Магистратура
Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - техника ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1.тұжырымдамалық түрде ұйымдастырылған білімді жүйелеу және кәсіптік білім берудегі рөлін анықтау; білімнің әртүрлі компоненттерін, оны орналастыру қағидаларын, қайта құру және оны көбейтудегі ұйымдардың даму кезеңдерін анықтайды; шетелдік ғылыми-техникалық әдебиетпен жұмыс жасауға және кәсіптік қызмет саласындағы халықаралық ынтымақтастыққа қатысуға мүмкіндік беретін шет тілінде жазбаша және ауызша коммуникацияны ашуға қабілетті;
2.таңдаулы қызмет саласына тез бейімделу және одан кейінгі табысты кәсіби мансап мақсатында әлеуметтік-экономикалық жағдайлар мен жеке өмір жағдайларын (өмір арқылы білім беру) өзгерткенде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданумен ғылыми әдебиеттерді жіктеуге және өзін-өзі ұйымдастыруға;
3.ғылыми-зерттеу жұмыстарының өзіндік қызығушылықтары мен әлеуметтік-этикалық құндылықтарының, сондай-ақ коммуникативтік саладағы команданың қызығушылықтарымен; кәсіби біліктіліктің тілдік параметрлерін еркін меңгеру қабілеті, шешімдерді әзірлеуге және оларды іске асыруға қатысуға, жеке қызығушылықтардың өндірістің және қоғамның қажеттіліктерімен біріктіруді анықтайды;
4. кәсіби-практикалық қабілеттер мен дағдыларды ғылыми-педагогикалық қызметте қолдану; іздеу, сақтау, өңдеу және жаңа ғылыми-техникалық ақпарат беру үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану;
5. ғылыми мақалаларды, тезистерді және баяндамаларды талдау және жазу дағдыларын қолдану; қиын және күтпеген жағдайларда туындайтын проблемаларды талқылау, тәуелсіз кәсіби үздіксіз дамуға мүмкіндік беру; нәтижелерді есептер, жарияланымдар, есептер түрінде көрсете білу;
6. Қазақстан Республикасында өнімнің, көрсетілетін қызметтің, процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін нормалар өнімнің, қызметтердің және процестердің стандарттар талаптарын қолдануға, мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің қағидаларының барлық деңгейлерінде сақталуын қамтамасыз ету;
7.нормативтік-техникалық құжаттаманы өңдеу, талдауды ұйымдастыру және стандарттарды әзірлеу, техникалық регламенттермен үйлестірілген, техникалық регламенттер мен стандарттарды әзірлеу жөніндегі жоспарды қалыптастыру, өнімді таңбалау тәртібін әзірлеу және белгілеу;
8. саудадағы техникалық кедергілерді жою үшін нанотехнология, баламалы энергетика, жылуэнергетика сияқты әр түрлі бағыттардағы халық шаруашылығын ұлттық деңгейде халықаралық стандарттарды қолдану керек;
9. стандарттау бойынша ұйымдастырушылық және технологиялық өндірістік іс-шаралар жұмыстарын жүргізу, өндірістік процесстің оңтайлы параметрлерін іздеу үшін сандық әдістер және компьютерлік пішіндеуді пайдалана отырып кәсіпорынның өнімділігін тиімді қамтамассыз ету; өнімнің өмірілік цикл кезеңдерінің жағдайын қадағалау және басқаруды іске асыру;
10. жоғары тиімді ресурс үнемдеуші технологияны пайдалану, жоспарды орындау және табиғатты қорғау іс-шаралары үшін кәсіпорынның экологиялық мониторингін жүргізу, табиғи ресурстарын ұтымды пайдалану, қоршаған табиғи ортаны сауықтыру, халықаралық стандарттарға сәйкес табиғатты қорғау заңнамасының талаптарын және қоршаған табиғи орта сапасының нормативтерін сақтау ;
11. ISO 9001, ISO 14000 және OHSAS 18000 халықаралық стандарттарының үрдістік және жүйелік тәсіл қағидаларын қолдана отырып кәсіпорынның интеграцияланған менеджмент жүйесін әзірлеу және енгізу; өнімнің және процестердің сапасын арттыру үшін статистикалық әдістерді пайдалану;
12. кәсіпорындардың сапа менеджменті жүйесін тиімді қолдау, өзара іс-қимыл және өзара байланысты процестерді қамтамасыз ету; кәсіпорын қызметін жүйелі түрде өлшеу және талдау; жоспарланған нәтижелерге қол жеткізуге және тұрақты процестерді жақсарту үшін қажетті шараларды қолдану; аудит жүргізу нәтижесінде анықталған проблемаларды жою және болдырмау үшін нұсқаларды ұсыну..Кәсіптік білім беру саласындағы педагогикалық қызметке дайындық

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)
Мамандық шифры
7M07501
Факультеті
Физика-техникалық

пәндер

«Жасыл технология» бойынша алынатын өнімдерді стандарттау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - заманауи өндіріс талаптарына сәйкес технологиялық үдерістерді сапалы басқару саласында жүйелі білімдердің негізіндегі магистранттардың білімдерін, дағдыларын және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. міндеттерді шешу және сапаны бақылау және басқаруды ұйымдастыру мақсатында нақты ұйым үшін нормативтік құжаттаманы әзірлеу. 2. технологиялық үдерістерді сапалы басқару үшін нормативтік құжаттарды мерзімді жаңартуды жүзеге асыру; 3. жылуэнергетика саласында талдаудың қажетті әдістері мен құралдарын қолданып, объектілердің жай-күйі мен динамикасын талдау; 4. озық технологияларды қолдана отырып, технологиялық үдерістерге арналған жаңа сапа менеджменті жүйесін жасау үшін шығармашылық тәсілдерді қолдану; 5. алынған теориялық және практикалық деректерді бағалау және қорытынды жасау, технологиялық процестердің сапасын қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін пайдалану. Пәннің тағайындалуы. «.«Жасыл технология» бойынша алынатын өнімдерді стандарттау» пәні болашақ мамандардың жылуэнергетика процестерінің сапасын жоғарылатудағы прогресті бағалау әдістерін бақылауға және қолдануға мүмкіндік беретін дағдыларын арттыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сапаны басқару тәсілдерінің эволюциясы. Жылуэнергетикасында қазіргі заманғы жүйелер, әдістер, сапа менеджменті құралдары. Жылуэнергетика саласындағы технологиялық үдерістерді сапалы басқару бойынша ұйымның қызметін жетілдіру. Жылуэнергетикасындағы сапаны басқарудың экономикалық аспектілері. Жылуэнергетикасында сапаны басқару жүйелерін жетілдіру.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда ғылыми менеджменттің заманауи психологиялық тәсілдерін қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мыналар оқытылады: басқарушылық өзара әрекеттестіктің теориялық негіздері, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы, басқару саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, белсенділік пен өзара әрекеттесу.

Басқарудың және бақылаудың статистикалық әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіпорындардағы өнімдер мен процестердің сапасын статистикалық бақылау және басқару әдістерін терең зерттеу. Мазмұны: технологиялық процестің барлық кезеңдерінде өнімнің сапасын бақылау және басқару мәселесін кешенді шешу. Статистикалық сапаны басқару әдістері. Технологиялық процестерді реттеудің статистикалық әдістерін қолдану. Технологиялық процестің дәлдігі мен тұрақтылығын бағалау.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау. Магистрлік диссертацияның құрылымы. Зерттеу объектісі және субъектісі. Объектіні зерттеудегі жүйелі және диалектикалық тәсілдер. Эмпирикалық әдіс. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін коммерцияландыру. Эсселер мен есептерге қойылатын негізгі талаптар.

Ғылыми мақалаларды жазудың ережелері мен критерийлері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Thomson Reuters, Scopus базасында жариялау үшін мақалаларды дайындау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: академиялық ғылыми мәтіннің ерекшеліктері. Мақала зерттеу жобасының өнімі ретінде. Жаңалық мәселесі. Сандық және сапалық зерттеулердің нәтижелері бойынша мақалаларды дайындау ерекшеліктері. Ғылыми мәтінді құрудың негізгі алгоритмі: тезис - дәлел-қорытынды. Ғылыми мәтіндегі дәйексөз. Плагиат.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды, дәріскерлік, кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Нормативті құжаттамаларды экпертиза жасауын ұйымдастыру негіздері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың стандарттау және сертификаттау ағымындағы проблемалар мен жағдайларға кешенді көзқарасын қалыптастыру, жаңартылатын электр энергетикасы саласындағы нормативтік құжаттармен байланысты білімдер, дағдылар мен қабілеттер деңгейіндегі білім нәтижелерін жетілдіру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. нормативтік құжаттарды пайдалануды және кәсіпорындағы құжаттаманың құрамын негіздеу; 2. Нормативтік құжаттарды кəсіпорында талаптарға сəйкес басқару жəне нақты жүйені енгізу үшін құжатталған жүйесіні əзірлеу жəне енгізу; 3. Нормативтік құжаттарды қолданудың негізгі әдістерін қолданумен құжаттау жүйесінің нәтижелерін талдау және бақылау; 4. өтінім әзірлеу және нормативтік құжаттардың талаптарын орындау бағытында жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. Жаңартылатын энергия көздері саласындағы заңнамалық және нормативтік құжаттардың дерекқорын құру үшін құжатталған кәсіпорын жүйесін дайындау; 6. құжаттаманы әзірлеуге және құрастыруға, оны тиісті кодекске сәйкес нормативтік-құқықтық құжаттаманы құжатталған жүйеге қолдану. Пәннің тағайындалуы. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қаралады: Электр энергетикасы саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілер (Қазақстан Республикасының заңдары, Үкімет қаулылары, техникалық регламенттер, ережелер, Әділет министрлігінде тіркелген министрліктердің өкімдері және т.б.) Нормативтік-техникалық құжаттар (нұсқаулар, нұсқаулықтар, пайдалану, жөндеу, инспекциялау, бақылау және т.б.). Қазақстан Республикасында жаңартылатын электр энергетикасы саласындағы нормативтік-құқықтық актілер және нормативтік-техникалық құжаттар.

Өндірістегі стандарттау қызметін ұйымдастыру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарды стандарттау үшін заңнамалық және нормативтік базаның теориялық білімдерін және тәжірибелік дағдыларын алуға және Қазақстан Республикасында стандарттау бойынша жұмыстарды ұйымдастырудың негізгі заңдарымен қамтамасыз етуге қажетті білім мен дағдыларды игеруіне қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистранттар мынадай қасиеттерге ие болады: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. Қазақстан Республикасының стандарттарына сәйкес кәсіпорынның нормативтік құжаттарына сараптама жүргізу; 3. кәсіпорында кейіннен пайдалану үшін ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу; 4. ҚР стандарттарына сәйкестігі қажетті нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ететін сапалы қызмет көрсету технологиясындағы оңтайлы шешімдерді табуға; 5. кәсіпорынның құжатталған сапа менеджменті жүйесінің және нормативтік құжаттардың жүйелерінің тиімділігін және оңтайлылығын талдауды жүзеге асырады. Стандарттау негіздері және сертификаттау. Стандарттау бойынша заңнамалық және нормативтік база және Қазақстан Республикасында стандарттау жұмысын ұйымдастырудың негізгі заңдары. Стандарттау әдістері. Стандарттау бойынша нормативтік құжаттар. Стандарттау бойынша жұмыстар орындалады. Жүйелеу, кодтау және жіктеу. Дизайн құжаттарының бірыңғай жүйесі. Таңбалаудың бірегей жүйесі және жобалық құжаттар. Конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесінің классификаторы.

Сапаны басқарудың өзекті мәселелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін кәсіпорында сапа менеджменті құралдарын қолдану әдістері мен дағдыларын игеру. Мазмұны: Сапа басқару объектісі ретінде. Сапа көрсеткіштері және оларды бағалау. Сапаны басқару әдістемесі. Сапаны басқарудың кешенді жүйелері. Өндірістік объектілердің тәуекелдерін басқару. Сапаны басқару жүйесіне әсер ететін факторларды талдау. Сапаны басқару жүйесін дамыту перспективалары.

Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша) дамуының заманауи аспектілері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Қазақстан Республикасында өнімнің сапасын қамтамасыз етудің негізгі заңдылықтарымен және стандарттаудың заңнамалық және нормативтік базасының теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын алуға қажетті білім мен іскерлікті магистранттарда қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1. өндірісті жобалауда сапаны қамтамасыз ету, құрастыру және конструкторлық құжаттаманың бірыңғай жүйесі (КҚБЖ) мен технологиялық құжаттаманың бірыңғай жүйесі (ТҚБЖ) қызмет көрсету. 2. конструкторлық – технологиялық жобалау, әзірлеу, монтаждау және қызмет көрсету өндірісінің өнім сапасын қамтамасыз ету барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдау және шешу. 3. конструкторлық және технологиялық міндеттерді шешу кезінде өнімнің талап етілетін сапасын қамтамасыз ету кезінде ИСО, КҚБЖ, ТҚБЖ, ӨТДБЖ, МЕМСТ және т. б. стандарттарын практикада қолдану. 4. нормативті құжаттардың талаптарына сәйкес констоукторлық және технологиялық құжаттар сараптамаларын жүргізу; 5. кәсіпорындарда конструкторлық және технологиялық құжаттамаларды жобалау саласында жұмыстарды жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімдерді қолдануды негіздеу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: стандарттау және сертификаттау негіздері. Стандарттаудың заңнамалық және нормативтік базасы және Қазақстан Республикасында стандарттау бойынша жұмыстарды ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары. Стандарттау бойынша нормативтік құжаттар. Стандарттау кезінде орындалатын жұмыстар. Өнімді жүйелеу, кодтау және жіктеу. Конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесі. Белгілеулердің және конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесі. Конструкторлық құжаттардың бірыңғай жүйесінің жіктеуіші.Технологиялық құжаттаманың жалғыз жүйесі. Өндірісті технологиялық дайындаудың бірыңғай жүйесі.

Технологиялық процестерді стандарттау және сәйкестікті бағалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты нормативтік-техникалық құжаттарды құру, технологиялық процестерді метрологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру, өнімнің техникалық регламенттер мен стандарттар талаптарына сәйкестігін растаудың практикалық міндеттерін шешу принциптерін меңгеру Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. жаңа техникалық регламенттерді, техникалық шарттарды, ұлттық стандарттарды, ұйымдардың стандарттарын және басқа да нормативтік құжаттаманы әзірлеу мен сараптауды орындау; 2. өнімді, процестерді және қызметтерді стандарттау саласындағы практикалық міндеттерді шешу тәсілдерін таңдау және негіздеу; 3. нормативтік құжаттардың қазіргі заманғы нұсқаларын өндірістің нақты жағдайларына бейімдеу; технологиялық процестерді үнемі жақсартуды жоспарлау; 4. сертификаттау кезінде өнімді, процестерді және қызметтерді бағалау рәсімдерін және сынақ нәтижелері мен сертификаттарды өзара тану шараларын әзірлеу; 5. өлшеу және сынау нәтижелерін өзара тану әдістемесін меңгеру. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді:Бұйымдарды және технологиялық процестерді стандарттау бұйымдар мен технологиялық процестерді әзірлеу кезінде сабақтастықты қамтамасыз ету. Техникалық шешімдерді біріктіру. Техникалық шешімдерді модульдеу. Техникалық объектілерді құру кезінде параметрлік қатарларды пайдалану. Өнімге арналған стандарттар және оның жұмыс істеуін қамтамасыз ететін ережелер. Жеке және топтық көрсеткіштер, бұйымдар. Стандарттауға жататын техникалық талаптарды іріктеуге арналған Санаттар, НТҚ-да техникалық талаптарды нормалау. Процестерге стандарттардың мазмұнына қойылатын талаптар. Технологиялық процестерге және олардың элементтеріне қойылатын негізгі талаптардың құрылымы. Технологиялық процестерді стандарттау және типизациялау. ҒЗЖ кезеңдеріндегі технологиялық процестерді стандарттаудың негізгі мақсаттары. Тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын өнімді әзірлеу. Ресурс үнемдеуші және қалдықсыз технологияларды және экологиялық таза технологиялық процестерді стандарттау.

Технологиялық процестердің сенімділігін қамтамасыз ету
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттардың сенімділігі мен беріктігін арттыру үшін технологиялық жабдықты пайдалану кезінде өндірістік және зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сенімділік теориясының негізгі ережелері. Сенімділіктің сапалық критерийлері. Ақаулық және ақаулық ұғымдары. Сенімділік теориясының математикалық аппараты. Технологиялық процестер мен жабдықтардың пайдалану сенімділігі.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауға қажетті дағдыларды қалыптастыру, Халықаралық ғылыми ұжымдарда ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді жүзеге асыру. Мыналар зерттелетін болады: ауызша, жазбаша және электронды коммуникация әдістері; ағылшын тілінде өнімді кәсіби маңызды мәтіндерді құру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

«Жасыл стандарттар» сертификаттау жүйесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда ұйымдарда "жасыл" стандарттарды енгізу бойынша әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ҚР сертификаттау саласындағы заңнамасының құрылымы мен негізгі ережелері. Халықаралық тұжырымдамалар: тұрақты даму, 5R, ESG. "Жасыл стандарттар" тұжырымдамасының нормативтік-құқықтық негізі. "Жасыл стандарттар" сертификаттау жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Экологиялық қауіпсіздік деңгейі.

«Жасыл технология» бойынша алынатын өнімдерді стандарттау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттардың даму перспективалары саласындағы білімдерін және баламалы энергия көздерін игерудің әлемдік және отандық тәжірибесін қалыптастыру. Мазмұны: "Жасыл" технологиялар және "жасыл" стандарттар және олардың артықшылықтары. ҚР-дағы экологиялық жағдай. Энергия тиімділігі (энергия үнемдеу). Қалдықсыз (қайта өңдеу, ресурстарды үнемдеу). LEED, BREEAM және DGNB халықаралық стандарттары.

Басқарудың және бақылаудың статистикалық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты кәсіпорындарда стандарттау саласындағы студенттердің теориялық білімін, дағдыларын қалыптастыру мен дамыту. Міндеттері: түрлі сыныптар мен типтердегі кәсіпорындарында стандарттау түсінігін дамытуды және ұйымдастыруды меңгеру; кәсіпорындардың жұмыстарын ұйымдастыруда нормативтік және техникалық құжаттаманы әзірлеу және қолдана алу; Мазмұны. Өнеркәсіптерді және кәсіпорындардың стандарттау қызметін ұйымдастыруды елімізде және шетелде дамыту. Өндірістік процестердің құрамы мен құрылымы. Өндірістік процестерді ұйымдастырудың ғылыми принциптері. Өнеркәсіп саласында стандарттау дамыту. Кәсіпорын Стандарттарының Мінездемесі. Кәсіби стандарттардың мінездемесі мен міндеті. Түрлі кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру үлгілері. Стандарттауда және өндірсте мамандарға қойылатын талаптар.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (англ.яз.)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Магистранттарға заманауи компьютерлік технологияларды және ақпараттық-телекоммуникациялық жабдықты ғылыми-педагогикалық қызметте пайдаланудағы, технологиялық, техникалық және экономикалық объектілердің және жүйелердің математикалық модельдерін құрастыру әдістерін және құралдарын толық меңгеруді, әдістемені және технологияны игерудегі қолданбалы бағдарламалардың стандартты және әмбебап пакеттерімен жұмыс істеу кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. ғылыми зерттеулер үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін қолдану арқылы алынған есептеу экспериментінің нәтижелерін түсіндіру; 2. кәсіби қызметінің практикалық және ғылыми зерттеулерін шешу үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін таңдау; 3. заманауи программалау тілдері мен деректер базасының тілдерін, жүйелік инженерия әдістерін, жобалауды автоматтандыру жүйелерін, электронды кітапханаларды және жинақтарды, желілік технологиялар, кітапханалар мен бағдарламалық жасақтама пакеттерін, олардың кәсіби қызметіндегі ғылыми зерттеулер үшін ақпараттық технологиялардың заманауи кәсіби стандарттарын қолдану; 4. заманауи компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу; 5. ғылыми зерттеулер үшін қолданбалы бағдарламалар пакетінің негізгі критерийлерін пайдалана отырып, бағалау көрсеткіштерінің жүйесін құру және оның сандық сипаттамаларын анықтау. Пәннің тағайындалуы. «Ғылыми зерттеулер үшін қолданбалы программалық пакет» пәні болашақ мамандардың тапсырмаларды шешу үшін қажетті ақпаратты жинау және талдау үшін ақпаратты іздестіру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қолданбалы бағдарламалар пакетін жобалаудың теориялық негіздері. Қолданбалы бағдарламалардың проблемалық бағдарланған пакеттері. Жеке процестерді математикалық модельдеу мәселелері бойынша постпроцессорлер. Postprocessors және деректерді визуализациялау құралдары. Elmer қосымшасы. Elmer препроцессорын пайдалану. Elmer пакетімен мультипроцессорлы компьютерлерде механиканың мәселелерін сандық модельдеу.

Ғылыми мақалаларды жазудың ережелері мен критерийлері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттар арасында ғылыми ойлау дағдыларын дамыту, кәсіптік қызметте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және ұйымдастыру негіздерін үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. кәсіби қызметтің жаңа бағыттарын дамыту үшін жаңа зерттеу әдістерін қолдануды негіздеу; 2. кәсіптік қызметте қолдану процесінің нәтижелерін талдау әдістерін, технологияларын және әдістерін әзірлеу және енгізу; 3. ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім саласындағы нақты ғылыми мәселелерді шешу үшін қолдану, ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыру; 4. зерттеу тапсырмаларын дербес шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу; оқу орындарында эксперименттік жұмыс жүргізу; зерттеу деректеріне негізделген тұжырымдар мен практикалық ұсыныстар жасау. Пәннің тағайындалуы. Осы пән болашақ мамандардың педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізу әдістерін, тәсілдерін және түрлерін меңгеруіне, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін өңдеуді сауатты жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғылым әдіснамасы туралы жалпы идеялар. Әдіснаманың философиялық деңгейі. Эмпирикалық және теориялық білімдердің құрылымы, формалары және әдістері. Педагогикадағы заманауи әдістемелік тәсілдер. Теория, әдіснама және әдіснама, олардың өзара байланысы. Тақырып пен әдіс арасындағы қатынас. Педагогикадағы зерттеулер: мәні, әдістемелік аппараты. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Зерттеу әдістерін жіктеу. Қолданылатын әдістердің сенімділігі, негізділігі және сезімталдығына қойылатын талаптар. Ғылыми және педагогикалық әртүрлі әдістерді қолданудың тәртібі мен технологиясы. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және түсіндіру. Ғылыми жұмыс нәтижелерін тіркеу және ұсыну. Оқу орындарында эксперименттік жұмыстарды ұйымдастыру.

Деректерді өңдеу және талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда стандарттау саласындағы ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешуде заманауи өңдеу әдістерін жан-жақты және жүйелі талдау үшін теориялық база мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: үлкен деректер (Big Data). Талдау процесі. Деректерді шығару және визуализациялау. Талдау және эксперименттік деректерді өңдеу мәселелерін шешуге арналған заманауи қолданбалы бағдарламалар пакеттері.

Жылутехникада сапаны басқарудың компьютерлік технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - халықаралық стандарттау және сертификаттау негізінде сапаны басқаруда компьютерлік технологияларды қолдану принциптері мен механизмдерін жүзеге асыруды қалыптастыру. Шет елдердің халықаралық стандарттау және сертификаттау негіздерімен, мақсаттарымен және міндеттерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. сапаны басқаруды дамыту негіздерін жүйелеу және жіктеу; 2. ИСО 9001 сериялы халықаралық стандарттың әдістерін, принциптерін және құқықтық негіздерін қолдану. 3. стандарттау және сертификаттау жүйесінің заңдары мен негізгі ережелерін қолдану; 4. менеджмент сапасын басқаруда компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық өнімдердің әдістерін қолдану; 5. өнімнің сапасын арттырудағы компьютерлік технологиялардың болмысын талдау және түсіну. Пәннің мақсаты. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: автоматтандырылған өндірістер үшін CALS-технологиялар негізінде сапа менеджменті жүйесін жетілдіру (СМЖ). Компьютерлік СМЖ құрылымы және оны ақпараттық қамтамасыз ету механизмдері. Автоматтандырылған өндірістің ақпараттық-басқару құрылымы СМЖ элементі ретінде. Сапа менеджменті жүйесі; CALS-технологиялар; интеграцияланған ақпараттық орта; Ақпараттық-басқару жүйесі; интеграцияланған автоматтандырылған басқару жүйесі; МЕМСТ Р ИСО 9001-2008, п. 7.2.тұтынушылармен байланысты процестерге талаптар 7.2.3. т. - тұтынушылармен байланысты. САЬ8-идеология контексінде ИАЖ қолдану ПП ақпараттық қолдауды және интеграциялауды қамтамасыз етеді. СМЖ міндеттері үшін әр түрлі ПП барысында жасалған электрондық деректерді пайдалану мүмкіндігі. ИАЖ-ға ПП аудару оларды әлдеқайда формалды және басқарылатын етеді. "Тұтынушылардың қанағаттануы" 8.2.1.т. ұйым СМЖ жұмысын өлшеу тәсілдерінің бірі ретінде ұйымның оның талаптарын орындауын тұтынушының қабылдауына қатысты ақпаратқа мониторинг жүргізуі тиіс екендігі анықталды. Тапсырыс берушілермен, тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару өзара қарым-қатынастардың даму тарихын қадағалауды, көпжақты байланыстарды үйлестіруді, сатуды орталықтандырылған басқаруды және Клиент-бағытталған маркетингті қамтамасыз ететін CRM-жүйесі (Customer Relationship Management) арналған. ИСО 9000" жеткізушілермен өзара тиімді қатынастар " ГОСТ Р ИСО 9001-2008 сатып алуға қойылатын талаптарды белгілейді (п.7.4. Сатып алу). Жеткізушілермен қатынасты басқару және жеткізу тізбектерін басқару үшін SCM-жүйесі (Supply Chain Management) арналған. SCM тұжырымдамасы логистикалық тізбектерді басқаруды оңтайландыру үшін әзірленген және жеткізудің логистикалық схемаларын оңтайлы құрылымдау арқылы көліктік және операциялық шығындарды айтарлықтай төмендетуге мүмкіндік береді. SCM тұжырымдамасы ERP жүйелерінде қолдау көрсетеді.

Жылуэнергетикасындағы стандарттау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мемлекеттік бақылау нысандарының бірі ретінде болашақ мамандардың аудиторлық бақылаудың негізгі принциптері мен элементтерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. Энергетикалық аудитті жүргізу және энергетикалық жүйенің параметрлерінің нәтижелерін өңдеу; 3. Энергияны басқару құралдарын құру 4. Энергетикалық жүйені басқарудағы ұйымдастыру мен жоспарлаудағы зерттеулерді талдау; 5. Энергия менеджменті жүйесін басқару жоспарларын әзірлеу. 6. Энергияны басқару жүйелерінің тиімділігін және оңтайлылығын талдауды жүргізеді; 7. ISO 50001 сериясының халықаралық стандарттарына сәйкес энергия менеджменті жүйелерінің құжаттамасын әзірлеу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Сапалы аудиттердің заманауи тұжырымдамасы. Халықаралық аудит стандарттары. Терминология негізі. Энергияны басқару жүйесі ISO 50001. Энергияны басқарудың терминдері мен анықтамалары. Энергетикалық менеджмент жүйесінің талаптары. Энергияны жоспарлау. Тексеріңіз. Энергия тиімділігін бақылау, өлшеу және талдау Аудиттің мақсаты. Аудиттің түрлері. Эксперт аудиторларының біліктілік критерийлері Өнімдердің аудиті, процестер, энергияны басқару жүйесі. Ішкі аудит. Ішкі аудиттің ұйымдастырушылық принциптері. Аудит жоспарлау Аудит дайындау. Ішкі аудит Тексерілетін нысандар. Аудиттің қатысушылары Аудит және бағалау нәтижелерін тіркеу Сыртқы аудит (екінші және үшінші тараптар) Жұмыс ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың инспекциялық бақылауы. Өнеркәсіптік кәсіпорындар мен ұйымдарды зерттеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың энергетикалық аудитінің әдістері (сала бойынша). Өнеркәсіптік кәсіпорындардың электрмен жабдықтау жүйелерін түгендеу және сертификаттау.

Интегрирленген менеджмент жүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

ИСО 14000 сериялы стандарттар негізінде экологиялық менеджмент жүйесін сертификаттау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттардың ұйымның экологиялық қызметін сертификаттау теориясы мен практикасын меңгеруі. Мазмұны: ISO 14001 экологиялық менеджмент жүйелері (СЭМ). Экологиялық өндірістің негізгі белгілері. Экологиялық менеджменттің тұжырымдамасы мен принциптері. ISO 14001:2015 экологиялық менеджмент жүйелеріне қойылатын талаптар. Экологиялық саясат. Ішкі аудит. Стандарттың аудиторлардың біліктілігіне қойылатын талаптары. Аудиторларды бағалау.

Кәсіпорынға энергия үнемдеу бағдарламасын бейімдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистрант бойында әртүрлі мақсаттар үшін қондырғыларын құру, қондырғылар элементтерінде орын алатын үрдістер және осы қондырғылардың жұмыс істеуі, температуралық инженерлік элементтер мен тораптардағы теориялық процестерді терең түсінуге негізделген төмен температуралық жүйелер мен қондырғыларды жобалау және жаңғырту дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. замануи өнеркәсіптік кәсіпорындардың жылу және электр жүйелерінің жалпы принциптерін, құрылымын және жұмыс істеуін түсіну; 2. өнеркәсіптік кәсіпорынның жылу көздері мен жылумен жабдықтау жүйелерінің негізгі және қосалқы жабдықтарын таңдау; 3. жылу энергетикасы және жылу технологиясы процестерін, қондырғыларын және жүйелерін зерттеудің танымдық әдістерін қолдану; 4. жылу энергетикалық қондырғыларда орын алған процестерді талдау және алынған нәтижелерді қорыту; 5. Ұлттық экономиканың секторларында энергияны пайдаланудың тиімділігін бағалау және энергияны үнемдеу жөніндегі шараларды әзірлеу. Пәннің тағайындалуы. «Кәсіпорынға энергия үнемдеу бағдарламасын бейімдеу» пәні болашақ мамандардың жылу және техникалық қондырғылар мен жүйелердің энергия шығындарын есептеуге қабілеттілігін қалыптастыруға және оларды азайту бойынша шаралар ұсынуға бағытталған. Пәндерді оқыту кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Жылу энергиясын өндіру және беру процестерінің тиімділігін арттыру жолдары. Энергия үнемдеу саласындағы ғылыми зерттеулер мен ақпараттық қолдау. Қазақстанда және әлемде энергия үнемдеудің өзектілігі. Мемлекеттік саясат. Жылыту, желдету, ыстық сумен қамтамасыз ету, кептіру, булану, түзету қондырғыларында энергия үнемдеу. Энергия үнемдеу және экология. Энергия үнемдеудің нормативтік-құқықтық және нормативтік-техникалық базасы. Жылу энергетикалық кешен мен өндірістегі энергияны пайдалануды жүйелік талдау.

Қалпына келетін энергия көздері және оларды стандарттау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда жаңартылатын энергия көздерінің ресурстарын талдау және бағалау стандарттары, әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Жаңартылатын энергия көздері. Оларды энергия үшін пайдалану принциптері. Күн мен желдің энергиясын пайдалану. IEC стандарттары. Жаңартылатын энергия параметрлерінің сапасын бағалау.

Өндіріс сапа менеджментінің ішкі және сыртқы аудиті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ИСО халықаралық стандарттарына сәйкес басқару жүйелерінің сыртқы және ішкі аудиттерін практикалық іске асыру үшін болашақ мамандардың білімдерін қолдану қабілетін дамыту. ISO сериясының қолданыстағы халықаралық стандарттарын, нормативтік құжаттарын, олардың мақсаттары мен қолдану қағидаларын түсіну. -ISO сериясының қолданыстағы халықаралық стандарттарын, нормативтік құжаттарын, олардың мақсаттары мен қолдану қағидаларын түсіну. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. Кəсіпорындарда ішкі жəне сыртқы аудитті жоспарлауды негіздеу. 2. Сапа менеджменті жүйесінің аудитін жүргізуге арналған ережелердің құжатталған жүйесін әзірлеу және енгізу. 3. сертификаттауға арналған заңнамалық және нормативтік базаларды талдау; 4. СМЖ ішкі және сыртқы аудитіне арналған құжаттаманы әзірлеу және құрастыру; 5. Кәсіпорында аудит жүргізеді және ИСО стандарттарына сәйкес аудиттің жүргізілуіне арналған құжаттаманың әзірлену кезеңдерін және сапа жүйесін сертификаттауға дайындау; Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: сапа менеджменті формаларының эволюциясы. TQM тұжырымдамасы және моделі (әмбебап сапа менеджменті). Азиялық сапа моделі. Сапа жүйесін әзірлеу, енгізу және жұмыс істеу тәртібі. Сапа саласындағы ұйымдастыру саясаты. Сапа бойынша нұсқаулық. Сапа жөніндегі басшылықтың элементтерінің мазмұны. Сапа жүйесінің құжаттамасы. Процесс және жүйелік тәсіл. Аудиттің түрлері. Сарапшылардың біліктілік критерийлері Өнімдердің аудиті, процестер, сапа жүйесі Ішкі аудит. Ішкі аудиттің ұйымдастырушылық принциптері. Аудит жоспарлау Аудит дайындау. Ішкі аудит Тексерілетін нысандар. Аудиттің қатысушылары Аудит және бағалау нәтижелерін тіркеу Сыртқы аудит (екінші және үшінші тараптар) Жұмыс ұйымдастыру. Тексеруді бақылау, сапа жүйесінің сыртқы және ішкі аудиті.

Сапа менеджментінің біріктірілген жүйесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: кәсіпорындарда сапа жүйелерін әзірлеу, құру және енгізу үшін практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ТQM тұжырымдамасы және модельдері. Сапа жүйесін әзірлеу, енгізу, жұмыс істеу кезіндегі іс-қимыл тәртібі. Интеграцияланған сапа менеджменті жүйелері. Сапа жүйелерін ақпараттық қамтамасыз ету - САLS, ARIS -технологиялар. Ұйымның интеграцияланған менеджмент жүйесіндегі сапа жүйесінің әдістері мен рөлі.

Сапаны басқару теориясының заманауи мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың ИСО 9000 сериясының халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті салалардың кәсіпорындарында және ұйымдарында құжатталған жүйесін құру, енгізу және енгізу бойынша магистранттардың білімдерін қалыптастыру. Пәндерді оқу нәтижесінде магистрант: 1. Кәсіпорынның сапа көрсеткіштерінің жіктелуін және құрамын пайдалануды негіздеу; ISO 9000 сериясының халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес кәсіпорынның сапа менеджменті жүйесін құжаттау және нақты жүйені енгізу; 3. Сапаны басқарудың негізгі әдістерін қолдана отырып, құжаттандыру жүйесінің нәтижелерін талдау және бақылау; 4. сапа менеджменті жүйесін дамыту бағытында жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану; 5. жаһандық нарықта беделге ие беделді сертификаттау органдарында ішкі және сыртқы аудит үшін құжатталған кәсіпорын жүйесін дайындау ISO 9000 сапа жүйесінің халықаралық сертификатын алу; 6. ИСО 9000 сериясының халықаралық сапа стандарттарының талаптарына сәйкес құжаттаманы әзірлеу және құрастыру, құжатталған сапа менеджменті жүйесіне қолдану; Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: сапаға деген көзқарас эволюциясы. Сапаны басқару - тарих және принциптер. ISO 9001: 2015. Сапа менеджменті жүйесі - талаптары Қолдану саласы Сапа менеджменті жүйесі. Басқарушылық жауапкершілік. Ресурстарды басқару. ISO ұйымы және ISO стандарттары. ISO 9000 стандарттарының отбасы ISO 14000 стандарттарының отбасы. Сапаны басқару принциптері (ISO 9000: 2015 негізінде). ISO 9001: 2015 рөлі. Процесс үлгісі Деминг циклы. Сапа және қоршаған ортаны қорғау жүйесінің негізгі анықтамалары. Өнімнің өмірлік циклінің процестері. Өлшеу, талдау және жетілдіру. Аккредиттеу және сертификаттау схемасы. Сертификаттаудың мақсаты мен артықшылықтары. Аудиттің түрлері

Сапаны басқарудың халықаралық стандарттары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың теориялық және тәжірибелік білім алу үшін бәсекеге қабілетті өнімдерді шығаруға мүмкіндік беретін, КО техникалық регламенттеріне сәйкес кәсіпорында шынымен жұмыс істейтін сапа жүйесін қалыптастыру және жүзеге асыру, өлшеу әдістері мен құралдары туралы, оларды практикада қолдану мүмкіндігі туралы идея мен дағдыларды қалыптастыру - техникалық регламенттерге сай болу үшін қажетті ұйымдық негіздер, техникалық құралдар, стандарттар. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. техникалық регламенттерді әзірлеу әдістері мен қағидаларын қолдануға. 3. «Техникалық регламент» және техникалық регламенттерді қолдануға. 4. кез-келген сынақтың нәтижелерін өңдеу; 5. практикалық тапсырмалардың кең ауқымы үшін техникалық регламенттерді қолдану (техникалық регламенттерді қарау). 6. өнімдер мен қызметтерге сараптама жүргізу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: : халықаралық, аймақтық стандарттау дамуының тарихи негіздері; халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттаудың құқықтық негіздері; халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттау жүйесінің негізгі ережелері; халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттаудың әдістері мен принциптері; өнім сапасын арттырудағы халықаралық, аймақтық стандарттау және сертификаттаудың рөлі. Өнімдер мен қызметтердің сапасын бақылау және басқару әдістері саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Технологиялық процестің барлық кезеңдерінде өнімнің сапасын бақылау және басқару, техникалық бақылауды ұйымдастыру және аз шығынмен өнімнің сапасын басқаруды қамтамасыз ету мәселелерін кешенді шешу.

Техникалық реттеу жұйесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың өлшеу әдістері мен құралдары туралы түсініктері мен дағдыларын, оларды тәжірибеге енгізу қабілетін қалыптастыру, КО техникалық регламентіне сәйкес кәсіпорында жұмыс істейтін сапа жүйесін қалыптастыру және енгізу, бұл магистранттарға техникалық регламенттерді сақтау үшін қажетті ғылыми және ұйымдастырушылық негіздерді, техникалық құралдар мен стандарттарды құру және қолдану бойынша теориялық және тәжірибелік білім алу үшін бәсекеге қабілетті өнім шығаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. техникалық регламенттерді әзірлеу әдістері мен қағидаларын қолдануға. 3. «Техникалық регламент» және техникалық регламенттерді қолдануға. 4. кез-келген сынақтың нәтижелерін өңдеу; 5. практикалық тапсырмалардың кең ауқымы үшін техникалық регламенттерді қолдану (техникалық регламенттерді қарау). 6. Өнімдер мен қызметтерге сараптама жүргізу Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Техникалық реттеу саласындағы негізгі ұғымдар. Техникалық реттеудің мақсаттары мен міндеттері. Стандарттау-техникалық реттеу құралы. Стандарттау тиімділігі. ҚР-дағы техникалық реттеудің өзекті мәселелері. Техникалық реттеу объектілері мен принциптері. Техникалық регламенттердің түрлері мен категориялары. Мемлекеттік техникалық реттеу жүйесі. Стандарттау бойынша НҚ міндетті талаптарының сақталуын бақылау; техникалық регламенттердің түсінігі, түрлері және мазмұны. ҚР қадағалау қызметтерінің қызметі.

Техникалық реттеу жүйесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарды мемлекеттік және халықаралық нормаларға өлшем бірлігін қамтамасыз ету, стандарттау және сертификаттау әдістерін қолдану негізінде жұмыстардың сапасы мен тиімділігіне қол жеткізу бойынша кәсіби міндеттерді шешуге дайындау. Мазмұны: ҚР-дағы техникалық реттеудің өзекті міндеттері. Нарықта өнім айналымы сатысында жоспарлы және жоспардан тыс тексерулерді ұйымдастыру және жүргізу тәртібі.

Технологиялық процестердің сенімділігін қамтамасыз ету
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың жаңартылатын энергияның технологиялық объектілерін диагностикалаудағы ағымдағы проблемалар мен жағдайларға біртұтас көзқарасын қалыптастыру және бұзбай-тестілеуге байланысты білімдер, дағдылар мен заттар деңгейіндегі білім беру нәтижелеріне қол жеткізу. Пәндерді оқу нәтижесінде магистранттар мынадай қабілеттерге ие болады: 1. кәсіпорындарда жаңартылатын энергия көздері саласындағы технологиялық объектілерді диагностикалауды жоспарлауды негіздеу. 2. технологиялық объектілерде диагностика жүргізудің құжатталған жүйесін жасау және енгізу. 3. Жаңартылатын энергия көздерін диагностикалаудағы заңнамалық және нормативтік базаны талдау; 4. Диагностикалық жұмыстарды кезең-кезеңмен жүзеге асыру үшін құжаттаманы әзірлеу және құрастыру; 5. кәсіпорында талдау жүргізеді және нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес технологиялық объектілерді диагностикалау үшін құжаттаманы әзірлеу сатыларын сақтауға. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Техникалық диагностика және бұзбай-өлім тестілеуі жабдықтардың жекелеген түрлерін пайдаланатын ұйымдардың арасында ең қажетті қызметтердің бірі болып табылады. Жабдықтар бойынша операциялық, жобалық және жөндеу құжаттары. Жабдықты оның функционалдығын бұзбай, күйін анықтайтын бұзбай бақылау. Химиялық және металлографиялық талдау әдістері, метал бөлшектер мен қосылыстардың жай-күйін бағалау. Тозу, коррозия және басқа да ақаулы жағдайларды бағалау. Зақымның түрлері және жабдық үшін шекті жағдай критерийлерін белгілеу. Егжей-тегжейлі сараптама жасау және беріктік критерилерін белгілеу арқылы техникалық диагностикалау әдістерін; Қалдық уақытты анықтау. Стресске беріктігі мен қарсылығын тексеру.

Экологиялық мониторинг негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсты нормалары бойынша ISO 9000 және аудит сапасы негіздерімен, ұйымдастырумен танысу, жобалау мен аудит сапасын жүргізу бойынша терең білім алу. Пән міндеті аудит принциптерін, нысандары мен құралдарын зерттеу; аудитті жоспарлау әдістерін және сапа жүйелерін дайындау; аудит процестерін тексеру, аудит нәтижелерін талдау және аудиторлық есептерді; сапа менеджменті жүйесі аудиті бойынша және / немесе қоршаған ортаны қорғау ұсынымдары (МС ИСО 19011:2002). Мазмұн. ISO 19011 талаптарына сәйкес сапа аудиті. СМЖ ішкі аудит - сертификаттауға жол. ISO 9001 сәйкес аудит талаптары. ISO 9001:2008 тұрғысынан ішкі аудит сапасының нысандары. Өндірістік процестер жағдайы. Аудит сапасының нысандары мен технологиялары. Аудит технологиясының ерекшеліктері. Аудит техникасы. Аудит әдістері мен тәсілдері. Аудит барысындағы документтер мен жазбалар.

Энергетикалық технологиялардағы есептеуіш әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магитранттарға есептеу алгоритмдері мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, жылуфизикалық есептер үшін Навье-Стокс және Эйлер теңдеуін шешуге үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. есептеу жылуфизикасы саласындағы кәсіби білім негіздері бойынша зерттеу дағдылары мен іргелі дайындықты көрсету; 2. ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын меңгеру, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысы болу және осы пән үшін жалпы формаларды, заңдылықтарды, аспаптық құралдарды анықтауды көрсету; 3. информатиканың математикалық негіздерін ғылым ретінде білу және сандық әдістер мен алгоритмдерді әзірлеу, есептеуіш жылуфизикасының негізгі ұғымдары мен әдістерін қолдана отырып, жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілінде осы алгоритмдерді жүзеге асыру, есептеуіш жылуфизикасының шағын көлемін орындауды талап ететін типтік есептерін іс жүзінде шешу; ЭЕМ-де бағдарламалау және сандық іске асыруды талап ететін есептеуіш қатынасында айтарлықтай күрделі есептерді шешу.; 4. көрсетілген бөлімдерден есептер үшін сандық әдістерді әзірлеудің әдістері мен технологияларын меңгеру . жылуфизикалық есептерді есептеу алгоритмін әзірлеу және оларға талдау жүргізу және сандық талдаудың нақты есептерін шешу үшін құралдарды таңдауды негіздеу; 5. мазмұндық деңгейде есептер қоюды формальды деңгейге жинақтау және оларды сандық талдаудың тиісті формальды үлгілеріне немесе есептеуіш жылуфизиканың қолданбалы құралдарына жатқызу және теориялық білімдер мен практикалық дағдылардың нәтижелерін схемалар, графиктер және диаграммалар түрінде жалпылау; 6. ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және берудің практикалық есептерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалау әдіснамасын және қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану; Пәннің мақсаты. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: сандық әдістерді зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, оқу үрдісіндегі орны. Қателердің сандық әдістерін қолданудың негізгі салалары. Қателерді тарату. Есептеу процестерінің бағандары. Сандарды дөңгелектеу. Маңызды және дұрыс сандар. Қателіктердің жалпы формуласы. Қателіктер теориясының кері есебі. Қателіктерді ықтималдық бағалау. Сызықтық алгебра есептері. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің тура және итерациялық әдістері. Сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу әдістері. Функциялар мен олардың туындыларын жақындату. Сандық дифференциалдау. Сандық интегралдау. Негізгі квадраттық формулалар. Трапеция, Симпсон, Ньютон әдістері. Сандық интегралдау дәлдігін бағалау. Сандық дифференциалдау және интегралдау кезіндегі оңтайлы қадамды таңдау. Кері матрица әдісімен сызықты теңдеулер жүйесін шешу. СЛАУ шешу үшін негізгі элементті таңдау Гаусс әдісі. Итерациялық шешу әдістері САТЖ. Кері матрицаның анықтауыштары мен элементтерін есептеу. Сызықты емес теңдеулер жүйесін шешу. Ұйықтауды шешу үшін Ньютон және Итерация әдістері. Шешімнің дәлдігі мен жинақтылығы. Жалпы есеп және жақындау алгоритмдері. Ең кіші квадраттар әдісі. ДШ жуықталған шешімі. Қатарлардың көмегімен ДУ интегралдау. Тізбекті жақындау әдістері және тізбекті дифференциалдар дифференциалдық теңдеулерді шешудің жуықталған аналитикалық және сандық әдістері.

Энергоменеджмент жүйесі аудиті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - мемлекеттік бақылау нысандарының бірі ретінде болашақ мамандардың аудиторлық бақылаудың негізгі принциптері мен элементтерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, техникалық әдебиетті және нормативтік құжаттарды дербес жүйелеуге және жіктеуге; 2. Энергетикалық аудитті жүргізу және энергетикалық жүйенің параметрлерінің нәтижелерін өңдеу; 3. Энергияны басқару құралдарын құру 4. Энергетикалық жүйені басқарудағы ұйымдастыру мен жоспарлаудағы зерттеулерді талдау; 5. Энергия менеджменті жүйесін басқару жоспарларын әзірлеу. 6.энергияны басқару жүйелерінің тиімділігін және оңтайлылығын талдауды жүргізеді; ISO 50001 сериясының халықаралық стандарттарына сәйкес энергия менеджменті жүйелерінің құжаттамасын әзірлеу. Пәннің тағайындалуы. Пәнді оқыған кезде келесі аспектілер қарастырылады: Сапалы аудиттердің заманауи тұжырымдамасы. Халықаралық аудит стандарттары. Терминология негізі. Энергияны басқару жүйесі ISO 50001. Энергияны басқарудың терминдері мен анықтамалары. Энергетикалық менеджмент жүйесінің талаптары. Энергияны жоспарлау. Тексеріңіз. Энергия тиімділігін бақылау, өлшеу және талдау Аудиттің мақсаты. Аудиттің түрлері. Эксперт аудиторларының біліктілік критерийлері Өнімдердің аудиті, процестер, энергияны басқару жүйесі. Ішкі аудит. Ішкі аудиттің ұйымдастырушылық принциптері. Аудит жоспарлау Аудит дайындау. Ішкі аудит Тексерілетін нысандар. Аудиттің қатысушылары Аудит және бағалау нәтижелерін тіркеу Сыртқы аудит (екінші және үшінші тараптар) Жұмыс ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың инспекциялық бақылауы. Өнеркәсіптік кәсіпорындар мен ұйымдарды зерттеу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Өндірістік кәсіпорындардың энергетикалық аудитінің әдістері (сала бойынша). Өнеркәсіптік кәсіпорындардың электрмен жабдықтау жүйелерін түгендеу және сертификаттау.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген