Магистратура
Маркетинг

Маркетинг

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - экономика ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1. Қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып, оқу, ғылыми-зерттеу, ғылыми және әдістемелік қызметті жүзеге асыру және ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде жеке тұлғаның әлеуметтенуін дамытуға бағытталған білім беру үрдісін құру.
ОН2. Маркетингтік стратегиялар мен тәжірибелерде негізделген және әлеуметтік жауапты шешімдер қабылдау үшін әртүрлі мәдени контексттерді түсінумен қатар, тарихи және философиялық маркетингтік дискурстарға негізделген этикалық шеңберлер мен принциптерді қолданыңыз.
ОН3. Пәнаралық білімдерді қамтитын және маркетингтік тұжырымдамаларды, теорияларды және практикалық қолданбаларды зерттеуге студенттерді тарту және ынталандыру қабілетін дамыту үшін оқытудың әртүрлі әдістерін пайдаланатын тиімді маркетингтік білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу үшін педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді құру.
ОН4. Тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін, ынтымақтастықты, инновацияны және динамикалық нарық жағдайында бейімделуді ынталандыратын маркетингтік стратегияларға қатысты тұтынушылардың мінез-құлқын және шешім қабылдау процестерін түсіну үшін психологиялық түсініктер мен басқару теорияларын пайдаланыңыз.
ОН5. Тұтынушылардың мінез-құлқы туралы ақпарат негізінде орналасу маркетингі мен тұтынушы мінез-құлқының корреляциясын зерттеп, оларды тарту, аймақтың орналасуын қабылдау мен тартымдылығын жақсарту мақсатында нақты тұтынушылық сегменттерге бағытталған маркетингтік стратегияларды әзірлеу.
ОН6. Интерактивті маркетингтің серпінді табиғатын және оның тұтынушыларға әсерін зерттеп, маркетингтік арналарды (әлеуметтік медиа және онлайн платформалар) тұтынушымен мағыналы өзара әрекеттесу, брендке деген адалдықты арттыру және маркетингтік шешімдер қабылдау үшін әсер ететін түсініктер беру үшін пайдалану стратегияларын әзірлеу.
ОН7. Нарық мүмкіндіктерін, бәсекеге қабілетті ландшафтты және салалық үрдістерді бағалау үшін стратегиялық талдау құралдары мен әдістерін пайдаланыңыз, деректерді жинау және талдау үшін нарықты зерттеу әдістемелерін қолдану, маркетингтік стратегияларды, позициялауды және ресурстарды бөлуді ақпараттандыру үшін тұтынушылардың қажеттіліктерін, қалауларын және тенденцияларын анықтау.
ОН8. Ұйымның өсуі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін инновациялық маркетингтік стратегиялар мен технологияларды әзірлеу, тұтынушылардың қатысуын арттыру үшін маркетингтік технологияларды қолдану, стратегиялық шешімдер қабылдауға инновациялық ойлау мен технологиялық шешімдерді біріктіру арқылы жалпы маркетинг тиімділігін арттыру.
ОН9. Клиенттермен қарым-қатынастарды тиімді басқару, адам ресурстарын басқару тәжірибесін (қызметкерлерді оқыту, мотивациялау және тарту) біріктіру, жоғары сапалы тұтынушы тәжірибесін ұсыну үшін ұйымдық мәдениет пен құндылықтарды қарым-қатынас маркетингі стратегияларымен сәйкестендіру маңыздылығын мойындау арқылы тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынастарды сақтаңыз.
ОН10. Маркетинг мүмкіндіктерін бағалау, ресурстарды бөлуді оңтайландыру және маркетинг тиімділігін арттыру үшін нарықты зерттеу мен талдауды қоса алғанда, деректерге негізделген шешім қабылдау әдістерін пайдалана отырып, ұйымның мақсаттарына, нарық жағдайларына және тұтынушылардың қабылдауына сәйкес келетін маркетингті басқару шешімдерін әзірлеуге жүйелі тәсілді қолдану.
ОН11. Өңірлік брендтің беделін және оның бәсекелестік артықшылықтарын арттыру үшін брендтің меншікті капиталын өлшеу, брендтің позициясын бағалау және стратегияларды іске асыру әдістемесіне негізделген аймақтық брендингтік күш-жігер мен маркетингтік бастамалардың тиімділігін бағалау үшін маркетингтік аудит әдістемелерін қолдану.
ОН12. Нарық мүмкіндіктерін бағалау, маркетингтік мақсаттар мен стратегияларды әзірлеу, ресурстарды бөлу және өнімділік көрсеткіштерін орнату, ұйымдық мақсаттарға жету үшін маркетингтік әрекеттермен бизнес-жоспарларды сәйкестендіру үшін маркетингтік стратегияларды, қаржылық талдауды және операцияларды біріктіретін жан-жақты бизнес-жоспарларды әзірлеу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Маркетинг
Мамандық шифры
7M04129
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

Аумақтық маркетинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттар арасында аумақтық маркетинг ұғымы туралы жүйелі және тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар мемлекет, сала деңгейінде стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдыларын меңгеру, аймақ. Пәнді оқу кезінде аумақтық маркетингтің құралдары мен механизмдері, аумақтардың маркетингтік стратегиялары қарастырылады

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Интерактивті маркетинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.

Коммуникациялық саясат
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән фирмалардың коммуникациялық саясатының тиімділігін талдау, әзірлеу және жетілдіру мәселелерін зерттеуге арналған. Пәннің мазмұны тиімді коммуникация процесін құру, тұрақты бренд құру сияқты мәселелерді зерттейді. Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлері көрсетілген, компанияның коммуникациялық саясатын ұйымдастыру тәсілдері талданған. Пәнді оқуда қоғаммен байланыс және жарнама стратегиясының мәселелері үлкен орын алады.

Маркетинг-Менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетинг менеджменті» пәнінің мақсаты – магистранттарда басқарушылық міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті кәсіптік білім мен дағдылардың заманауи жүйесін құру саласындағы принциптер мен әдістерді ескере отырып, білім кешенін қалыптастыру. маркетинг. Пән аясында студенттер маркетинг кешенінің негізгі факторларын басқарудың стратегиясы мен тактикасын құрастыра алады, маркетинг қызметін стратегиялық және оперативті басқарудың тиімді шешімдерін ұсына алады.

Тұтынушылардың мінез-құлқы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Тұтынушылардың мінез-құлқы» пәнінің мақсаты магистранттарға тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, жаңа бәсекеге қабілетті тауарлар мен қызметтерді, тауарлардың, жарнаманың нысандары мен құралдарының ассортиментін әзірлеу және енгізу, ұйымның логистикалық даму стратегиясы туралы тұтас жүйелі түсінік беру болып табылады және меншікті технологиялар. Пәннің бір бөлігі ретінде ұйымның тауарлары мен қызметтерін сатуды басқаруда сатып алу тәртібін қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгеру күтіледі.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам ресурстарын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрантта ұйымның АРБ жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларын игеру, Кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері-ұйымды басқару жүйесіндегі АРБ орнын анықтау, кадр саясатын қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерімен, басқарудың әлеуметтік - психологиялық аспектілерімен танысу.

Аймақтық брендтерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Аймақтық брендтерді басқару» пәні болашақ мамандардың нарықта тиімді жарнамалық-ақпараттық жұмысын ұйымдастыру, атап айтқанда, жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегия құру, тиімділікті бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. брендтер. Пәнді оқу шеңберінде аймақтық брендтерді құру және жылжыту және басқару мәселелері қарастырылады.

Жаһандық маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты. "Ғаламдық маркетинг" пәні болашақ мамандардың Ғаламдық нарық деңгейінде маркетингте басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыруға, маркетингтік құралдарды таңдауға, кәсіпорынның даму стратегиясына бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғаламдық маркетингтің теориялық аспектілері. Жаһандық маркетингтік орта. Трансұлттық компаниялар. Сыртқы ортаны зерттеу. Жаһандық нарыққа шығу стратегиясы. Бақылау және аудит

Инновациялық маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – инновациялық сферадағы басқару жүйесі ретінде маркетинг туралы тұтас жүйелі түсінікті дамыту, сонымен қатар кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін арттыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдана білу. «Инновациялық маркетинг» пәні болашақ мамандардың нарыққа жаңа өнімді ілгерілету және оның стратегиясын әзірлеу бойынша кәсіпорын қызметін анықтау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Қарым-қатынас маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Қарым-қатынас маркетингі» пәнінің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет процесінде тұтынушылармен және серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынастарды орнату тұжырымдамасы ретінде магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың тұтынушылармен және сатып алушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін, адал клиенттерді қалыптастыру және ұстап тұру қабілетін дамытуға бағытталған.

Маркетинг технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - маркетингтің нақты технологияларын меңгерудің тұтас жүйедегі магистранттар арасында қалыптастыру және оларды маркетингтік мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі. «Маркетингтік технологиялар» пәні болашақ мамандардың нарықтағы өз позициясын басқаруға, компанияның негізгі маркетингтік мақсаттарын таңдауға және жетуге бағытталған қызметін анықтауға бағытталған.

Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу» пәнінің мақсаты – магистранттарға басқару теориясының әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану үшін білім кешенін қалыптастыру, ұйымның табысты дамуын анықтайтын басқару шешімдерін әзірлеу. Пән болашақ мамандарда маркетингтік ортада бағдарлауға, басқарушылық шешімдердің себептері мен салдарын түсінуге көмектесетін басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Маркетингтегі стратегиялық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттар үшін стратегиялық талдау саласындағы білім кешенін қалыптастыру: маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау тәсілдері, маркетинг қызметінің нәтижелерін бағалау, бұл компанияның маркетингін тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Өнімді әзірлеу және инновация. Одақтар мен қатынастар. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық жүзеге асыру. Бақылау. Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

Маркетингтік аудит
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетингтік аудит» пәні болашақ мамандардың компанияның нарықтағы орны туралы сенімді және объективті түсінік алу үшін маркетингтік қызметке тәуелсіз талдау жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі; одан әрі дамыту мүмкіндіктері. Пәнді оқу кезінде маркетинг жүйесінің тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Маркетинг қызметінің аудитін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері зерттеледі.

Маркетингтік зерттеулаерді жоспарлау және ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәнін меңгерудің мақсаты – берілген сегменттің нарықтық жағдайын бағалай алатын, компанияның маркетингтік стратегиясы мен нарықтық жағдайына сәйкес келетін маркетингтік зерттеулер кешенін жоспарлай және бақылауға қабілетті мамандарды дайындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар нарықты зерттеудің негізгі түрлері мен әдістерін біледі; нарықтың көлемін бағалау үшін пайдаланылатын негізгі ақпарат көздері.

Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - "Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау " пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.

Ұйымдық іс-әрекет және көшбасшылық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық» пәнінің мақсаты ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық, ұйымдағы көшбасшылық жүйесін басқару теориясы мен практикасы саласындағы білім кешенін қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың ұйымдағы тиімді басқару және көшбасшылық қабілетін, басшының коммуникативті мінез-құлқын және ұйымдағы мотивациялық мінез-құлықты дамытуға бағытталған.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2022-2025 жылдардағы мәліметтер көрсетілген