Магистратура
Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ тілі мен әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша білім беру саласында терең білімді көрсету, педагогикалық ғылымдардың қазіргі жағдайын, даму үрдістері мен заңдылықтарын түсіну. Қазіргі білім беру салаларындағы жаңа теориялар мен концепцияларды түсіну және интерпретациялау, дербес ғылыми және әдістемелік зерттеулер жүргізу барысында оларды зерттеу әдістері мен тәсілдерін қолдану. Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістерін зерделеуде пәнаралық тәсілдеменің ерекшеліктерін түсіну.
2. Қазіргі қазақ әдебиетін және тілін зерттеудің әр түрлі бағыттарын қалыптастыратын педагогикалық ғылыми білім жүйесіндегі интеграциялық үрдістерді, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның дамуына сананың жаһандануы мен жаңғыруының әсер ету ерекшеліктерін түсіну. Әдеби-мәдени мұралар мен бүгінгі ғылыми жетістіктерді тарихи-мәдени үдеріс контекстінде қазақ тілі мен әдебиеті салаларындағы қазіргі ғылыми білімді сипаттау.
3. Педагогикалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың қазіргі ғылыми бағыттары контекстінде қазақ тілі мен әдебиеті материалдарын зерттеу әдіснамасын қолдану. Қазіргі педагогикалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның, пәнаралық зерттеулердің жетістіктері мен даму бағыттарын ескере отырып, ғылыми-әдістемелік теорияларды таныстыру.
4. Қазақ тіл білімі мен әдебиеттануы салаларында өзіндік зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді интерпретациялау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.
5. Педагогикалық ғылым жетістіктерін, қоғам мен ұлттық мәдениеттің даму үрдістерін есепке ала отырып, қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемелік жағдайын, білім нарығын талдау, әдістемелік жұмыстарда қазіргі заман технологияларын қолдану. Мәдениет контекстінде қазіргі заманғы көркем шығармашылықтың түрлі құбылыстарын терең зерделеуге, әдеби шығармалардың мазмұндық, тілдік, стилистикалық ерекшеліктері тұрғысынан сараптауға арналған эксперименттік технологияларды қолдану.
6. Жоғары оқу орындарында әдебиеттану, тіл білімі пәндерін оқытудың инновациялық әдістерін таныстыру, көркем шығармаларды сараптау барысында сандық және компьютерлік технологияларды қолдану.
7. Әдебиеттану, тіл білімі салаларында кәсіби қызметті жүзеге асыру кезінде теориялық және практикалық дайындығының жоғары деңгейін көрсету.
8. Пәнаралық зерттеулер, әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары жетістіктері, өнер мен мәдениеттің даму тенденциялары контекстінде әдебиеттану және тіл білімінің өзекті мәселелерін тиімді шешу.
9. Қазіргі заманғы қазақ әдебиеттануының және тіл білімінің ғылыми мектептерінің концепцияларының теориялық білімін, олардың іргелі және қолданбалы аспектілерін зерттеу практикасына біріктіру.
10. Магистрлік диссертацияны қорғау және презентациялау барысында алынған ғылыми және эксперименталды зерттеу нәтижелері мен қорытындыларын дәлелді түрде ұсыну.
11. Қазіргі заманғы әлеуметтік-гуманитарлық ғылымның, әдебиет пен мәдениет саласында қазақ тілі мен әдебиетінен алған білімін қолданудың жаңа жетістіктерін сыни бағалау және талдау. Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың теориясы мен тәжірибесін әзірлеуге өзіндік түпнұсқа үлесін қосу.
12. Қоғам арасында өткен және қазіргі әдеби мұраларды таратуға және насихаттауға бағытталған шығармашылық жобаларды өз бетінше әзірлеу және жүзеге асыру. Стандартты емес жағдайларда икемді бейімделу және коммуникация стратегиясын құру, әлеуметтік-мәдени ортаны ескере отырып, кәсіби және шығармашылық қызметті жүзеге асыру. Әлеуметтік-мәдени салада шешім қабылдауда жол көрсететін сараптама жүргізу және сараптамалық құжаттарды дайындау үшін жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Қазақ тілі мен әдебиеті
Мамандық шифры
7M01701
Факультеті
Филология

пәндер

Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдебиет тарихын дәуірлеудің қазіргі өзекті теориялық және профильді-практикалық аспектілерін, әдеби шығармашылықты талдаудың озық технологияларын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиет тарихын зерделеудегі инновациялық үрдістерді болашаққа көзқараспен бастамашылық зерттеулерде қолданудың теориялық-әдіснамалық түсінік негізін қалыптастырады. Пән әдебиет тарихын дәуірлеу, кезеңдермен оқыту мәселелерін зерттеуге бағытталған.

Әдебиеттің теориялық мәселелерін оқытудың әдістемесі
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – көркемдік құбылыстар мәнін, әдеби шығармашылықты зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушылар шығармашылығын зерттеудің, көркем шығармаларды талдаудың теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән қазіргі әдебиеттану әдістемелерін зерттеуге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Тіл тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазақ тілінің тарихын, даму, кемелдену, қалыптасу тарихын кешенді түрде меңгерту. Тіл тарихында ішкі, сыртқы факторлар негізінде пайда болған өзгерістер сырын тілдік заңдылықтар негізінде түсіндіре алу, өзгерістерге себеп болған тілдің даму кезеңдерін ажырата алу, тіл тарихындағы өзгерістер морфологиялық, фонетикалық, грамматикалық, семантикалық өзгерістерді саралау, көне тіл мен жаңа тіл арасындағы генетикалық байланысты ашып, айқындау дағдысын қалыптастырады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Әдеби сын тарихы, теориясы және оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі әдеби үдерістегі сынның өзекті мәселелерін, теориялық, әдістемелік негіздерін сипаттау мен бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы әдеби сынның даму заңдылықтарын, тарихын, оқыту әдістемесін зерделеу арқылы сын үрдістерінде алған білімін қолдану дағдысын қалыптастырады. Пән әдеби сынның тарихын, теориясын, әдістемесін терең зерттеуге, талдауға бағалауға бағытталған.

Бұқаралық әдебиет
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақстандағы қазіргі бұқаралық әдебиеттің бейнесі туралы түсінік беру. Оның эстетикалық, мәдениеттанушылық ерекшеліктері туралы дәйектеу. Оқу курсы қазақ әдебиетінде мәдени парадигмның өзгеруі туралы негіздеу, көркем әдебиетті әдебиеттанушылық және тарихи-мәдени аспектілерде талдау дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ жазушыларының, бұқаралық әдебиет өкілдерінің өмірбаяндары мен шығармашылығын зерделеуге, сыни бағалауға бағытталған.

Заманауи кітап нарығы және білім
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты баспа ісінің негіздері, оның жүйесі, тұжырымдамалары, қағидаттары, бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Оқу курсы баспаның құрылымы мен баспа процесінің негізгі сатылары, кітаптарды дайындау мен шығару, кітап нарығының Қазақстанда және шетелде қызмет етуінің кезеңдері мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Пән авторлық құқық, баспа ісіндегі маркетинг және менеджмент, кітап басуға бағытталған.

Когнитивті әдебиеттану және білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты әдебиетті оқытудың когнитивтік аспектілерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы когнитивтік әдебиеттанудың негізгі міндеттерін, оның білім беру жүйесімен байланысын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән әдебиеттану, білім және психологияның байланысын анықтауға, көркем шығармашылықты зерттеуде когнитивтік әдістерді қолдануға бағытталған.

Коммуникативті синтаксисті оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты синтаксисті коммуникативтік бағытта оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Оқу курсында статикалық және динамикалық синтаксистің зерттеу нысандары, бірінші, екінші дәрежелі коммуникативтік талаптары; талаптарға сәйкес: лебіздің актуалды мүшеленуі, сөйлем модельдерінің құрылымының базистік немесе транформациялануы, тема-ремалық қатынастары айқындалады. Пән категорияларды оқытудың жаңа ғылыми теориялары, қағидаттары, стратегияларын және олардың әдіснамалық негіздерін анықтауға бағытталады.

Қазақ лексикографиясы мен терминографиясын оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазақ лексикографиясы мен терминографиясын оқытудың теориялық және әдіснамалық негізін меңгерту. Оқу курсында лексикграфиялық, терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптар үйретіледі, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптайды. Пән лексикографиялық, терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

Қазақ сөзі уәжділігін оқытудың негізділігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты Қазақ халқының төл дүниетанымында қалыптасқан туынды сөздер мен халықаралық ортақ ұғымдарды таңбалау – сөздің негізгі қызметінің бірі екенін тануға бағыттау. Оқу курсында туынды сөздің негіздемесін дұрыс айқындайтын, оның әдіснамалық сипатын меңгеру ұстанымын қалыптастыру. Пән сөзжасамның негізгі теориялық бағыттары, оны оқытудың әдіснамалық ерекшеліктерін қарастырады.

Қазақ тілінің функционалды грамматикасын оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты тіл функциясының имманеттік артықшылықтарын, ерекшеліктерін және құндылығын болжау және құру. Оқу курсы сөйлеу процесінде бір тұжырымдамаға тән тілдік бірліктерді дәлелдей отырып, басқа санаттарды жасау, құрылымдық грамматикамен функционалдық грамматиканың ерекшеліктерін анықтайды. Пән әдістемелік ерекшеліктерін оқыту дағдысын қалыптастырады.

Қазақ-түркі әдеби байланыстарының тарихи және теориялық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазақ-түркі әдеби байланыстарын салыстыра зерттеу, талдау, бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ және түркі халықтарының әдебиеттерін зерттеп, байланыстарын ғылыми дәлелдеуде, дербес тұжырымдарын жасауда дағдыларын қалыптастырады. Пән әдеби байланыстардың бір-бірімен сабақтаса отырып дамуын зерттеуге бағытталған

Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі қазақ әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты мәдениетаралық коммуникация негіздерін, жаһандану мен интеграциялық үдерістердің қазақ әдебиетінің дамуына ықпалын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мәдениетаралық және әдеби өзара әс-әрекет ерекшеліктерін түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән қазақ әдебиетінің ұлттық болмысын, оның қазіргі тарихи-мәдени үдерістегі орны мен рөлін зерттеуге бағытталған.

Риторика және Speech Writing
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты спичрайтинг аясында теориялық және тәжірибелік бірліктерді қалыптастыру, болашақ мамандарды спичрайтинг саласында тәжірибелік жұмысқа дайындау. Оқу курсы қазіргі қоғам алдында тұрған әлеуметтік міндеттерді шешуде спичрайтингтің теориялық-әдіснамалық мүмкіндіктерін қалыптастырады. Пән көпшілік алдында сөйлеу түрлерін және спичрайтинг жанрларын зерттеуге бағытталған.

Фольклор поэтикасы және мәтін талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты фольклорлық шығармалардың құрылысын, тілін және талдау ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы фольклордың әртүрлі жанрындағы шығармалардың поэтикасын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән халықтың ауызша шығармашылығы шығармаларын талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйренуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген