- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Маркетинг
Маркетинг
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - экономика ғылымдары магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ON1 жаһандану жағдайында инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, маркетинг түрлерін дамыту, нарық мониторингі, жоспарлау және зерттеулер жүргізу саласындағы қазіргі ғылыми бағыттарды зерттеу негізінде маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді шешу
ON2 Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің жаңа жетістіктері негізінде ерекше мемлекеттік маңызы бар аймақтарды, тауарларды, қызметтерді дамыту үшін ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу
ON3 маркетингтің жаңа теорияларын білу, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың дамуын түсіну, білім беру бағдарламаларын, жұмыс жоспарларын, пәндерді оқыту барысында қолданылатын оқу-әдістемелік материалдарды және студенттердің ғылыми жұмыстарына жетекшілік ету үшін жобаларды және бизнес-үдерістерді басқарудың инновациялық дамуының білімін жалпылау
ON4 аумақтық маркетингті дамыту, бизнес-жоспарлау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде, тұтынушылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық саласында басқарушылық шешімдерді қолдану саласындағы ақпаратты талдау негізінде кәсіпорынның стратегиялық дамуы үшін ұсыныстар әзірлеу
ON5 жаһандық маркетингтің даму проблемаларын, маркетинг кешенінің элементтерін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, олардың нарықтағы үлесін, олардың мүмкіндіктерін, инновациялық маркетинг әдістерін, коммуникациялық технологияларды пайдалану перспективаларын бағалау негізінде компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізу
ON6 аумақтық және жаһандық даму жағдайында нарықтарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді, компания қызметкерлерін талдау саласындағы қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды қолдана отырып, қолданбалы сипаттағы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу
ON7 маркетинг-менеджмент контекстінде тауарлық, ассортименттік, баға, өткізу және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және бизнес-жоспарлау құралдарын қолдану бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу
ON8 тауарларды, брендтерді, өнімдерді жылжытудың инновациялық жүйелерін, тұтынушылармен, жеткізушілермен өзіндік және креативті тәсіл негізінде өзара қарым-қатынасты қалыптастыру принциптерін жасау
ON9 маркетинг кешенінің негізгі элементтері, нарықты талдауды жетілдіру, кәсіпорындарды кеңейту, маркетингті басқару, персоналды басқару, маркетинг түрлері мен технологияларын қолдану бойынша маркетингтің стратегиялық және жедел жоспарын әзірлеу.
ON10 кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу жүргізу технологияларын енгізу бойынша, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқарушылық шешімдерді әзірлеу бойынша, ұйымдастырушылық мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру және адам ресурстарын басқару бойынша жұмыстарды жобалау.
ON11 кәсіпорынның стратегиялық дамуы, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларының тиімді өзара қарым-қатынасы бойынша жаңа маркетингтік шешімдерді ұсыну; маркетингтегі басқару шешімдерінің тиімділігін, әлеуметтік желілерде интерактивті маркетингті қолданудың тиімділігін бағалаудың аумақтық ерекшеліктері мен әдістерін ескере отырып, маркетингтің инновациялық әдістерін ұсыну
ON12 компаниялардағы маркетингтік қызметті басқару, педагогикалық қызмет, ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізу саласында жеке кәсіби және жеке құзыреттіліктерін дамыту үшін негіз құру мақсатында өз қабілеттерін қолданудың тиімді салалары, әрі қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын анықтау
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген