- Негізгі бет
- Докторантура
- Білім беру бағдарламалары
- Химиядағы наноматериалдар және нанотехнологиялар
Химиядағы наноматериалдар және нанотехнологиялар
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
нанотехнология және наноматериалдар саласындағы заманауи теория мен практиканың жетістіктеріне негізделген теориялық және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру принциптерін жүйелі түрде түсіндіруге;
2.нанотехнологияның ғылыми-зерттеу әдістерін, наноматериалдарды алу және қолдануды, сонымен қатар аддитивті технологияларды қолдану үдерістерін біріктіріп әзірлеу;
3.нанотехнологияның физика-химиялық үдерістерін зерттеу үшін заманауи құрал-жабдықтарды, цифрлы технологияларды, әдістемелердін комбинациясын таңдау;
4.нанообъектілер мен наноматериалдарды құру кезінде олардың физикалық-химиялық қасиеттерін, тұрақтылығы мен қауіпсіздігін сыни талдау және болжау;
5. наноқұрылымды жүйелерді синтездеудің білім көлемін кеңейтетін дәстүрлі емес жану режиміндегі әдістерін әзірлеу;
6.нанотехнологиялар мен ғылыми пәндер бойынша ғылыми-зерттеу, ғылыми-техникалық ақпараттың нәтижелерін қорыту, ғылыми, патенттік және маркетингтік зерттеулер жүргізу, отандық және шетелдік басылымдарда жарияланымдарды дербес дайындауды ұйымдастыру;
7. идеялар мен технологиялар нарығында табысты бәсекелестік үшін тәжірибелік-конструкторлық сызбанұсқаларды бағалау және түзету негізінде наноматериалдарды өндірудің қолданыстағы қазіргі технологиялық әдістерін оңтайландыру;
8. күрделілігі әртүрлі жаңа идеяларды синтездеу, оны жүзеге асыру кезінде экономикалық тиімділік, алынған өнімдердің экологиялық және техникалық қауіпсіз өндірісін қамтамасыз ету;
9.нанотехнологияны дамытуға, наноматериалдар мен нано-объектілерді өндіруге қатысу арқылы қоғамды қалыптастыру мүддесінде технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуға жәрдемдесу;
10. Кейбір аспектілері ұлттық немесе халықаралық басылымдарда көрсетілген түпнұсқа зерттеулер арқылы нанотехнологияны дамытуға үлес қосу;
11.нанотехнология және нанотехнология саласында мәртебесі тен, кең ғылыми-техникалық қоғамдастықпен және қоғаммен диалог жүргізу;
12.ғылыми-педагогикалық қызмет барысында туындайтын проблемаларды шешу, білім беру үдерісіне жаңа стандартты емес, инновациялық технологияларды енгізу.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген