Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Әлемдік және еуразиялық тарихи процесс контекстінде Қазақстан мемлекеттілігінің үдемелі дамуының қазіргі заман тарихының негізгі кезеңдерін білу; ғылыми-тарихи және философиялық білімдерді қалыптасқан мемлекет – Қазақстан Республикасы жолындағы дамудың қазақстандық моделінің табыс факторларын жинақтау үшін еркін түсіндіру және оны шығармашылықпен пайдалану, рухани-адамгершілік білімді практикалық қызмет мазмұнына кіріктіру;
2. ҚР Білім беру саласындағы заңнаманы, республикалық және халықаралық нормативтер мен конвенцияларды (ҚР "Білім туралы" Заң, "Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және әлеуметтік қолдау туралы" Заң, БҰҰ Бала құқықтары туралы конвенциясын, ҚР әлеуметтік саясат негіздерін, ҚР Балалардың құқықтарын қорғау саласындағы заңнамасын, ҚР Білім және ғылым саласын дамытудың мемлекеттік бағдарламасын, "Өзін-өзі тану" рухани- адамгершілік білім берудің мемлекеттік бағдарламасын және т. б.) қолдану;
3. Әлеуметтік тәрбиенің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін пайдалану, білім беру мекемесінің әлеуметтік саласы мен ортасын үйлестіруге ықпал ету, ата-аналармен (оларды алмастыратын тұлғалармен) байланысты жүзеге асыру, әлеуметтік қорғау, Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы ережелері мен нормаларын орындау және білім беру процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету.
4. Өзінің рухани және моральдық дамуын жеке бас үлгісімен жеке тұлғаны шабыттандыру және қоғамға риясыз қызмет етуге ұмтылысын талдау және ұғыну; өзінің кәсіби қызметін үйлестіру, өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттыру, өз құзыреттілігінің шекарасын анықтау, әріптестерімен, аралас мамандық мамандарымен табысты қарым-қатынас жасау әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және әдістемелік жұмыстың басқа да түрлеріне қатысу;
5. Жалпыадамзаттық құндылықтар, рухани-адамгершілік тәрбиелеу қағидаттары негізінде «Өзін-өзі тану» пәні бойынша сабақтарды әзірлеу және енгізу, рухани-адамгершілік тәрбиелеу қағидаттары, заманауи гуманистік теория негізінде "Өзін-өзі тану" бойынша сабақтарды жобалау және жүзеге асыру; мектепте педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру, қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру, оларды білім беру мекемесінің тұтас педагогикалық үдерісінде тиімді пайдалану, жеке білім беру траекторияларын жобалау;
6. Мектептерде, колледждерде және басқа да білім беру ұйымдарында бағдарламалар, жобалар, білім беру қызметін жоспарлау, оларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау және әлеуметтік және психологиялық қызметтің қызметін мектепте ұйымдастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық іс-шараларды әзірлеу және іске асыру, мектепте осы қызметті алдын-ала бағалау;
7. Мәдени-демалыс орталықтарының жұмысын ұйымдастыру; балалармен, жасөспірімдермен және жастармен мәдени-ағарту жұмыстарын жүргізу; ағарту жұмысының бағдарламаларын, әдістемелерін және технологияларын әзірлеу;
8. Баланың девиантты мінез-құлқын ескерту және түзету бойынша бақылау және кеңес беру әдістері негізінде балаларды бастапқы диагностикалаудың міндеттерін шешу, сұраныстың типтік жағдайларында девиантты мінез-құлықты балаларға психологиялық консультациялық көмек көрсету, даму міндеттерін шешуге бағытталған кеңес беру әдістерін қолдану, жас ерекшелік даму ресурстарын іздеу, білім беру мекемелерінде балаларға кеңес беру бойынша тәжірибелік жұмысты ұйымдастыра алады.
9. Қоғамда әлеуметтік жауапкершілік пен адамдарға қызмет ету құндылықтарын, өзін-өзі тану және этикалық құндылықтарды қалыптастыру, еріктілер жұмысын насихаттауға ықпал ету; мәдениет, дін, этностық топтар, әлеуметтік топтардың алуан түрлілігін ескере отырып, көп мәдениетті қоғамда әлеуметтік - педагогикалық білім беру қызметін ұйымдастыру.
10. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізу, білім беру саласындағы әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалау, оларды практикада қолдану бойынша қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;
11. Білім беру мекемесінің тәрбие және оқу үрдісіне әдістерді креативті білім мен технологияны белсенді қолдану, стандартты емес тапсырмаларды қою және білім беру саласындағы мәселелерді шығармашылықпен шешу.
12. Жас өспірімдердің анатомиялық-физиологиялық, психологиялық даму ерекшеліктерін анықтау; жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтік және тұлғалық даму заңдылықтарын түсіну, әр түрлі жағдайларда әлеуметтік педагогтың отбасымен өзара іс-қимылын жобалау, педагогикалық құжаттарды толтыру; ата-аналармен ағарту жұмыстарын жүргізу, түзету-педагогикалық үдеріске ата-аналар жұртшылығын тартудың инновациялық формалары мен әдістерін қолдану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Мамандық шифры
6B01801
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Арнайы педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.

Әлеуметтік педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: Әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдары; әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшелігі; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің қағидаттарына сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формалары; әлеуметтік даму кезеңдеріне сәйкес әлеуметтенудің әдістері мен формалары; жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік-педагогикалық қызметтің маңызы қарастырылады.

Әлеуметтік психология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориясы, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитудалар; әлеуметтік-психологиялық білім мен әлеуметтік-психологиялық дағдылардың көмегімен кәсіби жағдайларды түсіндіру зерттеледі.

Әлеуметтік тәрбиелеудегі мәдени-әлеуметтік имитация
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әлеуметтік-мәдени имитацияның мәні мен мазмұнын, әлеуметтік тәрбиенің ерекшелігі мен спецификасын түсіндіру, Әлеуметтік-мәдени имитацияның негізгі әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс қоғам мәдениеті мен әлеуметтік қызмет механизмін жан-жақты зерттеуге бағытталған – әлеуметтік-мәдени имитация, оның көмегімен мәдениеттің ерекше элементтері, ерекше білім, білік, дағды, әдет-ғұрыптар және т.б.

Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың күрделі міндеттерін талдау қабілетін қалыптастыру; халықтың әлеуметтік қорғалмаған санаттарына гуманитарлық-педагогикалық қолдау көрсету; әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясын қолдану. Пән мазмұнында әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары берілген. Пән әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларының теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім беру бағдарламаларын, ҚР Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі құжаттарын және қоғамда табысты әлеуметтік сүйемелдеуді меңгеруге бағытталған.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Білім беру психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқыту мен тәрбиелеу процесінде психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, психологиялық ерекшеліктер мен жеке даму заңдылықтарын білу. Пәнді зерделеу барысында: білім берудің психологиялық принциптері, білім беру үдерісін психологиялық сүйемелдеу; білім беру жүйесіндегі психологияның орны және білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыз ету; білім берудегі психопрофилактика және ағартушылық қызмет зерделенетін болады.

Білім берудегі диагностика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесс; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері зерделенетін болады.

Білім берудегі жобалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру саласындағы үлгілеудің, жобалаудың нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, зерттеу, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаларды әзірлеу тұжырымдамасын негіздеу, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, ресімдеу. Пән теориялық курс болып табылады, педагогикалық қызмет саласында жобалаудың және модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған

Білім берудегі кеңес беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беруде психологиялық-педагогикалық кеңес берудің базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында:әртүрлі типтегі білім беру орталарында психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктері; консультация берудің қойылған міндеттеріне барабар әдістемелік құралдар; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері бойынша консультациялар; білім беру ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар қаралатын болады.

Білім берудегі тренингтер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерде тренингтік оқытуды жобалау бойынша білім, білік пен дағдыларын, құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында кәсіби қызметте қажетті психологиялық-педагогикалық сипаттағы жаттығулар жүйесін қолдана отырып белгілі бір дағдылар мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс тренингтік оқытуды жобалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерімен, жаттығу жүйесімен таныстырады.

Ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру ұйымдарында тәжірибелік-іздестіру және тәжірибелік жұмыстарды жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Осы пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесінің мәні мен функциялары; педагогикалық зерттеудің құрылымы мен кезеңдері; ғылыми мәтін ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижесі ретінде; білім беру ұйымдарындағы педагогикалық эксперимент және тәжірибелік-эксперименттік жұмыс.

Девиантология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты девиантты мінез-құлықтың пайда болу ерекшелігі мен себеп-салдарлық байланыстарын анықтау қабілетін қалыптастыру; адамның девиантты мінез-құлықтың типологиясы мен моделін; ауытқитын мінез-құлықтың ең көп таралған түрлерін сипаттау. Пәнді оқыту пәні девиантты мінез-құлықтың пайда болуы, девиантты мінез-құлықтың алдын алу және түзету мәселелері болып табылады. Пәнде девиантты мінез-құлықты балалармен жұмыс жасаудағы әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың спектрі жүйелі түрде ұсынылады.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Дін және білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-жалпыадамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-мағыналық қарым-қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру; білім беру жүйесіндегі ұйымдарда дін туралы білім орны және оларды оқыту нысаны туралы мәселелерді ашу; білім беру мен дін қарым-қатынасының құқықтық негіздерін түсіндіру. Пән білім беру ұйымдарында білім беру мен діннің өзара қарым-қатынасы, балалардың діни тәрбиесі мәселелерін қарастырады.

Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімді қалыптастыру. Пән жас ерекшеліктері анатомиясы мен физиологиясын, мектеп гигиенасы мәселелерінің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалар мен жасөспірімдердің өсу және даму заңдылықтарын, ағза мен ағзаның жекелеген бөліктерінің сыртқы әсерлерге байланысты тұтас сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді оқуға бағытталған.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Жалпы білім беретін мектепте оқушылардың жаңа стандарттар, оқу бағдарламалары туралы білімдерін қалыптастыру. Пән теориялық курс болып табылады және жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, нормаларын, жалпы білім берудің негізгі білім беру бағдарламаларының міндетті минимум мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы білім беретін мектептердің оқу-тәрбие процесін нормативтік және мазмұндық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды зерделеуге бағытталған.

Өзін-өзі тану
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ ұстаздың тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан өзгертуге, оның ішкі мүмкіндіктерін ашуға үлес қосу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының теориялық және әдістемелік негіздерін түсіндіре алады; Бағдарлама идеяларын мектептің тұтас педагогикалық процесіне кіріктіру тәжірибесін талдау; адамгершілік-рухани тәрбие идеяларына сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүргізу; «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының идеяларын мектептегі білім мазмұнын кіріктіру; өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру әдістерін меңгеру.

Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттердің жоғары және орта оқу орындарында өзін-өзі тануға оқыту үдерісін ұйымдастыру және басқару үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық біліктерді көрсету, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешу қабілетін қалыптастыру. Пән болашақ оқытушының білім беру ұйымындағы кәсіби психологиялық-педагогикалық мәдениетінің негіздерін және қазіргі жағдайда өзін-өзі тануды оқытудың заманауи әдістемесін меңгеруді қарастырады

Педагогика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: негізгі педагогикалық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру, студенттердің педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы туралы білімдерін игеруін қамтамасыз ету. Курсты зерделеу барысында: педагогикалық кәсіптің әлеуметтік мақсаты мен ерекшелігі; ҚР Білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттары; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынас; педагогтың кәсіби-маңызды тұлғалық қасиеттері; қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығы қаралатын болады.

Педагогикалық шеберлік
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Педагогикалық шеберлік саласында білім алушылардың жалпы мәдени кәсіби құзыреттілігін, педагогикалық шеберлікті дамытудың практикалық міндеттерін шешуге дайындығын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: кәсіби даму және педагогикалық шеберлік,педагогикалық өзара іс-қимыл шеберлігі, мұғалімнің шығармашылық дамуы.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

Этнопедагогика
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

12 жылдық білім берудің психологиялық-педагогикалық мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру саласындағы ҚР стратегиялық саясатын сипаттау, 12 жылдық мектептің тұжырымдамасын түсіну, алдыңғы қатарлы шет елдерде (Батыс Еуропа елдері, АҚШ және т.б.) орта білім беру жүйесіне салыстырмалы талдау жүргізу. Пән ғылыми-әдістемелік көзқарастарды қалыптастыратын теориялық курс болып табылады, 12 жылдық білім беруге көшу мәселесін қарастыруға бағытталған.

Scientific Writing
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.

Ақпаратты (деректерді) өңдеудің математикалық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты математикалық статистика және ықтималдықтар теориясын сипаттау қабілетін қалыптастыру, статистикалық деректерді жинау, талдау әдістері мен тәсілдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте деректерді жинау және өңдеу әдістерін қолдану; экспериментті жоспарлау және нәтижелерді математикалық өңдеудің барабар әдістерін таңдау. Курс ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын және олардың қосымшаларын зерттеуге бағытталған.

Әлеуметтік педагогтың іс-әрекетіндегі медиативті технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттерде медиация және дауларды шешудің және жанжалды басқарудың басқа балама тәсілдері туралы базалық білімді қалыптастыру. Курс мектептегі татуласу қызметтеріне қолдау көрсету қабілеттерін зерттеуге; Мектеп медиациясы қызметтерін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар мен бағдарламаларды жүзеге асыруға бағытталған. Пән теориялық курс болып табылады және әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі медиацияны зерттеуге бағытталған.

Әлеуметтік-педагогикалык коррекция
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-білім алушылардың білім беру мекемелері, ұйымдары мен әлеуметтік қызметтер жүйесінде әртүрлі санаттағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістемелері мен технологияларын практикалық іске асыру бойынша кәсіби қызметті меңгеруі. Пәнді зерделеу кезінде әр түрлі контингенттегі балалармен жұмыс жасауда маман қызметінің түзету блогы; әлеуметтік педагог жұмысындағы диагностикалық технологиялар; балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының алдын алу жөніндегі жұмыс зерделенетін болады.

Балалық шақ және отбасыны әлеуметтік қорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты бала мен отбасын әлеуметтік қорғау жүйесінің мәнін түсіну, баланың, отбасының өмір сүру жағдайын жақсарту мақсатында әлеуметтік қорғау шараларын ұсыну қабілетін қалыптастыру. Пән баланы, отбасын әлеуметтік қорғаудың тұжырымдамалық негіздерін, балаларды қорғау бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік және заңнамалық базасын зерделеуге және болашақ әлеуметтік педагогтарды құқықтық мәдениет негіздеріне оқытуға бағытталған.

Білім беру мекемелердегі әлеуметтік педагогтің іс-әрекеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты кәсіби әлеуметтік-педагогикалық білімнің, педагогикалық ойлаудың және дүниетанымның ғылыми негіздерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қабілетті болады: - білім беру ұйымдарында әлеуметтік-педагогикалық қызмет негіздерін және әлеуметтік педагог қызметінің ерекшелігін білуін көрсету; - әлеуметтік педагог қызметінің бағыттары мен түрлерін салыстыру және талдау; - әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың тиімді әдістерін таңдау.

Білім берудегі әлеуметтік-психологиялық қызмет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім берудің әлеуметтік-психологиялық қызметі мен қажетті кәсіби құзыреттіліктер құрамында әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметіне жүйелі көзқарас қалыптастыру. Пән білім беру мекемесі жағдайында әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шешуде әлеуметтік педагогтың кәсіби жұмысының теориялық негіздерін; оқу-тәрбие ұжымындағы тұлғааралық қатынастарды білдіреді.

ЕБҚ бар адамдардың кәсіби өзін-өзі анықтауындағы тьютор қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың кәсіптік бағдар беру және кәсіби өзін-өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыруда студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіптік бағдар берудің жалпы жүйесіндегі ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларды кәсіптік бағдарлаудың ерекшеліктерін, ерекше қажеттіліктері бар студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауының негізгі психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерін және кәсіптік бағдар берудің ерекшеліктерін қарастырады. Ерекше қажеттіліктері бар студенттердің өзін-өзі анықтауы.

ЕБҚ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша тьютордың қызметі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ЕҚ бар студенттерге тьюторлық қолдау көрсету принциптерін, нысандарын және бағыттарын талдау; ЕҚ бар студенттердің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету әдістерін қолдану; ЕҚ бар балаларға репетиторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдерін имитациялау; ЕҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайды ұйымдастыру

Инклюзивті білім берудегі тьютор
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инклюзивті білім беруді жүзеге асыру жағдайында тьютордың психологиялық-педагогикалық іс-әрекетінің құзыреттіліктерін қалыптастыру Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқыту жүйесіндегі репетитордың функциялары мен міндеттерін анықтай алады. инклюзивті білім беру тәжірибесі; ЕҚ бар студенттердің танымдық қабілеттерін дамытудың тиімді әдістерін қолдану; ЕҚ бар балаларға репетиторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдерін имитациялау; ЕҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайды ұйымдастыру.

Инклюзивтік білім беруде ЕБҚ бар оқушыларды сүйемелдеу бойынша тьютор қызметіндегі инновациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЕҚ бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде тьютордың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау алгоритмін түсіндіре алады; білім беру процесінде студенттерді психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің мазмұны мен әдістерін анықтау; ЕҚ бар студенттермен жұмыс істеуде инновациялық түзету, дамыту және оңалту технологияларын қолдану; ЕҚ бар студенттердің дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарламаларды әзірлеу.

Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың жаратылыстану дүниетанымын және зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: қазіргі жаратылыстану және диалектикалық дүниетанымның заңдылықтарына мінездеме беру; жаратылыстану және гуманитарлық мәдениеттердің ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын түсіндіру; дүниенің жаратылыстану-ғылыми суретін модельдеу принциптерін анықтау; жаратылыстанудың рационалды-логикалық әдістерін қолдану; жаратылыстану білімінің мазмұнын жобалау; жаратылыстанудың әлеуметтік рөлін және жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық мәдениеттердің белсенді әрекеттесуін бағалау.

Мектептегі білім беру сапасының менеджменті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жан-жақты дамыған, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу, оқытуға арналған "сапа" терминінің мәнін ұғыну қабілетін қалыптастыру; нақты басқару міндеттерін шешу; оқу-тәрбие, қызмет нәтижелілігінің төмен себептерін анықтау. Пәнде: сапа менеджменті педагогикалық проблема ретінде; менеджмент педагогтың басқару қызметінің ерекше түрі ретінде; басқарудың теориялық негіздері; тұлғалық-бағдарлы білім беру жағдайындағы педагогикалық менеджмент негіздері қарастырылады.

Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: рухани-адамгершілік тәрбиенің теориялық-әдіснамалық негіздері; жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар; рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін негізгі білім беру ресурстары; білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін педагогикалық диагностика әдістері қаралатын болады

Отбасылық кеңес беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: отбасылық қатынастар психологиясы және отбасылық кеңес беру саласындағы кәсіби және жеке қасиеттерді дамыту. Курсты зерделеу барысында: отбасымен консультациялық әңгімелесудің принциптері, негізгі параметрлері мен құрылымы; отбасылық қатынастарды зерделеу және түзету әдістері мен әдістемелері; отбасының және оның жекелеген мүшелерінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі және әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық проблемалары; отбасылық қатынастар бойынша консультациялардың мазмұны қарастырылады

Өзін-өзі тануды және өзін-өзі танытуды педагогикалық қолдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-орта мектеп оқушыларын педагогикалық қолдау теориясын сипаттау қабілетін қалыптастыру; оқушылардың өзін-өзі дамытуда педагогикалық қолдау көрсету; баланың өзіндік даму перспективасын сезінуіне жағдай жасау. Пән білім алушылардың өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың рөлі туралы, оқушылардың табысты педагогикалық қолдау көрсеткіштері мен өлшемдері туралы теориялық және инструменталды түсініктері туралы сипат береді.

Педагогикалық анимация
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты бос уақытты өткізу, мәдени және рухани байытатын тұлғаны саналы таңдау, мәдени-бос уақытты өткізу бағдарламаларын ұйымдастыру технологияларын, әр түрлі формадағы және тақырыптағы іс-шараларды әзірлеу, оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру үшін қолайлы орта құру. Пән педагогтың аниматорлық қызметі туралы білімін қалыптастыратын теориялық курс болып табылады, аниматорлық қызметтің теориялық және тәжірибелік негіздерін қарастырады.

Пенитенциарлық педагогика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-студенттерде пенитенциарлық мекемелердегі балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу және оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнде пенитенциарлық педагогиканың қалыптасуы мен дамуының тарихи алғышарттары, қылмыстық-атқару жүйесіндегі түзету мәселелерін ретроспективті талдау қарастырылады. Пенитенциарлық мекемеде сотталғандарды тәрбиелеу мәселелері, сотталғандарды тәрбиелеу жүйесін ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдері ашылады.

Тәрбие және жастарды әлеуметтендіру мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты жастардың әлеуметтенуін бағалау, жоспарлау әдістері мен теориялары туралы білімді қалыптастыру; жастарды әлеуметтендіру кезінде кәсіби қызметте қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән жастардың әлеуметтенуі мәселелері бойынша студенттердің ғылыми-әдіснамалық көзқарастарын қалыптастыратын теориялық курс болып табылады.

Театралды пеадгогика және педагогикалық артистизм
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты - мұғалім мен оқушылардың өзара іс-қимылын қамтамасыз ету, көркем-педагогикалық қызмет негізінде мектеп серіктестерімен, білім беру үдерісінің басқа субъектілерімен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру. Пән теориялық курс болып табылады, театр педагогикасы мен педагогикалық артистизмнің теориялық негіздерін, педагогика мен сахна Заңын, сабақ драматургиясын, қазіргі заманғы театр педагогикасының жетекші концепцияларын, педагогикалық артистизмді зерттеуге бағытталған.

Тоқырау интервенция
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты дағдарыс түрлерін (әлеуметтік, психогенді, жас және экзистенциалды) сипаттау қабілетін қалыптастыру; балалар мен жасөспірімдерге дағдарыстық көмек көрсету ерекшеліктерін түсіндіру; әлеуметтік-педагогикалық қызметте дағдарыстық интервенция әдістерін қолдану; экстремалды жағдайда зардап шеккендерді топтық кеңес беруде дебрифинг әдісін қолдану; субсиндромдарды тоқтату тәсілдерін қолдану. Пән дағдарыстық интервенция теориясымен және тәжірибесімен таныстыруға бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты: оқу барысында алынған теориялық білімді тереңдетіп, бекіту. Дипломдық жұмысты орындауға арналған материалдарды іріктеп, жүйелу. Дилом жұмысын жазу. Диплом жұмысын алдын ала қорғау. төменгі, орта және жоғары энергия физикасындағы детекторлар құрылымының ерекшеліктерін білу; - ғылыми зерттеулерде, сондай-ақ медицинада және басқа да қолданбалы салаларда ядролық сәулелену детекторларын қолдана отырып, ядролық-физикалық өлшеулерді ұйымдастыру. - ядролық-физикалық медициналық қондырғылардың жұмысын ұйымдастыру, ретке келтіру және қолдау үшін ядролық медицина саласындағы теориялық білім мен зерттеу әдістерін қолдану; - ядролық медицина үшін радиоактивті изотоптарды өңдеу үшін пайдаланылатын нысаналық құрылғылардың негізгі типтерін ажырату. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дипломалды приактиканы өткен соң студент қабілетті болып шығады: диплом жазуға қажетті эксперименталды, анықтамалық және өндірістік, әрі қызмет көрсету бойынша нормативті-құқықтық мәліметтерді жүйелей білу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген