- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Жобаларды басқару (РХДУ)
Жобаларды басқару (РХДУ)
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - экономика ғылымдары магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
Жобаларды басқару, инвестициялық жобаларды бағалау, сапаны бақылау, шешімдер қабылдау, ресурстарды оңтайлы пайдалану әдістерін пайдалана отырып, компания жобаларын басқару ерекшеліктерін анықтау.
2. Жоба бойынша білім салалары мен үрдістерін талдау, жобаның өмірлік циклінің фазаларын, сондай-ақ жобаны іске асырумен байланысты проблемаларды анықтау үшін бастамашылық, жоспарлау, орындау, мониторинг және аяқтау процестерін ашу.
3. Жобаларды басқарудың қазіргі заманғы әдістерін, халықаралық стандарттарды, шетелдік тәжірибені, жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, орта мерзімді және ұзақ мерзімді жобалар мен бағдарламаларды іске асыратын компанияларды айқындау.
4. Жоғары оқу орнының талаптарына сәйкес пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу, сабақтар мен ғылыми зерттеулер жүргізу, лекциялар мен семинарларда жобаларды басқару әдістерін, тайм-менеджменттің, жобалық талдаудың мәнін ашу, жобаның тәуекелдері мен сапасын басқару. БКЖ базасында теңдестірілген басқару тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу.
5. Жоба Жарғысын әзірлеу, жобаның мақсатын, мақсаты мен міндеттерін, жетекшісін, менеджерін және Жобаға қатысушыларды, инвесторды және мүдделі тараптарды, бюджетті, іске асыру мерзімін, сондай-ақ жобаның күтілетін нәтижелерін анықтау.
6. Жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу, Жобаның іске асырылуы мен пайдалылығын негіздеу, маркетингтік, өндірістік, қаржылық, экологиялық талдау, жоба тәуекелдерінің деңгейін анықтау әдістерін пайдалану.
7. Жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін құру, таза дисконтталған кірісті, рентабельділік индексін, кірістіліктің ішкі нормасын, жобаның өтелу мерзімін анықтау.
8. Кадрларды іріктеу және іріктеу үдерістерін өткізу нәтижелері бойынша жоба командасын қалыптастыру, команданың әрбір мүшесінің функционалдық міндеттерін анықтау, біліктілігін арттыру, қолайлы еңбек жағдайларын ынталандыру және жасау.
9. Жобалау компаниясының штаттық кестесін құру, қызметкерлердің жалпы санын және еңбекақы қорын анықтау, жоспарлау және бақылау әдістерін, шешім қабылдауды, ақпараттық технологияларды пайдалану.
10. Әлеуметтік және коммерциялық жобалардың бюджеті мен шығыстар сметасын дайындау, жобалар мен ресурстардың құнын бағалауды жүргізу, тұрақты және ауыспалы шығындарды, жоба тиімділігінің көрсеткіштерін анықтау.
11. Жобаның тәуекелдер картасын құру, тәуекелдердің туындау ықтималдығын және олардың салдарын анықтау, тәуекелдерге сапалық және сандық талдау жүргізу, жобаның тәуекелдер дәрежесін төмендету бойынша шараларды қарастыру.
12. Командада жұмыс істеу қабілеті: жоба командасының басқа мүшелерімен тез және оңай байланыс орнату, өз көзқарасын сауатты баяндау және мәселелерді шешу жолдары мен тәсілдерін ұсыну.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген