Докторантура
Инновациялық әдебиеттану

Инновациялық әдебиеттану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1: Әдебиеттану және фольклортану саласындағы қазіргі іргелі, теориялық, практикалық білімді, шетелдік және әлемдік тұжырымдамаларды түсіндіру.
ОН2: Әдебиет, текстология және фольклортану саласында іргелі зерттеулер жүргізу нәтижесінде әдебиеттанулық талдаулардың жаңа әдістемелері мен әдістерін жасау.
ОН3: Жүйелі, герменевтикалық, когнитивті, шығармашылық, пәнаралық, инновациялық тәсілдер арқылы қолданбалы зерттеулер жүргізу нәтижесінде әдебиет тарихы, компаративистика, текстология, әдебиет теориясы және фольклор поэтикасы бойынша ғылыми қорытындылар жасау.
ОН4: Жалпы ғылыми және филологиялық зерттеу құралдарын қолдана отырып, ғылыми жобалар мен бағдарламаларға, көркем шығармаларға сараптамалық қорытындылар жасау.
ОН5: Ғылымды басқару және оны коммерцияландыру саласында инновациялық, стратегиялық, жобалық менеджментті пайдалана отырып, ғылыми мекемелер қызметінің стратегияларын, start-up-тарды, бағдарламаларын және жоспарларын әзірлеу.
ОН6: ЖОО-да цифрлық технологияларды пайдалана отырып әдебиетті және фольклорды оқытудың жаңа әдістемелік және педагогикалық тәсілдерін әзірлеу.
ОН7: Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
ОН8: Ескі қолжазба материалдарын сақтауға арналған дыбыс жазу, тазалау және сканерлік аппараттар арқылы инновациялық технологияларды пайдалана отырып мәдени мұраны ғылыми-практикалық тұрғыдан жүйелеу, цифрлық өңдеу және сақтау дағдыларын меңгеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Инновациялық әдебиеттану
Мамандық шифры
8D02310
Факультеті
Филология

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, академиялық қарым-қатынас нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және өңдеу қабілетін дамыту; әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, дәлелді (аналитикалық) эссе, зерттеуді негіздеу мен шолу, филологиялық түсініктемелер және т.б. Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық, композициялық, стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттанудың пәнаралық аспектісі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Әдебиеттану ғылымының басқа да ғылым салаларымен байланысы жөніндегі сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән гуманитарлық ғылымдардағы психологиялық зерттеудің теориялық негіздерін; әдебиеттанудағы когнитивті, герменевтикалық, тарихи-салыстырмалы, антропологиялық әдістерді; ғылыми жобалар мен ғылыми еңбектер жазудағы инновациялық әдіс-тәсілдерді қарастырады.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау қабілетін дамыту. Оқу курсы олардың түрлеріне сәйкес зерттеулерді жүргізудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылыми филологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, міндеттері мен жұмыс кезеңдерімен байланысты дұрыс таңдау.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Фольклорды зерттеудің инновациялық әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Ұлттық фольклортану ғылымын кәсіби фольклортану тұрғысынан саралау әдістемесін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста фольклор жанрларын сөз, әуен мен іс-қимылмен тұтастықта талдау, фольклорды жанраралық, ішкі жанрлық, поэтикалық, мағыналық, бейнелік, стильдік деңгейде салыстыра зерттеу, эпостану, ертегітану, паремиология салаларының дамуы қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдебиеттанудағы антропологиялық поэтика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Әдеби қаһарманды филологиялық және философиялық-аксиологиялық, психологиялық әдеби-антропологиялық, герменевтикалық тұрғыдан талдау жасау қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі дискурс және нарратив теориясын, әдеби-антропологиялық талдау әдістерін; әдеби қаһарманға құрылымдық талдау жасау; ғылыми ойлау мәдениетін, ақпаратты қабылдау, талдау, қорытуды қарастырады.

Әдебиеттанудағы гендерлік зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Әдебиеттанудағы гендерлік зерттеулердің мәнін түсіну және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде гендерлік талдаудың қағидаттары, әдіснамасы туралы жаңа білім ұсынылады. Негізгі ұғымдар: көркем шығарманы талдаудың гендерлік аспектісі, идиостиль, жазу, психопоэтика.

Қазақ фольклоры: типологиясы және құрылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Фольклорлық шығармалардың құрылымдық ерекшеліктері мен түрлі типологиялық ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерделеу қабілеттерін қалыптастыру. Курста фольклорлық шығармаларды зерттеуде салыстырмалы-типологиялық әдісті қолдану, типологиялық зерттеудің бағыттарын саралау, шығармаларды түркі-моңғол халықтарының фольклорымен салыстырып, ортақтықтар мен өзгешеліктерді анықтау қарастырылады.

Қазіргі әдебиеттанудағы когнитивтік парадигма
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Когнитивтік ғылым туралы тұтас теориялық білімді және әдебиетті когнитивті талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курс ғылым жүйесіндегі когнитивтік әдебиеттанудың рөлін, мәні мен ерекшеліктерін жан-жақты зерттеуді мақсат етеді. Когнитивтік әдебиеттанудың даму тарихына ғылыми шолу жасалады. Қазіргі когнитивтік сын пәнаралық зерттеулердің даму контекстінде зерделенеді.

Постмодернизм: теория және көркем практика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Постмодернизмнің поэтикасын сипаттау, бағалау және осы теориялық және практикалық білімдерді өз зерттеу жұмыстарында қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс постмодернизм бағытына қатысты негізгі теорияларды, постмодернистік мәтінді зерттеу принциптері мен әдістерін, қазақ әдебиетіндегі постмодернистік тенденцияларға қатысты жаңа идеяларды қарастырады.

Фольклор теориясы: ғылыми тәсілдемелер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Фольклор теориясының әдістері мен ұстанымдарын зерделеу қабілетін қалыптастыру. Мынадай мәселелер: фольклорлық дәстүр, баяндаудың формулалық механизмі және варианттылық, контаминация мен импровизация, фольклорлық жанрлар жүйесі, тұтастану, синкреттілік мәселесі, фольклорлық мекеншақ, фольклордың сөйлеу стеоретипі, композиция мен сюжет, фольклордың көркемдік жүйесі, фольклор типологиясы қарастырылады.

Фольклордың прозалық жанрларының баяндау үлгілері мен текстологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Фольклордың текстологиялық тұрғыда зерттелуін бағалау, прозалық фольклор жанрларын талдау қабілеттерін қалыптастыру. Курста фольклорлық прозадағы жанрлар жүйесі, халық прозасын саралаудың шарттары, фольклорлық проза жанрларының (миф, ертегі, хикая, аңыз, әңгіме) текстологиясы қарастырылады.

Фольклордың эпостық жанрын текстологиялық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазақ эпосын текстологиялық зерттеу принциптері мен әдістемесін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста қазақ эпосы текстологиясының қалыптасуы, негізгі даму кезеңдері мен эдициялық аспектілері, көне эпос, батырлық жыр, ғашықтық жыр, тарихи жырлар мен дастандардың текстологиялық ерекшеліктері қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген