Докторантура
Метеорология

Метеорология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1. антропогендік процестерден туындаған метеорологиялық ғылымның қазіргі мәселелерін сыни бағалау;
ON2. гидрометеорологиялық параметрлерді өңдеу, есептеу, болжау және бағалау әдістерін автоматтандыруға байланысты жаңа технологияларды енгізу;
ON3. атмосфера жай-күйінің жаһандық және өңірлік өзгерістерін оңтайландырылған басқару және бақылау қағидаттары негізінде атмосфералық процестерді зерттеу;
ON4. климаттық және метеорологиялық болжау саласындағы қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды Қазақстан жағдайына бейімдеу;
ON5. аймақтық климаттық өзгерістер сценарийлерін әзірлеу және оларға бейімдеу жөнінде алдын ала және жан-жақты шаралар қабылдау;
ON6. климатология, климат мониторингі және болжаудың сандық әдістері мәселелерін қамтитын ВМО, ХОК және МСГ бағдарламалары бойынша Өңірлік қауымдастық және жұмыс топтарының жұмысына қатысу;
ON7. Қазақстан аумағында климаттың өзгеруіне мониторинг жүргізу;
ON8. ДМҰ бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде тәуекелдерді басқару және бейімдеу мақсатында салалық Климаттық индекстердің есебін орындау;
ON9. Қазақстан аумағында ауа райының қауіпті құбылыстарының пайда болуына атмосфераның айналуының әсерін зерттеу;
ON10. ауа райы болжамдарын құрастыруда заманауи әдістер мен технологияларды қолдану;
ON11. нәтижелері жоғары рейтингтік журналдарда жарияланатын бірлескен зерттеулерді жүзеге асыру үшін шетелдік әріптестермен ғылыми байланыстар орнату;
ON12. оқу-білім беру, ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу барысында пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Метеорология
Мамандық шифры
8D05204
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу және білім беру қызметтерде академиялық жазудың түрлі типтерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән тезистер мен дәлелдерді жазудың талаптарын, ғылыми мәтінді жазу логасын; халықаралық жоғары рейтингті журналдарла ғылыми нәтижелерді құрылымдық мазмұндауға; ғылыми грантты жеңіп алу үшін ұсынымды дұрыс жазудың тәртібін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулердің әдістерін дұрыс таңдау мен қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің әдістерін жіктеуге; гидрометеорология ғылымының әдіснамасы мен әдістерінің негізгі бағыттарын; гидрометеорология саласында ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерінің ерекшеліктерін; ғылыми зерттеулердің әдістерін, ғылыми нәтижелерді ұсынудың түрі мен стилін; ғылыми зерттеулердің кезеңдері мен критерийлерін зерттеуге бағытталған.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Климат динамикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты климаттың тербеліс заңдылықтарын сипаттау және оның өзгеруінің табиғи және антропогендік факторларын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: Климаттық жүйенің компоненттерінің өзара әрекет ету принциптерін; табиғи және антропогендік факторлардың, сондай-ақ сыртқы әсерлердің рөлін; ХХІ ғасырда байқалатын және күтілетін түрлі уақыт ауқымдағы Климаттық тербелістерді, олардың салдарын зерттеуге бағытталған.

Қазақстанның экологиялық-климаттық потенциалы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақстанның экологиялық-климаттық әлеуетін бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән: Қазақстанның экологиялық-климаттық әлеуетінің теориялық-әдіснамалық негіздерін; атмосферадағы ластаушы заттардың шоғырлануының метеорологиялық және климаттық жағдайларға тәуелділігін; Қазақстанның экологиялық-Климаттық әлеуетін стратегиялық басқару принциптері мен кезеңдерін; басым аймақтардағы атмосфераның ластануын орта және ұзақ мерзімді болжаудың физика-статистикалық модельдерін зерделеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ауа райын болжаудың заманауи әдістемелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты жедел жұмыста және жергілікті таулы аудандар үшін қолданылатын ауа-райын болжаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән: болжамдық үлгілердегі физикалық үрдістерді; тор асты масштабтағы үрдістердің параметрленуін; шектеулі аумақ бойынша қысқа мерзімді ауа-райын болжау әдістемесін; ансамбльдік болжамдарды; ауа-райын болжау үшін атмосфераның жаһандық модельдерін зерттеуге бағытталған.

Ауа райын болжаудың заманауи сандық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ауа-райын болжаудың сандық әдістерін жедел қолдану қабілетін қалыптастыру, болжамның әр түрлі схемаларының табыстылығы мен ақталуын бағалауды жүзеге асыру. Пән: ауа-райын болжаудың сандық әдістерін қолданудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; импульс, масса және энергия сақтаудың іргелі физикалық заңдарына негізделген атмосфера динамикасының теңдеулері жүйесінің сандық интегралдауына негізделген болжау әдістемесін зерттеуге бағытталған.

Баламалы энергия көздерінің қол жетімді потенциалы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты энергияның баламалы көздерінің қол жетімді әлеуетін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: қол жетімді әлеуеттің негізгі типтері мен түрлерін; баламалы энергетиканы пайдаланудың отандық және шетелдік тәжірибесін; қол жетімді әлеуетті пайдаланудың стратегиялық жоспарларын және энергия тиімділігін бағалауды; озық технологияларды енгізу бойынша зерттеулерді зерттеуге бағытталған.

Жаңартылатын энергия көздерін дамыту мүмкіндіктері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты жаңартылатын энергия көздерінің потенциалын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; ЖЭК қазіргі және болашақ энергиямен жабдықтау жүйелеріне интеграциялау. Пән: ЖЭК техникалық әлеуетінің географиялық бөлінуін; климаттың өзгеруіне бейімделу бойынша шаралардың негізгі компоненттерінің бірі ретінде ЖЭК көшу технологияларын; "жасыл" технологияларды белсенді қолдану стратегияларын зерттеуге бағытталған.

Қауіпті гидрометеорологиялық құбылыстардың тәуекелдерін басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты климаттың өзгеруіне бейімделуге ықпал ету үшін экстремалды құбылыстар мен зілзалалардың Тәуекелдерін басқару қабілетін қалыптастыру. Пән: гидрометеорологиялық ақпаратты тиімді пайдалануды; қауіп-қатерлерді бағалаудың қазіргі әдістерін; ауа райының қауіпті құбылыстарының қауіптерін басқару технологияларын; болашақ экстремалды Климаттық құбылыстарды; қауіпті және экстремалды табиғи құбылыстардың әсерінен қауіп-қатерді төмендету мүмкіндігін зерттеуге бағытталған.

Таулар метеорологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты тау аумағының климатының ерекшеліктерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: радиациялық және жылу баланстарын; турбулентті жылу және ылғал алмасуын; тау - кен аумағы атмосферасының метеорологиялық әлеуетін және атмосфера айналымының ерекшеліктерін; тау - кен елдерінің мезо-және микроклиматын; гляциологиялық көрсеткіштерді талдау және есептеу үшін метеорологиялық ақпаратты пайдалануды; тау-кен аудандарының тұрақты дамуын зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген