Докторантура
Шығыстану

Шығыстану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Білім беру бағдарламасын аяқтаған студенттер:
1. Шығыстанудың ғылыми-зерттеу, академиялық, ұйымдастыру және басқа кәсіби салаларында ғылыми, академиялық және шығармашылық өнім түріндегі нақты өлшенетін нәтиже алу үшін іргелі дайындығын қолдануға;
2. Шығыс елдеріндегі ағымдағы және маңызды оқиғаларға ақпараттық, аналитикалық шолулар дайындау үшін қазіргі заманғы Шығыстағы өзекті тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерді талдауға қажет ғылыми теорияларды, әдістерді жүйелеуге және интерпретациялауға;
3. Нақты еңбектер - диссертациялар, баяндамалар, мақалалар аясында қазіргі заманғы ғылымның үрдістеріне талдау жасауға, түрлі теориялар, тұжырымдар мен әдістерді сыни тұрғыдан бағалауға, зерттеулердің басым бағыттарын анықтауға;
4. Қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды анықтауға және шешуге, ана тілінде және шет тілдерінде халықаралық және отандық стандарттар мен талаптарға жауап бере алатын қолданбалы және бағдарламаларды дайындауға;
5. Қарым-қатынас процесін тиімді түрде арттыруға, аударма техникасы мен стратегиясын қолдана отырып әртүрлі жанрда шығыс тілінен және шығыс тіліне ауызша және жазбаша екіжақты аударма жасауға;
6. Нәтижелі ғылыми жоба орындау үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, сонымен бірге ғылыми мәліметті алу, өңдеу және сақтау әдістерін, статистикалық талдау әдістерін, есеп беру, мәліметтерді өз ана және шет тілдерде түсіндіру дағдыларын қолдана алуға;
7. Халықаралық ынтымақтастық пен зерттеулерді өз деңгейінде жүзеге асыру үшін қазігі заманғы шығыс тілдері, сонымен қатар қазақ, орыс және батыс тілдері бойынша білімін тұрақты түрде дамытып отыруға;
8. Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша реферат, аннтотация, түйіндеме, дайындау барысында ғылыми мақала жазудың халықаралық стандарттарын жүйелеуге, өзінің қол жеткізген нәтижелерін кәсіби ғылыми деңгейде көрсете алуға;
9. Өз бетінше алған жаңа білімін шығыстану саласы бойынша тиісті әдебиеттерді, оқып-зерттейтін аймақтар бойынша ақпараттарды пайдалана отырып аналитикалық материалдар мен ұсыныстар дайындауға қолдануға және талдауға;
10. Жоғары оқу орындарында жаңа оқу бағдарламаларын дайындауға және оқу процесін ұйымдастыруға инновациялық әдістерді енгізуге;
11. Шығыстану саласындағы білім аясына және нақты аймақты оқып-зерттеуге дербес зерттеу жұмысы арқылы үлес қосуға, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша монография дайындауға;
12. Түрлі мақала, баяндамаларда мәдени, тарихи, лингвистикалық дискурсты талдап-түсіндіру барысында ойын еркін білдіруге, сонымен қатар басқа, оның ішінде өткен замандардағы және / немесе қазіргі уақыттағы шығыс мәдениеттері мен бірегейліктерін түсінуге қабілетті болады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шығыстану
Мамандық шифры
8D02209
Факультеті
Шығыстану

пәндер

Аймақтық зерттеулер методологиясы (ағылш.т)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: – аймақтық зерттеулер методологиясы мен дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Шығыс аймақтарын зерттеудің барынша өзекті проблемаларын, жағдайларын, деректанулық базасын құрудың теориялық негіздері мен практикалық зерттеу әдістерін қалыптастырады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - нақты ғылыми публикациялар мен аймақтану бойынша дәрістерде отандық және шетелдік шығыстанудың негізгі методологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын зерттеу негізінде қалыптасқан дамыған теориялық және методологиялық ойын таныту; - зерттеу жобаларының кіріспесінде шығыстану мен аймақтануда қолданылатын теориялық және методологиялық әдістерді сыни бағалау; - кәсіби міндеттерін шешу барысында әлеуметтік, гуманитарлық ғылымдардың негізгі қағидалары мен әдістерін, алған практикалық дағдылары мен білімін қолдана отырып нақты эмпирикалық зерттеулерге өзінің жеке үлесін қосу; - нақты зерттеу жобаларын орындау барысында қазіргі әлемнің саяси реалиялары, аймақтық деңгейде макро- және микросаяси процестерге талдау жасау; - ағымдағы саяси жағдайды талдай отыра аналитикалық материал дайындауға, саяси болжам жасау; - аймақтық оқиғаларға, аймақаралық және жаһандық контексттегі құбылыстар мен тұжырымдамаларға қатысты ғылыми талдауларды жалпылауға және оларға негізді баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: аймақтық зерттеулер саласындағы сын-пікірлер; аймақтық зерттеулердің қысқаша тарихы; антропологиялық зерттеу әдістері; географияны зерттеу әдістері; аймақтық зерттеулер саласындағы экономикалық зерттеулер әдісі; аймақтық зерттеулер саласындағы аймақаралық салыстыру; аймақ ішіндегі салыстыру; аймақаралық зерттеулер саласындағы салыстыру; аймақтық зерттеулер саласындағы өңірлік жұмыстар; әлеуметтану және психологияның аймақтық зерттеулерге қосқан үлесі; постмодернистік немесе «постструктуралистік» терминдердегі аймақтық зерттеулерді қайта қарау талаптары.

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - отандық және халықаралық ғылыми қоғамдастықтар бекіткен талаптарға жауап бере алатын ғылыми-зерттеу және талдау мәтіндерін жазуға қажетті дағдыларды қалыптастыру. Оқу барысында ғылыми ізденістің нәтижесін тезис, мақала, баяндама, сондай-ақ докторлық диссертация түрінде жариялаудың әдістері мен ерекшеліктері қарастырылып талданады. Оқу курсы Қазақстан Республикасы мен шетелдік ғылыми басылымдарда шығыстану ғылымының проблемалары бойынша ғылыми жарияланымды ұйымдастыру, құрылымын түзу және рәсімдеудің қазіргі заманғы стандарттарын оқып-зерттеу мен орындауға бағытталған

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ғылым дамуының жалпы заңдылықтары жайлы негізгі түсініктерді беру, шығыстану саласындағы ғылыми жұмыстарға тән арнайы әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс елдері дамуының түрлі кезеңдеріндегі өзекті проблемалар мен процестерді талдауға қажетті ғылыми зерттеулердің теориялық негізі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады және докторанттардың таңдап алынған бағытта табысты жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін ғылыми зерттеудің методологиясы бойынша кәсіби дайындығын қамтамасыз етеді. Оқу пәні шығыстану саласында ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызметті ұйымдастыру мен жүзеге асыруға қажет методологиялық мәдениетті дамытуға бағытталған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазіргі заманғы шығыстанудың іргелі проблемалары мен тұжырымдамалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Шығысты зерттеудің іргелі проблемалары және парадигмаларын интерпретациялау үшін қазіргі заманғы шығыстанудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын талдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - нақты ғылыми жобалар дайындау үдерісі мен публикация дайындау барысында Шығысты зерттеудің іргелі проблемалары мен зерттеу парадигмаларын интерпретациялау үшін қазіргі шығыстану ғылымының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын талдау; - талдау материалдырын құрастыру барысында қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени үдерістерді классификациялау; - диссертациялық зерттеу барысында әлемдік жүйені талдаудың, жаһанданудың, Шығыс қоғамындағы модернизацияның тұжырымдамаларын жүйелеу; - әлем өркениеттері контексіндегі Шығыс елдеріндегі үдерістерді анықтау; - шығыстану ғылымының негізгі салаларындағы негізгі теориялық қағидаларды, тұжырымдарды, динамиканы және проблемаларды іргелі және қолданбалы зерттеу жұмыстарында оларды негіздей отырып қолдану үшін бағалау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қазіргі Шығыс елдеріндегі іргелі мәселелертуралы ғылымның нысаны мен пәні. Тарих ғылымындағы «мемлекет» пен «қоғам». Дәстүрлі қоғамның даму шегі. Шығыстағы қазіргі мемлекеттердің тарихи қалыптасуы. Әлемдік саяси үрдістер (жаһандану, демократияландыру, интеграция мен аймақтану) және Шығыс елдері. Қазіргі әлемдік жүйенің жалпы мәселелері: халықаралық қауіпсіздік, қоршаған орта, қазіргі әлемдік қор, қақтығыстар және оларды реттестіру, ұлттық қатынастар және ұлтшылдық. «ХХІ ғасырдағы Шығыстану». Дәуірлер тоғысындағы мемлекет. Екінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы шығыс елдері. ХХ ғасырдың 90-жылдарындағы әлемдік геосаясаттың өзгеруі. Шығыс елдеріндегі АҚШ пен Еуропа елдерінің саясаты. Әлемдік қауымдастық және шығыс елдері. Әлемдік саясаттағы «ислам факторы». Теократиялық мемлекет идеясы және ислам әлемі. Шығыс елдерінің ұлттық сана- сезімі. Шығыс –Батыс дихотомиясының қалыптасуы.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ғылыми-зерттеу мақсатындағы шығыс тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқытылатын тілдің ғылыми стилінің лексикалық, грамматикалық ерекшеліктерін саралауға, ғылыми информацияны топтастыруға, информациялық технологияларды тәжірибе жүзінде қолдануға, ғылыми-зерттеу қорытындыларын шығыс тілінде және ана тілінде ғылыми мақала және баяндама түрінде даярлауға оқытуға бағытталған. Пән ғылыми лексиканы зерттеуге бағытталған (тарихи, филологиялық, әлеуметтік - мәдени); оқытылып жатқан шығыс тіліндегі ғылыми, кәсіби тілге байланысты негізгі грамматикалық мәселелерді шешуге, ғылыми стильдің когнитивті және коммуникативті функциясын, оқытылып жатқан тілдің академиялық және ғылыми стильдерінің ерекшеліктерін оқытуға бағытталған.

Қазіргі контекстегі шығыс мәтініне дискурсивті талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әртүрлі мәтіндер мен ауызша сөйлеу түрлерінің лингвистикалық ерекшеліктерін, әлеуметтік өзара әрекеттесудің және нарратив құрылымдарының орын тәртібін сәйкестендіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы дискурсивті талдау, сөйлеу актілерінің теориясы, әлеуметтік лингвистика, қарым-қатынас этнографиясы және прагматикасын қолданудың пәнаралық әдістері мен дағдыларын қалыптастырады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ауызша мәтіннің түрлері мен типтерінің лингвистикалық ерекшеліктерін анықтауға және олардың сипаттамасын ұсынуға; - пәнаралық сипаттағы еңбектерде нарративтің өзара әлеуметтік ықпалы мен құрылымының тәртібін салғастыруға; - тілдің формалары мен қызметін, жазба мәтіндер мен қоғамда тілді қолданушылардың ауызша тілінің ішкі байланысын жүйелеу; - жеке зерттеулерді орындау мен олардың нәтижесін кәсіби деңгейде талқылау барысында пәнаралық әдістер мен тілдік теорияларды, өзара әрекеттестіктің әлеуметтік лингвистикасын, қарым-қатынастың этнографиясын, прагмаикасын пайдалану дағдыларын қолдануға қабілетті болады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дискурсивті талдау әдістері. Тілдің формалары мен қызметтері, жазбаша мәтіндердің және тіл қауымдастығының ауызекі тілінің ішкі байланысы. Әлеуметтік өзара әрекеттесу. Нарративті құрылымдар. Сөйлеу актісінің теориясы. Әлеуметтік лингвистика теориясы. Этнографиялық қарым-қатынас. Прагматика теориясы.

Шығыс елдеріндегі тіл және ұқсастық: дискурс-талдау (ағылш.т)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дискурстық талдау әдісі арқылы тіл мен бірегейліктің өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін анықтау және интерпретациялау кабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - дискурсивті талдау негізінде тіл мен бірегейліктің өзара қатынасы мен өзара ықпалын жазбаша және ауызша түрде анықтау; - Шығыс халықтары өмірінің этникалық, менталды, гуманитарлық, діни қырларын қамтитын сол қоғамдарда жүріп жатқан мәдени, тілдік, әлеуметтік үрдістер, құбылыстар жайлы барынша түсінікті толық көзқарас қалыптастыру; - танымның қазіргі заманғы әдістерінің мүмкіндіктерін танытуға және оларды кәсіби қызметінде қолдану; - ана тілінде және шет тілдерінде өз бетімен жеке дайындықты, тәуелсіз пікір алмасуларды, ғылыми пікірталастарды қамтитын бірегей шығармашылыққа негізделген ойлау жүйесін таныту; - ғылыми публикацияларда және көпшілік алдында гендер, этникалық және діни көзқарас, әлеуметтік тап, білім, тәрбие және білім сияқты бірегейліктердің түрлі қырларын талдап, түсіндіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Жеке тұлғалар. Топтық және қоғамдық ұқсастықтар. Ұлттық және ұлтүстілік аймақтық ұқсастықтар. Ұқсастықтардың көпқабатты, динамикалық сипаты. Тілдің ұқсастықты анықтау және белгілеу қызметтері. Көптілді мемлекеттердегі тіл саясаты. Институционалдық және әлеуметтік билингвизм. Көптілділік және ұқсастық саясаты. Тілдік құқықтар және тілдік қатер. Иммигранттар және тілдің өзеруі. Ұлттық сәйкестілік саясаткерлері. Көптүрлілік проблемалары. Демографиялық трансформациялары. Үштілдік. Жергілікті тілдер, мәдениеттер мен қоғамдастықтар.

Шығыс елдерінің зияткерлік тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Шығыс қоғамдарының әлеуметтік және зияткерлік әлеуетін, таным мәселелерін, ғылымның, идеялардың, қоғамның шығармашылық белсенділігінің, әлеуметтік тарихтың генезисін және дамуын талдау және түсіндіруу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Шығысқа тән ойлау ерекшеліктерін интерпретациялау және бағалау дағдыларын қалыптастырады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - жеке зерттеуге кіріспе ретінде Шығыс қоғамының әлеуметтік-зияткерлік контексін, білім беру мәселелерін, жаңа ғылымдардың генезисі мен дамуын,философиялық мектептерін, шығармашылық әлеуетін анықтау; - лекциялық және шолу материалдарын дайындау барысында оқитын Шығыс елінің зияткерлік тарихында болған процестер мен құбылыстарды түсіндіруге және бағалау; - оқитын аймақтың мәдениеті бойынша ұсынылатын зерттеулерде әлеуметтік-зияткерлік контекстегі Шығыс елдері мен аймақтарының мәселелерін, Шығыс пен Батыстың мәдени және өркениеттік арақатынасын түсіндіруге және салыстыру; - шолу түріндегі мақалаларда теориялық негіздеме ретінде оқитын шығыс аймағының зияткелік тарихындағы негізгі үрдістер мен қозғаушы күштерді анықтау; - салалас немесе өзге сала мамандары үшін ұсыныстар дайындауда Шығыс өркениеттері мен мәдениеттерінің моральдық, әлеуметтік, саяси, философиялық және діни идеялар мен концепттердің күрделі жүйесін құрайтын идеялар мен ілімдерге ғылыми тарихи талдау жасау дағдысын көрсету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: батыс интеллектуалды дәстүрі, Қиыр Шығыстағы ойлеу мектертері, Таяу Шығыс, Орта Шығыс және Африкадағы идеяларды тарихи зерттеу. Зияткерлік тарихтың философия тарихы мен идеялар тарихымен байланысы. Шығыстың елдерінің зияткерлік тарихының дамуындағы діннің рөлі. Адамдарды, олардың ойлау ерекшелігін үсіну үшін мәдениетті, өмірді және қоршаған ортаны зерттеу. Әлеуметтік-зияткерлік контекст, ағартушылықтың зияткерлік тарих үшін маңызы. Жаңа ғылымдар, философиялық мектептер, бағыттардың генезисі және дамуы. Қоғамның шығармашылық әлеуеті, адам құқықтары, демократия адамзаттың зияткерлік тарихын жүзеге асыру саласы ретінде. Жаһандану жағдайындағы шығыс өркениеттері мен мәдениеттері.

Шығыс қоғамының рухани және материалдық мәдениетін модернизациялау (ағылш.т)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Шығыстың мәдени модернизациясы процестерін жүйелеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы идеялар мен артефактілердің ғылыми тарихи және мәдениеттанулық талдау дағдыларын, өзекті тақырыптар бойынша бойынша деректанулық базаны түсінудің теориялық және методологиялық негізін қалыптастырады. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - нақты тарихи-мәдени зерттеулердің проблемаларын айқындауға, болжамдары мен міндеттерін қоюға, зерттеу жоспарын жасауға, қажетті және ең оңтайлы зерттеу әдістерін таңдау; - шығыс қоғамдастықтарының рухани-материалдық мәдениет көздерін, мәдениет генезисінің ерекшеліктері мен, құндылық жүйелерін, олардың антикалықтан қазіргі заманға дейінгі дамуын талдауға және оларды кәсіби талқылау үшін талдау нәтижелерін ұсыну; - алынған нәтижелерді өңдеуге, оларға тиісті форма беруге, Шығыс мәдениеті мен жаңғыруы бойынша отандық және шетелдік шығыстану ғылымында бар ғылыми жетістіктерді есепке ала отырып талдауға және зерделеу; - рухани және материалдық мәдеиеттің, әлеуметтік-саяси тарихи және мәдени бағдарының туындау үрдісінің, Шығыстың постиндустриалды мәдени жаңғыруының алғышарттарының қалыптасуын сыни бағалауға; - шолу материалдарын дайындау барысында Шығыстың мәдени жаңғыру үрдістерін жүйелеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Шығыс мәдениеті мен модернизациясы. Шығыс қоғамдарының мәдениетінің генезисінің мазмұны, құндылық жүйесі. Өмір сүру, қоғамдық-саяси және мәдени бағдарларды, материалдық және мәдени тұтыну түрлерін қалыптастыру процесі. Шығыстың постиндустриалды жаңғыруы. Рухани және материалдық мәдениеттің пайда болуының тарихи жағдайлары. Дәстүрлі құндылықтар мен бағдарларды сақтау. Мәдениет ескерткіштері және олардың әлеуметтік-мәдени қоғамдастықтағы қызметі. «Азиялық құндылықтардың» мәдени матрицасы.

Шығыс тілінде жазба деректерді зерттеу методологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жазба деректерді оқып-зерттеудің болжамдары мен міндеттерін айқындау, шығыстану ғылымы саласында іргелі зерттеулер жүргізу үшін замануи зерттеу әдістерін таңдау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ұсынылатын жазба деректерді зерттеудің болжамы мен міндеттерін нақтылап көрсету және тестілеу; - түрлі жанрдағы нақты мәтіндерді талдауда шығыстану ғылымының теориялық-методологиялық қағидаларын қолдану; - отандық және шығыс елдері ғылымы мен мәдениетінің тарихы үшін маңызды деректермен жұмыс барысында деректану ғылымының арнайы зерттеу әдістерін қолдану; - дербес зерттеу негізін қалыптастыру үшін шығыс және батыс тілдеріндегі деректану саласындағы арнайы әдебиетті ұтымды іздеп, жинау; - жүргізілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми шолу, аннотация дайындауға, реферат және библиография құрастыру; - библиографиялық сипаттамаларды, шығыс және батыс тілдеріндегі негізгі библиографиялық дереккөздерді жүйелеу және қазіргі заманғы техникалық құралдарды пайдалана отырып іздеу жүйелерін құру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Түпнұсқалық зерттеу нақты әлемді танудың ерекше әдісі ретінде. Дереккөзді оқу әдісі және пәнаралық аспектілер. Дереккөзді оқып-зерттеудің құрылымы. Дереккөздің шығу тегіне ықпал етуші тарихи жағдайлар. Дереккөз және оған авторлық мәселесі, проблемалары. Социомәдени қоғамдағы авторлық мәтін, жұмыс және оның қызметі. Мәдениеттегі шығарманың қызметі. Дереккөзді түсіндіру және мазмұнды талдау проблемалары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген