Докторантура
География

География

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасы аяқталғаннан кейін докторанттар келесі қабілеттіліктерге ие болады:
ON1. Жекелеген елдер деңгейінде де, жаһандық деңгейде де әлеуметтік-экономикалық, физика-географиялық және саяси процестерді кешенді аумақтық талдау және басқару әдістерін сипаттау
ON2. Жобалық менеджмент моделін пайдалану, тәуекелдерді ескере отырып, олардың тиімділігін талдау осы модельдердің нақты географиялық міндеттерге бейімделуін жүргізу;
ON3. Ғылыми зерттеулер үдерісін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және үйлестіру;
ON4. ГАЖ технологияларының көмегімен географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи инновациялық әдістерін қолдану;
ON5. Статистикалық, математикалық, әдістерді, картографиялық зерттеу әдістерін пайдалана отырып ғылыми жобалар жүргізу;
ON6. Әлеуметтік-демографиялық, экономикалық, физика-географиялық және геоэкологиялық көрсеткіштер деректерін өңдеу негізінде географиялық мәселелерді шешудің жолдары мен тетіктерін ұсыну;
ON7. Экспедициялық зерттеулер негізінде заңнамалық және нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалана отырып, географиялық процестерді ғылыми-практикалық бағалау, талдау, мониторинг, басқару және болжау жүргізу;
ON8. Қазіргі заманғы географиялық ғылымның даму перспективаларын анықтау және проблемаларды шешу үшін іс-шаралар кешенін әзірлеу;
ON9. Ғылыми нәтижелерді мүдделі тараптар мен жұртшылыққа жариялау және таныстыру;
ON10. Жаһандану және интеграция жағдайында әртүрлі деңгейдегі табиғи-шаруашылық және аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйелердің дамуын болжау;
ON11. Ғылыми саланың шекарасын кеңейте отырып, өзіндік ерекше шешімдермен, зерттеулермен үлес қосу;
ON12. Қоғам мен ғылымның дамуына ықпал ету үшін өз қабілеттерін қолданудың тиімді салаларын анықтау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
География
Мамандық шифры
8D05202
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты - географиялық ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу әрекеті дағдыларын қалыптастыру. Курс ғылыми байланыстың, ғылыми және ғылыми-публицистикалық дискурстың ерекшеліктерімен танысуға бағытталған, академиялық сөйлеуді, ғылыми стильдің ерекшеліктерін, тақырып бойынша әдебиеттерді іріктеудің негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми сабақтастық пен плагиаттың, академиялық хат алмасудың ерекшеліктерін қарастырады.

ГАЖ ашық бағдарламалар қамтамасыздандыру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – географиялық мәліметтерді формализациялау және өңдеу әдістері, картографиялау принциптері, ғылыми географиялық зерттеулерді орындау үшін геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) қолдану келешегі туралы білімді қалыптастыру. Пән ашық ГАЖ қосымшаларының көмегімен географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін, Quantum GIS, GRASS, Google MAP, PostGIS, PostgreSQL бағдарламаларының негіздерін және т. б. оқытуға бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – диссертациялық жұмысты ұйымдастыру кезінде географиялық ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми зерттеу процесінің логикасымен, географиялық зерттеу әдістерінің классификациясымен, ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейімен, ғылыми мәселенің тұжырымдалуы мен тұжырымдамасымен, қолжазба жұмысын жасау әдіснамасымен, диссертация жұмысын ұйымдастыру технологиясымен танысуға бағытталған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Қазақстан Республикасы аймақтар дамуының әлеуметтік-демографиялық мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстанның демографиялық саясатын жетілдіру жөніндегі шараларды әзірлеуде әлеуметтік-демографиялық мәселелер туралы білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - әлеуметтік дамудың негізгі көрсеткіштерін зерделеу - әлемдегі АӘДИ бойынша Қазақстанның орнын анықтауда адами әлеуетті дамытуды есептеу әдістерін қолдану - Қазақстан аймақтарының әлеуметтік дамуын бағалау үшін АӘДИ-ні қолдану - қалалар мен ауылдық жерлердегі әлеуметтік инфрақұрылымды дамыту деңгейін бағалау - әлеуметтік инфрақұрылым үшін ықтимал шешімдерді ұсыну - ірі, орта және шағын қалалардың, қалалық типтегі елді мекендердің ерекшеліктері мен мәселелерін сипаттау Курстың зерттеуі Қазақстан аймақтарының әлеуметтік-экономикалық дамуын арттырудағы Қазақстан Республикасының басты басымдықтарын зерттеуге бағытталған. Соңғы жылдары аймаөтар мен облыстар еркше тәуелсіз даму үрдісімен ерекшеленеді, ол әлеуметтік-экономикалық сала құрылымдарын басқару мен орталықсыздандырудың оқшаулануынан көрінеді. Осы орайда жаңа өңірлік жерлерде белгілі бір салада іске асырылатын қызығушылық және жауапкершілік қажеттілігі туындады. Облыс мүдделерін, ең алдымен, өсімін молайту, сондай-ақ үнемдеу мен жинақталған әлеуетін өсуді тұрақтандыруға бағытталып отыр. Қазақстан Республикасы аймақтарының әлеуметтік-экономикалық жай-күйін әдістемелік тәсілдер мен жан-жақты бағалау мен зерттеу, сол аймақтың табиғи қозғалыс жағдайын тұрақтандыру мен демографиялық саясатты жетілдіруге бағытталады. Облыстардың әлеуметтік дамуының негізгі көрсеткіштерін зерттеу, өмір сапасы, білім беру, денсаулық сақтау салаларының және ірі, орта және шағын қалалар даму ерекшеліктері қарастыру әлеуметтік даму мәселелерін зерттеуде ықтимал шешімдерді қабылдауда қажет.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам капиталын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы нарық жағдайында адам ресурстарын жаңғыртудың экономикалық және географиялық механизмі және орнықты дамуға көшу кезінде адами капиталды қалыптастырудың инновациялық механизмдері туралы білімді қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - өндірісте адамның қатысуымен байланысты ұғымдарды сипаттау; - адам капиталын басқару бағытын түсіндіру. - инновациялық ұйымда адам капиталын басқару сипаттамаларын анықтау; - адами капиталды басқару объектісі ретінде сипаттау; - басқару мәселелері бойынша зерттеулердің нәтижелерін қорытынды және сыни түрде бағалайды; - адами капиталды басқару жүйесін құқықтық қамтамасыз етудің ерекшеліктерін анықтау. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: адам капиталын дамытудың бағыттары, адами ресурстардың рөлі мен маңызы; оларды қалыптастырудың ғылыми негізделген схемасын жасау қажеттілігі; нарықтық экономикадағы адами капиталды дамыту және басқару; өндірісте адамның қатысуымен байланысты тұжырымдамалардың эволюциясы; қазіргі заманғы экономикадағы адами капиталды дамыту проблемалары; ұйымдардың адами капиталының жай-күйін бағалау мәселелері.

Антропогендік факторлардың қоршаған ортаға әсерін бағалаудың заманауи теориясы мен практикасы/
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - мақсаты: ұйымдастыру принциптері туралы идеяларды қалыптастыру, экологиялық сараптама және практикалық геоэкологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну. Пән экологиялық сараптама және қоршаған ортаға әсерді бағалау процедураларының экологиялық талаптары мен нормативтік құжаттарын, табиғи-антропогендік кешендердің тұрақтылығы және дамуын болжау; қоғам мен табиғат арасындағы проблемаларды анықтау және диагностикалауға бағытталған.

Веб-ГАЖ: қағидалар және қолданылуы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ғылыми географиялық зерттеулерді орындау үшін интернетте кеңістіктік деректерді жариялаудың заманауи технологияларын біліктілігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - компьютерлік желілердің негізгі түсініктерін және олардың жұмыс істеу механизмдерін сипаттау; - веб-қосымшаларды құрастыру үшін заманауи технологияларды қолдану; - HTML түзету тілі, CSS стилінің тілі және JavaScript сценарий тілі сияқты қазіргі заманғы технологиялар мен веб-қосымшаларды әзірлеу принциптерін қолдану, - веб-қосымшаларды жасаудың негізгі платформаларын анықтау; - GIS серверлерінің жұмыс принциптерін түсіндіру, ArcGIS серверінің GIS архитектурасы; - сервер үшін ArcGIS қолдайтын қызметтердің барлық түрлерін сипаттау Пәндерді оқыған кезде докторанттар келесі аспектілерді қарастырады: ГАЖ кеңістіктік деректерді визуализация ерекшеліктері; ГАЖ-дегі кеңістіктік деректерді талдау ерекшеліктері; веб-ГАЖ бағдарламалық жасақтамасы үшін даму ортасы; жалпыға қолжетімді веб-ГАЖ; жылжымалы объектілердің мониторингі.

Ғылыми жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, жинақтау және талдау, мақсаттарды қою және ғылыми жобаны жүзеге асыру үшін оған жету жолдарын таңдау қабілеттіліктерін қалыптастыру. Пән теориялық білімдер мен ұйымда жобаның рөлін түсіну, жобаларды басқарудың заманауи тұжырымдамасының негізгі қағидаларын, экономикалық және математикалық әдістерді қолданып, жобаларды басқару әдістерін талқылауға байланысты білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

Табиғи ресурстарды басқарудың географиялық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: табиғатты ұтымды пайдалануды басқарудың шараларын жүзеге асыру үшін табиғи ресурстарды мемлекеттік басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - табиғат ресурстарын экономикалық бағалау, табиғат пайдалануға инвестицияларды экономикалық бағалау тәсілдерін сипаттау - экологиялық тәуекелді азайтуға бағытталған шараларды іске асырудағы басымдықтарды айқындау - олардың нормативтік талаптарға сәйкестігі бойынша теріс әсердің параметрлерін және деңгейін бақылау - қоршаған ортаны жүйе ретінде жүйелі түрде қолдану - дамудың экономикалық және құқықтық механизмдерінде қолданылатын табиғатты пайдаланудың негізгі түрлерін анықтау - инженерлік іздестіру сметаларын, қоршаған ортаны қорғау шараларын бағалау Курстың мазмұны докторанттарға қазіргі заманғы концептуалды негіздер мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоршаған ортамен адамның тұрақты өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге бағытталған әдістемелік тәсілдерді зерделеуге және қолдануға бағытталған. Курс қоғамның қауіпсіз дамуы мәселесінде техногенді жүйелердің рөлін қарастырады. Ол қоршаған ортаға тезногенді жүйелердің әсер етуі және пайда болатын экологиялық тәуекелді бағалау әдістері туралы түсінік береді. Пән су объектілерін қорғау және қалпына келтіру саласында жобалау және зерттеу, өндіріс және басқару қызметі; сумен жабдықтау, аумақтарды суару, инновациялық технологиялар мен әдістерді ескере отырып, қоршаған ортаны қорғауды ұйымдастыру, ұтымды табиғатты басқару және орнықты даму қағидаттары; экологиялық инженерия және суды пайдалану саласындағы ғылыми-зерттеу және қолданбалы мәселелерді шешу; нақты проблемаларды шешу үшін қажетті арнайы ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу және талдау қабілеттіліктеріне ие мамандарды даярлауға бағытталған.

Үлкен мәліметтер мен визуалды аналитика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Оқиғаның мазмұны және материалдың алдын-ала қарауы. Алдын ала талдау, түсіндіру, толық талдау, деректер түрлері және форматтары. Деректерді талдау және деректерді талдау. Үлкен деректер және үлкен деректерді алу. Көрнекі деректерді іздеу. Аналитикалық әдістерге кіріспе, Аналитика үшін деректерді өңдеу түрлері. Деректерді өндіру және білімді ашу процесі. Деректерді өңдеу және машиналарды оқыту әдістеріне шолу. Деректерді дайындау. Интернеттегі деректерді визуализациялау. Деректер визуализациясы және көрнекі аналитика. Деректерді визуалды ұсынудың негіздері: иерархиялар, желілер, карталар, уақыттық сериялар, кеңістік-уақытша деректер, мәтін. Графикалық негіздерді құрастыру және сақтау әдістерін талдау; билік туралы заңдар; орталықтылық графиктің статистикасы және оларды есептеу әдісі. Диаграмма аналитикалық диаграмма алгоритмдері интерактивті құралдар. Уақыт сериясы: алгоритмдер, визуализация және қосымшалар. Мәтін талдауы: тұжырымдамалар, алгоритмдер, визуализация. Ұтқырлықты талдауға арналған деректер. Адамның мобильділігінің үлкен дерекқоры. Адамның мобильдігінің негізгі шаралары. Деректерге негізделген адамдық мобильділік модельдері. Ұялы телефон деректерімен мобильділік деректерін өңдеу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген