Магистратура
Маркетинг

Маркетинг

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - экономика ғылымдары магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 жаһандану жағдайында инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, маркетинг түрлерін дамыту, нарық мониторингі, жоспарлау және зерттеулер жүргізу саласындағы қазіргі ғылыми бағыттарды зерттеу негізінде маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді шешу
ON2 Маркетинг теориясы мен тәжірибесінің жаңа жетістіктері негізінде ерекше мемлекеттік маңызы бар аймақтарды, тауарларды, қызметтерді дамыту үшін ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлеу
ON3 маркетингтің жаңа теорияларын білу, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың дамуын түсіну, білім беру бағдарламаларын, жұмыс жоспарларын, пәндерді оқыту барысында қолданылатын оқу-әдістемелік материалдарды және студенттердің ғылыми жұмыстарына жетекшілік ету үшін жобаларды және бизнес-үдерістерді басқарудың инновациялық дамуының білімін жалпылау
ON4 аумақтық маркетингті дамыту, бизнес-жоспарлау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде, тұтынушылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық саласында басқарушылық шешімдерді қолдану саласындағы ақпаратты талдау негізінде кәсіпорынның стратегиялық дамуы үшін ұсыныстар әзірлеу
ON5 жаһандық маркетингтің даму проблемаларын, маркетинг кешенінің элементтерін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, олардың нарықтағы үлесін, олардың мүмкіндіктерін, инновациялық маркетинг әдістерін, коммуникациялық технологияларды пайдалану перспективаларын бағалау негізінде компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізу
ON6 аумақтық және жаһандық даму жағдайында нарықтарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді, компания қызметкерлерін талдау саласындағы қазіргі заманғы әдістерді, технологияларды қолдана отырып, қолданбалы сипаттағы зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу
ON7 маркетинг-менеджмент контекстінде тауарлық, ассортименттік, баға, өткізу және коммуникациялық саясатты қалыптастыру және бизнес-жоспарлау құралдарын қолдану бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу
ON8 тауарларды, брендтерді, өнімдерді жылжытудың инновациялық жүйелерін, тұтынушылармен, жеткізушілермен өзіндік және креативті тәсіл негізінде өзара қарым-қатынасты қалыптастыру принциптерін жасау
ON9 маркетинг кешенінің негізгі элементтері, нарықты талдауды жетілдіру, кәсіпорындарды кеңейту, маркетингті басқару, персоналды басқару, маркетинг түрлері мен технологияларын қолдану бойынша маркетингтің стратегиялық және жедел жоспарын әзірлеу.
ON10 кәсіпорындардың қызметіне маркетингтің инновациялық әдістерін, коммуникациялық саясат құралдарын, зерттеу жүргізу технологияларын енгізу бойынша, маркетингте, бизнес-жоспарлауда басқарушылық шешімдерді әзірлеу бойынша, ұйымдастырушылық мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру және адам ресурстарын басқару бойынша жұмыстарды жобалау.
ON11 кәсіпорынның стратегиялық дамуы, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларының тиімді өзара қарым-қатынасы бойынша жаңа маркетингтік шешімдерді ұсыну; маркетингтегі басқару шешімдерінің тиімділігін, әлеуметтік желілерде интерактивті маркетингті қолданудың тиімділігін бағалаудың аумақтық ерекшеліктері мен әдістерін ескере отырып, маркетингтің инновациялық әдістерін ұсыну
ON12 компаниялардағы маркетингтік қызметті басқару, педагогикалық қызмет, ғылыми маркетингтік зерттеулер жүргізу саласында жеке кәсіби және жеке құзыреттіліктерін дамыту үшін негіз құру мақсатында өз қабілеттерін қолданудың тиімді салалары, әрі қарай тұлғалық және кәсіби даму бағыттарын анықтау

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Маркетинг
Мамандық шифры
7M04129
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

Аумақтық маркетинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттар арасында аумақтық маркетинг ұғымы туралы жүйелі және тұтас ғылыми түсінік қалыптастыру, сонымен қатар мемлекет, сала деңгейінде стратегиялық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін алған білімдерін іс жүзінде қолдану дағдыларын меңгеру, аймақ. Пәнді оқу кезінде аумақтық маркетингтің құралдары мен механизмдері, аумақтардың маркетингтік стратегиялары қарастырылады

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Интерактивті маркетинг
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты. «Интерактивті маркетинг» пәні болашақ мамандардың тактикалық маркетингтік құралдарды интерактивті ортада пайдалану мәселелерін шешуге қабілеттілігін қалыптастыруға, интерактивті ортада брендті жылжыту үшін жаңа идеяларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ұялы маркетинг және жарнама саласындағы инновациялық насихаттау әдістері. Интернет-маркетинг. Вирустық маркетинг. Интерактивті ортадағы тактикалық маркетингтік құралдар. Жарнамалық науқандарды насихаттаудың инновациялық әдістерінде өткізудің тәуекелдері.

Коммуникациялық саясат
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән фирмалардың коммуникациялық саясатының тиімділігін талдау, әзірлеу және жетілдіру мәселелерін зерттеуге арналған. Пәннің мазмұны тиімді коммуникация процесін құру, тұрақты бренд құру сияқты мәселелерді зерттейді. Маркетингтік коммуникациялардың негізгі түрлері көрсетілген, компанияның коммуникациялық саясатын ұйымдастыру тәсілдері талданған. Пәнді оқуда қоғаммен байланыс және жарнама стратегиясының мәселелері үлкен орын алады.

Маркетинг-Менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетинг менеджменті» пәнінің мақсаты – магистранттарда басқарушылық міндеттерді тиімді шешу үшін қажетті кәсіптік білім мен дағдылардың заманауи жүйесін құру саласындағы принциптер мен әдістерді ескере отырып, білім кешенін қалыптастыру. маркетинг. Пән аясында студенттер маркетинг кешенінің негізгі факторларын басқарудың стратегиясы мен тактикасын құрастыра алады, маркетинг қызметін стратегиялық және оперативті басқарудың тиімді шешімдерін ұсына алады.

Тұтынушылардың мінез-құлқы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Тұтынушылардың мінез-құлқы» пәнінің мақсаты магистранттарға тұтынушылық мінез-құлық үлгілерін, жаңа бәсекеге қабілетті тауарлар мен қызметтерді, тауарлардың, жарнаманың нысандары мен құралдарының ассортиментін әзірлеу және енгізу, ұйымның логистикалық даму стратегиясы туралы тұтас жүйелі түсінік беру болып табылады және меншікті технологиялар. Пәннің бір бөлігі ретінде ұйымның тауарлары мен қызметтерін сатуды басқаруда сатып алу тәртібін қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгеру күтіледі.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам ресурстарын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистрантта ұйымның АРБ жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларын игеру, Кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері-ұйымды басқару жүйесіндегі АРБ орнын анықтау, кадр саясатын қалыптастырудың әдістемелік тәсілдерімен, басқарудың әлеуметтік - психологиялық аспектілерімен танысу.

Аймақтық брендтерді басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Аймақтық брендтерді басқару» пәні болашақ мамандардың нарықта тиімді жарнамалық-ақпараттық жұмысын ұйымдастыру, атап айтқанда, жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегия құру, тиімділікті бағалау дағдыларын дамытуға бағытталған. брендтер. Пәнді оқу шеңберінде аймақтық брендтерді құру және жылжыту және басқару мәселелері қарастырылады.

Бизнес - жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу мақсаты-магистранттарда фирма қызметінің маңызды бағыты ретінде бизнес-жоспарлау туралы түсінік қалыптастыру; нарық жағдайында бизнес-жоспарлау теориясы мен тәжірибесін үйрену; бизнес-жоспарлардың түрлері және оларды әзірлеу мақсаттары; кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру логикасы мен әдістемесін, сондай-ақ бизнес-жоспардың типтік бөлімдерін әзірлеу әдістемесін меңгеру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: 1.жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарларын әзірлеу ерекшеліктерін анықтау (қызмет бағыттары, өнімдер)); 2. қабылданатын ұйымдық-басқарушылық шешімдердің шарттары мен салдарын бағалау, теңгерімделген басқарушылық шешімдерді дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау; 3. ұйымның операциялық (өндірістік) қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру; 4. бизнес-процестерді моделдеу және бизнес-процестерді қайта ұйымдастыру әдістерін білу; 5. нарықтық және ерекше тәуекелдерге талдау жүргізу, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін оның нәтижелерін пайдалану Пәннің мақсаты. "Бизнес-жоспарлау" пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу мен экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде: 1.алған білімдерін өзінің ғылыми-зерттеу жұмысында қолдана алады; 2. ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды, ақпарат іздеуді, мәліметтер жинауды ұйымдастырады; 3.Scopus, Shpinger халықаралық деректер қорының журналдарында жарияланған зерттеулерде баяндалған ақпаратты талдау және интерпретациялау дағдыларын көрсету; 4. ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ресім дейді, презентацияны жоспарлайды, дайындайды және өткізеді.

Жаһандық маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты. "Ғаламдық маркетинг" пәні болашақ мамандардың Ғаламдық нарық деңгейінде маркетингте басқару шешімдерін қабылдау қабілетін қалыптастыруға, маркетингтік құралдарды таңдауға, кәсіпорынның даму стратегиясына бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Ғаламдық маркетингтің теориялық аспектілері. Жаһандық маркетингтік орта. Трансұлттық компаниялар. Сыртқы ортаны зерттеу. Жаһандық нарыққа шығу стратегиясы. Бақылау және аудит

Инновациялық маркетинг
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – инновациялық сферадағы басқару жүйесі ретінде маркетинг туралы тұтас жүйелі түсінікті дамыту, сонымен қатар кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін арттыру үшін маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдана білу. «Инновациялық маркетинг» пәні болашақ мамандардың нарыққа жаңа өнімді ілгерілету және оның стратегиясын әзірлеу бойынша кәсіпорын қызметін анықтау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Қарым-қатынас маркетингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Қарым-қатынас маркетингі» пәнінің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет процесінде тұтынушылармен және серіктестермен өзара тиімді қарым-қатынастарды орнату тұжырымдамасы ретінде магистранттар арасында қарым-қатынас маркетингі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың тұтынушылармен және сатып алушылармен олардың түрлеріне байланысты тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін, адал клиенттерді қалыптастыру және ұстап тұру қабілетін дамытуға бағытталған.

Маркетинг технологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - маркетингтің нақты технологияларын меңгерудің тұтас жүйедегі магистранттар арасында қалыптастыру және оларды маркетингтік мәселелерді шешу үшін пайдалану мүмкіндігі. «Маркетингтік технологиялар» пәні болашақ мамандардың нарықтағы өз позициясын басқаруға, компанияның негізгі маркетингтік мақсаттарын таңдауға және жетуге бағытталған қызметін анықтауға бағытталған.

Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетингте басқару шешімдерін әзірлеу» пәнінің мақсаты – магистранттарға басқару теориясының әдістемелік білімдерін тәжірибеде қолдану үшін білім кешенін қалыптастыру, ұйымның табысты дамуын анықтайтын басқару шешімдерін әзірлеу. Пән болашақ мамандарда маркетингтік ортада бағдарлауға, басқарушылық шешімдердің себептері мен салдарын түсінуге көмектесетін басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

Маркетингтегі стратегиялық талдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттар үшін стратегиялық талдау саласындағы білім кешенін қалыптастыру: маркетингтік стратегияның тиімділігін бағалау тәсілдері, маркетинг қызметінің нәтижелерін бағалау, бұл компанияның маркетингін тиімді басқаруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Өнімді әзірлеу және инновация. Одақтар мен қатынастар. Стратегиялық маркетинг жоспары. Стратегиялық жүзеге асыру. Бақылау. Клиенттермен қарым-қатынас жасау басқармасы

Маркетингтік аудит
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетингтік аудит» пәні болашақ мамандардың компанияның нарықтағы орны туралы сенімді және объективті түсінік алу үшін маркетингтік қызметке тәуелсіз талдау жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі; одан әрі дамыту мүмкіндіктері. Пәнді оқу кезінде маркетинг жүйесінің тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Маркетинг қызметінің аудитін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері зерттеледі.

Маркетингтік зерттеулаерді жоспарлау және ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру» пәнін меңгерудің мақсаты – берілген сегменттің нарықтық жағдайын бағалай алатын, компанияның маркетингтік стратегиясы мен нарықтық жағдайына сәйкес келетін маркетингтік зерттеулер кешенін жоспарлай және бақылауға қабілетті мамандарды дайындау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар нарықты зерттеудің негізгі түрлері мен әдістерін біледі; нарықтың көлемін бағалау үшін пайдаланылатын негізгі ақпарат көздері.

Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - "Маркетингтік қызметтегі бизнесті жоспарлау " пәні болашақ мамандардың кәсіпорынның бизнес-жоспарлауды талдау, құрастыру, әзірлеу саласындағы басқару дағдыларының кең спектрін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Қазіргі бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілері. Жоспарлау маркетинг-менеджменттің негізгі функциясы ретінде. Бизнес-жоспарлардың әртүрлі түрлерін құру әдістемесі. Бизнес-жоспарлардың түрлері (белгілі бір мақсаттар үшін жасалған). Бизнес-жоспарлауды бақылау.

Сауда таңбасын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттарда сауда маркасын құру концепциясы саласында білім кешенін қалыптастыру. «Сауда маркаларын басқару» пәні болашақ мамандардың нарықтағы тиімді жарнамалық және ақпараттық жұмыстарын ұйымдастыруда, атап айтқанда: жарнамалық науқандарды жоспарлау, жарнама үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу, шығармашылық стратегияны қалыптастыру, тауар таңбасының тиімділігін бағалау үшін дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді зерделеу кезінде келесі аспектілер қарастырылады: Сауда таңбаларының даму тарихы. Сауда таңбасы, бренд түсінігі, оның мазмұны. Сауда таңбасының белгі – символдық табиғаты. Сауда таңбасының атрибуттары. Сауда таңбасының мазмұны. Сауда таңбасын құрудың маркетингтік саясаты. Сауда таңбасын құру және оны жылжыту. Ребрендинг. Сауда таңбасының біртектілігі. Тұтынушылар мен сауда таңбасы арасындағы қатынасты құру. Сауда таңбасының лоялдылығы. Сауда таңбасын басқару. Фирмалық стиль сауда таңбасының құрамдасы ретінде. Сауда таңбасындағы мерчандайзинг саясаты

Ұйымдық іс-әрекет және көшбасшылық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық» пәнінің мақсаты ұйымдық мінез-құлық және көшбасшылық, ұйымдағы көшбасшылық жүйесін басқару теориясы мен практикасы саласындағы білім кешенін қалыптастыру. Пән болашақ мамандардың ұйымдағы тиімді басқару және көшбасшылық қабілетін, басшының коммуникативті мінез-құлқын және ұйымдағы мотивациялық мінез-құлықты дамытуға бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген