Магистратура
Шетел тілі: екі шетел тілі

Шетел тілі: екі шетел тілі

БIЛIКТIЛIГІ

  • бейіндік бағыт - білім магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1
Қазіргі шеттілді білім беру әдістемесі негізінде жаңа оқу технологиялары, жобалық-проблемалық оқыту тәсілдері арқылы жоғары оқу орындары мен колледж студенттеріне ағылшын және неміс/француз/қытай тілдері бойынша практикалық және теориялық сабақтар жүргізу.
ON2
Жоғары оқу орындарында шет тілін оқыту әдістемесі негізінде пән бойынша оқу-әдістемелік кешен құрастыру (практикалық/семинар/лабораториялық сабақтарға оқу материалдарын дайындау, магистранттың өздік жұмысына нұсқаулық, МӨЖ тапсырмасы, тапсыру графигі, әдістемелік нұсқаулық, дәрістердің қысқаша мазмұны, аралық бақылау тапсырмалары, midterm емтиханының бағдарламасы, пәннің оқу-әдістемелік қамсыздандырылу картасы, қорытынды емтихан бағдарламасын құрастыру), әр пән бойынша ұсынылатын әдебиеттер тізімін құрастыру.
ON3
Ағылшын және неміс/француз/қытай тілдері бойынша сабақта пайдаланатын оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу дағдыларын қалыптастыратын, қазақстандық реалийлерді ескеретін ағылшын немесе екінші шет тілінде мәтіндер, жаттығулар, тест жинақтарын құрастыру, қосымша оқу-әдістемелік құралдар әзірлеу.
ON4
Студенттің өздік жұмысы, семинар/практикалық сабақ, аралық бақылау, аралық емтихан, қорытынды емтихан түрлерін ескере отырып, білім нәтижесін дәл белгілейтін бағалау шкалаларын айқындап, бағалау инструментарийін құрастыру.
ON5
Өзіндік зерттеу нысаны мен пәнін анықтау үшін шеттілдік білім саласындағы қазіргі ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды сыни бағалау, білім алушылардың оқудағы жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау, білім беру үдерісі тәжірибесіне гуманитарлық бейінді ғылыми білімді тоғыстыру, күрделі мәселелерде жол таба білу және толық емес немесе шектелген ақпарат негізінде пайым жасау, осы пайым мен білімді этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып қолдану. Лингвистикалық ғылым саласында аналитикалық, логикалық ойлауға, талдауға, ғылыми негіздеуге және шығармашылық тұрғыдан шешім қабылдау.
ON6
IELTS, TOEFL, DAAD, DALF cертификаттарын ұсынатын курстарда жоғары деңгейде сабақтар жүргізу, курстар үшін авторлық бағдарламасын құрастыру, курс жұмыстарын жетілдіру үшін өзіндік ұсыныстарын білдіру, жеке курстар ашу, курсты жарнамалау мәтінін құрастыру.
ON7
Шетел тілінің стилистикасы, шет тілінің ресми-іскери стилі, құжаттық лингвистика негізінде халықаралық департаменттер мен ұйымдарда, мекемелерде ағылшын және неміс/француз/қытай тілдерінде іс қағаздарын жүргізу, хаттарға жауап беру, құжаттарды сауатты құрастыру.
ON8
Цифрлық технологияларды пайдаланып, ағылшын және неміс/француз/қытай тілдерін үйрететін әртүрлі программалар, мобильді қосымшалар жасау, көптілді лексикографиялық және оқу материалдарын қамтитын өнімдер жобалау және құрастыру. Көптілді білім беру бағдарламаларын құрастыру.
ON9
Салғастырмалы тіл білімі, контрастивтік, когнитивтік, корпустық лингвистика салалары бойынша салғастырмалы, салыстырмалы, психолингвистикалық, социолингвистикалық зерттеулер жүргізу. Ғылыми тұжырымдар жасау, ғылыми зерттеу нәтижелерін әртүрлі ғылыми журналдарда жариялау. Ағылшын тілінің ғылыми стилінде сауатты ғылыми мақала жазу.
ON10
Басқару және менеджерлік жұмыстарды ұйымдастыру, оқу мекемелерінің қызметін бақылау, қадағалау, білім басқармасы жұмысын үйлестіру, шеттілді білім беру саласы бойынша жоғары органдарға ұсыныстар енгізу, әртүрлі жағдаяттардан шыға білу, түрлі жанрдағы құжаттамалар құрастыру, пікір білдіру, қазастандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысындағы ғылыми-білімдік міндеттерді шешу.
ON11
Шеттілді білім берудің әлеуметтік-психологиялық негізінде тиімді қарым-қатынас жасауға кедергі келтіретін мәдениаралық қарым-қатынастың вербалды және бейвербалды, орынды орынсыз компоненттерін жіктеу, коммуникативтік кедергілерді анықтау.
ON12
Әртүрлі дереккөздердегі, жаһанды компьютерлік желілердегі ақпараттарды талдау.Әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас құру.Мәдени-ағартушылық жобалар жасап, жүзеге асыру.Кәсіби іс-әрекетте адамдар арасындағы әлеуметтік мәдени айырмашылықтарды ескеріп, түрлі жағдаяттарға бейімделу.Жинақтау тәсілдерін меңгеруге және жеке тұлға ретінде өзін-өзі көрсету және дамыту. Оқуды өз бетінше жалғастырып, өзінің кәсіби деңгейін үнемі арттырып отыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел тілі: екі шетел тілі
Мамандық шифры
7M01704
Факультеті
Филология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Білім беру мен басқарудағы шет тілдері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру. Пән басқару этикасын, іскерлік қарым-қатынасты, білім беру мен менеджменттің ұйымдастырушылық құрылымдарын, ұйымдастырушылық мәдениет тұжырымдамасын, шет тілдерін қолдану арқылы басқарудағы коммуникация принциптерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Екінші шет тілін оқытудағы сандық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тілін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән оқытудың цифрлық технологияларын пайдалануды, педагогикалық саладағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың эволюциясын, онлайн оқыту әдістемесін, аралас оқыту технологиясын, шет тілі бойынша Интернеттің білім беру ресурстарын ескере отырып, екінші шет тілін оқыту әдістерін зерделеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Магистрлік жобаны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - Магистрлік диссертация
  • Сипаттамасы -

Менеджмент
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған

Тест тапсырмаларын құрастыру теориясы мен әдістемесі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тесттерді әзірлеу қабілетіне негізделген тестілеу арқылы білімді объективті бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тест құрастыруды, тестілеу нәтижелерін масштабтау және түсіндіру әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеуге арналған автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.

Шет тілдерін оқыту әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тілін оқыту мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістеме тұжырымдарын талдау қабілетін дамыту. Пән шет тілінде білім беру әдістемесінің даму тарихын, модельдерін, шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесінің принциптерін: когнитивті, коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, концептуалды, дамытушылық және рефлексивтік, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін оқытуға бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: шет тілдерін оқыту мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ететін әдістеме ережелерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән методологияның даму тарихын, шет тілін оқыту модельдерін, шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің қағидаларын: танымдық, коммуникативті, мәдени-коммуникациялық, лингвомәдени, тұжырымдамалық, дамытушы-рефлексиялық, мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісін қалыптастыратын, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ағылшын тілінің фразеологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесінің іргелі және қолданбалы негіздері туралы білімдерін тереңдету. Пән ағылшын тілінің фразеологиялық бірліктерінің этимологиясы мен қызметін, фразеологизмнің басқа ғылымдармен байланысын, фразеологиялық бірліктердің пайда болуы мен жіктелуін, тіл құбылыстарының ұлттық-мәдени ерекшелігін, фразеологиялық бірліктердің стилистикалық бояуын зерттеуге бағытталған.

Аутентті және бейімделген мәтіндермен оқыту әдістемесі (екінші шет тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тілінде қажетті құзыреттіліктерді дамыту үшін аутентті және бейімделген мәтіндермен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Пән шет тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін, аутентті және бейімделген мәтіндердің түрлерін, мәтіндермен жұмыс істеу кезеңдерін, мәтіндерді таңдау принциптерін, мәтіндерді бейімдеу принциптері мен деңгейлерін, екінші шет тілінде оқудың коммуникативті міндеттерін зерттеуге бағытталған.

Білім берудегі шет тілдері мен мәдениетаралық коммуникация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби шет тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілік арасындағы байланыс туралы түсінік қалыптастыру. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін, тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникациялық кедергілерді, ұлттық ерекше бояуы бар мәдени компоненттерді анықтау арқылы вербалды және вербалды емес құралдарды зерттеуге бағытталған.

Бірінші және екінші оқытылатын тілдің типологиялық сипаттамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тілдерінің типологиялық сипаттамасын құру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистикалық типология теориясын, тіл типінің түсінігін, тілдің типі, әмбебаптары, изоморфизмі, тіл деңгейлерінің типологиясы, типологиялық төлқұжат, типологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру негізінде салыстырмалы тілдердің құрылымы мен қызмет етуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.

Бірінші шет тілі әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: бірінші шет тілі әдебиетін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихи кезеңділігін, әдеби бағыттарын, әртүрлі әдеби бағыттағы негізгі өкілдердің шығармашылығын терең меңгеруге, идеяны, бейнелер жүйесін, көркем шығармаларды талдауды, бірінші шет тілі елінің көркем туындысы туралы өз пікірін қисынды сөйлеуді анықтай білуді және дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

Ғылыми жобалау технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру мекемелері, білім беруді басқару органдарында инновациялық, тиімді кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Пән заманауи әдістер мен тәсілдерді, сандық технологияларды пайдаланып, ғылыми жобалау негіздерін, сараптамалық-аналитикалық, зерттеу қызметін зерттеуге, ғылыми-білім беру мекемесінің жобалары, ғылыми-білім беру ортасын құру проблемаларын диагностикалау, ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін бағдарламаларды жобалауға бағытталған.

Ғылыми мақала жазу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми жазу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақала жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: шетел тілінің деңгейді ұйым білімінің негізінде жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, жазу нормаларын, қолжазбаларды дайындау кезіндегі ғылыми мәтіннің композициясын, мақсатты журналдарды таңдау принциптерін, рейтингтік ғылыми журналдарда ғылыми мақалаларды басып шығару талаптарын пайдалану оқытылады.

Екінші тілді меңгеру мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін оқыту мәселелерін шешу үшін шет тілді білім берудің қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін, екінші тілдің спецификасының мәселелерін, Ана тілі жағынан да, бірінші шет тілі жағынан да интерференцияны, қателіктерді саралауды, оларды жою әдістерін, тілді сауатты қолдану стратегиясын меңгеруге бағытталған.

Екінші шет тілі теорисы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми терминологияны, теориялық зерттеулерді, әртүрлі теорияларды, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелерді, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бөліктерін, олардың қызметін қарастырады.

Екінші шет тілі: даму тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің эволюциясын ана тілдерінің тарихи даму кезеңдерімен ұштастыра отырып, сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін, әріпті өзгертудің ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгеру заңдылықтарын әртүрлі кезеңдердің мәтіндері негізінде зерттеуге; одан әрі оқуға және оқытуға қызығушылықты арттыруға бағытталған.

Екінші шет тілінің мәдениетаралық коммуникациясы және аударма мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мәдениетаралық коммуникация мен шет тіліндегі кәсіби аударманың өзара байланысын түсінуді қалыптастыру. Пән мәдениетаралық коммуникацияның өзара байланысын және кәсіби аударманың маңыздылығын; аударманың лексикалық, грамматикалық, стилистикалық аспектілерін, мәдени-коммуникативті вариация мен аударма модельдерін; мәдениетаралық және аударма зерттеулерінің әдістемелік құралдарын зерттеуге бағытталған.

Қазіргі мәдениет контекстіндегі шет тілдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ұлттық-таңбаланған тілдік бірліктер туралы терең білімдерін дамыту. Пән ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынастың мәдени аспектілерін, дискурстың лингвистикалық және экстралингвистикалық факторларының мәселелерін, дискурс теориясын, қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара әрекеттесуді, шет тіліндегі коммуникация теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған.

Қолданбалы фонетика және қазіргі ауызекі ағылшын тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: фонетикалық дағдыларды және дұрыс ағылшын айтылуын үйрету техникасын қалыптастыру. Пән фонетикалық жүйенің байланысын, артикуляциялық базаны, айтылу нормаларын, транскрипцияларды, фоностилистиканы, ағылшын тілінің дыбыстық жүйелерінің интерференциясын, акустикалық талдауды қолдануды, интонациялық құбылыстарды сипаттау әдістерін, зерттеуді, өңірлік/ұлттық нұсқаларды, ағылшын тілі фонетикасын оқыту әдістемесін, «Shadowing» техникасын терең меңгеруге бағытталған.

Сандық ортада шет тілдерін оқыту және педагогикалық жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сандық ортада шет тілін қолдану барысында білім беру кеңістігін жобалауды жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән педагогикадағы жобалау идеяларының даму тарихын, педагогикалық жобалаудың мәні мен ерекшеліктерін, цифрландыру жағдайында білім беру кеңістігінде педагогикалық жобалауды жүзеге асыру принциптерін зерттеуге бағытталған.

Тест тапсырмаларын құрастыру теориясы және әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білімді объективті бағалау, тестілерді әзірлеу біліктілігінің негізінде тестілеу қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тестіні құрастыруды, тестілеу нәтижелерін шкалалау және интерпретациялау әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеу үшін автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.

Тіл, тарих және қоғам
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тілдің, тарих пен қоғамның өзара байланыстылығын сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әлеуметтік-лингвистикалық ұғымдарды тереңдетіп оқытуға, тілдік, аумақтық, әлеуметтік диалектілердің әлеуметтік дифференциациясын көрсетуге, олардың "жалпы тілмен" арақатынасын, топтық өзін-өзі тануды, тілдегі өзгерістердің қоғамдағы өзгерістермен шартталуын, адамдардың "өз тілі және тілдік болжамдар туралы" қарапайым ұғымдарды меңгертуге бағытталған.

Шет тілдері мәдениаралық коммуникация негізі ретінде
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-кәсіби ағылшын тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге жәрдемдесу, сондай-ақ екінші тілді дамытуға жәрдемдесу. Пәнді оқыту мәдениаралық қарым-қатынастың мәселелері, түрлері және ерекшеліктері.

Шет тілі және тілдік қатынас
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвистикалық контактілер мәселелерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән тілдік қатынас теориясының стратификациясын, метатілін, мәнін, себептерін тілдік эволюцияның маңызды факторы ретінде, олардың шет тілін дамытудағы рөлін, тілдер мен мәдениеттің өзара байланысын, этносаралық қарым-қатынас тілдерін, қостілді, көптілділікті, интерференцияны, шет тіліндегі тілдік байланыстарды меңгеруге бағытталған.

Шет тілінің фразеологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: бірінші шет тілінің фразеологизмдері туралы жүйелі білімді дамыту. Пән шет тілінің фразеологизмдерін зерттеу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық бірліктердің пайда болуын, фразеологиялық бірліктерді, коммуникативті фразеологиялық бірліктерді, олардың нұсқаларын, синонимдерді, антонимдерді, типтік фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде дұрыс қолдануды зерттеуге бағытталған.

Шетел тілін деңгейлік ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тілдерін деңгейлеп ұйымдастырудың жүйелі білімін қалыптастыру. Пән нақты тілдердің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, олардың өзара байланыстағы иерархиялық бөлінуін, өзара шарттасуын, тілдік инвариантты/ тілдік вариативті бірліктердің айырмашылықтарын: фонема – морфема – просодемалар – синтагма – интонемаларды, бірлік шекарасын анықтау дағдыларын, олардың мағынасымен байланысын, тіл деңгейлеріне оқыту практикасын меңгеруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген