Докторантура
Ақпараттық жүйелер

Ақпараттық жүйелер

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы бағдарлама аяқталғаннан кейін PhD докторантурасының түлектері келесі жұмысты атқара алады:
ON1. ақпараттық жүйелерді модельдеу, жобалау, әзірлеу, енгізу және техникалық қызмет көрсету саласындағы жаңа теорияларға сараптама жасау және талдау жүргізу;
ON2. салыстырмалы талдау және ұқсастық үшін эмпирикалық деректерді алу арқылы эксперименттік зерттеулер жүргізу, ерекшеліктерді анықтау;
ON3. қолданбалы зерттеулер процесінде алгоритмдерді, бағдарламалық өнімдердің үлгілерін әзірлеу, патенттік іздеуді жүргізу, математикалық үлгілерді қолдану;
ON4. пәнаралық бағыттардан қажетті ресурстарды біріктіру арқылы заманауи әдіснамалар негізінде теориялық зерттеулерде тиімді даму үшін тұрақтылықты, алгоритмдерді, үлгілерді анықтау;
ON5. ақпараттық жүйелер саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру, ғылыми жобаларды жүзеге асыру, жобалық, инновациялық, өндірістік, стратегиялық басқару негізінде ұйымдарда ғылыми зерттеулер жүргізу;
ON6. ғылыми жобалар, АТ инфрақұрылымын және ақпараттық жүйелер саласындағы ғылыми зерттеулер бойынша ғылыми, инженерлік және техникалық қорытынды жасауға;
ON7. ақпараттық технология саласындағы қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізу арқылы ақпараттық жүйелердің саласын дамытуға қосқан үлесін, ғылыми жаңалығын қорытындылау;
ON8. ақпараттық жүйелердің өмірлік циклін қамтамасыз ету сатысында әдіснамалар мен технологияларды жетілдіру;
ON9. ақпараттық жүйелердің тұрақты дамуына ықпал ететін жоғары технологиялық стартегияларды құру, АТ шешімдеріне арналған техникалық сипаттамаларды әзірлеу;
ON10. «Ақпараттық технологиялар» бағыты бойынша пәндерді оқыту үшін оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге қатысу;
ON11. ғылыми-зерттеу, тәжірибелік-конструк-торлық база және соңғы технологиялық шешімдер негізінде өндірістік мақсаттар үшін ақпараттық жүйе түрінде программалық өнімді әзірлеу;
ON12. ғылыми-техникалық конференцияларға қатысып, ғылыми-техникалық есептерді, шолуларды, ғылыми нәтижелерді жариялауды, ғылыми қызметкердің этикасын сақтауды, командамен жұмыс істеуді қамтамасыз ету арқылы әлемдік ғылыми қоғамдастықпен жоғары сапалы басылымдарға сілтеме жасау арқылы интеграциялану.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Ақпараттық жүйелер
Мамандық шифры
8D06101
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

АЖ-дегі мәліметтерді зияткерлік талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты ақпараттық жүйелерде шешімдер қабылдау үшін қажетті білімді практикалық тұрғыдан қолдану, тривиалды емес мәліметтерді таңдау әдістерінің жиынтығын анықтау үшін мәліметтерді интеллектуалды талдау дағдыларын қалыптастыру; Деректерді талдау проблемаларын шешудің негізгі мәселелері мен алгоритмдерін және оларды нақты мәселелерді шешуді қолдану ерекшеліктерін зерттеу;

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жазбаша ғылыми мәтіндерді жасау кезінде, сондай-ақ "Ақпараттық жүйелер"мамандығы бойынша техникалық қосымшаларды сипаттау кезінде оқушыларға типтік қателіктерді болдырмауға көмектесу. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесі мүмкіндіктерге ие болады: 1. Логикалық және теориялық ойлаудың жоғары деңгейіне ие болу, Ақпараттық технологиялар саласында қазіргі заманғы технологиялардың теориялық және техникалық қосымшаларын шығармашылықпен қолдана білу және аталған мамандықтың практикалық міндеттерін шешу үшін аралас ақпараттық технологияларды қолдану. 2. Ақпараттық технологиялар саласында өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді талдау үшін негізгі құралдарды пайдалану, тиісті әдебиеттерді, электрондық кітапханаларды және қазіргі заманғы ғылыми шолуға қажетті мәліметтер базасын пайдалана білу, сондай-ақ қазіргі теориялық-әдіснамалық базаны пайдалана отырып, олардың аналитикалық сипаттамасының әдіснамасын білу. 3. Қазақ және ағылшын тілінің стилистикалық ерекшеліктерін қолданып, ақпараттық жүйелерді талдау және мониторингілеу құралдарын жасау және талдай білу. 4. Ғылыми жарияланымдардың және бағдарламалық қамтамасыз етудің ақпараттық технологиялар мәніне кәсіби сараптамасын жүргізе білу, осы мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді редакциялау және түзету және бағдарламалық қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру. 5. Ақпараттық жүйелер мамандығы бойынша ғылыми зерттеулер мен әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы жобаларды ұйымдастыру және басқару, сондай-ақ ғылыми және қолданбалы жобаларды қалыптастыру дағдыларын меңгеру."Академиялық жазу" пәні оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, нысандары мен мазмұны туралы білімдерін меңгеруге, "Ақпараттық жүйелер"мамандығының кәсіби ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми мәтінді жазуға және талдауға байланысты базалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

Ақпараттық жүйелердегі тиімділеу әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Оптимизациялау мәселесінің жалпы тұжырымдамасы және негізгі ережелер. Абсолютті экстремалды үшін қажетті және жеткілікті шарттар. Шартты экстремум үшін қажетті және жеткілікті шарттар. Теңдік түрінің шектеулері бар шектеулі оңтайландыру. Теңсіздіктің шектеулерімен шектелмеген оңтайландыру. Абсолютті экстремалды табудың саникалық әдістері. Нөлдік тәртіптің әдістері. Бір өлшемді азайту әдісі.Нөлдік тәртіптің әдістері. Біріктірілген бағыттар мен кездейсоқ іздеу әдістері. Бірінші ретті әдістері. Градиент әдісі.Бірінші ретті әдістері. Gauss-Seidel әдісі. Текше интерполяция әдісі. Екінші ретті әдістері. Ньютон әдісі.Екінші ретті әдістері. Ньютон-Рафсон әдісі. Шартты экстремумды табудың саникалық әдістері. Кездейсоқ сөзсіз азайту әдісі. Айыппұлдар мен кедергі функцияларының әдістері. Вариация есептемесі.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді игерудің мақсаты-докторанттардың зерттеу қызметін талдау, жүйелеу және нақты ғылыми-зерттеу есептерін шешуде зерттеу әдістері кешенін қолдану арқылы ақпараттық технология саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау негізінде жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторант келесі мүмкіндіктерге ие болады: 1. зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру және пайдалану; 2. ақпараттық технология саласында ғылымның қазіргі мәселелерін білу; 3. білім алушылардың зерттеу жұмысын басқару; 4. ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдану, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру; 5. зерттеу есептерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттерін қолдану "Ғылыми зерттеу әдістері" пәні оқушылардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және басқарудың ерекшеліктері, терминологиясы, мазмұны, заңдары, принциптері, ұғымдары туралы білімдерін меңгеруге бағытталған. Пәннің міндеттері: ғылымның прогрессивті мәнін, ғылыми бағыттар мен ғылыми нәтижелерді, оның қоғамның үдемелі дамуы үшін қажеттілігін ашу; негізгі теориялық ережелермен, заңдармен, принциптермен, терминдермен, ұғымдармен, процестермен, әдістермен, технологиялармен, құралдармен, ғылыми қызметті жүзеге асыру операцияларымен танысу.; ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін зерделеу; ғылыми ойдың, шығармашылықтың жалпы әдіснамасымен, ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың жалпы схемасымен, ғылыми таным әдістерін сфера ақпараттық технологияда қолдану практикасымен танысу; ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін зерттеу.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

АЖ басқарушылық есептерінің модельдері мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты өндірісті, технологиялық, стратегиялық процестерді тиімді басқару үшін шешімдер қабылдау заманауи әдістерді тиімді таңдау дағдыларын қалыптастыру.

АЖ қосымшаларының паттерндерін жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Деректерді өңдеудің объектіге-бағытталған әдістері, программалық өнімдерді жобалау және дамытудың теориялық негіздері және практикалық ұсыныстар; дизайн үлгілерінің негізгі түрлері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері; Деректерді өңдеу үлгілерін қолданылу критерийі. АЖ жобалау әдіснамасының мақсаттары. IP-жобаның компоненттері. АЖ құру және жүйелік аналитиктің рөлі. Сәулет және IP құру технологиясы.

Ақпараттық жобаларға арналған программалық қамтаманы құрудың әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Нақты доменнің күрделілігі, ірі дискретті жүйенің мінез-құлқын сипаттаудың күрделілігі, әзірлеушілер тобын басқарудың күрделілігі. Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйелерінің клиенттерімен байланыс кезінде туындайтын проблемалар. Бағдарламалық қамтамасыз етудің сапасын бағалаудың күрделілігі. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі. Бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің әр кезеңін іске асыру үшін қаржылық және уақыттық шығындарды бөлу. Жүйелік тексеру, тапсырыс берушімен байланыс, даму жоспарлау, техникалық тапсырманы дайындау.Доменді толық талдау, ақпараттық жүйені құру қажеттілігі туралы түпкілікті шешім, жүйенің жалпы архитектурасын жасау, дизайн әдісін таңдау. Каскадты және итеративті технологиялар. Бағдарламалық жобалардың критикалықлығы мен ауқымы. Экстремалды бағдарламалау технологиясы. SCRUM технологиясы. Бағдарламалық жасақтаманың жылдам дамуының артықшылықтары мен кемшіліктері. Жылдам даму технологияларын қолдана отырып, жоба бойынша командалық жұмыстарды ұйымдастыру. Объектілі-бағытталған жүйе архитектурасын құру. Сыныптар мен объектілерді анықтауға объектілі-бағытталған талдау әдістері. Object-oriented дизайнының CASE-құралдары. Жобаны басқару құралдары. Осы құралдарды бағдарламалық өнімдерді әзірлеуге және қолдануға қолдану. Корпоративтік ақпараттық жүйелерді құру кезінде коды ұжымдық иелену құралдарын пайдалану. Тестілеудің стратегиясы мен әдістері. Тікелей және кері тестілеу. Автоматтандыру тестілеудің бағдарламалық құралдары. Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бағалау әдістері. Бағдарламалық қамсыздандыру сапасын бағалауға процестік тәсіл. Бағдарламалық өнімді енгізуді жоспарлау. Негізгі міндеттер іске асыру кезеңінде шешіледі. Іске асыру сатысында қателерді жою процесі. Техникалық қызмет көрсету кезеңінде пайдаланушыларды техникалық қолдау.

Ақпараттық жүйелерді жобалау әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Пәннің мақсаты мен міндеттері, оның мамандарды даярлаудың жалпы жүйесіндегі рөлі мен орны. Тұжырымдаманың негізгі топтары: жүйе, модельдеу және модельдеу, дизайн және инженерия, компьютерлік жүйелердің түрлері (бағдарламалық қамтамасыз ету, компьютер, ақпарат, дерекқор), әдіснама және технологиялар. АЖ қолданудың міндеттері мен бағыттары. «Деректер базасы» және «Деректер базасын басқару жүйесі» ұғымдарын түсіндіру.АЖ жобалау саласындағы жалпы түсініктер.ANSI / SPARC үлгісі. АЖ-ны жіктеу. Файл-сервер және клиент-сервердің архитектурасы. Көп деңгейлі архитектура. АЖ-ны жобалаудың жалпы тәртібі. CASE-құралдар, модельдер және белгілер.Байланысты деректер моделі.«Деректер үлгісі» тұжырымдамасын қатаң анықтау. Деректер модельдерін шолу. Реляциялық деректер моделінің компоненттері. РВД ұғымдарын логикалық түсіндіру. SQL стандартында ВВД жүзеге асырудың сыни шолуы. NULL проблемалары.Мәмілелер.Анықтау. ACID қасиеттері. Мәмілелер журналы. Параллельді өңдеу мәселесі. Оқшаулау деңгейлері. Құлыптау және нұсқау. Өлі ұшы. Ұзақ және қысқа мәмілелер. Бөлінген транзакциялар.Серверлік шешімдерді программалау.Сақталған процедуралар. Таңдамалы функциялар. Триггерлер. Өкілдіктер.Өнімділікті қамтамасыз ету.Индекстер: B-ағаштар, кластерлік және класстан тыс көрсеткіштер. Сұрауды оңтайландыру тақырыбына шолу.Қауіпсіздікті қамтамасыз ету.Қауіпсіздік жүйесі Microsoft SQL Server дерекқорының мысалы болып табылады. Аутентификация түрлері. Авторизация. Меншік тізімдері.Жоғары қолжетімділікті қамтамасыз ету.Сақтық көшірме жасау және қалпына келтіру. Репликация. Айналдыру. Кластерлер. Есеп беру технологиялары. Кіріктірілген құралдар. Құрамдастар. Үлгі технологиялар. Өнеркәсіптік құралдар.

Ақпараттық экономика және ақпараттық жүйелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Экономикалық-математикалық модельдеудің негізгі қағидалары: Таңдау және мінездеме модели. Математикалық модельдеудің ерекшеліктері. Экономикадағы негізгі белгілер мен анықтамалар. Ақпараттық жүйелерді техникалық қолдау. Бағдарламалық қамтамасыз етудің ақпараттық жүйесі. Ақпараттық жүйелерді ақпараттық қолдау. Ақпаратты қолдаудың мақсаты. Ақпараттық қолдау құрылымы. Экономика және бизнес саласындағы интернет-технологиялар. Интернеттегі экономикалық ақпаратты іздеңіз. Интернеттің ақпараттық ресурстары. Интернет-жарнама. Интернет-дүкендер.

АТ жобаларды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ұйымдастыру жүйесіндегі заманауи ақпараттық жүйелерді басқару жобалары барлық үлкен маңызға ие болады. Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: жобаның түсінігі, жобаларды басқару, жобаларды басқару, басқарудың субъектілері, басқару үдерісін басқару әдістері мен әдістері, жобаларды басқарудағы практикалық технологияларға қатысты тәжірибелік сұрақтарды талқылау. Жобаның жоспарын жасау; Жобаның тәуекелдерін басқару; Жобаның қаржылық негіздемесі; Бақылау және мониторинг; Кестені басқару; Шектеу теориясының негіздері; Интеграцияны басқару; Ресурстарды басқару; Сапаны басқару әдістері; Жобалық топты басқару; Көпжақты және портфельді басқару.

Блокчейн технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жобаларда қолдануға болатын, блокчейн технологияларының артықшылықтарына негізделген бірқатар мәселелерді шешу үшін мәліметтерді бұрмалау мүмкіндігін болдырмайтын ақпаратты сандық форматта сақтау. Зерттеу аймағы: жүйенің тұтастығын қамтамасыз ету үшін криптографиялық технологиялар және деректерді қорғау технологиялардың көмегімен біртұтас ретінде өзара байланысқан мәліметтер блогының ақпараттық мазмұнын өңдейтін пирингтік есеп журналы жүйесі, бағдарламалық модуль және алгоритмдер.

Жүйе мен ақпараттарды интеграциялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жүйелерді өңдеу мәселелері үшін ақпаратты интеграциялау, ақпарат көзін кешендеу обылысындағы қабілетін қалыптастыру.

Зияткерлік жүйелердегі білімді өндеудің моделдері мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Пәннің тақырыбы, пәні, әдісі, мақсаты мен міндеттері. Докторанттың жұмысына жасанды интеллект жүйелерінің орны мен рөлі. Жасанды интеллекттің тұжырымдамалық негіздері. AI жүйелерін салудың тәсілдері. Қолдану саласы. Сарапшылар жүйесін құру құралдары. FIC пайдаланудың функционалдық құрылымы. Сарапшы жүйелер. ЕС ғимараттары. ЭС түсіндірме қабілеті. ЭС-мен өзара әрекеттесу. Сарапшы жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі режимдері. Сараптау жүйелерінің технологиясын дамыту. Зияткерлік жүйелерде жоспарлау; ES-де шешімдерді табу әдістері: мемлекеттік кеңістіктегі іздестіру, төмендету, шегеру нәтижесі. Білімді басқару. Білім және деректер. Білім сипаттары және деректерден алынған деректердің айырмашылығы. Білім түрлері: декларативті және рәсімдік, кеңейтілген және қарқынды. Белгісіз білім. Білім алу. Білімдердің көздері, білімді алу және құрылымдау, білім алу сатысы, автоматтандырылған білім алу. Зияткерлік жүйелердегі білімді ұсыну. AI жүйелеріндегі білім беру модельдері. Шығу әдістері: тікелей және кері. Логикалық нәтижелерде ережелерді таңдау стратегиясы. Семантикалық желілер. Семантикалық желілердегі қарым-қатынас түрлері. Аннотация және нақты желілер. Семантикалық желілерде ақпаратты өңдеу принциптері. Фреймдер мен нысандар. Негізгі кадрлық түсініктер: слоттар, бекітілген рәсімдер-қызметшілер мен рәсімдер - демондар, мүлікті мұрагерлік. OO программалаудағы кадрлар мен объект туралы түсінік. Рамки желісі. Фреймдер желісінде деректерді өңдеу принциптері. Сценарийлер; leneme. Білім негіздері. BZ өлшемі. Зияткерлік жүйелерде оқыту. Оқыту әдістерін оқыту әдісімен жіктеу: эмпирикалық және аналитикалық, оқу тереңдігінде - символикалық (беттік) және білімге негізделген (терең). Бұл классификацияны индуктивті шығудың тұжырымдамасына қосылуы, ұқсастықпен шығу, мысалдармен оқыту. Табиғи тілдерді түсіну жүйесі, машиналық аударма. Табиғи тілді (EY) танудағы қиындықтар. EH тануына арналған синтаксистік және семантикалық бағдарланған тәсілдер. Семиотика және оның негізгі түсініктері. ЭГ талдау этаптары: морфологиялық, синтаксистік, семантикалық, прагматикалық. Тілдің семантикасының моделі. Әлемді көрнекі қабылдау: компьютерді көру жүйесі, паттернді тану, зияткерлік роботтардың визуалды жүйесі. Үлгіні тану мәселесінің мәлімдемесі. Үлгіні тану және жіктеудің статистикалық әдістері. Кластерлік талдау. Суреттерді талдау үшін синтаксистік (құрылымдық) тәсіл. Міндеттерді бөлу. Үш өлшемді объектілерді тану. Нейрондық желілер. Табиғи және жасанды нейрондық желілер мен нейрондардың негізгі түсініктері. Формальды McCullock-Pitts нейроны. Нейронды желі сигналдарды тануда немесе кіріс сигналдарына (кіру туралы ақпарат) барабар әрекет етуге үйретілген механизм ретінде. Нейрондық желілердің жіктелуі. Көп қабатты қабылдағыштар. Нейрондық желінің жай-күйін бағалау. Нейрондық желінің жұмысын объективті функцияны барынша азайту міндетін азайту. Қателерді көбейтуді үйрену алгоритмі. Нейрондық желілерді қолдану. Нейрондық желі - қауымдастырылған жады. Нейрондық желілерді болжау үшін пайдалану. Нейрондық желілердегі символдық және сандық ақпаратты өңдеу ерекшеліктері.

Интеллектуалдық жүйелердiң қолданбалы бағыттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Есептеу лингвистикасының мәселелерін зерттеу үшін табиғи тілдердің формальды үлгілері мен практикасын қолдану қабілетін қалыптастыру

Мәліметтер қорының параллельді үлестірілген жүйелері және қосымшалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: «Клиент-сервер» сәулетіндегі дерекқорлармен басқару жүйесі. Сәулет - бұл «клиент-сервер». Ашық жүйе. Клиенттер мен желілер серверлері. «Клиент-сервер» сәулетінде жұмыс жасау технологиясы. Клиент пен сервер бөліктері арасындағы ынтымақтастық принциптері. Рәсімдерді қашықтан шақыру хаттамаларының артықшылықтары. ДБ-нің таралуы. Бөлінген жүйелердің мақсаты немесе ережелері.

Нейрондық желілер және олардың практикалық есептерде қолданысы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: нейрондық желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу қағидасы бойынша болжау, үлгіні тану, адаптивті бақылау тапсырмалары үшін процестерді модельдеу дағдыларын қалыптастыру.

Табиғи тілдерді өңдеудің семантикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: машиналық аударма жұмыстарының ақпараттық жүйесі үшін тілдік корпустарға семантикалық талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыру

Ұйым стратегиясы және ақпараттық қауіпсіздікті басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ақпараттық қауіпсіздік тұжырымдамасы, оның ұлттық қауіпсіздік жүйесіндегі орны. Мемлекеттік басқарудағы ақпараттық қауіпсіздіктің принциптері, міндеттері, функциялары және стандарттары. Мемлекеттік басқарудағы ашық ақпаратпен жұмыс істеуді құқықтық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Азаматтардың жеке құпиялықты сақтауға және құпиялылығын сақтауға конституциялық құқықтарын қорғау, мемлекеттік органдардағы ақпараттық жүйелерде қол жетімді дербес деректер, жеке басқару.ақпараттық қорғау жүйелерінің құрылымы мен принциптері, ақпараттық қорғау жүйелерінің негізгі компоненттері мен қызметтерінің жұмыс істеу принциптері, күрделі жүйелерді модельдеу әдістері мен модельдері, күрделі жүйелердің модельдерін құру принциптері.

Үлкен мәліметтер мен визуалды аналитика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу барысында төмендегі мәселелер қарастырады: Оқиғаның мазмұны және материалдың алдын-ала қарауы. Алдын ала талдау, түсіндіру, толық талдау, деректер түрлері және форматтары. Деректерді талдау және деректерді талдау. Үлкен деректер және үлкен деректерді алу. Көрнекі деректерді іздеу. Аналитикалық әдістерге кіріспе, Аналитика үшін деректерді өңдеу түрлері. Деректерді өндіру және білімді ашу процесі. Деректерді өңдеу және машиналарды оқыту әдістеріне шолу. Деректерді дайындау. Интернеттегі деректерді визуализациялау. Деректер визуализациясы және көрнекі аналитика. Деректерді визуалды ұсынудың негіздері: иерархиялар, желілер, карталар, уақыттық сериялар, кеңістік-уақытша деректер, мәтін. Графикалық негіздерді құрастыру және сақтау әдістерін талдау; билік туралы заңдар; орталықтылық графиктің статистикасы және оларды есептеу әдісі. Диаграмма аналитикалық диаграмма алгоритмдері интерактивті құралдар. Уақыт сериясы: алгоритмдер, визуализация және қосымшалар. Мәтін талдауы: тұжырымдамалар, алгоритмдер, визуализация. Ұтқырлықты талдауға арналған деректер. Адамның мобильділігінің үлкен дерекқоры. Адамның мобильдігінің негізгі шаралары. Деректерге негізделген адамдық мобильділік модельдері. Ұялы телефон деректерімен мобильділік деректерін өңдеу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген