Магистратура
Метеорология

Метеорология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. Қазақстан аумағында климаттың қазіргі таңдағы өзгерістерін түсіндіру;
ON2. климатология, ауа-райын талдау және болжау және басқа метеорологиялық бағыттар міндеттерін шешу мақсатында ақпараттық технологияларды қолдану;
ON3. климаттың жаһандық және өңірлік модельдері негізінде ұзақ мерзімді болжамдар әдістерін әзірлеу, жетілдіру және жедел практикаға енгізу;
ON4. ауа райының қауіпті құбылыстарының тәуекелін, қолайсыз метеорологиялық жағдайларды, климаттық өзгерістер әсерінің экологиялық және әлеуметтік-экономикалық салдарларын бағалауды жүргізу;
ON5. өңірлік, ұлттық және жергілікті экологиялық мониторингтің негіздерін және табиғи ортаның мониторингі мен бақылау жүйелерін іске асыру тәсілдерін қалыптастыру;
ON6. гидрометеорологиялық мониторинг жүргізу бойынша басшылық, нормативтік және әдістемелік құжаттарды әзірлеу;
ON7. атмосфераның жалпы айналымының аймақтық ерекшеліктерін болжау және Қазақстан мен Орта Азияны үстіндегі процестер түрлерінің сипаттамасы;
ON8. гидрометеорология саласындағы республикалық бағдарламалар бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын және халықаралық жобаларды орындау; педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Метеорология
Мамандық шифры
7M05207
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Атмосфераның жаһандық мониторингісі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты атмосфераның жаһандық мониторингінің теориялық негіздерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфера сапасының жаһандық мониторингінің мақсаттары мен міндеттерін; жаһандық және мемлекеттік экологиялық мониторинг жүйесіндегі атмосфералық ауа мониторингінің орны мен рөлін; түрлі деңгейлерде атмосфералық ауа сапасын басқарудың күрделі жүйелерін құруды; мемлекеттік экологиялық мониторингті ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - магистранттардың құзыреттілігін тиімді тәуелсіз зерттеу жұмысы, оны ұйымдастыру және жоспарлау. Пән қазіргі заманғы әлемдегі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыруға, пән бойынша өз бетінше зерттеу жүргізуге, ғылыми мақалаларды, ғылыми мақалаларды жазуды, зерттеу нәтижелерін патенттеу дағдыларын меңгеруге қабілетті магистрлердің білімін қалыптастыруға бағытталған.

Жаһандық климат және оның өзгеруі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі кезеңдегі климаттың өзгеруін негіздейтін жағдайларды сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: аймақтардағы климаттың жаһандық өзгеруінің көріністерін және оның ықтимал салдарларын; климаттың өзгеруінің климаттық жүйеге табиғи және антропогендік әсермен байланысын; болашақтағы бағалауларға сәйкес климаттың болашақ өзгеруін зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Табиғи апаттарды болжау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты табиғаттың қауіпті құбылыстарын сипаттау және олардың пайда болу ықтималдығын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: табиғи апаттардың классификациялық белгілерін; дүлей құбылыстардың кеңістіктік-уақыттық масштабтарының көрсеткіштерін; табиғаттың қауіпті құбылыстарының қирату күшінің көрсеткіштерін; адамдардың тіршілік ету қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғаттың қауіпті құбылыстарын болжау әдістерін; халықтың табиғи құбылыстардан осалдығын бағалауды зерттеуге бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Атмосфера мен климаттың жалпы айналымы теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты атмосфера мен климаттың жалпы айналымының құрылымы мен қалыптасуының маңызды физикалық заңдылықтарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосферадағы толқынды және құйынды қозғалыстарды, жер климаты мен АЖЦ қалыптасу теориясының қазіргі жағдайын; атмосфера мен мұхиттың ғаламдық өзара әрекеттесуін; климаттың жылу баланстағы модельдерін, АЖЦ мен климаттың сандық модельдерін зерделеуге бағытталған.

Атмосфераның жалпы циркуляциясының ерекшеліктері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты атмосфераның жалпы айналымының заңдылықтарын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: атмосфераның жалпы айналымының заңдылықтарын; ғарыштық, геофизикалық факторларды және АЖЦ талдау кезінде төселме беттің жағдайы туралы деректерді пайдалануды; АЖЦ сипаттамаларын ауа-райы болжамдарының және климаттың ауытқуының заманауи схемаларында пайдалану.

Атмосфераның жоғарғы қабатының физикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты атмосфераның жоғарғы қабаттарында өтетін физикалық процестерді сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: стратосфералық ағындардың табиғатын; стратосферадағы айналымның көктемгі қайта құрылуын және тропосфераның динамикалық үрдістерінің қайта құру мерзіміне әсерін; құрлықтағы ауа райының қалыптасуындағы кенеттен стратосфералық ағындардың рөлін зерттеуге бағытталған.

Климаттық инновациялар және тұрақты даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-тұрақты даму жағдайында климаттық инновацияларды енгізу арқылы климаттық дағдарыстың салдарын азайту үшін шешім табу қабілетін қалыптастыру. Пән: бір мезгілде іскерлік және экономикалық құндылықты құру кезінде климаттың өзгеру проблемаларын шешудегі инновациялардың рөлін; төмен көміртекті даму стратегиясын; климат саласында бизнес-модельдерді әзірлеу үшін идеялар құру процесін зерттеуге бағытталған.

Метеорологиядағы геоақпараттық жүйелерді модельдеудің теориялық және қолданбалы аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ГАЖ технологияларды қолдана отырып Метеорологиядағы модельдеудің теориялық және қолданбалы есептері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және модельдеудің практикалық дағдылары. Пән: оқытылған алгоритмдердің барлық түрлерін іске асыруға, ретке келтіруге және іске қосуға мүмкіндік беретін ArcGIS және MapInfo бағдарламалық өнімдерін; қауіпті метеорологиялық құбылыстардың дамуына әкелетін әртүрлі синоптикалық жағдайларды модельдеу.

Метеорологияның жаһандық және аймақтық мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Солтүстік жарты шарда өтетін үрдістердің әсері мен жауабы ретінде Қазақстанмен метеорологиялық процестердің өту ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән: Қазақстанның, батыс және ТМД алдыңғы қатарлы елдерінің метеорологиялық ғылымының қазіргі жағдайын бағалау; синоптикалық масштабтағы метеорологиялық үрдістер; атмосфераға және климатқа, гидрофераға және су ресурстарына антропогендік әсер етін бағалау.

Метерологиядағы заманауи статистикалық әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты бақылау нәтижелерін заманауи өңдеу әдістері мен тәсілдерін түсіну және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: кездейсоқ шамалардың таралуының негізгі заңдылықтарын; метеорологиялық ақпаратты статистикалық өңдеудің теориясы мен методологиясын және оны қазіргі заманғы ұсынуды; ауа райы сипаттамаларын болжау үшін қолда бар статистикалық модельдерді зерделеуге бағытталған.

Солтүстік жарты шардағы цикло- және антициклогенездің құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты синоптикалық объектілердің пайда болуы мен эволюциясын сипаттау, энергияның атмосферадағы түрленуі мен тасымалдануын қалыптастыру. Пән: атмосфераның ірі масштабты ағымдарындағы энергияның түрлену заңдылықтарын; Солтүстік жарты шардағы цикло - және антициклогенез үрдістерінің құрылымы мен динамикасын; тропосфераның және стратосфераның термобарикалық өрісінің маусымдық қайта құруын; атмосфераның Ғаламдық циркуляциясының флуктуациясын оқып білуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген