Докторантура
Орыс әдебиеті

Орыс әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1.Қазіргі заман ғылыми білім парадигмалары аясында орыс тіл білімі және әдебиеттану, жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі (теориялық және әдіснамалық қағидалар, лингвистиканың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты, әдебиеттану, өзекті филологиялық бағыттар, заманауи тәсілдер, үрдістер мен трендтер) саласындағы іргелі, жүйелі білімдерді көрсету;
2. Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, мәселелерді, тәсілдерді және үрдістерді сыни талдау, баға беру және синтездеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қазіргі заман теорияларын, мәселелері мен тәсілдерді, орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді (филологиялық және гуманитарлық білімдер тұрғысынан) сыни баға беру;
3. Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, өзіндік тәсіл негізінде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми мәселелердің жаңа болжаулары мен шешімдерін ұсыну; қазіргі заман әдебиеттану негізгі принциптерін,жаңа әдеби парадигмаларын түсіндіру және оларды классикалық, қазіргі заман әдебиетін талдауда қолдану;
4. Қазіргі әдебиеттану жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру, бастапқы теориялық ұстанымдарды таңдау кезінде осы білімді әрі қарай қолдану мақсатымен; білім беру, ғылыми-оқыту мәселелерін шешу үдерісінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау;
5. Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен сәйкестендіре; сыни түсіну негізіндегі білім беру технологиялары мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып жоғары білім беру ұйымдарындағы әдебиеттану және лингвистикалық пәндер бойынша сабақ пен аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды өңдеу;
6. Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, тұлғалық-бағдарлы технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу; бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалық және оқу-кәсіптік қызмет түрлерін ұйымдастыру;
7. Мәтінді талдауда жаңа филологиялық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық ережелерін қолдану; жоғарғы мектепте тіл білімі, әдебиеттану және әдістеменің жаңа бағыттарын жобалауменғылыми мәселелерге өзіндік зерттеу жүргізу;
8. Тарихи және қазіргі заман русистикасының тілдік деректерін түсіндіру; ғылыми зерттеулерде (диссертациялар, ғылыми жобалар) тіл білімі әдістерінің қолдану аумағын дәлелдеу және түсіндіру;
9. Тиісті кәсіби дайындығы жоқ мамандар да, аудиториядағылар да оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми баяндамалар, рефераттар, мақалалар тезистері, филологиялық түсіндірмелер, докторлық диссертациялар, оқу-зерттеу, ғылыми жобалар және т.б. түрінде көрсету; ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістердің дәлелділігіне баға беру;
10. Ғылыми мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру және олардың шешімін табу; ғылыми тәжірибелерді жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау;
11. Заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында пәнаралық білімді біріктіру; ғылым мәселелерін шешу үшін қоғамдық байланыс пен ынтымақтастыққа, қоғамда дұрыс және толерантты өзара байланысқа дайын болу;
12. Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларында, ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындау және жариялау.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс әдебиеті
Мамандық шифры
8D01703
Факультеті
Филология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми жарияланымдары дайындау әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – нақты ғылыми парадигма шеңберінде ғылыми басылымдарды құруда шығармашылық дағдыларды дамыту, ғылыми зерттеу нәтижелерін баспаға дайындау, жариялау процесінде қажетті қағидалар, әдістер, ережелер, талаптар кешенін меңгеру. Пән ғылыми басылымды құрудың жалпы қабылданған нормалары мен кезеңдерін, сондай-ақ ғылыми сөйлеу стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.

Қазіргі филологиялық ғылымның концепциялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХХ-ХХІ ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелері; филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде дербес зерттеулер жүргізу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу жобалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – өзекті әдеби мәселелерді шешу үшін ғылыми жобаларды жоспарлау және құру қабілеттерін дамыту. Пән әдеби зерттеуді жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған. Пән студенттің өз бетімен әзірлеген ғылыми жобасын көрсетумен аяқталады.

Әдебиеттанудағы пәнаралық зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жаңа ғылыми білімдерді құру мақсатында гендертану, мифологиялық сын, мифопоэтика, әдебиеттік салыстырмалы зерттеулер және нарратологияның тоғысқан жерінде әдебиеттануда пәнаралық зерттеулер жүргізу қабілетін дамыту. Пән қазіргі әдебиеттану ғылымының пәнаралық мәселелерін шешуге жүйелі көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән әдебиеттану саласында пәнаралық білімді біріктіретін ғылыми еңбектің жасалуымен аяқталады.

Ғылыми зерттеу әдістерінің типологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің түрлері бойынша олардың теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды. Пән ғылыми-филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, оларды орындалатын зерттеу кезеңдері мен мақсатына қатысты дұрыс таңдай білуді игеруге бағытталған.

Жоғарғы мектепте орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық әдістемелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жоғары оқу орындарында орыс әдебиетін зерттеу мен оқытудың негізгі әдістерін құзіреттілік көзқарас контекстінде таңдауды негіздеу, жаңашылдық заңдылықтарын түсіну мен негіздеудің теориялық және әдістемелік негізін қалыптастыру, өз бетінше зерттеу әрекеті мен ғылыми-педагогикалық іс-әрекет дағдыларын меңгеру. Пән білім беру технологияларын классификациялаудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген