Докторантура
Педагогика. Білім берудегі менеджмент

Педагогика. Білім берудегі менеджмент

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. академиялық адалдық пен ғылыми этика қағидаттарына негізделген білім берудегі көшбасшылық саласында өзіндік зерттеулер жүргізеді
2. білім беру проблемалары мен зерттеу тақырыптарын анықтауға сәйкес білім беруде сандық және сапалық зерттеу құралдары мен дәлелді әдістерді қолданады
3. білім берудегі сапа мен әділеттілікке жәрдемдесу үшін басқару тәжірибесін талдау негізінде білім беру жүйесінің жай-күйі туралы білімді кәсіби және сарапшылар қауымдастығына береді
4. ғылыми және білім беру іс-әрекеті мен басқарушылық көшбасшылық арқылы білім беру жүйесіндегі өзгерістерді жобалайды
5. көшбасшылыққа қол жеткізу және әділ, қауіпсіз білім беру ортасын құру үшін сапалы және ұйымдастырушылық өзгерістер бойынша ұсыныстар жасайды
6. академиялық ортада және одан тыс жерлерде мансаптық өсуді жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды дамытады
7. психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктері мен жоғары/жоғарыдан кейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың басымдықтарын ескере отырып, оқу сабақтарын және әлеуметтендіру іс-шараларын ұйымдастырады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогика. Білім берудегі менеджмент
Мамандық шифры
8D01102
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, педагогика және психология саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән педагогикалық, психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.

Білім берудегі өзгерістер үшін менеджмент пен көшбасшылық
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты – докторанттарда өзгерістерді басқару контекстіндегі көшбасшылық феноменін, оның ішінде білім беруді инновациялық дамыту үшін тұтас түсінуді дамыту. Курс барысында докторанттар білім беру ұйымын жүйелі диагностикалау әдістерімен және тірі жүйелердің қасиеті ретіндегі өзгерістердің мәнімен танысады, өзгерістерді басқару мен көшбасшылықтың әртүрлі үлгілерін ажыратуды, білім берудегі көшбасшылықтың дамуын талдауды және болжауды үйренеді.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану. Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді (SPSS пайдалануды қоса), зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. ғылыми мақалалар жаза білу.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Оқудағы көшбасшылық
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс докторанттардың білім берудегі ең жақсы сапаға қол жеткізу арқылы тиімді көшбасшылық құралдарын пайдалана отырып, оқушылардың/студенттердің оқу жағдайларын жақсартуды жобалау дағдыларына қол жеткізуге бағытталған. Докторанттар мыналарды қарастырады: тіл, сауаттылық және оқудағы әлеуметтік ізденіс; математикалық және жаратылыстану білімінің ерекшеліктері; STEM/STEAM білім беруді дамыту; қалалық және ауылдық білім беруді ұйымдастыру; оқу бағдарламаларын жобалауға, бағалауға және инновацияларды енгізуге байланысты мәселелер; мұғалімдерді оқыту және мұғалімдерді даярлау бағдарламалары; оқыту сапасын бағалау үлгілері; оқыту технологиясындағы көшбасшылық.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлемдегі жоғары білім және басқару үлгілері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бұл пән жоғары білім беру жүйесін басқарудың заманауи үлгілерін салыстырмалы талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курс барысында докторанттар қазіргі әлемдегі ұлттық білім беру жүйелеріне ашылатын негізгі бағыттарды («мүмкіндіктер терезелері») анықтайды, сипаттайды және ұлттық реформаларды басқарудың нақты жағдайларын пайдалана отырып, оларды суреттейді. Сондай-ақ ЖОО алдында тұрған жаһандық үрдістер мен міндеттер, білім беруді ұйымдастырудың баламалы үлгілері (NPM, good governance, нарықтық үлгі) қарастырылады.

Көшбасшының денсаулығы, тәлімгерлік және сәйкестік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс докторанттарды тиімді көшбасшылық пен ықпалға, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға, кәсіби-басқарушылық өзара іс-қимыл тәсілдерін талдауға дайындайды. Докторанттар жеке көшбасшылық туралы жүйелі түсінік алады, тәлімгерлік үлгілері және олардың қатысушылардың көшбасшылық сәйкестігін дамытуға әсері зерделенеді, жобалау және басқару топтарының табысты даму факторлары жинақталады, серпінді инновацияларға ықпал ететін тәлімгерлік және қызметкерлердің көшбасшылығын дамыту бағдарламаларын әзірлейтін болады.

Мансап пен талантты басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс жоғары оқу орындарында дарынды тұлғалар мен көшбасшыларды дамыту және білім беру жүйесінде қызметкерлерді ұстап қалу ерекшеліктерімен таныстырады. Курсты оқу барысында докторанттар таланттарды басқару тұжырымдамаларын жүйелеуді үйренеді, жаңа кәсіптер атласымен, HR аналитика және HR метрика негіздерімен танысады, мансаптық өсу бағдарламаларын жобалайды, қызметкерлердің дағдыларындағы олқылықтарды бағалайды, кәсіптік даярлық бағдарламаларын зерттейді, білім беру ұйымдарының мансаптық менеджмент тұжырымдамаларын әзірлейді.

Педагогиканың философиясы мен әдіснамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: докторанттардың зерттеу мәдениетін және докторлық диссертацияны орындауда әдіснамалық әлеуетті іске асыру дағдыларын дамыту. Білім беру саласындағы философиялық мектептермен және тұжырымдамалармен танысу, педагогикадағы этика мен мораль негіздерін, педагогикалық зерттеу логикасын, зерттелетін феномен немесе құбылысты эмпирикалық сипаттау мен теориялық негіздерін құру, ғылыми зерттеу аппаратын қалыптастыру, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - ҒЗЖ қорғау
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген