Магистратура
Компьютерлік ғылымдар және технологиялар

Компьютерлік ғылымдар және технологиялар

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - техника ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Компьютерлік ғылымдар және технологиялар
Мамандық шифры
7M06116
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

Деректерді интеллектуалды өңдеу әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пәннің мақсаты-деректердің үлкен көлемінің негізінде қамтылған принциптер мен білімді зерттеу. Магистранттар Деректерді интеллектуалды өңдеу саласындағы зерттеулердің соңғы жетістіктерін түсінуге және деректерді интеллектуалды және өңдеу қабілетін дамытуға көмектесетін Деректерді интеллектуалды негізгі идеялары мен әдістерін зерттейді.

Есептеу интеллектісі: теория мен әдістер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты-магистранттарды есептеу интеллектісі (CI) деп атауға болатын деректерді өңдеудің әртүрлі есептеу әдістерінің негізгі принциптерімен таныстыру. студенттер маңызды CI терминдері мен алгоритмдерін тұжырымдамалық тұрғыдан түсініп, берілген тапсырма үшін қолайлы әдісті (ларды) таңдай алады.

Жасанды нейрондық желілер және оларды қолдану
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - бұл пән кескінді тану, сөйлеу, машиналық аударма және медициналық диагностиканы қоса алғанда, көптеген қосымшаларды қолдануды қамтиды. Негізгі мақсат адам миының есептеу қуатын қайталау болғандықтан, нейрондық желілердің архитектурасы әлі де көптеген жақсартуларға ие. Нейрондық желілерді дамыту кескіндерді қысуға, қор нарығын болжауға, банк дело мен компьютерлік қауіпсіздікке және оқытудың тереңірек қолданылуын зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Кірістірілген процессордың дизайны
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - бұл пән коммерциялық командалар жиынтығымен екілік үйлесімді және нақты уақыт режимінде деректерді өңдеу жүйелерін тексеруді, жөндеуді және техникалық қызмет көрсетуді жеңілдететін көрнекілік үшін арнайы мүмкіндіктері бар қосымшаларға арналған ендірілген процессорларды жобалауға және енгізуге арналған.

Қосымша объектілі-бағытталған бағдарламалау
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: пайдаланушы талаптарын түсінуге қолдау көрсету үшін прецеденттер диаграммалары және сценарийлер; есептерді шешуді модельдеу үшін жағдайдың диаграммалары мен UML кластарының диаграммаларын қоса алғанда, объектіге-бағытталған жобалау нотациялары; программалық қамтамасыз етуді жобалау мәселелерін шешу үшін жобалаудың базалық объектіге-бағытталған шаблондары.

Озық операциялық жүйелер
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пәннің мақсаты - магистранттарға заманауи операциялық жүйелер технологиялары мен зерттеу сұрақтары туралы терең түсінік беру. Бұл пән таратылған операциялық жүйелер ұсынатын таратылған есептеулер мен қызметтерге ерекше назар аудара отырып, компьютерлік операциялық жүйелер саласындағы жетілдірілген тақырыптарды қамтиды. Оған қауіпсіздік, Байланыс, синхрондау, ақауларға төзімділік, виртуалды жадты басқару және таратылған файлдық жүйе кіреді.

Шетел тілі (кәсіби) (Қытай тілі I)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қытай тілінің базалық білімін үйрету және Қытай мәдениетін насихаттау. Курс қытай тілін тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым сияқты төрт аспекті бойынша меңгеруге мүмкіндік бере отырып, тыңдалым мен айтылым дағдыларын дамытуға бағытталған. Сонымен қатар, мұнда қытай мәдениетін зерттеуге арналған арнайы бөлім бар. Тілдік дайындық пен мәдениетті зерттеудің өзара үйлесімі магистранттарға қытай тіліндегі пәндерді оқу үшін жақсы дайындалуына көмектеседі. Бұл курстың соңында студенттер негізінен қытай тілінің құрылымын түсіне алады және қытай тілін қарапайым ауызша сөйлесу мен жазу үшін қолдана алады, сондай-ақ, қытай мәдениеті туралы алдын-ала түсінікке ие болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Алгоритмдерді озық жобалау және талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл курс алгоритмдер мен деректер құрылымдары бойынша классикалық курстарда қарастырылмаған, бірақ оның бөлігі ретінде пайдалы болуы мүмкін әртүрлі салалардағы (математикалық талдау, дискретті талдау, графиктер теориясы, комбинаторлық ойын теориясы, программалық қамтамаларды оңтайлы құру және т.б.) есептерді шешу тәсілдерін зерттеуге бағытталған. математикалық аппараттың.

Алгоритімдер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - бұл пән есептеу есептерін математикалық модельдеуге кіріспе болып табылады. Ол осы есептерді шешу үшін қолданылатын жалпы алгоритмдерді, алгоритмдік парадигмаларды және деректер құрылымдарын қарастырады. Курста алгоритмдер мен бағдарламалау арасындағы байланысқа ерекше назар аударылады, сонымен қатар өнімділіктің негізгі көрсеткіштері мен осы есептерді талдау әдістері енгізіледі.

Бұлтты есептеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бұлтты есептеулер мен технологиялардың дамуының негізгі тенденциялары. "Бұлтты" технологиялардың архитектурасы. "Бұлтты" сервистерді жобалаудың тәсілдері мен ерекшеліктері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері. Жетекші вендорлардың шешімдері - Microsoft, Amazon, Google. Бұлттық есептеулер модельдерінің және олардың негізінде ұсынылатын шешімдердің негізгі артықшылықтарымен кемшіліктері.

Динамикалық веб-қосымшаларды құру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда келесі қабілеттерді қалыптастыру көзделеді: - веб-қосымшалар серверлерін программалау үшін қолданылатын заманауи құралдарды сипаттау және салыстыру; - программалық қосымшаларды әзірлеудің негізгі тұжырымдамаларын веб-қосымшаларды жобалау мен программалауға қолдану; - веб-қосымшалар серверлерін программалау; - басқа технологиялар мен веб-қосымшалар құралдары үшін Django / Python пайдаланып веб-қолданбалар концепцияларын жалпылау;

Компьютерлік ғылымдар үшін модельдеу және симуляция
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс шеңберінде есептерге терең талдау жүргізу, физикалық есептерді негіздеу, ғылыми-зерттеу қызметі барысында олардың табиғи ғылыми мәнін ашу, сәйкес математикалық аппарат пен сандық алгоритмді қолданылады. Сондай-ақ оларды шешу. Өндірістік, физикалық-технологиялық, сызықты емес стационарлы емес физикалық, химиялық, биомедициналық, қаржылық процестердің құрастырылған математикалық модельдерін талдау, жобалау және сандық эксперименттер жүргізу жүзеге асырылады.

Күшейту арқылы оқыту негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Магистранттардың деректерді талдау, нақты есептердегі машиналық оқыту әдістерін қолдану, нақты деректер бойынша өз бетінше зерттеу жүргізу, ML саласында жаңа ғылыми зерттеулерді енгізу қабілеттерін қалыптастыру. Сонымен қатар магистранттарды машиналық оқытудың негізгі ұғымдары мен терминологиясымен таныстыру; деректерге статистикалық талдаулар жасауды және оларды визуалдауды үйрету; үлкен көлемді деректерді өңдеудің технологияларымен таныстыру пәннің басты мақсаты болып табылады.

Қытай тілі II
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қытай тілі 2 – бұл магистранттарға арналған ашық курс. Бұл пәннің негізгі мақсаты 1-Қытай тіліне сүйене отырып, интонацияны, тембр мен екпінді жаттықтыру, ең бастысы – грамматика мен сөйлем құрылымын оқыту, осы ретте, бұл курс лексика мен грамматиканы зерттеуді тығыз біріктіреді. Қытай тілі 2 білім алушылардың жан-жақты қабілеттерін дамытуға бағыттала отырып, олардан күнделікті тілдік тәжірибені және мағынаны толық, дұрыс жеткізуді, сонымен қатар, тыңдалым, айтылым, оқылым мен жазылымға қойылатын күрделі талаптарға негізделген қытай тіліндегі алғашқы комммуникациялық дағдыларды меңгеруді талап етеді.

Қытайға қысқаша кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерге Қытай туралы негізгі білім беру. Оқыту мазмұны Қытай геоморфологиясы, тарихы, саяси жүйесі және мәдениеті сияқты әртүрлі аспектілерді қамтиды. Оқыту әдістері, негізінен студенттердің Қытай мәдениетіне деген қызығушылығын ояту үшін жеке тәжірибеге негізделген. Сабақ барысында шетелдік студенттердің сабаққа қатысу сезімін арттыру үшін салыстырмалы зерттеу әдісіне көбірек назар аударылады; эмоционалды оқыту студенттердің қытай мәдениетін тануына да ықпал етуі мүмкін. Жалпы, бұл курс студенттердің жан-жақты дамуы үшін ғана емес, қытай мәдениетін тарату, Қытайдың жақсы халықаралық имиджін қалыптастыру үшін де пайдалы.

Мәліметтерді талдаудағы нейрондық желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Нейрондық желіге негізделген деректерді талдау процесі. Халықаралық байланыстар. Жасанды нейрон. ҒС архитектурасы. Желі архитектурасын алдын ала таңдау. Желінің оңтайлы архитектурасын таңдау. Желіні ұзарту әдістері. Бейнелерді тану және жіктеу. Деректерді қысуға арналған нейрондық желі. WTA түріндегі нейрондар. Нейрон Хебба моделі. Нейронның стахостикалық моделі.

Мобильді қосымшаларды құру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән Android операциялық жүйесі бар мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиясын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің сапасын басқару және стандарттау негіздерін, заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалану дағдыларын қалыптастыру, объектілі-бағытталған бағдарламалауды қолдануды үйренуге, мобильді қосымшаларды әзірлеудегі тәсілдер және мобильді қосымшаларда деректер қорын пайдалануға бағытталған

Озық деректер құрылымы, алгоритмдер және талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Негізгі алгоритмдер: асимптотикалық жазба, рекурсия, "бөл және билік" парадигмасы, мәліметтердің базалық құрылымы; Фурьенің тез түрленуі. Сұрыптау алгоритмдері. Деректер құрылымы: басым кезектер мен үймелер, сөздіктер, хеш-кестелер, Блум сүзгілері, екілік іздеу ағаштары, интервал ағаштары. Динамикалық программалау, графикалық алгоритмдер: DFS, BFS, топологиялық сұрыптау, қысқа жолдық алгоритмдері, желілік ағынның мәселелері.

Серверлер мен деректер қоймалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бизнес шешімдерді қолдау үшін деректерді сақтау платформасын іске асыру, деректерді сапа қызметтерінің көмегімен тексеру және тазарту қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда келесі қабілеттерді қалыптастыру: - деректерді сақтау үшін шешімнің негізгі элементтерін сипаттау; - деректер қоймасын логикалық және физикалық жобалауды іске асыру; - деректер қоймасын өрістету; - деректер сапасы қызметін енгізу; - негізгі деректер сервистерінің модельдерін құру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Деректерді сақтау қоймасына кіріспе. Деректер қоймасының инфрақұрылымын жоспарлау. Деректер қоймасын құру және енгізу. Деректер қоймасын іске асыру. Қызметтер пакетінде басқару ағынын іске асыру. Қызмет пакеттерінің ақауларын жөндеу және жою. Деректердің сапасын қамтамасыз ету. Негізгі деректер сервистерін қолдану. Деректер қоймасындағыдеректердіпайдалану. Деректерді талдауға кіріспе.

Терең оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: терең нейрондық желілердің архитектурасы; гиперпараметрлерді және терең оқыту шеңберін теңшеу; орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары; объектілердің жіктелуі және ұқсас әдістер; орама нейрондық желілер, олардың қосымшалары; рекуррентті нейрондық желілер, олардың қосымшалары; терең оқытудың параллельді алгоритмдері; ұюды нейрондық желілерді оқытуды жеделдету.

Формалды әдістер мен қосымшалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс шеңберінде бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуде формальды әдістерді қолданудың негізгі принциптері оқытылады, оның ішінде негізгі математикалық модельдер мен оларды талдау және синтездеу әдістері, формальды әдістерді қолдану арқылы бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау және жобалау дағдылары қалыптасады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген