Магистратура
Шетел тілі: екі шетел тілі

Шетел тілі: екі шетел тілі

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - «7M01704 – Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша Педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Кәсіби әлеуетті ашу үшін мұғалімнің тәжірибелік дағдылары мен құзыреттілігін арттыруға қолданылатын тәсілдердің тиімділігін бақылау үшін іс-әрекетте зерттеу жүргізу.
ON2 Шет тілінің тілдік құралдарын әртүрлі коммуникативті мақсаттарда қолданудың жалпы лингвистикалық құзыреттерін қалыптастыру.
ON3 Инновациялық технологияларды пайдаланып, шет тілдерін оқытудың заманауи лингводидактикасын ескере отырып, оқу орындарында практикалық және теориялық сабақтарды жүргізу.
ОN4 Тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін мәдениаралық коммуникация мәселелері туралы түсінік қалыптастыру.
ON5 Ғылыми зерттеудің гипотезасын, мәселелерін, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау.
ОN6 Білім берудегі интеграция мен инновацияны есепке ала отырып оқытатын пән бойынша оқу-әдістемелік материал әзірлеу.
ON7 Шетел тілінің ресми іскерлік стилінде сөйлеу және жазу практикалық дағдыларына ие болу.
ON8 Бакалавриат білім алушыларының зерттеу қызметі мен жарияланым белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану.
ON9 Тест тапсырмаларын, тест нәтижелерін өңдеуге арналған автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды әзірлеу дағдыларына ие болу.
ON10 Кәсіби қызметте әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынасты қалыптастыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Шетел тілі: екі шетел тілі
Мамандық шифры
7M01704
Факультеті
Филология

пәндер

Ағылшын тілінің фразеологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: қазіргі ағылшын фразеологизмдері туралы терең жүйелік білім қалыптастыру. Пән ағылшын тілінің фразеологизмдерін зерттеу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық бірліктердің пайда болуын, фразеологиялық бірліктерді, коммуникативті фразеологиялық бірліктерді, олардың нұсқаларын, синонимдерді, антонимдерді, типтік фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде дұрыс қолдануды зерттеуге бағытталған.

Ағылшын тілінің функционалды грамматикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: ағылшын тілінің функционалды грамматикасының ережелерін сыни талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән функционалды грамматиканың ұғымдарын, зерттелетін шет тілдерінің грамматикалық бірліктерінің функцияларын, заңдылықтарын: қарапайым сөйлемнен бастап, оның міндетті және міндетті емес компоненттерінен ағылшын тілінің күрделі сөйлемдері мен мәтіндерін құруға арналған әртүрлі модельдерге дейін зерттеуге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Бірінші шет тілі ғылыми дискурсы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылым саласында нақты, объективті дәлелдемелерді, нәтижелерді тұжырымдау үшін қолданылатын арнайы, мағыналық қанық тілді оқыту болып табылады. Пән эмпирикалық деректерге ұтымды, оңтайлы анықтамаларды ұсынатын пайымдаулар жасауға, мақсатты ағылшын тілін пайдалана отырып, өз тұжырымдарын ұсынуды, дәлелдер мен ықтимал түсіндірмелерді құруды, ой-тұжырымдармен бөлісуді және қорытынды жасауды үйретуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Екінші шет тілінің стилистикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тілінің стилистикалық құралдарын сыни тұрғыдан талдау және анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің функционалдық стильдерін, олардың стилистикалық сипаттамаларын, мәтіннің жанрлық, композициялық, лингвистикалық-стилистикалық сипаттамаларын ғылыми, техникалық, іскерлік және дискурстың басқа түрлерін, стилистикалық әдістемелер типологиясын, стилистикалық мәтінді талдауға бағытталған.

Жазба ағылшын тілінің стилистикасы мен семантикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: әртүрлі коммуникативтік жағдайларда ағылшын тілін қолдану мәдениетін жақсарту үшін стилистикалық құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру. Пән стиль, стилистика, ұлттық ағылшын тілінің лексикасын стилистикалық саралау, функционалды стиль, лексикалық және фразеологиялық, синтаксистік стилистикалық құралдар, лингвистикалық бірліктердің семантикасына сәйкес стилистикалық нормалар туралы түсініктерді зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Шет тілін оқыту практикасындағы мәдениаралық коммуникация
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: кəсіби шет тіліндегі коммуникативті жəне мəдениетаралық құзіреттіліктің байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Пән тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникациялық кедергілерді, ұлттық ерекшелігі бар мәдени компоненттерді анықтай отырып, мәдениетаралық коммуникация, ауызша және вербалды емес құралдардың мәселелерін зерттеуге бағытталған.

Шет тілін оқытудағы прагматика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың шет тіліндегі пресуппозициялық, импликатуралық, прагматикалық ықпал етуші айтылымдардың мағыналарын ажырата білуін қалыптастыру. Пән сөйлеушілер коммуникациясының әлеуметтік өзара әрекеттесуіне байланысты мақсатты тілді пайдалану кезіндегі әртүрлі тілдік таңдаулар, оларды сәйкес мәнмәтінде жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру, белгілі бір әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени параметрлерге, коммуникативтік жағдаяттарға сәйкес тілді түсіне алуға бағытталған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: шет тілдерін оқыту мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ететін әдістеме ережелерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пән методологияның даму тарихын, шет тілін оқыту модельдерін, шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінің қағидаларын: танымдық, коммуникативті, мәдени-коммуникациялық, лингвомәдени, тұжырымдамалық, дамытушы-рефлексиялық, мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісін қалыптастыратын, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін зерделеуге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ағылшын тілінің фразеологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесінің іргелі және қолданбалы негіздері туралы білімдерін тереңдету. Пән ағылшын тілінің фразеологиялық бірліктерінің этимологиясы мен қызметін, фразеологизмнің басқа ғылымдармен байланысын, фразеологиялық бірліктердің пайда болуы мен жіктелуін, тіл құбылыстарының ұлттық-мәдени ерекшелігін, фразеологиялық бірліктердің стилистикалық бояуын зерттеуге бағытталған.

Аударманың практикалық курсы (бірінші және екінші шетел тілі)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - ән мақсаты: аударма жұмысында коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру. Пән аударма өзгерістерін қолдануды зерделеуге, сөйлеу нормаларын, грамматикалық, лексикалық бірліктерді, шет тілдерінің тұрақты корреспонденцияларын, аударма әдістерін, аудармада баламалыққа жетудің негізгі жолдарын, лексикалық және грамматикалық мәселелерді, әртүрлі стильдер мен жанрлардың аударма ерекшеліктерін білуге негізделген аударма стратегиясын анықтауға бағытталған.

Бірінші және екінші оқытылатын тілдің типологиялық сипаттамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тілдерінің типологиялық сипаттамасын құру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистикалық типология теориясын, тіл типінің түсінігін, тілдің типі, әмбебаптары, изоморфизмі, тіл деңгейлерінің типологиясы, типологиялық төлқұжат, типологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру негізінде салыстырмалы тілдердің құрылымы мен қызмет етуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.

Бірінші шет тілі әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: бірінші шет тілі әдебиетін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің тарихи кезеңділігін, әдеби бағыттарын, әртүрлі әдеби бағыттағы негізгі өкілдердің шығармашылығын терең меңгеруге, идеяны, бейнелер жүйесін, көркем шығармаларды талдауды, бірінші шет тілі елінің көркем туындысы туралы өз пікірін қисынды сөйлеуді анықтай білуді және дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

Бірінші шет тілінің функционалды грамматикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бірінші шет тілінің функционалды грамматикасының ережелерін сыни талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән функционалды грамматиканың ұғымдарын, зерттелетін шет тілдерінің грамматикалық бірліктерінің функцияларын, заңдылықтарын: қарапайым сөйлемнен бастап, оның міндетті және міндетті емес компоненттерінен бірінші және екінші тілдердің күрделі сөйлемдері мен мәтіндерін құруға арналған әртүрлі модельдерге дейін зерттеуге бағытталған.

Ғылыми жобалау технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру мекемелері, білім беруді басқару органдарында инновациялық, тиімді кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Пән заманауи әдістер мен тәсілдерді, сандық технологияларды пайдаланып, ғылыми жобалау негіздерін, сараптамалық-аналитикалық, зерттеу қызметін зерттеуге, ғылыми-білім беру мекемесінің жобалары, ғылыми-білім беру ортасын құру проблемаларын диагностикалау, ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін бағдарламаларды жобалауға бағытталған.

Ғылыми мақала жазу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми жазу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақала жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: шетел тілінің деңгейді ұйым білімінің негізінде жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, жазу нормаларын, қолжазбаларды дайындау кезіндегі ғылыми мәтіннің композициясын, мақсатты журналдарды таңдау принциптерін, рейтингтік ғылыми журналдарда ғылыми мақалаларды басып шығару талаптарын пайдалану оқытылады.

Екінші тілді меңгеру мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін оқыту мәселелерін шешу үшін шет тілді білім берудің қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші тілді меңгеру ерекшеліктерін, екінші тілдің спецификасының мәселелерін, Ана тілі жағынан да, бірінші шет тілі жағынан да интерференцияны, қателіктерді саралауды, оларды жою әдістерін, тілді сауатты қолдану стратегиясын меңгеруге бағытталған.

Екінші шет тілі теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми терминологияны, теориялық зерттеулерді, әртүрлі теорияларды, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелерді, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бөліктерін, олардың қызметін қарастырады.

Екінші шет тілі: cыни ойлау және ғылыми сауаттылық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін қолдану қабілеттерін, екінші шет тілі бойынша ғылыми мәтіндермен және олардағы семантикалық құрылымдармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән сыни ойлаудың сипаттамаларын, анықтамалары мен негізгі тұжырымдамаларын, негізгі компоненттерін зерттеуге, көзқарас, әлемнің қазіргі рационалды бейнесін қалыптастырудағы сыни ойлаудың рөлі, таным, оның түрлері, деңгейлері және ғылыми сауаттылықты оқытуға бағытталған.

Екінші шет тілі: даму тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің эволюциясын ана тілдерінің тарихи даму кезеңдерімен ұштастыра отырып, сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін, әріпті өзгертудің ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгеру заңдылықтарын әртүрлі кезеңдердің мәтіндері негізінде зерттеуге; одан әрі оқуға және оқытуға қызығушылықты арттыруға бағытталған.

Екінші шет тілі: қашықтықтан оқыту технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілдерін оқытуда онлайн платформаларды, жалпы ашық онлайн курстарды, интернет ресурстарын, электронды оқу құралдарын меңгерген білікті маман даярлау. Пән Zoom, Microsoft Teams, Canva, Edmodo, Google Classroom сияқты қашықтықтан оқыту құралдарын білім беру үдерісінде тиімді пайдаланудың жолдарын үйретуге бағытталған.

Екінші шет тілінің грамматикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты:грамматика негізінде екінші шет тілінде коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру. Пән грамматикалық құбылыстарды, категорияларды, формаларды, екінші шет тілінің синтаксистік құрылысын, қателіктердің алдын алу ережелерін, грамматикалық ойындарды қолдана отырып, коммуникативтік жағдайларды модельдеу негізінде екінші шет тілінің грамматикалық формаларын қолданудағы кездесетін қиындықтарды терең зерттеуге бағытталған.

Екінші шет тілінің лексикологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің лексикасын зерттеу саласында зерттеу құзіреттілігін қалыптастыру. Пән сөз теориясының тиісті бағыттарын, лексиканың жүйелі ұйымдастырылуын, сөздің семантикалық, морфологиялық құрылымының ерекшеліктерін, лексиканың стилистикалық, диалектілік өзгергіштігін, сөздің семантикалық, морфологиялық құрылымын, оны қолданудың ерекшеліктерін, университетте оқыту үшін екінші шет тілінің лексикасын зерттеу әдістерін қарастыруға бағытталған.

Екінші шет тілінің стилистикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің стилистикалық құралдарын сыни тұрғыдан талдау және анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің функционалдық стильдерін, олардың стилистикалық сипаттамаларын, мәтіннің жанрлық, композициялық, лингвистикалық-стилистикалық сипаттамаларын ғылыми, техникалық, іскерлік және дискурстың басқа түрлерін, стилистикалық әдістемелер типологиясын, стилистикалық мәтінді талдауға бағытталған.

Екінші шет тілінің тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің даму кезеңдерін сыни тұрғыдан талдай білу дағдысын қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің табиғи даму үдерісін, оның қазіргі жай-күйін, сапалық сипаттаманың ерекшеліктерін, модификациясын, фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгерістер жүйесін, әртүрлі кезеңдердің түпнұсқалық мәтіндері негізінде зерттелетін тілдің қызметін қарастыруға, одан әрі оқуға деген ынтаны арттыруға бағытталған.

Екінші шет тілінің фонетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің фонетикасы саласындағы теориялық базаны және тілдік құзіреттілікті қалыптастыру. Пән фонетикалық жүйені, әдеби айтылым туралы ұғымдарды, орфоэпиялық норманы, норма және кодификацияны, айтылу нормасының эволюциясының себептері мен қайнар көздерін, өзгермелілігін, екінші шет тілдеріндегі сөйлеудің ұлттық нормаларын, оқу нормасы ретінде айтылымды зерттеуге бағытталған.

Екінші шет тілінің фразеологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: екінші шет тілінің фразеологизмдеріне сыни талдау жасай білу қабілеттерін қалыптастыру. Пән екінші тіл фразеологиясының зерттелу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, олардың нұсқаларын, синонимдерін, антонимдерін, фразеологиялық бірліктердің шығу тегі, сөйлеуде фразеологиялық бірліктерді қолданудың семантикасы мен стилистикасын, диалогтік сөйлеуге тән фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде орынды қолдануды, оларды оқыту әдістерін оқытуға бағытталған.

Екінші шет тілінің іскери тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: іскери қарым-қатынас нормаларын екінші шет тілінде меңгеру дағдысын қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің іскери нормаларын, іскери хаттың формаларын, түйіндемелерді, іскерлік қарым-қатынастың мәдени дәстүрлерін: этикет формулаларын, іскери хат алмасуды, ақпарат көздерімен жұмыс істеуді, коммерциялық хат-хабарларды, телефон байланысын, іскерлік кездесулерді, тұсаукесерлерді, халықаралық этикетті терең оқытуға бағытталған.

Жазба аударма теориясы мен практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: аударма теориясы мен әдіснамасына сыни тұрғыдан талдау жасай білу қабілеттерін қалыптастыру. Пән аударманы экзистенциалды құбылыс ретінде зерттеуге, тілдік негіз және пәнаралық аударма парадигмасын, аударма теориясы мен практикасын, аударма теориясының даму факторларын, аударма түрлерін, табиғи сәйкестік теориясын, денотативті аударма теориясын, трансформациялық аударма теориясын, семантикалық аударма теориясын, эквиваленттік деңгейлер теориясын зерттеуге бағытталған.

Жоғары мектепте екінші шет тілін оқыту әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: екінші шет тілін оқыту саласында педагогикалық, ғылыми, басқарушылық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі және қолданбалы білімді қалыптастыру. Пән ғылыми және оқу ақпараттарының ағымында дағдылар мен біліктілікті қалыптастыруға, екінші шет тілін оқыту әдістемесі бойынша жаңа ақпаратты таңдау, талдау және бағалау қабілетін дамыту, оны оқу-педагогикалық қызметте пайдалану, қашықтықтан оқыту және оқытудың интерактивті әдістерін, әртүрлі технологияларды қолдануға бағытталған.

Қолданбалы фонетика және қазіргі ауызекі ағылшын тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: фонетикалық дағдыларды және дұрыс ағылшын айтылуын үйрету техникасын қалыптастыру. Пән фонетикалық жүйенің байланысын, артикуляциялық базаны, айтылу нормаларын, транскрипцияларды, фоностилистиканы, ағылшын тілінің дыбыстық жүйелерінің интерференциясын, акустикалық талдауды қолдануды, интонациялық құбылыстарды сипаттау әдістерін, зерттеуді, өңірлік/ұлттық нұсқаларды, ағылшын тілі фонетикасын оқыту әдістемесін, «Shadowing» техникасын терең меңгеруге бағытталған.

Сертификациялық тестілеу: екінші шет тілі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды екінші шет тілін білу деңгейін анықтау үшін халықаралық тестілеу жүйелерімен таныстыру. Пән тест тапсырудың негізгі стратегияларын оқытуға, халықаралық талаптар көлемінде тыңдау және оқу дағдыларын дамытуға, грамматиканы оқуға, сөздік қорын кеңейтуге, жазу дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

Синхронды аударма тарихы мен теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: аударма мәселелерін талдай білу және ілеспе аударма дағдыларын жетілдіру. Пән синхронды аудармашының психологиялық дайындығы негіздерін, ілеспе аудармаға арналған құрал-жабдықтарды, ілеспе аударманың стратегиясы мен тактикасын, бастапқы мәтінді жеткілікті түсіну механизмдерін, микрофонмен сөйлеу ерекшеліктерін, тұжырымның семантикалық мазмұнын болжауды, ілеспе аударманың аударма шешімдерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Сыни ойлау және ғылыми сауаттылық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тиімді, жүйелі ойлау қабілетін, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Пән сыни ойлаудың сипаттамаларын, анықтамаларын, басты компоненттерді: теорияны, практиканы, орнатуды, дүниежүзінің қазіргі рационалды суретін қалыптастырудағы СО рөлін, танымын, оның түрлерін, деңгейлерін, ғылыми сауаттылықтарын, Гетье мәселелерін, "Мюнхгаузеннің трилеммалары", Пирс бойынша сенімдерді бекіту әдістерін, когнитивті бұрмалауды, қабылдауды, фреймингті зерттеуге бағытталған.

Тест тапсырмаларын құрастыру теориясы және әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білімді объективті бағалау, тестілерді әзірлеу біліктілігінің негізінде тестілеу қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тестіні құрастыруды, тестілеу нәтижелерін шкалалау және интерпретациялау әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеу үшін автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.

Тіл, тарих және қоғам
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тілдің, тарих пен қоғамның өзара байланыстылығын сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән әлеуметтік-лингвистикалық ұғымдарды тереңдетіп оқытуға, тілдік, аумақтық, әлеуметтік диалектілердің әлеуметтік дифференциациясын көрсетуге, олардың "жалпы тілмен" арақатынасын, топтық өзін-өзі тануды, тілдегі өзгерістердің қоғамдағы өзгерістермен шартталуын, адамдардың "өз тілі және тілдік болжамдар туралы" қарапайым ұғымдарды меңгертуге бағытталған.

Шет тілдері мен мәдениетін оқыту теориясы мен әдістемесі (екінші шет тілі)/ Теория и методика преподавания иностранных языков и культур (второй иностранный язык)/
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарға теориялық негіздерді, шет тілдерін оқыту әдістемесін және шет тілі мәдениетінің негіздерін оқыту. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін қалыптастыру заңдылықтарын және шет тілі оқытушысының кәсіби қызметіндегі құралдар мен әдістерді, сонымен қатар шет тілдерін үйрету және оқыту үдерістерінің мәні мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Шет тілдерін оқыту: Action Research
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты:іс-әрекетті зерттеудің білім берудегі зерттеудің басқа түрлерінен айырмашылығын сипаттау, ұйымдастыру мәселелерін анықтау үшін деректердің әртүрлі нысандарын пайдалану, іс-әрекетті зерттеу жоспарын әзірлеу. Пән зерттеу сұрақтарына жауап беру үшін сәйкес деректерді жинау әдістері мен талдау процедураларын анықтауға, сандық және сапалық деректерді жинауды және талдауды үйренуге, әрекеттік зерттеулерді оқыту және/немесе көшбасшылық стратегиясы ретінде қолдануға бағытталған.

Шет тілдерін оқытудың заманауи лингводидактикасы мен технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға ықпал ете отырып, әмбебап, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән шеттілдік коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға, шет тілін оқыту бойынша заманауи әдістер мен технологияларды қолдану қабілетін қалыптастыруға, лингводидактикалық құралдарды қолдану бойынша нақты тұжырымдар мен ұсыныстарды қолдануға бағытталған.

Шет тілі және тілдік қатынас
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: лингвистикалық контактілер мәселелерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән тілдік қатынас теориясының стратификациясын, метатілін, мәнін, себептерін тілдік эволюцияның маңызды факторы ретінде, олардың шет тілін дамытудағы рөлін, тілдер мен мәдениеттің өзара байланысын, этносаралық қарым-қатынас тілдерін, қостілді, көптілділікті, интерференцияны, шет тіліндегі тілдік байланыстарды меңгеруге бағытталған.

Шет тілін оқытудағы сандық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән мақсаты: шет тілін оқытуда магистранттардың Padlet, Kahoot, Quizlet, Socrative, Google forms сияқты сандық құралдарды қолдану бойынша қабілеттері мен дағдыларын дамыту. Пән подкастар, блогтар, әлеуметтік желі, электронды пошта, веб-форум, чаттар, электронды сөздік, ақпараттық-анықтамалық интернет ресурстары мен видеобайланыстарды сабақ барысында қолдану,магистранттардың шетелдік коммуникативті құзіретінің дамуына, олардың өз бетімен білім алуына, әртүрлі талқылау мен пікірталас арқылы тілдік қорын арттыруға бағытталған.

Шет тілінде оқу материалдарын әзірлеу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарға шет тілін үйрену үшін тиімді және сапалы оқу материалдарын жасау дағдылары мен стратегияларын үйретуден тұрады. Пән шет тілін тиімді меңгеруге және меңгеруге көмектесетін оқу материалдарын жоспарлау, әзірлеу, бейімдеу және бағалау дағдыларын дамытуға арналған.

Шетел тілін деңгейлік ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шет тілдерін деңгейлеп ұйымдастырудың жүйелі білімін қалыптастыру. Пән нақты тілдердің жүйелік-құрылымдық ұйымдастырылуын, олардың өзара байланыстағы иерархиялық бөлінуін, өзара шарттасуын, тілдік инвариантты/ тілдік вариативті бірліктердің айырмашылықтарын: фонема – морфема – просодемалар – синтагма – интонемаларды, бірлік шекарасын анықтау дағдыларын, олардың мағынасымен байланысын, тіл деңгейлеріне оқыту практикасын меңгеруге бағытталған.

Шетелдік журналға ғалыми мақала дайындау ерекшеліктері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ағылшын тілінде жазбаша ғылыми сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми мақаланы жазу әдістемесін зерттеуге бағытталған: жазбаша сөйлеудің ғылыми стилін, ғылыми мәтіннің композициясын, ғылыми жарияланымдардың индекстелуін (Хирш индексі), Web of Knowledge, Google Scholar, Scorpus деректер қорының журналдарына арналған ғылыми мақаланы ресімдеудің британдық және американдық стандарттарын қолдану.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген