Магистратура
Мәдениет контексіндегі шығыс тілі

Мәдениет контексіндегі шығыс тілі

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - Филология ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы бағдарламаны аяқтағаннан кейін магистрлер келесі қабілеттерге ие болады деп күтіледі:
ON1) заманауи пәнаралық әдістер мен тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан бағалап, оларды зерттеу жобалары мен жұмыстарына интеграциялайды;
ON2) шет тілін мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметте қарым-қатынас жасау үшін қолданады;
ON3) ЖОО-ның білім беру процесінде оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың заманауи технологияларын пайдаланады;
ON4) жағдаяттарды талдайды,, басқару шешімдерінің тиімділігін психологиялық аспектілерді ескере отырып бағалайды және жоспарлайды;
ON5) халықаралық және көпмәдениетті ортада жұмыс істеу үшін мәдени айырмашылықтарды түсіну және құрметтеу арқылы әртүрлі мәдениет өкілдеріне және басқалардың пікірлеріне төзімділік танытады;
ON6) лингвистикалық құбылыстарды олардың антропоөзекті контексін ескере отырып талдайды;
ON7) академиялық мәтінді құру процедурасын жоспарлайды және ұйымдастырады, оның сызықтық құрылымын әзірлейді;
ON8) филологиялық зерттеулерде соңғы сандық технологияларды қолданады;
ON9) Шығыс әдебиетіндегі мәдени ақпарат пен әлемнің көркем бейнесін тану мен құрудың басым принциптерін анықтай алады және модельдейді;
ON10) шығыс тілі арқылы ұлттық менталитеттің ерекшеліктерін анықтай алады және түсіндіреді.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Мәдениет контексіндегі шығыс тілі
Мамандық шифры
7M02328
Факультеті
Шығыстану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Зерттеу практикасындағы сандық құзыреттілік: технологиялар мен әдіснамалар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: филологиялық зерттеулерде қолданылатын жаңа компьютерлік технологияларды қалыптастыру, игеру. Пәннің мазмұны: тіл біліміндегі цифрлық технологиялар, компьютердің көмегімен лингвистикалық мәселелерді шешудің әдістері мен әдістері, лингвистикалық зерттеулерде және филологиялық пәндерді оқытуда компьютерлерді қолдану ерекшеліктері. Пәнді оқу оқытушының жалпы мәдениетін арттыруға, оларға цифрлық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын үйретуге арналған.халық мәдениеті).

Классикалық шығыс әдебиетінің мәдени аспектісі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: классикалық шығыс әдебиетінің (CFL) мәдени аспектісін анықтау және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: "мәдениет", "әдебиеттің мәдени аспектісі", "классикалық әдебиет" ұғымдары; КВЛ тарихи-мәдени контексті; КВЛ-дағы әлеуметтік-мәдени жағдайлардың көрінісі; КВЛ-дың діни және философиялық идеяларын олардың мәдени маңызы контекстінде талдау; Шығыс мәдени дәстүріне тән контекстті, рәміздер мен бейнелерді зерттеу және түсіндіру.

Қазіргі шығыс әдебиетіндегі әлемнің бейнесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі Шығыс әдебиетінде (ҚШӘ) әлемнің көркемдік бейнесін құрудың басым принциптерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ҚШӘ-дегі бейнелеу принциптері мен әдістері; ҚШӘ-дегі "дәстүр" мен "инновация" арақатынасын талдау; қазіргі заманның көркем шығармашылығындағы жаңа эстетикалық басымдықтар, қажеттіліктер мен шындықтар; ҚШӘ-дегі реализм мен модернизмнің жанрлық-стилистикалық нұсқалары.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Шығыс тілінің концептосферасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты абстрактілі ұғымдар мен тілдік ұғымдар жиынтығы түрінде сыртқы әлем ұғымдарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: сөздердің лингвистикалық мағыналарымен ұсынылған халықтық тұжырымдамалық сала мен семантикалық саланың арақатынасы; лингвистикалық, этномәдени және этнопсихологиялық факторлардың өзара байланысын зерттеу; мәдениет, әдебиет және тарихи тәжірибе негізінде әлем мен концептосфераның ұлттық тілдік бейнесін қалыптастыру.

Шығыс тілінің мән-құндылықтар кеңістігі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты құндылықтар мен мағыналардың тілдік қызметке әсерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: коммуникацияның құндылық және семантикалық аспектілерін білдіру үшін тілдік құралдарды пайдалануды талдау дағдылары; тілдегі құндылықтар мен мағыналардың теориялық негіздері; лингвистикадағы, философиядағы және мәдениеттанудағы негізгі тәсілдер мен ағымдар; құндылық және семантикалық компоненттерді ескере отырып, Шығыс

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Лингвистикадағы антропоөзектілік парадигмасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тіл біліміндегі қазіргі бағыттарды коммуникативті және когнитивті аспектілер ретінде талдау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: когнитивизм жалпы ғылыми бағыт ретінде; когнитивті зерттеудің жалпы принциптері; тіл мен ойлаудың арақатынасы; когнитивті лингвистиканың лингвистикалық теориялары; коммуникативті акт және оның құрылымы; коммуникативті жағдай түрі; коммуникативті сәтсіздіктердің түрлері; коммуникативті норма; коммуникативті аттрактивтілік; бағалау ұғымы.

Лингвомәдениеттанудың заманауи әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тіл мен мәдениеттің көп өлшемді өзара әрекетін сипаттай білу қабілетін дамыту; мәтінге лингвистикалық және мәдени талдау жүргізу; талдаудың лингвистикалық, мәдени және социологиялық әдістерін қолдану. Пән аясында қарастырылатын мәселелер: лингвомәдени талдау объектісі ретінде тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуін; лингвомәдениеттану әдістемесі тіл мен мәдениеттің арақатынасын талдауда қолданылатын аналитикалық әдістердің, операциялар мен процедуралардың жиынтығы ретінде; мәтінді лингвомәдени талдау

Мәдениет пен тілдегі адам болмысы:мәденифилософиялық аспект
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың сыни ойлауын, олардың мәдени құбылыстарды талдау мен оларға баға беру қабілеттерін дамыту. Адамның жеке болмысын қалыптастырудағы мәдениеттің рөлі, жеке бастық және әлеуметтік бірегейлік, әртүрлі мідени контекстегі адамдар арасындағы өзара әрекеттестік, өзге мәдениетке төзімділік, мәдениет өкілдерінің өзара түсініктігі, мәдениет пен тілдің табиғатын түсінудегі әртүрлі философиялық бағыттар мәселелері қарастырылады.

Мәдениетаралық коммуникация және тіл
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде тілдерді қолдану ерекшеліктерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: лингвомәдени кеңістіктегі адам; Шығыс пен Батыс мәдениеттері арасындағы өзара іс-қимыл, олардың өкілдері арасындағы тілдік мінез-құлықтағы айырмашылықтар; мәдениетаралық қақтығыстар, оларды шешу жолдары; Шығыс коммуникация стратегиялары; Тіл және мәдени стереотиптер; мәдениетаралық коммуникация технологиялары; Мәдениетаралық коммуникацияның этикалық аспектілері.

Мәдениеттегі постмодернистік зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Постмодернизм мәдениеті философиясының дамуындағы негізгі тенденцияларды ашу қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Постмодернизм мәдениеті философиясы контекстіндегі мәдениетті зерттеудегі тұжырымдамалық тәсілдердің ерекшеліктерін анықтау, Постмодернизм форматындағы мәдени құбылыстарды зерттеудің тұжырымдамалық аппараты мен принциптерін талдау, постмодернизмнің қоршаған шындықты қабылдауға, құндылықтар жүйесіне әсері, Постмодернизм өнер туындыларын түсіндіру.

Мифтердің, наным-сенімдердің мәдениантропологиялық аспектісі және шығыс тілінің мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мифтердің, рәсімдердің, рәсімдердің мәдени-антропологиялық ерекшеліктерін және оларды Шығыс тілінде білдіру қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: адам өмірін бейнелеу тәсілдері, адам мәдениетіне көшу рәсімдері, мифологияның өнермен, дінмен, философиямен, ғылыммен байланысын бағалау; қазіргі әлеуметтік-мәдени шындық жағдайындағы мифологияның рөлі; мультимедиялық мәдениет контекстіндегі мифологиялық сананың жұмыс істеу механизмдерінің ерекшеліктерін сыни талдау.

Ұлттық менталитеттің шығыс тіліндегі көрінісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвомәдениеттану объектісі ретінде халықтың тілі мен мәдениетін байланыстыратын Ұлттық тұлғаны анықтау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Шығыс тілінде сөйлейтіндердің мәдени ерекшеліктері мен құндылықтары, әлеуметтік иерархияны құрметтеу және оның тілдік көрінісі; шығыс мәдениеттеріндегі рәміздер мен бейнелер; рухани және діни аспектілер (діни терминдер, өрнектер мен метафоралар) және т. б.

Шығыс лексикографикалық еңбектері - лингвомәдени ақпарат көздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвомәдени ақпарат көзі ретінде Шығыс тіліндегі лексикографиялық және энциклопедиялық материалдарды іріктеу қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: лингвомәдениеттану бойынша Шығыс лексикографиялық дереккөздерін талдау; лингвомәдениеттану зерттеулеріндегі лексикографиялық әдіс; этномәдени деректердің және олардың лингвомәдени сипаттамаларының қайнар көзі ретінде Шығыс сөздіктері мен энциклопедиялары; тілдер мен мәдениеттердің тарихи байланыстарының Шығыс лексикографиясында көрініс табуы.

Шығыс мәдениеті өкілдеріндегі әлемнің ұлттық бейнесінің тілдік репрезентациясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шығыс мәдениетіндегі әлемнің ұлттық бейнесін тілдік бейнелеудің негізгі мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: "әлем бейнесі", "әлемнің тұжырымдамалық бейнесі" ұғымдары және оларды модельдеу; шығыс мәдениетінің қазіргі тасымалдаушыларында әлем бейнесін қалыптастырудың генезисі мен факторлары; менталитеттің ерекшеліктерін, аксеологиялық әлемді, Шығыс мәдениеті тасымалдаушыларының мәдени дәстүрлері мен салт-дәстүрлерін көрсететін заманауи көркем мәтіндер

Шығыс тіліндегі көркем мәтінді лингвомәдени талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Шығыс тіліндегі көркем мәтінге лингвомәдени талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Шығыс және ана тілдерінің лингвомәдени ұғымдары; мәтінді аудармалық талдау, оны лингвомәдени ұғымдар тұрғысынан талдау; әртүрлі лингвомәдени трансформацияларды практикада қолдану; мәтінді интерпретациялау, Шығыс және ана тілдерінің лингвомәдени жүйелерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары тұрғысынан салыстырмалы талдау.

Шығыс тіліндегі символдар және сөйленісіндегі бейнелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты шығыс тілінің тілдік рәміздері мен сөйлеу бейнелерін коммуникацияда түсіндіру және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: этномәдени кеңістіктің символикасы, мәдени Тұжырымдаманың этно-лингвистикалық табиғаты, сөйлеу бейнелерін талдау (сөйлеудің әртүрлі стильдері, лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері, сондай-ақ сөйлеу бейнелерінің қалыптасуына әсер ететін мәдени және әлеуметтік контексттер), тілдік рәміздер мен сөйлеу бейнелерінің коммуникация тиімділігіне әсерін талдау.

Шығыс тілінің когнитивті және коммуникативті аспектілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тіл біліміндегі қазіргі бағыттарды коммуникативті және когнитивті аспектілер ретінде талдау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: когнитивизм жалпы ғылыми бағыт ретінде; когнитивті зерттеудің жалпы принциптері; тіл мен ойлаудың арақатынасы; когнитивті лингвистиканың лингвистикалық теориялары; коммуникативті акт және оның құрылымы; коммуникативті жағдай түрі; коммуникативті сәтсіздіктердің түрлері; коммуникативті норма; коммуникативті аттрактивтілік; бағалау ұғымы.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген