Магистратура
Әлеуметтану

Әлеуметтану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Демографиялық құбылыстарды түсіндіруге арналған социологиялық теорияларды синтездеу, әлеуметтік-демографиялық үдерістердің жай-күйі туралы эмпирикалық деректерді алудың статистикалық әдістерін және әдіснамалық әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік өлшеу рәсімдерін қолдану;
2. Демографиялық ақпаратты жинаудың ғылыми әдістерін қолдануға, геоақпараттық әдістерді қолдануға, әлеуметтік-демографиялық үдерістерді зерттеу дизайнын бағалауға, теңсіздіктің әлеуметтік мәселелерін бағалауда шығармашылық ойлау мен маманның жеке ұстанымын қалыптастыруға, жастардың және қоғамның құндылыққа бағдарлануын бағалау үшін математикалық модельдеуді қолдануға;
3. әлеуметтік құрылымдар мен демографиялық өзгерістер туралы ішкі және сыртқы статистиканы талдау және түсіндіру, социологиялық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін (SPSS, Stata) қолдану арқылы демографиялық деректерді статистикалық талдауды жүргізу;
4. негізгі теориялық модельдерді пайдалана отырып, социологиялық зерттеу жобасын, көші-қон үдерістеріндегі қазіргі үрдістерді талдау және болжаудың сандық және сапалық әдістерін жобалау;
5. жасырын белгілерді пайдалана отырып, үлгілерді жасау және бағалау, есептеулердің нәтижелерін талдау және қорытындыларды негіздеу, ерекше жағдайларда әрекет етуге дайын болу, қабылданған шешімдерге әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру;
6. әлеуметтік теңсіздікті төмендетуге және әлеуметтік әділеттілік қағидатын қамтамасыз етуге ықпал ететін халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайын жақсартуға бағытталған мақсатты бағдарламалардың әлеуметтік көрсеткіштерін әзірлеу және талдау, LatentGold 4.0 статистикалық пакетін қолдана отырып, жасырын сыныптық талдау әдістерін қолдану;
7. қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени шындықты сыни түрде бағалау, жастар қозғалысының тәжірибесін, көшбасшылардың әлеуметтік жауапкершілігін, қазіргі жағдайы мен қалыптасу және даму жолдарын талдау;
8. Қазіргі заманғы қазақстандық қоғамның құндылық-құқықтық құрылымын, әлеуметтік теңсіздіктің этномәдени аспектілерін, кедейшілік пен байлықты, орта тапты әлеуметтанулық зерттеуді және осы құбылыстың кейбір аспектілерін өзіміздің зерттеу әдіснамасын әзірлеуге талдау жасау;
9. Қазіргі заманғы қоғамның құндылық нормалары мен нормаларын зерделеуге қолданылатын ұғымдар мен теориялардың жекелеген ережелерін салыстыру, қолданыстағы демографиялық ақпараттың толықтығы мен сапасын талдау, атап айтқанда, халық санағының және халықтың табиғи қозғалысы туралы деректердің толықтығы нәтижесінде алынған деректердің дұрыстығы деңгейін бағалау;
10. Заманауи әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеуге әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді, оларды өз зерттеулерінде қолдану мүмкіндігін, зерттеу әдіснамасын әзірлеуді және ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында туындайтын практикалық тапсырмаларды қалыптастыруды жіктеу және салыстыру;
11. Заманауи әлеуметтік саясаттың басымдықтары мен мақсаттарын синтездеу, әлеуметтік-экономикалық тиімділік, тәуекелдерді бағалау, макро- және микро-әлеуметтік, көші-қон құбылыстары мен үрдістерді және олардың әлеуметтік-демографиялық салдарларын болжау критерийлерін ескере отырып, оларға жету жолдарын ұсыну;
12. Жұмыстың жобалық формаларына қатысуға және эмпирикалық ақпараттарды жинауды жоспарлау мен ұйымдастыруды қоса алғанда, тәуелсіз сараптамалық жобаларға қатысуға және заманауи әлеуметтану құралдарын пайдалана отырып, өзіндік түпнұсқа жобаларды іске асыруға, сондай-ақ әріптестер мен ғылыми қоғамдастыққа деректер мен ғылыми жетістіктерді ұсыну.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әлеуметтану
Мамандық шифры
7M03101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Әлеуметтанулық зерттеулердегі статистика және болжам
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әлеуметтанулық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін қолдана отырып, аналитикалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту. Пән магистранттардың математикалық статистика, әлеуметтік процестерді математикалық модельдеу, болжау (ойын теориясы, регрессия және авторегрессивті модельдер және т.б.) әдістерінің білімдері мен дағдыларын өз бетінше пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған.

Әлеуметтанулық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - зерттеуді жобалау мен ұйымдастырудың соңғы тенденциялары туралы алған білімдерін жүйелеу қабілеттерін дамыту, заманауи әлеуметтік мәселелерді зерттеуде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қолдану, социологиялық зерттеулердің сапасын бағалау көрсеткіштерін бөліп көрсету. Пән зерттеу бағдарламасының принциптері мен теориялық және әдіснамалық негіздерін, мәліметтерді жинау мен талдаудың сандық және сапалық әдістерін зерттейді.

Әлеуметтанулық теориялар
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әлеуметтік өмірді талдау үшін әртүрлі заманауи социологиялық теориялар мен парадигмаларды қолдану дағдыларын қалыптастыру, ғылыми бағдарламаларды жасау үшін заманауи ғылыми тәсілдерді, парадигмаларды қолдану. Пән фундаменталды немесе қолданбалы зерттеулердің міндеттеріне байланысты заманауи әлеуметтанулық теорияның әдістемелер мен әлеуметтік ғылымдардың соңғы тенденциялары мен бағыттары туралы білімді пайдалану қабілетін қалыптастырады.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертациялар жазу кезінде қажет болатын зерттеу жұмысының принциптері мен әдістері туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән әлеуметтану саласындағы ғылыми мәселелерді шешудің жолдарын іздеуге, зерттеу міндеттерін анықтауға бағытталған ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесінің ғылыми-практикалық негіздерін игеру қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әлеуметтік әлемдегі Big Data
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әлеуметтік әлемде деректерді талдау әдістемесін қолдану және Big Data технологияларын үлкен деректерді талдау үшін байланысты әдістердің көзі ретінде тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән әлеуметтану ғылымында өнімді жасау мен жетілдірудің айқын емес заңдылықтарын болжау және анықтау үшін қолданылатын Big Data-ны талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

Жаһандық әлеуметтік өзгерістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - нарық, мемлекет және азаматтық қоғам арасындағы қатынастардың өзгеруіне баса назар аудара отырып, әлемдік капитализмнің дамуын зерттеу қабілеттерін дамыту. Пән социологиялық тәсілдерді талдаудың бірнеше деңгейінде зерттеуге, әлемдік әлеуметтік өзгерістер тақырыбын қарастыруға, әлеуметтік қатынастарды түсіну үшін әлеуметтанудың аналитикалық линзаларына қол жеткізуге бағытталған.

Интернеттегі әлеуметтік желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әлеуметтік желіні талдауды толық зерттеуді бастауға немесе аяқтауға, парадигма ретінде желілік ғылымның күйін бағалауға мүмкіндік беретін мәліметтерді жинау және талдау әдістерін қолдану қабілеттерін дамыту. Пән магистранттардың әлеуметтік желілерді және «желілік ғылымның» жаңа тұжырымдамаларын талдауға қабілеттілігін дамытуға бағытталған, бұл зерттеуді жобалауға ерекше назар аударады.

Салыстырмалы және тарихи әлеуметтанудағы әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - салыстырмалы әдісті, әлеуметтік ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды қолдану, ауқымды траекториялар мен түрлендірулерді, сондай-ақ ұзақ мерзімді тарихи процестерді қадағалау қабілетін дамыту. Пән ғылыми жобаларды, әдістемелерді, себеп-салдарлық мәселелерді және әдіснамалық тәсілдерді талқылауға, салыстырмалы және тарихи әлеуметтану әдістерін және жағдай мен траектория арасындағы байланысты қолдана білуге бағытталған.

Сапалық зерттеу дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың ұйымдастырушылық зерттеу бағыттары туралы, сапалы әдістерді өз бетінше қолдана білу, олардың тұжырымдамасын, дизайнын және мәліметтерді жинау тәртібін анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің концептуалдан жобалау процестері мен сапалы зерттеу дизайны бойынша мәліметтер жинауға дейінгі теориялық және әдістемелік тәсілдерді аша білу қабілетін дамытуға бағытталған.

Социологиядағы ғылыми жобалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - зерттеу сұрақтарын шешу, қоғамдық ғылымдарда қажетті әдістерді қолдану, ғылыми жобаларда теория мен практиканы дұрыс қолдану қабілеттерін дамыту. Пән әлеуметтану саласындағы зерттеулерден туындайтын мәселелерді зерттеу, зерттеу дағдыларын пайдалану және дамыту және зерттеу нәтижелері туралы есеп беру қабілетін дамытуға бағытталған.

Социологиялық зерттеу логикасы мен түсіндіру модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – әлеуметтанудағы теориялық түсіндіру түрлерін интерпретациялау және түсіндірудің әртүрлі үлгілерін пайдалану үшін эмпирикалық деректерді қолдану қабілетін дамыту. «Әлеуметтанулық зерттеулердің түсіндіру және логика модельдері» пәні магистранттарда теориялық түсіндіру стратегиялары мен модельдеріндегі айырмашылықтармен байланысты әлеуметтік ғылымдардың логикасы мен әдістерін зерттеу қабілетін дамытуға бағытталған.

Социологиялық мәтіндерді дайындау технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарды әлеуметтанулық мәтіндерді дайындау технологиясына, спичрайтинг, академиялық талқылауларға қатысуға және презентация графикасын жасау үшін бағдарламалық қамтамасыз ету элементтерін пайдалануға үйрету. «Социологиялық мәтіндерді дайындау технологиялары» пәні магистранттардың өз мамандығы бойынша ғылыми баяндама жазу қабілетін дамытуға және ғылыми ортада талқылау арқылы сенімін арттыруға бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген