- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Маркетинг
Маркетинг
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - экономика ғылымдары магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ON1 жаһандану жағдайында инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, маркетинг түрлерін дамыту, нарық мониторингі, жоспарлау және зерттеулер жүргізу саласындағы қазіргі ғылыми бағыттарды зерттеу негізінде халықаралық маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді шешу
ON2 Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің жаңа жетістіктері негізінде ерекше мемлекеттік маңызы бар аймақтарды, тауарларды, қызметтерді дамыту үшін ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу
ON3 маркетингтің жаңа теорияларын білу, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың дамуын түсіну, Білім беру бағдарламаларын, жұмыс жоспарларын, пәндерді оқыту барысында қолданылатын оқу-әдістемелік материалдарды және студенттердің ғылыми жұмыстарына жетекшілік ету үшін жобаларды және бизнес-үдерістерді басқарудың инновациялық дамуының білімін жалпылау
ON4 аумақтық маркетингті дамыту, бизнес-жоспарлау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде басқарушылық шешімдерді қолдану, тұтынушылық мінез-құлық саласындағы ақпаратты талдау негізінде кәсіпорынның стратегиялық дамуы үшін ұсыныстар әзірлеу
ON5 жаһандық маркетингтің даму проблемаларын, маркетинг кешенінің элементтерін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, олардың нарықтағы үлесін, олардың мүмкіндіктерін, инновациялық маркетинг әдістерін, коммуникациялық технологияларды пайдалану перспективаларын бағалау негізінде компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізу
ON6 аумақтық және жаһандық даму жағдайында нарықтарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді талдау саласындағы қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды қолдана отырып, қолданбалы сипаттағы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу
ON7 Халықаралық маркетинг-менеджмент контексінде тауарлық, ассортименттік, баға, өткізу және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және бизнес-жоспарлау құралдарын қолдану бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу
ON8 тауарларды, брендтерді, өнімдерді жылжытудың инновациялық жүйелерін, тұтынушылармен, жеткізушілермен халықаралық нарықта бірегей және креативті тәсіл негізінде өзара қарым-қатынасты қалыптастыру принциптерін жасау
ON9 маркетинг кешенінің негізгі элементтері, нарықтарды талдауды жетілдіру, кәсіпорындарды кеңейту, маркетингті, персоналды басқару, халықаралық нарықта маркетинг түрлері мен технологияларын қолдану бойынша маркетингтің стратегиялық және жедел жоспарын әзірлеу.
ON10 кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу жүргізу технологияларын енгізу бойынша, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқарушылық шешімдерді әзірлеу бойынша жұмыстарды жобалау.
ON11 кәсіпорынның стратегиялық дамуы және нарық қатысушыларының тиімді өзара қарым-қатынасы бойынша жаңа маркетингтік шешімдерді ұсыну; маркетингтің аумақтық ерекшеліктері мен маркетингтегі басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау әдістерін, әлеуметтік желілерде интерактивті маркетингті қолдану тиімділігін есепке ала отырып, маркетингтің инновациялық әдістерін ұсыну
ON12 Компаниялардағы халықаралық маркетингтік қызметті басқару, педагогикалық қызмет, ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізу саласында жеке кәсіби және жеке құзыреттілігін дамыту үшін негіз құру мақсатында өз қабілеттерін қолданудың ең тиімді салалары, әрі қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын айқындау
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген