерінің қоршаған ортаға сараптама жасау сапасының дағдыларын зерттейді. Осы саладағы ғылыми-қолданбалы білімнің даму тенденциясы мен қазіргі жағдайын елестету, түлектерді ҚОЫБ мен экологиялық сараптама жұмыстарына белсенді қатысуға дайындауды көздейді.

Ландшафттық-экологиялық жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - аумақтың маңыздылығы мен сезімталдығының параметрлерін бағалау тұрғысынан картографиялық және әдеби материалдарды өңдеу; - әртүрлі орындардағы геожүйелер генезисінің заңдылықтары туралы жүйелі түсінікке ие болу; - картографиялық материалдарды интерпретациялау, топографиялық және ландшафтық карталар негізінде геожүйелердің маңызы мен сезімталдығының картасын, аумақты дамытудың салалық және интегралдық мақсаттарының картасын, іс-шаралар картасын және жанжалдарды шешудің баламаларын жасау; - табиғи немесе ішінара антропогендік өзгерген аумақтағы жағдайды дамытудың әртүрлі сценарийлерін модельдеу, олардың оң және теріс әсерін бағалау және өтемақылық іс-шаралардың үлгі тізбесін құру дағдыларын меңгеру. Магистрант ғылыми дәрежесі иелерінің қоршаған ортаға сараптама жасау сапасының дағдыларын зерттейді. Осы саладағы ғылыми-қолданбалы білімнің даму тенденциясы мен қазіргі жағдайын елестету, түлектерді ҚОЫБ мен экологиялық сараптама жұмыстарына белсенді қатысуға дайындауды көздейді.

Ландшафттық-экологиялық жобалау және шаруашылық қызметті оңтайландыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру табиғи немесе ішінара антропогендік түрлендірілген аумақтағы жағдайды дамытудың әртүрлі сценарийлерін модельдеу, олардың оң және теріс әсерін бағалау және өтемақы шараларының шамамен тізбесін құрастыру. Пән осы саладағы ғылыми және қолданбалы білімдерді дамытудың жай-күйі мен тенденцияларын зерттеуге, студенттерді ҚОӘБ процедураларына саналы және тиімді қатысуға және экологиялық сараптамаға кәсіби дайындауға бағытталған.

Табиғатты пайдалану экономикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғатты пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. - Табиғи ресурстарды экономикалық бағалаудың теориялық негіздері. - Экономиканың әртүрлі салаларының табиғи ортасына әсер ету сипаты. - Табиғатты пайдалануды басқару әдістері, басқару механизміндегі экономикалық құралдардың орны. - Минералды, су, орман, жер ресурстарын дөңгелектенген экономикалық бағалауды анықтау. - Табиғи ресурстарды пайдаланғаны үшін төлемдер мен қоршаған табиғи ортаны ластағаны үшін төлемдер мөлшерін есептеу. - Табиғатты пайдалануда экономикалық тиімділікті анықтау. Курс табиғат ресурстарын экономикалық бағалау, табиғат пайдалану саласындағы төлем және салық салу жүйесін белгілеу мәселелерін шешуде түсінудің негізін қалыптастырады. Пән ресурстарды бағалауда және табиғатты пайдалануды жоспарлауда теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

Табиғатты пайдалану экономикасының аймақтық аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғатты пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, төлемдерді белгілеу және табиғатты пайдалану саласындағы салық салу жүйесін шешуде түсінудің негізін құрайды. Оқу барысында студенттер аймақтық экономиканың тұрақтылығы мен дамуына әсер ететін экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторларды талдайды. Олар халықтың табиғи ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, экологиялық тиімділікті бағалау, аймақтық ресурстарды жоспарлау және басқару әдістерін зерттейді.

Табиғи апаттар мен зілзалаларды бақылау және басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – табиғи апаттар мен апаттарды бақылау және басқару туралы жалпы түсінікті қалыптастыру. Пән адамға немесе белгілі бір аумаққа қауіп төндіретін, қауіпті табиғи құбылыстың, апаттың салдарынан қалыптасқан Жердің жергілікті, аймақтық немесе континенттік деңгейлеріндегі жағдайларды зерттеуге бағытталған.

Физика-географиялық зерттеулердегі ГАЖ
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән студенттерді табиғи ландшафттар мен процестерді талдау үшін физикалық географияда ГАЖ қолдану арқылы таныстырады. Курс картаға түсіру, геоморфологияны талдау және экологиялық мониторинг бойынша практикалық тапсырмаларды қамтиды.

Физикалық географиядағы ғылыми зерттеулер үшін геоақпараттық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - кәсіби міндеттерді шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдысын пайдалану, - географиялық міндеттерді шешуде ГАЖ тиімділігін, сондай-ақ олардың мүмкіндіктерінің шегін бағалау; -ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу; - компьютерлік желілерде жұмыс істеу және бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын меңгеру. ГАЖ-дың базалық мәліметтерінің теориясы мен әдістерін, карта құрастыру, сандық карталарды тәжірибеде қолдану және басқа да сандық кеңістіктік-уақыттық картографиялық модельдерді қарастырады. Сандық картографиялау сандық карта құрастыру үрдісінде, атластар, жер бетінің сандық үлгісі мен жергілікті жердің сандық үлгісін жасауда әдістер мен технологиялардың кешені болып табылады.

Экожүйелік қызметтер үшін төлемдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пәннің мақсаты – биосфераны және оның экожүйелік қызметтерін зерттеу, олардың экономикалық бағасына сүйене отырып, экожүйе қызметтеріне ақы төлеу жүйесін енгізу. Пән елдер мен аймақтар жағдайында табиғатты пайдалану саласында тұтас дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған. Табиғи капиталды экономикалық бағалаудың теориялық және практикалық мәселелерін түсіну, экожүйе қызметтері үшін төлем жүйесін құру.

Экономикалық және әлеуметтік географиядағы ГАЖ
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі заманғы Open Source, ArcGIS 9.3-9.4, Post GIS ГАЖ технологиялармен жұмыс істеу; ГАЖ бағдарламаларындағы талдау және жобалау әдістерін білу. Қазіргі заманғы географиялық зерттеулердің өзекті мәселелерін шешуге қабілетті болу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Геоинформатика және ғарыштық зондтау деректері арқылы географиялық шындық туралы ақпаратты алудың жаңа тәсілдерін білуді; - Экономикалық процесстерді игеруде ГАЖды оңтайлы пайдалануды; - Ақпараттық жүйелерді басқару жұмысына байланысты шешімдер қабылдау дағдыларын. ГАЖ ақпараттық және бағдарламалық құралдарымен қамтамасыз ету, деректер базасын, сандық карталарды, қосымшаларды әзірлеу, статистикалық есептеулерді шешу жолдар, электрондық карта деректерін пайдалана отырып, қабаттасу операцияларды жүзеге асыру, векторы, растрлық немесе матрица ретінде ұсынылған электрондық карталар, сондай-ақ ArcCatalog және ArcMap бағдарламаларын қолдануды қарастырады.

Экономикалық-географиялық зерттеулер мен талдаудағы ГАЖ
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау және модельдеу үшін экономикалық географияда ГАЖ технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Магистранттар ГАЖ-ны нарықтарды, көлік желілерін талдау және аумақтарды дамытуды жоспарлау үшін пайдалануды үйренеді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген