Магистратура
Әлеуметтік педагогика

Әлеуметтік педагогика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. ғылым дамуының тарихи-философиялық білімдерін, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін, ғылыми білімге жету және құру жолдарын талдап, шығармашылықпен пайдалану;
2. әлеуметтік-педагогикалық әдіснаманың концептуалды аппаратын, тұжырымдамаларын, әдістемелік тәсілдерін, әлеуметтік педагогикадағы принциптері мен әдістерін қолдану;
3. әлеуметтік педагогика саласындағы зерттеулерді, алдын-алудың, әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың және тұлғаны дамытудың жалпы және жеке бағдарламаларын, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беруді, патронаттық тәрбиені, қорғаншылық пен қамқорлық насихаттауды жобалау;
4. білімгерді адамгершілік құндылықтар мен этикалық принциптерге негізделген білім беру контекстінде адамгершілік пен руханилықты дамытуға жеке үлгі арқылы шабыттандыру;
5. Кредиттік оқыту жүйесі жағдайында дидактика білімі және жоғары білім беру тәрбие теориясына негізделген университетте педагогикалық процесті, оқыту мен тәрбиелеу саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді шешудің жаңа тәсілдері мен әдістерін іздеуді жүзеге асыру;
6. ЖОО-ның білім беру бағдарламаларын заманауи білім беру талаптарына сәйкес жобалау, талдау және бағалау, оқу бағдарламаларын әзірлеуді, негізгі тақырыптар мен тұжырымдамаларды анықтауды ескере отырып, мектептерде, колледждерде және жоғары оқу орындарында оқыту кезінде әлеуметтік педагогиканың мазмұнын құрылымдау;
7. меңгерілген материалды белсенді қолдануға ықпал ететін оқытудың интерактивті әдістерін енгізу негізінде алған білімдері мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу арқылы инклюзия, акмеология, өмірлік дағдыларды дамыту бойынша кеңес беру, кәсіби әңгімелесу, тренингтер өткізу;
8. девиантты мінез-құлқы бар оқушыларды әлеуметтік қолдау бағдарламаларын құрастыру, түзету/қолдау және дамыту, оқушылардың әлеуметтік құнды әрекеттерін әзірлеу, әлеуметтік-педагогикалық бастамалар мен жобаларды әзірлеу жұмыстарын жүргізу;
9. жеке тұлғаның және ұжымның маңызды әлеуметтік-педагогикалық сипаттамаларын және топтық құбылыстар мен процестердің, білім беру ұйымдарының әлеуметтік қызметтерінің қызметін басқарудың әлеуметтік-педагогикалық механизмдерінің диагностикалық зерттеулермен айналысу;
10. цифрлық ұрпақ және электрондық білім беру саласында зерттеулер жүргізу, қолданбалы пайдалану үшін қорытындылар мен ұсыныстар енгізу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әлеуметтік педагогика
Мамандық шифры
7M01805
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әртүрлі әлеуметтік жағдайлардағы адамдармен педагогикалық жұмыс контекстінде әлеуметтік өзара әрекеттесуді, тұлғаны дамыту мен әлеуметтік құзыреттерді қалыптастыруды түсінуге және түсіндіруге мүмкіндік беретін іргелі принциптер мен тұжырымдамаларды ұсыну. Әлеуметтік педагогиканың бұл негіздері әлеуметтік педагогтар әлеуметтік мәселелердің себептері мен салдарын түсінуге және оларды шешудің тиімді стратегиялары мен бағдарламаларын жасауға көмектесетін теориялық тәсілдер, әдістемелік құралдар мен тәжірибелерді қамтиды.

Әлеуметтік педагогтың диагностикалық қызметі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Әлеуметтік педагог қызметіндегі диагностикалаудың негізгі теориялық аспектілерін зерттеу. Курс баланың бойындағы кемшілктерді айқындауға, «тәуекел тобындағы» балаларға диагностикалаудың әдісіне бағытталған. Магистранттарды әлеуметтік-педагогикалық және білім беру мекемелері мен әлеуметтік қызметте, түрлі халық топтарымен диагностикалық, өзін қоршаған микроорта тұлғаларымен, әлеуметтік – педагогикалық алдын алу жұмыстарын, түзетулер және қайта қалпына келтіру жұмыстарын, әлеуметтік жоспарлау, басқару жұмыстарын жүргізудің теориясы, практикасымен таныстырады.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік басқару
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Әлеуметтік педагог қызметіндегі білім басқарудың операционалды-ұйымдастырушылық негіздерін меңгеру. Курс магистранттарды әлеуметтік-педагогикалық және білім беру мекемелері, ұйымдар және әлеуметтік қызметтер секілді білім беру жүйесіндегі басқару ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесімен, білім беру жүйесіндегі басқарушылық қызметтің тиімділігі жағдайымен, көп деңгейлі білім беруді басқарудың ұйымдастырылу ерекшеліктерімен таныстырады. Оқыту процесінде теориялық мәліметтер, оқу орындарының ресми құжаттары талданады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Тұлғаны тәрбиелеу және әлеуметтік әділеттілікті дамыту
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттың жеке тұлғасын қалыптастыру және олардың қоғамдағы әлеуметтік әділеттіліктің маңыздылығын түсіну. Ол магистранттың әділ және тең құқықты қоғам құруға белсенді қатысуы үшін қажетті әлеуметтік-педагогикалық білімдерін, дағдылары мен құзыреттерін дамытуға бағытталған. Пәннің мазмұны жеке тұлғаны қалыптастыру, білімді дамыту, дағдыны дамыту, әлеуметтік әділеттілікті насихаттау сұрақтарын қамтиды.

Халықтың әртүрлі категорияларын әлеуметтік-педагогикалық қолдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың жолдары мен әдістерін меңгеруге ықпал ету. Курсты оқу барысында магистранттар халықтың әртүрлі санаттарына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетудің жолдары мен тәсілдерін меңгереді, әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың әдістері мен тәсілдерін жүйелейді, әлеуметтік-педагогикалық қызмет процесінде проблемалары бар тұлғаның дамуын қамтамасыз етеді. әлеуметтендіру және халықтың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологияларын құрастыра алады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен қызметінің технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды жеке ерекшеліктердің психологиясы мәселелерімен, дарындылықтың жеке табиғи алғышарттарының ерекшеліктерін түсіне білу, дарынды балаларды тәрбиелеу мен оқытуда дамыту жүйесі туралы қөзқарастың болуы туралы таныстырады. Курс барысында дарындылық түрлері, дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық, психоәлеуметтік сипаттамалары, аталған санаттағы балалардың мәселелері қарастырылады; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс бағыттары ұсынылған.

Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Акмелогиялық білімдер жүйесіндегі феноменологияы, заңдылықтар және механизмдердің жетістіктерін білу; әлеуметтік педагогтың акмеологиялық міндеттердің кең спектерін шеше білуді қалыптастыруға мүмкіндік туғызу. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттіліктерді игереді: әлеуметтік-педагогикалық акмелогияның қалыптасу кезеңдерін, мақсаттары, нысаны, пәні, акмелогиялық ғылымның әдіснамалық негіздері, акмеологияның категориялық ұғымдық аппаратын, акмеологиялық әдістер мен модельдерді, кәсіби дамудағы акмеологиялық тұжырымдамаларды біледі.

Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Халықтың әртүрлі виктитогендік топтарын әлеуметтендіруді жүзеге асыру ерекшеліктері туралы ғылыми көзқарастар жүйесін қалыптастыру, әлеуметтік осал балаларға әлеуметтік көмек көрсету және қолдау көрсету бойынша мамандарды даярлау. Негізгі аспектілер: жәбірленуші балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық құбылыс ретіндегі балалар виктимизациясы проблемасы, зардап шеккен балалармен әлеуметтік педагогтың жұмысының ерекшелігі, халықтың әртүрлі виктимогендік топтарына кеңес беру ерекшеліктері.

Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі тьюторлық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың әлеуметтік тьюторлықтың теориялық негіздері мен технологияларын меңгеруіне ықпал ету. Курс барысында магистранттар әлеуметтік тьюторлықтың мәнімен, білім беру ұйымдарындағы тьютордың рөлімен, дизайн ерекшеліктерімен танысады, халықтың әр түрлі санаттарымен әлеуметтік репетиторлық бағдарламалары және тәрбиешінің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің мазмұнын меңгереді.

Әлеуметтік-педагогикалық супервизия және имитация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарға педагогикалық кеңес берудің теориясын меңгеру, білім алушылардың жеке тұлғалық супервизиясы мен әлеуметтік- мәдениеттілігін дамытуды меңгеру, педагогтардың супервизияны жүзеге асыру ережелерімен танысу. Курс әлеуметтік педагогтың кеңес берудің теориясы мен супервизияның қызметін, супервизияның тиімді әдістерін пайдалануды айқындап көрсетеді

Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі инклюзия
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әртүрлі әлеуметтік топтармен, соның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдармен тиімді жұмыс істей алатын мамандарды дайындау. Пәннің негізгі аспектілеріне мыналар жатады: инклюзив ұғымымен таныстыру, оқу жоспарын бейімдеу, әртүрлі топтармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, әртүрлілікпен жұмыс, магистранттардың кәсіби мінез-құлқын және әлеуметтік топтар мен жеке тұлғалардың әртүрлілігіне бейімделу дағдыларын дамытуға бағытталған.

Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронаж
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Магистранттарды мемлекеттік ұйымдарда және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалары бар патронаждық органдарда кәсіби-педагогикалық қызметке, кәсіби патронаттық отбасыларды (патронаж, патронаждық отбасы және т.б.) әлеуметтік-педагогикалық қолдауға, патронаждық отбасылардың ата-аналарымен, қорғаншыларымен және қамқоршыларымен консультациялық-диагностикалық жұмыс. Негізгі аспектілері: әлеуметтік жетімдік проблемалары, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды мемлекеттік және отбасылық орналастыру нысандары.

Бакалавриат білім беру бағдарламасын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриатта дайындау үшін білім беру бағдарламаларын жобалаудың дидактикалық принциптерін меңгерту және үйрету; блім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың базалық бағыты ретінде құзіреттілік тұғырды жүзеге асыруды, жобалау құзіреттілігін оқыту. Магистранттар негізгі оқу жоспарларын, білім беру бағдарламаларын салыстырады; білім беру бағдарламаларының модулін құрастырады, құзіреттіліктерін жобалайды; бакалавриаттың білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады.

Балалық шақты зерттеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Балалық шақ мәселелерін әлеуметтік педагогикалық зерттеудің теориясы мен практикасымен таныстыру. Курс әлеуметтік педагогтың зерттеу обьектісі болып табылатын түрлі санаттағы балаларлы әлеуметтік педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасының мәселелеріне арналған. Курс барысында тәуекел тобындағы, девиантты мінез құлықты, «көшедегі балалар» зерттеу және оларға қолдау көрсету мен сүйемелдеу ерекшеліктерін оқып үйренеді.

Дағдарыс орталығында әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмысты үйрену; жұмыстағы дағдарыс жағдайларының алдын алу мәселелері туралы көзқарастың қалыптасуы; әлеуметтік педагогтың девиантты мінез құлықты, тәуекел тобындағы балалармен жұмыс қызметін оқып үйрену, негізгі міндеттерімен, мекеменің принциптері мен әдістерімен танысу. Курс дағдарыс орталықтарының қызметінің ерекшеліктерімен, принциптерімен, әдістерімен және дағдарыс жүмыстарының негізгі формаларымен.

ЖОО-да әлеуметтік педагогика оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлеуметтік педагогика оқытудың әдістемесінің ғылыми әдістемелік негіздерін ашу, кәсіби білім беру үдерісіндегі берілген курстың миссиясы мен мәнін айқындауға тұжырымдамалық тұғырларды қарастыру; болашақ маманның әдістемелік және технологиялық негіздерін қалыптастыру; тұлғалық және кәсіби өзін өзі дамытудың тәжірибелік біліктіліктері мен теориялық білімдер жүйесін қалыптастыру. Пәннің негізгі аспектілеріне әлеуметтік педагогика негіздері, оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, оқытудың белсенді әдістерін қолдану, білімді бағалау және бақылау жатады.

Оңалту және алдын-алу бағдарламаларын жасау мен жүзеге асыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды практикалық іс-әрекетте біліммен, дағдымен, оңалту дағдыларымен қаруландыру, олардың кәсіби құзыреттілігін дамыту. Оңалту және алдын-алу жұмыстары бағдарламасының негізгі принциптерін, мағынасын, түрлерін, формаларын, құрылымдарын меңгеру. Негізгі аспектілер: профилактикалық және сауықтыру мекемелерінде жоспарлау дағдыларын қалыптастыру, консультативтік-сауықтыру жұмыстарының мәні, құрылымы.

Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: электрондық оқыту, цифрлық білім беру теорияларына негізделген цифрлық білім беру ресурстарын құру бойынша мұғалімдердің цифрлық құзіреттілігін дамыту. Пәннің негізгі аспектілері: цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі, ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері, байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.

Цифрлық білім берудегі педагогикалық өлшеу және бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: цифрлы білім беруде магистранттардың сараптамалық және квалиметриялық қабілеттерін, ЦБР, ҚО бағалау өлшемдері мен параметрлерін жобалау біліктерін қалыптастыру. Курс цифрлық білім беру ресурстарының сапасын өлшеу құралдарын, қашықтықтан білім беру технологияларын, деректерді мониторингілеу және сараптауды, ЦБР, ҚОТ, ЖАОК пайдаланудың әдістемелік, техникалық, дидактикалық параметрлерін талдауды әзірлеуге бағытталған.

Цифрлық ұрпақ және балалардың денсаулығын психологиялық қолдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: цифрлық ұрпақтың денсаулығын сақтау, білім беруде педагог-психологтардың қабілеттерін дамыту, диагностика жүргізу және алдын-алу , тәуелділік, цифрлық аутизм және т.б. диагноз қою, қолдау, нашақорлық, цифрлық аутизм және т.б. ауытқулардың алдын алу.Негізгі аспектілер: цифрлық ұрпақ теориясы; цифрлық ұрпақты психологиялық-педагогикалық қолдаудың мәні мен кезеңдері, цифрлық ұрпақ балаларына психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету түрлері; Интернетке тәуелділік әдістері, цифрлық буллинг, цифрлық аутизм және т.б.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген