Әдебиеттану

Әдебиеттану

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - тіл білімі бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Қазақстанның тарихи даму заңдылықтарын, қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік-экономикалық және экологиялық үдерістерді білу мен түсінуді көрсету.
Қазіргі социогуманитарлы ғылымның ұғымдық және әдіснамалық аппаратын білу мен түсінуді көрсету.
Қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен маңызын, ақпараттық қауіпсіздікті сақтау ережелерін; қоршаған ортамен өзара іс-қимыл жасау ерекшеліктерін түсіну.
Филология пәндерінің басқа ғылымдармен байланысын, оның ғылыми білім жүйесіндегі орны мен маңызын ашу. Көркем шығармаларды талдау әдістемесін түсіну, олардың тарихи-мәдени және әдеби үдерістегі орны мен рөлін анықтау. Әдебиеттану және фольклористика әдіснамасы мен теориясының байланысы мен өзара шарттылығын ашу.
2. Әдебиеттану және фольклористика әдіснамасы мен теориясының байланысы мен өзара шарттылығын ашу.
Қоғамның, отандық және әлемдік әдебиеттің тарихи, мәдени дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын анықтау.
Қазақстандық қоғамды жаңғырту жағдайында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін анықтау.
Отандық және әлемдік әдебиеттің дамуына, жазушылардың санасы мен дүниетанымына әсер ететін факторларды түсіну.
Көркем шығармашылық табиғатын, әдебиеттің ерекшеліктерін сөздік өнердің түрі ретінде түсіну және сипаттау.
3. Әлеуметтік құбылыстардың табиғатын, философиялық мәселелер мен көркем шығармашылық аспектілерін түсіну және сипаттау.
Көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдерін, жазушының шығармашылық ойына әсер ететін факторларды анықтау.
Көркем шығарманың мазмұны мен нысанын олардың бірлігінде және өзара шарттасуында сипаттау.
Әдебиетті, тілді және риториканы оқыту әдістері мен тәсілдерін, олардың жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы рөлі мен маңызын, түрлі жанрдағы шығармаларды жазу принциптерін анықтау.
Тұлғаның физиологиялық ерекшеліктерін, олардың адамның зияткерлік саласына әсерін, оның сипаты мен қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін түсіну.
4. Әдеби және тілдік құбылыстардың пайда болу алғышарттарын, қайнар көздерін және себептерін, тарихи-мәдени және көркем процестердің белгілі бір кезеңінде олардың таралуын негіздеу және талдау.
Көркем шығармаларды авторлардың жалпы ерекшеліктері мен заңдылықтарын, жаңашылдығы мен өзіндік ерекшелігін көрсете отырып салыстыру.
Тарихи, әлеуметтік, экономикалық және саяси оқиғалардың жазушының дүниетанымына және көркем шығармашылықтың дамуына әсерін талдау.
5. Әдебиет пен фольклор шығармаларының сюжеттік-композициялық, кеңістіктік-уақыттық, тілдік ұйымдастырылуын, олардың идеялық-тақырыптық мазмұнын, бейнелік жүйені және жанрлық-стильдік өзіндік ерекшелігін талдау.
Әдеби шығармаларды жазу кезеңдерін, жазушының дүниетаным эволюциясын негіздейтін факторларды талдауды жүзеге асыру.
Әдебиетанудың көмекші пәндерінің әдістерін жазушылардың шығармашылығын оқыту, көпшілік алдында сөйлеуді дайындау, әдеби мәтіндер мен сценарийлерді жазу, оқу сабақтарын әзірлеу барысында қолдану.
6. Көркем әдебиет және фольклор шығармаларының текстологиялық талдауын қолдану.
Фольклор мен әдебиет шығармаларының сабақтастығын, жазушылардың дәстүрлері мен жаңашылдығын талдау.
Фольклор мен әдебиет шығармаларына әдеби-сыни шолу жасау, олардың практикалық маңыздылығы, тәрбиелік мәні тұрғысынан талдау жасау.
7. Жазушылардың шығармашылық зертханасын, олардың көркем шеберлігі мен өзіндік ерекшелігін зерттеу барысында коммуникативтік әдістер мен тәсілдерді қолдану.
Өткен және қазіргі әдеби мұраны зерделеуге қажетті ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру.
8. Оқу орындарында көркем шығармашылықты, әдебиетті, риториканы және филологиялық пәндерді оқыту процесінде ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану.
Білім беру мекемелерінде жазушының шығармашылық өмірбаянын білуге, көркем әдебиет туындыларын талдауға, әдебиетті, фольклорды, риториканы және тілді оқыту үшін қажетті ғылыми әдебиеттермен, мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеу.
9. Отандық және әлемдік әдебиет пен мәдениеттің даму үрдістері мен заңдылықтары туралы пікірлерді әзірлеу үшін ақпаратты жинауды, жүйелендіруді және түсіндіруді жүзеге асыру.
10. Әдебиеттану, фольклористика, тіл білімі және риторика бойынша теориялық білімді педагогикалық және кәсіби практикаға, дипломдық жұмысты дайындауға, әдеби қызметтің түрлі формаларын жүзеге асыруға біріктіру.
11. Қазіргі әдебиеттанудың, фольклористиканың, риториканың, тіл білімінің жетістіктерін, олардың көркем шығармашылықты ұғу үшін маңызын бағалау және талдау.
Әдебиет, фольклор, риторика және тіл бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін жоспарлау және әдістемелік қамтамасыз ету.
Әдебиет және фольклор шығармаларын талдау, көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау, әр түрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жазу барысында қолданылатын әдістер мен тәсілдерді бағалау
12. Әдеби және тарихи-мәдени үдерістердің даму тенденцияларына, сыншылар мен оқырмандардың әдеби шығармаларды қабылдаудағы, түсіндірудегі және тағдырындағы рөліне қатысты ақпаратты, идеяларды филолог-мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға хабарлау.
Адамдардың әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарын ескеру және кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында түрлі әлеуметтік топтардың өкілдерімен тиімді диалог жүргізу.
Кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында туындайтын стандартты емес жағдайларда икемді бейімделу.
Жаңа коммуникативтік және ақпараттық технологияларды өз бетінше меңгеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әдебиеттану
Мамандық шифры
6B02306
Факультеті
Филология

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Әдеби білім
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты жеке тұлғаның рухани және адамгершілік тәрбиесіндегі көркем әдебиеттің маңыздылығын түсіну, эстетикалық талғамды қалыптастыру. Оқу курсы шығармашылық ойлауды, көркем шығармаларды түсіну мен түсіндіруді дамыту үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән әдебиет туындыларын талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға, көркем шығармашылықты зерттеу стратегиясын жасауға бағытталған.

Әдеби өңдеу және стилистика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби редакциялаудың міндеттері мен мағынасын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрлар мен стильдердің көркем туындыларын редакторлық өңдеуді жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән редакторлық оқудың түрлерін, көркем мәтін, оның мазмұны, құрамы, тілі, стилі бойынша редактордың жұмысының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

Әдеби сынның жанрлары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығарма тағдыры мен қабылдануындағы әдеби сынның рөлі мен маңыздылығын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдеби, сыни мақалалар мен шолулар жазудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби сынның қалыптасуы мен даму тарихын, негізгі жанрларын, әдеби-сыни мақалалар жазу принциптерін, көркем шығармаларды бағалау критерийлерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиет поэтикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдебиет поэтикасының міндеттерін, оның филологиялық пәндер жүйесіндегі орнын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрдағы көркем мәтіндердің құрылысын, олардың стилі мен тілдік әртүрлілігін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиет поэтикасының негізгі ұғымдары мен бөлімдерін, оның жазушылардың шығармашылығын зерттеуге деген көзқарасының принциптерін терең зерттеуге бағытталған.

Әдебиет теориясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – қазіргі әдебиеттанудың концептуалды-категориялық және әдіснамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың табиғатын, әдеби процестің даму тенденцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты, әдеби ағымдар мен бағыттарды, жанрлық-стильдік ерекшелікті, жазушылар шығармаларының құрылымдық-тілдік ұйымдастырылуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған.

Әдебиет теориясы және эстетика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі әдебиеттану мен эстетиканың концептуалды-категориялық және әдіснамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармашылықтың табиғатын, әдеби процестің даму тенденцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармашылықты, әдеби ағымдар мен бағыттарды, жанрлық-стильдік ерекшелікті, жазушылар шығармаларының құрылымдық-тілдік ұйымдастырылуын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін терең зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттану ғылымының негіздері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды құру принциптерін, олардың мазмұны мен формасының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістері мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттану және журналистика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдебиеттану мен журналистиканың өзара байланысын, олардың жақындығы мен айырмашылығын, әдебиеттанушы мен журналист қызметінің ерекшелігін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрдағы мақалаларды дайындаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиеттанушы мен журналистің шығармашылық қызметін, олардың ақпаратпен жұмыс істеу кезеңдерін және нақты тақырыпқа материал дайындауды зерттеуге бағытталған.

Әлеуметтану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әскери дайындық
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - АБ
  • Сипаттамасы - Әскери дайындық

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Ежелгі дәуірдегі әдебиет
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ежелгі әдебиет ескерткіштерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы өткеннің әдеби мұрасын олардың мазмұны, жанрлық құрамы, тілдік ерекшелігі тұрғысынан зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән ежелгі кезеңдегі әдебиеттің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, сол кездегі әдеби шығармалардың сюжеттік-композициялық ұйымдастырылуын зерттеуге бағытталған.

Жалпы тіл білімі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі ғылыми парадигмалар шеңберінде өзекті лингвистикалық бағыттарда бағдарлану қабілетін қалыптастыру, олардың маңызды проблемалары мен жетістіктерін білу болып табылады. Пән қазіргі тіл теориясының негізгі ережелерін, мектеп пен ғылымның даму тарихын және маңызды бағыттарын, қазіргі лингвистиканың зерттеу әдістерін оқытады.

Көркем шығарманы талдау әдістемесі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем әдебиет туындыларын талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем шығармалардың мазмұны мен құрылымын, олардың тілі мен стилін терең зерделеу, әдебиетті зерттеудің дәстүрлі және инновациялық тәсілдерін қолдану үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән ауызша шығармашылықтың табиғатын түсінудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, жазушының шығармашылық зертханасын жүйелеуге және анықтауға бағытталған.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.

Қазақстан және ТМД халықтарының әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақстан мен ТМД-ның қазіргі заманғы әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Қазақстан мен ТМД жазушылары шығармашылығын салыстырмалы зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән Қазақстан мен ТМД-ның қазіргі заманғы әдеби үрдісінің негізгі бағыттарын, ағымдарын, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен мазмұнын зерделеуге бағытталған.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қазақстанның қазіргі әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақстанның қазіргі әдебиетінің даму заңдылықтарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың аяғы мен XXI ғасырдың басындағы Қазақстан жазушылары шығармашылығын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән Қазақстан жазушылары шығармаларының жанрлық құрамын, көркемдік ізденістерін, қоғам интеграциясының жаһандануы жағдайында қазіргі отандық әдебиетінің даму бағыттарын зерделеуге бағытталған.

Мамандыққа кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдебиеттанушы мамандығының маңыздылығын, оның қоғамдық өмірдегі орны мен рөлін, басқа мамандықтармен байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанушы қызметін жүзеге асыру үшін көркем шығармашылық табиғатын түсіну мен талдау принциптерін және теориялық-әдістемелік негіз қалыптастырады. Пән әдебиеттанушы мамандығының ерекшеліктерін, алған білімі мен құзыреттілігін қолдану саласын зерттеуге бағытталған.

Мәдениеттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.

Риторика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сауатты және дұрыс сөйлеу, ойды айқын және нақты жеткізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби қызметті жүзеге асыру процесінде полемиканы жүргізу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу және сендіру өнері, қарым-қатынас психологиясы мен мәдениетін құру принциптерін зерттеуге бағытталған.

Салыстырмалы әдебиеттану және фольклористика
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты салыстырмалы әдебиеттану мен фольклортанудың негізгі түсініктері мен міндеттерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық әдебиеттерді салыстырмалы-тарихи және салыстырмалы типологиялық зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән Қазақстан мен шет елдердегі салыстырмалы әдебиеттанудың қалыптасу және даму тарихын, әдеби компаративистиканың әдіснамалық және категориялық аппаратын зерделеуге бағытталған.

Саясаттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.

Тіл біліміне кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.

Тіл білімінің негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі тіл білімінің тұжырымдамалық аппаратын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттегі тілдік фактілер мен құбылыстарды зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән тіл білімінің негізгі ұғымдарын, бөлімдерін, оның әдіснамалық және категориялық аппаратын, тілдердің генезисі мен даму тарихын, оларды жіктеу принциптерін зерделеуге бағытталған.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Фольклор
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қоғамның тарихи-мәдени дамуы контекстінде халық ауыз әдебиеті мұраларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклор шығармаларының ерекшеліктерін, қазіргі фольклордың негізгі ұғымдары мен санаттарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән идеялық-тақырыптық мазмұнды, образдар жүйесін, жанрларды, халық ауыз әдебиетінің көркем-экспрессивті құралдарын зерттеуге бағытталған.

Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – хандық кезеңіндегі қазақ әдебиетінің шығармаларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ ақындары мен жырауларының әдеби мұрасын зерттеу үшін теориялық-әдістемелік негіз қалыптастырады. Пән хандық кезеңіндегі қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен заңдылықтарын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, құрылысын, сол кездегі әдеби шығармалардың көркемдік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдың ІI жартысындағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдың ІI жартысындағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдың ІI жартысындағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму үрдісін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қоғамның тарихи-мәдени дамуы контексінде XIX ғасырдың көркем шығармашылығын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму заңдылықтарын, осы кезеңдегі әдеби ағымдар мен бағыттар контексіндегі жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Айтыс өнері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты айтыстың рөлі мен мағынасын, оның ерекшелігін ауызша өнердің бір түрі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы айтыстың қалыптасуы мен даму тарихын зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады, пән айтыстың табиғатын, оның даму тарихы мен ерекшеліктерін зерттеуге, ақындық өнердің дамуына елеулі үлес қосқан ақындардың шығармашылығын талдауға бағытталған.

Ақын және жыраулар поэзиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ақындар мен жыраулардың шығармаларын талдай білу, олардың қазақ әдебиетінің дамуындағы рөлін сипаттау. Оқу курсы қазақ халқының ақындық мұрасын зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негізді қалыптастырады. Пән Асан Қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Ақтамберді, Үмбетей, Бұқар жырау және т.б. шығармаларын терең зерттеуге, олардың мұрасын Қазақстан мәдениеті тұрғысынан зерделеуге бағытталған.

Әдеби өңдеу және стилистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдеби редакциялаудың міндеттері мен мағынасын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әр түрлі жанрлар мен стильдердің көркем туындыларын редакторлық өңдеуді жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән редакторлық оқудың түрлерін, көркем мәтін, оның мазмұны, құрамы, тілі, стилі бойынша редактордың жұмысының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

Әдеби шығармашылық және копирайтинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқырман назарын әдеби шығармаларға аудару үшін жарнамалық мәтіндер құрастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жарнамалық мәтіндерді жазудың тетіктері мен әдістерін кәсіби қызметте қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән SSM менеджментінің негіздерін, кезеңдерін, ерекшеліктерін, әдеби, жарнамалық мәтіндерді, сценарийлерді, Интернет-хабарламаларды құрудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиет және көпшілік мәдениет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі тарихи-мәдени процестің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі әдебиеттің жанрлық құрамын, жазушылардың идеялық және көркемдік ізденістерін, шындықты бейнелеу әдістерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән бұқаралық мәдениеттің көркем әдебиеттің дамуына әсерін, бұқаралық әдебиеттің қоғам өміріндегі даму алғышарттары мен рөлін зерттеуге бағытталған.

Әдебиет және көркем аударма
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – аударманың мәдениетаралық байланыстарды дамытудағы маңыздылығын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ және шетел әдебиеті классиктерінің шығармаларының аудармаларын бағалау үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән аударма іс-әрекетінің объектісі ретінде көркем мәтіннің ерекшеліктерін, көркем аударманың негізгі критерийлері мен әдістерін, жазушы әлемінің бейнесін қалыптастырудағы аудармашының рөлін зерттеуге бағытталған.

Әдебиет және театр
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдебиетті өнер түрі, оның қазіргі заманғы өнер жүйесіндегі орны мен рөлі ретінде түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет пен театрдың байланысын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән драматургия мен театр өнерінің даму кезеңдерін, олардың жанрлық және көркемдік ерекшелігін, қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған.

Әдебиет сыншысының шығармашылық лабораториясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдеби сынның міндеттерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы дүниетанымның, әдеби сынның ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірлік тәжірибесінің көркем шығарманы қабылдауға әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби сыншы қызметінің бағыттарын, оның жазушы шығармашылығын түсінуге және бағалауға деген көзқарасының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

Драматургия жанрларының зерттеу принциптері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты драмалық шығармалардың табиғаты мен ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы драматургияны терең зерттеуге, оның поэзия мен прозадан айырмашылығын түсінуге теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән драмалық шығармалардың құрылымын, мазмұнын, жанрларын, тілдік және стилистикалық ерекшеліктерін, қазіргі драматургияның даму тенденцияларын және драмалық шығармаларды қабылдау мәселелерін зерттеуге бағытталған.

Драматургияның жанрлары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты драмалық шығармалардың табиғаты мен ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы драматургияны терең зерттеуге, оның поэзия мен прозадан айырмашылығын түсінуге теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән драмалық шығармалардың құрылымын, мазмұнын, жанрларын, тілдік және стилистикалық ерекшеліктерін, қазіргі драматургияның даму тенденцияларын және драмалық шығармаларды қабылдау мәселелерін зерттеуге бағытталған.

Жазушы және баспагер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазу жұмысы мен баспа қызметінің байланысын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушы мен баспагердің ынтымақтастығының бағыттары мен принциптерін, әдеби агенттердің функцияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән баспагерлердің әдеби шығарманың тағдырындағы рөлін, баспа қызметінің ерекшеліктерін, көркем шығарманың қолжазбасын жариялауға дайындау кезеңдерін анықтауға бағытталған.

Жазушы шеберлігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әр түрлі жанрдағы және әртүрлі тақырыптағы мәтіндерді дұрыс жазу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазу шеберлігі мен талант табиғатын түсіну үшін теориялық және әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән әр түрлі тақырыптағы және әр түрлі стильдегі мәтіндерді жазу принциптерін анықтауға, жазу дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби салада қолдануды зерттеуге бағытталған.

Жазушының шығармашылық лабораториясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармадағы жұмыстың негізгі кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушының дүниетанымының, ойлауының ерекшеліктерін, оның ішкі әлемі мен өмірбаянының шығармашылық мұрасына әсерін талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән жазушылық еңбектің ерекшелігін зерттеуге, әдебиет туындыларының тарихы мен құрылу принциптерін түсінуге бағытталған.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

Көркем әдебиет және сторителлинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркем шығармаларды жазу мен айтудың, әртүрлі жанрлар мен тақырыптардың тарихын құрудың ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет туындыларын құрастыруды, құрылымдауды және беруді түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем мәтіндерді құру және ұсыну, аудиториямен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

Көркем мәтін рецепциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әдебиет шығармаларының идеялық-семантикалық мазмұнын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтінді қабылдау мәселесін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдебиет туындыларын қабылдауға және түсіндіруге әсер ететін факторларды, оқырман, сыншы, әдебиеттанушы рөлін анықтауға және талдауға, көркем мәтіннің идеялық-семантикалық мазмұнын зерттеудің негізгі тәсілдерін түсінуге бағытталған.

Қазақ әдеби байланыстары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазақ әдебиетінің басқа ұлттық әдебиеттермен типологиялық байланысын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Қазақстанның әдеби және мәдени өзара байланысының даму ерекшеліктерін, олардың қазақ жазушылары шығармашылығына әсерін талдау және анықтау үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән шетелдік әдебиеттермен қазақ әдеби байланыстарының даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Қазіргі әдебиеттің жанр типологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі әдебиеттің негізгі жанрларын, олардың қалыптасу және даму кезеңдерін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі әдеби шығармалардың жанрлық ерекшелігін, оларды жіктеу және градациялау принциптерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән «әдеби жанр» ұғымын, жанр типологиясының принциптерін, олардың табиғаты мен ерекшеліктерін, жанрлардың өзгеруіне әсер ететін факторларды зерттеуге бағытталған.

Қазіргі әлемдік әдеби үдеріс
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі тенденцияларын түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі кезеңдегі ұлттық әдебиеттің даму заңдылықтарын, қазақ әдебиетінің әлемдік мәдениеттегі орны мен рөлін зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби ағымдарды, бағыттар мен мектептерді, жазушылардың көркемдік ізденістерін, олардың шындықты бейнелеу тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

Қаржы сауаттылығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

Мәтінтану және кітаптану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты текстологияның міндеттерін, әртүрлі ақпарат көздерімен және библиографиялық материалдармен жұмыс істеу принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндерді мәтіндік талдаудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән мәтіндерді басып шығару түрлерін және олармен жұмыс істеу принциптерін, көркем әдебиет пен әдебиеттану саласындағы ақпараттық ресурстарды зерттеуге бағытталған.

Салыстырмалы әдебиеттану және фольклористика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – салыстырмалы әдебиеттану мен фольклортанудың негізгі түсініктері мен міндеттерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ұлттық әдебиеттерді Салыстырмалы-тарихи және салыстырмалы типологиялық зерттеу үшін теориялық-әдіснамалық негізді құрайды. Пән Қазақстан мен шет елдердегі салыстырмалы әдебиеттанудың қалыптасу және даму тарихын, әдеби компаративистиканың әдіснамалық және категориялық аппаратын зерделеуге бағытталған.

ТМД халықтары әдебиетінің даму заңдылықтары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ТМД-ның қазіргі заманғы әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ТМД жазушылары шығармашылығын салыстырмалы зерделеу үшін теориялық-әдіснамалық негіз қалыптастырады. Пән ТМД-ның қазіргі заманғы әдеби үрдісінің негізгі бағыттарын, ағымдарын, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен мазмұнын зерделеуге бағытталған.

Шешендік сөздің поэтикасы және спичрайтинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көпшілік алдында сөйлеуді, оның тілдік ұйымын құру принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көпшілік алдында сөйлеу үшін мәтін жазу дағдыларын дамытудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән көпшілік алдында сөйлеуді дайындаудың принциптері мен кезеңдерін, оларды жазудың әдістері мен технологияларын, сөйлеудің тиімділігі мен сенімділігін анықтайтын тілдік факторларды зерттеуге бағытталған.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - болашақ кәсіби қызметке байланысты практикалық мәселелерді шешу үшін технологиялық және химиялық пәндердің теориясы мен әдістемесін интеграциялау қабілетін қалыптастыру. Тәжірибе білім беру бағдарламасын игеру барысында алынған құзыреттіліктерді қолдана отырып, бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы саласындағы нақты мәселелердің тәуелсіз шешімін қалыптастыруға бағытталған.

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты - химиялық өндірістің технологиялық сызбаларын оқу, белгілі бір химиялық кәсіпорын мысалында жабдықтар, материалдар таңдау және жобалық-жобалық шешімдерді негіздеу, дамыту барысында алынған құзыреттерді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. тәжірибе барысында өндірістік тапсырмаларды орындауға арналған модуль. Тәжірибе нақты химиялық өндірістердің құрылымын, ережелерін, жабдықтары мен материалдарын игеруге бағытталған.

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген