Магистратура
Әлеуметтану

Әлеуметтану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Демографиялық құбылыстарды түсіндіруге арналған социологиялық теорияларды синтездеу, әлеуметтік-демографиялық үдерістердің жай-күйі туралы эмпирикалық деректерді алудың статистикалық әдістерін және әдіснамалық әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік өлшеу рәсімдерін қолдану;
2. Демографиялық ақпаратты жинаудың ғылыми әдістерін қолдануға, геоақпараттық әдістерді қолдануға, әлеуметтік-демографиялық үдерістерді зерттеу дизайнын бағалауға, теңсіздіктің әлеуметтік мәселелерін бағалауда шығармашылық ойлау мен маманның жеке ұстанымын қалыптастыруға, жастардың және қоғамның құндылыққа бағдарлануын бағалау үшін математикалық модельдеуді қолдануға;
3. әлеуметтік құрылымдар мен демографиялық өзгерістер туралы ішкі және сыртқы статистиканы талдау және түсіндіру, социологиялық көрсеткіштердің үрдістерін анықтау үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін (SPSS, Stata) қолдану арқылы демографиялық деректерді статистикалық талдауды жүргізу;
4. негізгі теориялық модельдерді пайдалана отырып, социологиялық зерттеу жобасын, көші-қон үдерістеріндегі қазіргі үрдістерді талдау және болжаудың сандық және сапалық әдістерін жобалау;
5. жасырын белгілерді пайдалана отырып, үлгілерді жасау және бағалау, есептеулердің нәтижелерін талдау және қорытындыларды негіздеу, ерекше жағдайларда әрекет етуге дайын болу, қабылданған шешімдерге әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру;
6. әлеуметтік теңсіздікті төмендетуге және әлеуметтік әділеттілік қағидатын қамтамасыз етуге ықпал ететін халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайын жақсартуға бағытталған мақсатты бағдарламалардың әлеуметтік көрсеткіштерін әзірлеу және талдау, LatentGold 4.0 статистикалық пакетін қолдана отырып, жасырын сыныптық талдау әдістерін қолдану;
7. қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени шындықты сыни түрде бағалау, жастар қозғалысының тәжірибесін, көшбасшылардың әлеуметтік жауапкершілігін, қазіргі жағдайы мен қалыптасу және даму жолдарын талдау;
8. Қазіргі заманғы қазақстандық қоғамның құндылық-құқықтық құрылымын, әлеуметтік теңсіздіктің этномәдени аспектілерін, кедейшілік пен байлықты, орта тапты әлеуметтанулық зерттеуді және осы құбылыстың кейбір аспектілерін өзіміздің зерттеу әдіснамасын әзірлеуге талдау жасау;
9. Қазіргі заманғы қоғамның құндылық нормалары мен нормаларын зерделеуге қолданылатын ұғымдар мен теориялардың жекелеген ережелерін салыстыру, қолданыстағы демографиялық ақпараттың толықтығы мен сапасын талдау, атап айтқанда, халық санағының және халықтың табиғи қозғалысы туралы деректердің толықтығы нәтижесінде алынған деректердің дұрыстығы деңгейін бағалау;
10. Заманауи әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеуге әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді, оларды өз зерттеулерінде қолдану мүмкіндігін, зерттеу әдіснамасын әзірлеуді және ғылыми-зерттеу жұмыстарының барысында туындайтын практикалық тапсырмаларды қалыптастыруды жіктеу және салыстыру;
11. Заманауи әлеуметтік саясаттың басымдықтары мен мақсаттарын синтездеу, әлеуметтік-экономикалық тиімділік, тәуекелдерді бағалау, макро- және микро-әлеуметтік, көші-қон құбылыстары мен үрдістерді және олардың әлеуметтік-демографиялық салдарларын болжау критерийлерін ескере отырып, оларға жету жолдарын ұсыну;
12. Жұмыстың жобалық формаларына қатысуға және эмпирикалық ақпараттарды жинауды жоспарлау мен ұйымдастыруды қоса алғанда, тәуелсіз сараптамалық жобаларға қатысуға және заманауи әлеуметтану құралдарын пайдалана отырып, өзіндік түпнұсқа жобаларды іске асыруға, сондай-ақ әріптестер мен ғылыми қоғамдастыққа деректер мен ғылыми жетістіктерді ұсыну.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Әлеуметтану
Мамандық шифры
7M03101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Әлеуметтанулық зерттеулердегі статистика және болжам
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: социологиялық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін пайдалана отырып, магистранттардың аналитикалық жұмыс дағдыларын дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: әлеуметтанудағы математикалық және статистикалық әдістер: әлеуметтанудағы эмпирикалық деректердің құрылымы. Сипаттамалық статистика: орташа мәндерді талдау. Өлшеу тұжырымдамасы: масштабтау. Статистикалық гипотеза

Әлеуметтанулық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: нақты социологиялық зерттеу бойынша ақпарат жинау әдісінің заманауи әлеуметтану құралдарын пайдалану, деректерді интерпретациялаудың әртүрлі модельдерін құру және талқылауда өз ғылыми нәтижелерін қорғау. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: әлеуметтанудағы математикалық және статистикалық әдістер. Қазіргі әлеуметтiк-экономикалық жағдайда әлеуметтанулық зерттеу әдістері. Онлайн-сұрау әдісі

Әлеуметтанулық теориялар
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысы барысында әлеуметтік өмірді талдау үшін заманауи социологиялық теориялар мен парадигмаларды қолдану дағдыларын көрсету. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қоғамның социологиялық теориялары туралы. Негізгі социологиялық парадигмалар.Постклассик алық және неоклассикалық әлеуметтану. Заманауи әлеуметтанудың полипарадигмалылығы.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияны жазу кезінде қажетті зерттеу жұмысының принциптері мен әдістері туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым және оның қоғамның дамуындағы рөлі. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылым динамикасы. Ғылыми білім әдіснамасы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар әдіснамасы мен әдістері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Салыстырмалы және тарихи әлеуметтанудағы әдістер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі отандық және шетелдік әлеуметтік жүйелерді салыстырмалы талдау дағдыларын бекіту және әлеуметтік жүйелер эволюциясының заңдылықтарын түсіндіру. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: Салыстырмалы әлеуметтанудың теориялық негізі. Ғылыми жобаларды түсіндіру. Жобаны басқару процесі.

Социологиялық зерттеу логикасы мен түсіндіру модельдері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлеуметтанудағы теориялық және практикалық түсіндіру түрлерін интерпретациялау және ғылыми теориялар, концепциялар, тәсілдер негізінде әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеу үшін эмпирикалық деректерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: Зерттеудің теориялық және философиялық-идеологиялық алғышарттары. Зерттеу сұрақтары, түсіндірме үлгілері және социологиялық зерттеу логикасы

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Академиялық презентация және пікірталас
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: академиялық дебат өнеріндегі дағдыларды көрсету, дұрыс сұрақтар қою, нақты жауаптар беру және талқылауға қатысу, білім алушыларға презентация графикасын жасау үшін бағдарламалық жасақтаманы пайдалану туралы іргелі білім беру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғылыми зерттеулер мен ғылыми байланыстарды жүргізу. Интерактивті технологияларды пайдалана отырып, оқу және ғылыми-зерттеу үдерісінің мазмұнын жобалау

Әлеуметтанудағы деректерді статистикалық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: зерттеу барысында өлшеу шкаласының ерекшеліктері туралы түсініктерді анықтау арқылы статистикалық деректерді талдау әдістерін және статистикалық өлшеу процедураларын қолдану қабілетін көрсету. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: Статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау негіздері. Қолданбалы статистикалық мәліметтерді талдау әдістері мен үлгілері.

Әлеуметтік әлемдегі Big Data
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлеуметтік әлемде деректерді талдау әдістемесін қолдану және Big Data технологияларын үлкен мәліметтерді талдау үшін байланысты әдістердің көзі ретінде тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Әлеуметтік ғылымдарда үлкен деректерді пайдаланудың жалпы принциптері. Үлкен деректерді талдау.

Әлеуметтік теңсіздік және кедейлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлеуметтік теңсіздікті төмендетуге және кедейлікті тудыратын және қолдайтын саяси, экономикалық және әлеуметтік-тарихи факторларды анықтауға көмектесетін халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайын жақсартудың мақсатты бағдарламаларының көрсеткіштерін талдаудың заманауи теориялық тәсілдерін синтездеу. Пәннің мазмұны: Теңсіздік қатынастарын социологиялық зерттеудің теориялық негіздері.

Жаһандық әлеуметтік өзгерістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қазіргі заманда болып жатқан жаһандану процестері және жаһанданудың әртүрлі (экономикалық, саяси, әлеуметтік, демографиялық, рухани және т.б.) аспектілері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар жаһандану процестерінің күрделілігі мен қайшылықтарын түсіну. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: Жаһандық жəне əлеуметтік өзгерістерге кіріспе. Әлеуметтік институттар және әлеуметтік өзгерістер. Жаһандық əлеуметтік өзгерістерді əлеуметтанулық зерттеу

Интернеттегі әлеуметтік желілер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: толық әлеуметтік желіні талдауды зерттеуді бастауға немесе аяқтауға мүмкіндік беретін деректерді жинау және талдау әдістерін пайдалану қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Әлеуметтік желілер теорияларының пайда болуының социологиялық негіздері. Әлеуметтік желілер теорияларының пайда болуының алғы шарттары. Ақпараттық қоғам теорияларындағы әлеуметтік желілер

Көші-қон және даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: көші-қон процестерін, халық қозғалысының тенденцияларын зерделеудің заманауи тәсілдері, принциптері мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және жаһандық, аймақтық және мемлекетаралық деңгейде реттеу аспектілерін кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Көші-қон процестерін талдау әдістері. Көші-қон саясатының негізгі бағыттары

Онлайн зерттеудің социологиялық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: онлайн деректерді жылдам жинау үшін арнайы құралдарды пайдалану және әдістемелік, ұйымдастырушылық және техникалық мүмкіндіктер мен шектеулерді ескере отырып, онлайн әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылатын қолданбалы зерттеулерді дайындау және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Пәннің мазмұны: Арнайы онлайн қызметтер және зерттеу мұрағаты. Онлайн сауалнама құралдары. Онлайн зерттеу жүргізу кезіндегі ұйымдастырушылық және процедуралық аспектілер

Салыстырмалы және тарихи әлеуметтанудағы әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - салыстырмалы әдісті, әлеуметтік ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды қолдану, ауқымды траекториялар мен түрлендірулерді, ұзақ мерзімді тарихи процестерді қадағалау қабілетін дамыту. Салыстырмалы әлеуметтанудың теориялық негізі. Ғылыми жобаларды түсіндіру. Жобаны басқару процесі.

Сапалық зерттеу дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: сапалы әдістерді өз бетінше қолдану, олардың концептуализациясын, ресімделуін және магистрлік диссертациялар шеңберінде мәселелерді зерттеу кезінде мәліметтерді жинау тәртібін анықтау. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сапалық зерттеулердегі зерттеу процесі. Сапалық әдістемедегі қоғамдық сала мен әлеуметтік коммуникацияларды зерттеу стратегиялары

Социологиядағы ғылыми жобалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: зерттеу сұрақтарын шешу, әлеуметтік ғылымдарда сәйкес әдістерді қолдану, теория мен тәжірибені ғылыми жобаларда дұрыс қолдану қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Әлеуметтанудағы сапалық зерттеу парадигмасы. Сапалық зерттеу әдіснамасы және деректерді талдау. Алғашқы ақпаратты жинау әдістері

Социологиялық зерттеу логикасы мен түсіндіру модельдері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - әлеуметтанудағы теориялық түсіндіру түрлерін интерпретациялау және түсіндірудің әртүрлі үлгілерін пайдалану үшін эмпирикалық деректерді қолдану қабілетін дамыту.Зерттеудің теориялық және философиялық-идеологиялық алғышарттары. Зерттеу сұрақтары, түсіндірме үлгілері және социологиялық зерттеу логикасы

Социологиялық мәтіндерді дайындау технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әлеуметтанулық мәтіндерді дайындау технологиясына, соның ішінде спичрайтингке, академиялық пікір-таластарға қатысуға және презентация графикасын жасау үшін бағдарламалық қамтамасыз ету элементтерін пайдалануға үйрету. Мәтін негізгі ақпарат ретінде. Әлеуметтанудағы аұпараттарды жинау технологиясы. Мәтіндерді социологиялық талдау әдістері.

Цифрлық коммуникацияларды социологиялық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: цифрлық әлеуметтік шынайылықты талдауға классикалық және заманауи социологиялық теорияларды, тәсілдер, тұжырымдамаларды қолдану және қоғамның әртүрлі салаларында болып жатқан цифрлық коммуникацияларды талдау. Пәнді зерттеуде келесі аспектілер қарастырылады: Медиа жүйе: цифрлық платформаларды талдау және олардың зерттеу потенциалы. Цифрлық шынайылықтың мүмкіндіктері мен тәуекелдері

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген